Niemand hier is aardig.quote:
Bij mij niet, bij pa en ma wel. Pa is vooral van mening dat hij "gefaald" heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:44 schreef Drugshond het volgende:
Mjah het zijn ook niet van die giga bedragen. Ik denk dat de emo-schade groter is.
Uiteraard. Hoewel het vanavond Knurft en een CDA-doosje is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ga je straks of knurft & v.d. blerk kijken?
Sabine heet ze, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoewel het vanavond Knurft en een CDA-doosje is.
Zeker niet. Wij haten elkaar allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet gesteld hoor. Neemt niet weg dat iemand aardig kan doen.
Laten we blij zijn met elkaar. De VOC. Over grenzen heen kijken. Dynamiek!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker niet. Wij haten elkaar allemaal.
Hier heb je de Stoopjes:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Bet, jij als linkse aap behoort de redding van Peugeot te steunen.
Ik ben tegen elke vorm van staatssteun aan private ondernemingen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Bet, jij als linkse aap behoort de redding van Peugeot te steunen.
Jij vindt het prima dat al die noeste arbeiders hun baan verliezen?quote:
Werd jij niet gesteund bij het beginnen van je timmertoko?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van staatssteun aan private ondernemingen.
En ik maar denken dat je alle bedrijven in staatshanden wil brengen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van staatssteun aan private ondernemingen.
Dat is uiteraard jammer, mijn mening is dat het bedrijf gewoon failliet moet gaan en er een onderzoek moet komen wat betreft het reilen en zeilen binnen de organisatie waar mogelijk de directeuren, bestuurders en aandeelhouders aansprakelijk stellen bij eventueel wanbeleid. De overheid moet de mensen die hun baan verliezen opvangen en steunen en niet de grote bedrijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat al die noeste arbeiders hun baan verliezen?
Heb je toch naar GS geluisterd?
Dat is maar net hoe je dat ziet. Met behoudt van de WW ben ik begonnen om zo eerder uit de WW te komen. Ik kon uiteraard ook op de bank blijven hangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werd jij niet gesteund bij het beginnen van je timmertoko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |