Of gewoon een man die af en toe met kinderen praat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:24 schreef SpecialK het volgende:
Over een week wordt er in de buurt van de TS een pedo omgelegd door een buurtbewoner.
Och... collateral damage.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gewoon een man die af en toe met kinderen praat.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je het zojuist pas vernomen dat er een pedo in straat woont, terwijl je al wel wist dat ie aan je nichtje had gezeten? Apart.
Goed idee: zet dit bericht op de facebook 'Nederland mijn vaderland', laat alle tokkies verenigen en snij z'n ballen eraf!!!1!2 de politie doet niks om over mark rutten en wim kok nog maar te zweigen steltje gekke als niemand iets doet gaat t lant nar de klote!!!11!![]()
![]()
![]()
En zijn dochterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef LKVBHD het volgende:
ts is even aan zijn nichtje aan het zitten?
Ze wou het zelf ja!!! Ze vroeg erom en ze is gewoon geestelijk heel oud voor haar leeftijd!!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef LKVBHD het volgende:
ts is even aan zijn nichtje aan het zitten?
Vrouwen die proberen 'leuke' grapjes te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ze wou het zelf ja!!! Ze vroeg erom en ze is gewoon geestelijk heel oud voor haar leeftijd!!!!!
Ben jij leuk dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Perfect, vanavond meet 18.00 leidseplein.
nou, vertel.quote:
Moest jij je nichtje niet "troosten"?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen 'leuke' grapjes te makenGa weg ofzo
Grote mond he, internetheldquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
Nee van jou raken we onder de indrukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Grote mond he, internetheld![]()
Jij bent vast zo'n typetje die SBS6 kijkt voor de sensatie
Waar blijven de pics ts? Zowel van je klappen en je dochtertje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen 'leuke' grapjes te makenGa weg ofzo
Damn, ik ga stuk hieroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |