Ik beweer dan ook niet dat de beste man miljarden mee moet krijgen. Aansprakelijk stellen houdt echter in dat de beste man moet bloeden, ook nadat het bedrijf failliet is gegaan. Dus dat hij moet lappen. Dat vind jij prima?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon risico van het vak. Als ik morgen een verkeerde beslissing neem kan ik misschien ook wel mijn huis verkopen.
Dan liever de krullenbol uit Brussel.quote:
Maar ik neem aan dat jij ook niet van mening bent dat de gemiddelde werknemer strafrechtelijk moet worden vervolgd bij onopzettelijk schadelijk handelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, private ondernemingen ( o.a. nuts-bedrijven niet meegenomen) mogen hun personeel zoveel betalen als ze zelf willen.
Yep.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat de beste man miljarden mee moet krijgen. Aansprakelijk stellen houdt echter in dat de beste man moet bloeden, ook nadat het bedrijf failliet is gegaan. Dus dat hij moet lappen. Dat vind jij prima?
Een manager runt een bedrijf niet in z'n uppie. Personeel dan ook laten bloeden. Of maakt dat geen fouten in jouw optiek?quote:
Alsof de gemiddelde werknemer een groot bedrijf kan onopzettelijk ruïneren..............quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij ook niet van mening bent dat de gemiddelde werknemer strafrechtelijk moet worden vervolgd bij onopzettelijk schadelijk handelen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is dat voor Downie? Zit Herman Berghuis ook bij D66?
Zeker. Maar is dat de voorwaarde ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde werknemer een groot bedrijf kan onopzettelijk ruïneren..............
Een manager? Ligt eraan in welke "laag" hij zich bevindt in het bedrijf. Hoe meer je verdiend des te meer verantwoording heb je, faal je in die verantwoording waardoor het bedrijf naar de klote gaat ben je in mijn ogen gewoon aansprakelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een manager runt een bedrijf niet in z'n uppie. Personeel dan ook laten bloeden. Of maakt dat geen fouten in jouw optiek?
"Op leeftijd" is relatiefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sophie is ook wel leuk ja. Beetje op leeftijd maar prima geconserveerd.
Els Borst is op leeftijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sophie is ook wel leuk ja. Beetje op leeftijd maar prima geconserveerd.
Helma Neppérus, dat is wat voor jou.quote:
Ach de meeste vrouwen van 50 zien er minder goed uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
"Op leeftijd" is relatief
Zie jij haar ooit nog lijsttrekker worden?
Jan Paternotte als lijsttrekker?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach de meeste vrouwen van 50 zien er minder goed uit.
Maar nee, Sophie is denk ik iets te agressief in debat om de Haagse lijsttrekker te worden. Die moet je meer als pitbull hebben op bepaalde onderwerpen.
Verrek, ze is al 50, dat zou ik haar niet geven. (Let wel: dat, niet dan).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach de meeste vrouwen van 50 zien er minder goed uit.
Maar nee, Sophie is denk ik iets te agressief in debat om de Haagse lijsttrekker te worden. Die moet je meer als pitbull hebben op bepaalde onderwerpen.
Ik ben geen pot en zelfs als niet pot kan ik wel wat beters krijgen.quote:
Ik ken haar niet. Zal eens beter opletten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou kunnen maar Marietje Schaake zou denk ik ook wel een goede zijn.
Die laatste zit er wel heel langquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Verrek, ze is al 50, dat zou ik haar niet geven. (Let wel: dat, niet dan).
En ja ok, maar het debat in Den Haag wordt ook steeds aggresiever. Maar Pechtold doet het nog uitstekend imho.
Kan jij aan mensen zien of ze links of rechts zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Harry ziet er minder links uit met zijn nieuwe bril
Linkse mensen kijken vriendelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kan jij aan mensen zien of ze links of rechts zijn?
Ik heb geen waterdicht methode die altijd werk. Maar vaak kun je aan styling van mensen het wel een beetje zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kan jij aan mensen zien of ze links of rechts zijn?
Daarom moeten de Palestijnen voorzien worden van kernwapens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef waht het volgende:
De Palestijnen hebben niets om mee te onderhandelen. Er is een ander Palestijns geluid nodig.
In de zomer van 2006 is hij gekozen. 7 jaar nu.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
10 jaar toch? Sinds Thom de Graaf opstapte.
Sowieso moet iedereen een kernwapen krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Daarom moeten de Palestijnen voorzien worden van kernwapens.
Laat de EU Palestina 8 miljard per jaar schenken om het evenwicht te herstellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Daarom moeten de Palestijnen voorzien worden van kernwapens.
Eigen verrijkt uranium eerst!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Sowieso moet iedereen een kernwapen krijgen.
Natuurlijke selectie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef De_Coulance het volgende:
Ze snappen niet hoe huidkanker werkt.
Dat is een miljoen per inwoner.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat de EU Palestina 8 miljard per jaar schenken om het evenwicht te herstellen.
Oh dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In de zomer van 2006 is hij gekozen. 7 jaar nu.
Je weet wat ik vind van mensen die dat zeggen.quote:
Uiteraard, anders had ik het waarschijnlijk nooit meer ter sprake gebracht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je weet wat ik vind van mensen die dat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |