SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Goed. Het is een type bedrijf waar ik mezelf wel zie werken. Nu moeten hun hetzelfde denkenquote:![]()
En Engelse ontbijtjes zijn heerlijk. Idem voor de Amerikaanse variant..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn fiets is weer terug van de smeer- en stelbeurt, dus zo maar even lekker de knie gaan exercisen met een goed ritje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
T'eehee
http://www.dewsburyroadru(...)44790dd7aa07215b84a7
T' Flat Cap 5M, with prizes for the best flat cap
Ja doei.![]()
Ik heb een vreemde liefde voor Marmitequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Marmite, Bovril en mint sauce? (Dat laatste smaakt naar tandpasta, maar de Engelsen houden bij hoog en laag vol dat het goed smaakt bij lamsvlees).
Engeland is zo ongeveer mijn tweede thuisland geworden in de afgelopen 12 jaar, al ben ik er voor mijn doen al heel lang niet meer geweest (begin dit jaar voor het laatst).En voor HP sauce. En pies en stews. En Engels bier. Vet eten als ontbijt is ook erg lekker nadat je de vorige dag heel veel Engels bier hebt gedronken. Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
![]()
Wel in de buurt van de Peaks natuurlijk, als trailrunparadijsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde liefde voor MarmiteEn voor HP sauce. En pies en stews. En Engels bier. Vet eten als ontbijt is ook erg lekker nadat je de vorige dag heel veel Engels bier hebt gedronken. Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
![]()
Ja doei.![]()
De vraag is: train ik met een groep hoger of lager mee vanavond - in afwezigheid van mijn trainert? Hoger = hoogst! Ik ben dan wel Nokia, maar ook weer niet zó Nokia!
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwacht![]()
![]()
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.![]()
Ja, kapot gevroren asfaltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.
Ja doei.![]()
Ik zou zeggen hoger, voor één keer kun je jezelf als Nokia vast niet veel aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
De vraag is: train ik met een groep hoger of lager mee vanavond - in afwezigheid van mijn trainert? Hoger = hoogst! Ik ben dan wel Nokia, maar ook weer niet zó Nokia!
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwachtEn als jouw trainer er niet is vindt de hogere groep het vast ook niet erg om af en toe even te wachten. En jij kunt je mooi optrekken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoger! Nokia moet zichzelf niet teveel onderschatten! En langzamer kan altijd nog!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwacht
En ik heb ook zin in zondag! Gaat vast lachen worden. Ik ga gewoon het rennen-in-de-tropen afkijken van onze pro
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou ook voor hoger gaan, mits de club wel is ingesteld dat ze hoe dan ook lopen naar de langzaamste loper óf er op z'n minst één iemand bereid is met je mee te lopen als het tempo te hoog blijkt te zijn.
Ja doei.![]()
En je zal ook niet de enige zijn die een niveautje hoger gaat lopen, je hele groep zal denk ik verdeeld moeten worden?![]()
I'll teach you, my young padawan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoger! Nokia moet zichzelf niet teveel onderschatten! En langzamer kan altijd nog!
En ik heb ook zin in zondag! Gaat vast lachen worden. Ik ga gewoon het rennen-in-de-tropen afkijken van onze proIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ok, jij wint. Al hoewel Schotland verreweg het ergste land van de EU is als het gaat om asfalt. Gapende gaten weer hele bussen in verdwijnen daar.quote:![]()
Yorkshire schijnt de grootste potholedichtheid (de ironie) van het VK te hebben, hoorde ik laatst op de radioquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Al hoewel Schotland verreweg het ergste land van de EU is als het gaat om asfalt. Gapende gaten weer hele bussen in verdwijnen daar.
Ja doei.![]()
The force will be with mequote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik volgende weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga zaterdag of zondag weer lekker naar de Oosterschelde rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog nooit in Engeland geweest. Terwijl met zo dichtbij is, en ik het een mooi land vind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoger!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwachtIk loop hier bijna alleen maar over fietspaden, ook als er een voetpad naast is (ik ga net zo snel als sommige fietsers, dus dat mag. Vind ik.)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.
Maar wat buitenlandervaring opdoen kan nooit kwaad. En als het niet bevalt kan ik altijd weer terug. Ik vrees alleen wel dat ik wat problemen zou kunnen gaan krijgen met de Britse mentaliteit. Of nouja, dat zij problemen zouden kunnen gaan krijgen met mijn botte Hollandse horkerigheid.![]()
Klopt, al verwacht ik dat mijn zus en ik de enigen uit de groep zijn die niet met de trainer mee gaan trainen, maar voor de club kiezen. Bizarre situatie weerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
En je zal ook niet de enige zijn die een niveautje hoger gaat lopen, je hele groep zal denk ik verdeeld moeten worden?![]()
Ik zie wel straks. Thnx iig voor jullie grenzeloze vertrouwen![]()
![]()
@hats: Het valt mee, je leert je in te houden [/spreektuitervaring]en als het niet lukt, dan zeg ik gewoon 'Sorry, I'm Dutch' met een
en dan is 't ook goed
Ja doei.![]()
Heb even rondgekeken op internet, maar kan niet echt mooie sportarmbanden vinden (zag er wat grof uit), van de week maar eens de stad in. Zo'n hele riem lijkt me niet handig, wil ook muziek kunnen luisteren en neem verder toch niets mee (sleutel past in broekzak als vriendin weg is).
Wilde eigenlijk gisterenavond lopen, stond al in de startblokken toen de buurman me uitnodigde voor een biertje ..., dacht loop ik vandaag wel, maar nu is het slecht weer!(Ben mooi-weer-loper). Wilde mijn nieuwe rondje van 7 km 11 km
in een sneller tempo lopen. Ach misschien toch maar ff gaan straks
.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 30-07-2013 18:28:50 ]![]()
Zo wat een tempo zeg en dat over zo'n afstand. Ook al had ik gisteren ook al gelopen, had vanmiddag zin om weer te gaan lopen en heb er maar een intervaltraining van gemaakt. Kon wel merken dat ik gisteren had gelopen, maar had er gelukkig geen last van. Was perfect weer om te hardlopen, net iets boven de 20 graden en droog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef Remzz het volgende:
Na een maand van hele slechte loopjes(door weer/drukte andere dingen) eindelijk eens lekker gelopen. Veel te hard voor een training natuurlijk, maar nauwelijks op mijn horloge gekeken gewoon lekker hard op mijn gevoel gelopen, eindelijk weer eens een keer een goed gevoel na een stukje lopen!
http://www.endomondo.com/workouts/223338077/7801854
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573
Forum Opties Forumhop: Hop naar: