heb jij wel kinderen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdammequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij wel kinderen?
stond je dochtertje huilend voor je?
Samen met hem die meisjes betasten danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
Pics van je dochtertje!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdamme![]()
![]()
Je vergeet nog de djgrasveld's die zulke topics openen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef SpecialK het volgende:
Als je dan toch pedo's zonder strafrechtelijk proces gaat verbranden, doe dan meteen moordenaars, dieven en mensen die Jaap heten er achteraan.
En homo's.. dat zijn toch allemaal flikkersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de djgrasveld's die zulke topics openen.
Met van horen zeggen zou ik heel erg uitkijken als je de mens een beetje kent. Men is over het algemeen helemaal niet zo eerlijk en betrouwbaar, zeker niet als het om zulke zaken gaat. Want dan hadden ze allang de politie gebeld als ooggetuige, en is dit zo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen uit de buurt en veel navraag.
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggenquote:
Ah, jij hebt je ontpopt tot grote redder van de buurt. Je gaat zeker iedere dag met een blocnote langs buurtbewoners om te noteren wat ze die dag gezien hebben, je verspreid briefjes met leuzen als 'dit kan niet in NL!! We moeten hem vangen!!! Gunt u uw kind geen veilige buurt?!' en je zit vast non-stop alles in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen uit de buurt en veel navraag.
Soms gaat rechtvaardigheid, boven de letter van de wet. Ik zeg niet dat je die man iets moet aandoen (ik heb namelijk geen idee, hoe zeker je uberhaupt bent), maar als je oprecht gelooft dat ingrijpen het beste is wat je voor de kindertjes in je buurt kan doen, dan zijn de consequenties bijzaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..
Pedo's hebben geen recht van bestaan.
Je bent zo agressief dat je er wel een heel topic op FOK! over durft aan te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
dat is relevant ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdamme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Aan de hand van de reacties van je in dit topic zou ik maar een beetje rustig aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
quote:
Kopje thee drinken is nooit verkeerd op zn tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga straks langs zijn huis om hem te ondervragen
Filmen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga straks langs zijn huis om hem te ondervragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |