Iedereen die er op reageertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef Keselo het volgende:
Iedereen die pedoberen post en denkt origineel en/of grappig te zijn![]()
HAHJAHAHAHAHAHAKLSLHASHAHAHAquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef Keselo het volgende:
Iedereen die pedoberen post en denkt origineel en/of grappig te zijn![]()
Nee ik ben alleen een liefhebber van jou. Én ik durf nog teder te zijn.quote:
Doen, pak die vuile flikkerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef djgrasveld het volgende:
Pedo maakt deur niet open, heb neiging om ramen in te gooien.
Ik zit op zolderquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef djgrasveld het volgende:
Beeldmateriaal!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef djgrasveld het volgende:
Update van TS! Ik zei toch, ik ben niet thuis, maar je kan de pics van je dochtertje gewoon door de brievenbus steken!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef djgrasveld het volgende:
Ramptoeristquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Beeldmateriaal!!!
Misschien is ie niet thuis? Zou kunnen hoor.
Say what?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef practics het volgende:
Dat die jou mag mishandelen alsof je 3 jaar bent
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen een liefhebber van jou. Én ik durf nog teder te zijn.
26.quote:
Je mag mij wel martelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:57 schreef ZarB het volgende:
Jongens, fuck die sc. Ga msnen ofzo. Ik wil live getuige zijn van deze pedo afslachting. Jullie zijn ruis op de lijn!!!1!1
TSquote:Goes, 30 juli 2013- man opgepakt voor moord.
Dinsdagmiddag is een 32-jarige Goesenaar opgepakt voor de moord op een buurtbewoner. De nogal wereldvreemde man dacht dat de buurtbewoner zijn nichtje had misbruikt. Na onderzoek bleek dit niet te kloppen. De 37-jarige buurtbewoner is met 19 messteken om het leven gebracht. De zaak kwam aan het rollen na een foto op het FOK!forum. Bezorgde buren controleerden de toestand van de man en kwamen er achter dat de ruiten ingegooid waren en de man vermoord was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |