`quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Straks zit er een pedo tussen een van de mensen die zogenaamd oplet.
Alle pedofielen naar Urk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik wist het van mijn nichtje, maar niet wie die pedo was. Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan. Geloof me, als alle buurten in NL zouden samenwerken zouden we alle pedo's kunnen verbranden.
BaajGuardian een autist noemen krijgt van mij immer een duim omhoog. Verkondiger van de waarheid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
quote:
Het werd godverdomme tijd wel.quote:
Nee wss zoekt die jou vriend. Hij zou jou vermoorden. Die pedo vond die minder erg, opent die alleen maar fok topic voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef LKVBHD het volgende:
TS staat ondertussen schuimbekkend 3x aan te bellen bij de vriendelijke BuurtPedo
[ afbeelding ]
Idd ik knal er minstens 3 per dag af, nu woon ik ook vlak voor een speeltuinquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen pedo's in de buurt hebbenWat voor pauperwijk woon jij
Nu heb jij meer kinderen zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef practics het volgende:
[..]
Idd ik knal er minstens 3 per dag af, nu woon ik ook vlak voor een speeltuin
What.....quote:
Oh god wat ben ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef practics het volgende:
[..]
Nee wss zoekt die jou vriend. Hij zou jou vermoorden. Die pedo vond die minder erg, opent die alleen maar fok topic voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |