Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met je vaatdoek.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Je ziet dat Van Bommel aardig gemist wordt
Lekker opportunistisch. Moet kunnen.quote:
Inderdaad, je ziet die scheidsrechter met zo'n megaboek rondlopen voor al die kaarten bij te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan, niet iedereen eet Pizza onder het genot van een glaasje melk.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Buffell het volgende:
Wat een ouderwetse heksenketel ook weer in het Philips Stadion.Als er wordt gescoord roepen ze allemaal 3 keer 'boeren' hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar zie bij een jubileumshirt liever een retro shirt. Of is dit juist de kleur waar ze vroeger in speelden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Buffell het volgende:
Wat een ouderwetse heksenketel ook weer in het Philips Stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoor ik nu 'Hey kutbelgen
No racism?
Belgen zijn toch geen ras?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.
Belgen zijn ook kut. En achterlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Belgen die Belgen "Belgen" noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Follow the leader was vorig jaar de sleutelcode.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.
quote:
Alleen niet zo geil voor de goalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaidequote:
Dat kwam gedeeltelijk ook door de verdediging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.
Sowieso staan die Belgen nu te kijken: "Bedoelen ze nou Walen of Vlamingen?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen zijn ook kut. En achterlijk.
haha nee dat is een voetballerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit is de AIVD. Kunt u deze melding nader specificeren?
R. Elm was beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaide
Alsof dat gaat werken.quote:
Had je ook respect voor zijn uitermate gênante vertoning naar Koning Kees Luijckx toe op 29 april 2007?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |