Je het zojuist pas vernomen dat er een pedo in straat woont, terwijl je al wel wist dat ie aan je nichtje had gezeten? Apart.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat een paar huizen verderop bij mij in de straat een pedo (50-55 jaar) woont. Hij heeft zich al een paar keer eerder proberen te vergrijpen aan meisjes van 10/11 jaar waaronder een nichtje van mij op de plaatselijke speeltuin.
Ik voel een enorme, ongezonde, buitenmenselijke agressie in me opkomen. Ik weet dat hij aan mijn familie heeft gezeten en ook heel veel mensen ongerust maakt in de omgeving. Zal ik het heft in eigen handen nemen? Aangezien de politie niks doet vanwege 'onvoldoende bewijsmateriaal'.
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dan maar in KLB.
Klacht: Politie doet niks aan pedo in de straat en ik moet weer mijn handen vuil gaan maken aan dit soort zieke beesten
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:07 schreef darkmond het volgende:
Als ik jou was zou ik gwn ff hard ingrijpen...als hij familie van je betast vind ik dan je hem wel ff mag neer knallen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen
Ik weet dat hij
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN
Ik wist het van mijn nichtje, maar niet wie die pedo was. Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan. Geloof me, als alle buurten in NL zouden samenwerken zouden we alle pedo's kunnen verbranden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je het zojuist pas vernomen dat er een pedo in straat woont, terwijl je al wel wist dat ie aan je nichtje had gezeten? Apart.
Goed idee: zet dit bericht op de facebook 'Nederland mijn vaderland', laat alle tokkies verenigen en snij z'n ballen eraf!!!1!2 de politie doet niks om over mark rutten en wim kok nog maar te zweigen steltje gekke als niemand iets doet gaat t lant nar de klote!!!11!![]()
![]()
![]()
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!@!#!@e$@wqquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..
Pedo's hebben geen recht van bestaan.
Volgens wie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat een paar huizen verderop bij mij in de straat een pedo (50-55 jaar) woont. Hij heeft zich al een paar keer eerder proberen te vergrijpen aan meisjes van 10/11 jaar waaronder een nichtje van mij op de plaatselijke speeltuin.
Ik voel een enorme, ongezonde, buitenmenselijke agressie in me opkomen. Ik weet dat hij aan mijn familie heeft gezeten en ook heel veel mensen ongerust maakt in de omgeving. Zal ik het heft in eigen handen nemen? Aangezien de politie niks doet vanwege 'onvoldoende bewijsmateriaal'.
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dan maar in KLB.
Klacht: Politie doet niks aan pedo in de straat en ik moet weer mijn handen vuil gaan maken aan dit soort zieke beesten
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.
Ah, zo.. nee dan is het waarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen uit de buurt en veel navraag.
Pics van je dochtertjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
Ik ben het normaal nooit met je eens maar ik vind dit nou wel weer een solide suggestie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.
Omg wat een briljant idee! Dien een verzoek in bij de 2e kamer bel de kranten bel het nos maak een topic! Misschien een idee voor de meet van 29/8!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik wist het van mijn nichtje, maar niet wie die pedo was. Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan. Geloof me, als alle buurten in NL zouden samenwerken zouden we alle pedo's kunnen verbranden.
Lage proleet.quote:
heb jij wel kinderen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdammequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij wel kinderen?
stond je dochtertje huilend voor je?
Samen met hem die meisjes betasten danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Pics van je dochtertje!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdamme![]()
![]()
Je vergeet nog de djgrasveld's die zulke topics openen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef SpecialK het volgende:
Als je dan toch pedo's zonder strafrechtelijk proces gaat verbranden, doe dan meteen moordenaars, dieven en mensen die Jaap heten er achteraan.
En homo's.. dat zijn toch allemaal flikkersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de djgrasveld's die zulke topics openen.
Met van horen zeggen zou ik heel erg uitkijken als je de mens een beetje kent. Men is over het algemeen helemaal niet zo eerlijk en betrouwbaar, zeker niet als het om zulke zaken gaat. Want dan hadden ze allang de politie gebeld als ooggetuige, en is dit zo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggenquote:
Ah, jij hebt je ontpopt tot grote redder van de buurt. Je gaat zeker iedere dag met een blocnote langs buurtbewoners om te noteren wat ze die dag gezien hebben, je verspreid briefjes met leuzen als 'dit kan niet in NL!! We moeten hem vangen!!! Gunt u uw kind geen veilige buurt?!' en je zit vast non-stop alles in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Soms gaat rechtvaardigheid, boven de letter van de wet. Ik zeg niet dat je die man iets moet aandoen (ik heb namelijk geen idee, hoe zeker je uberhaupt bent), maar als je oprecht gelooft dat ingrijpen het beste is wat je voor de kindertjes in je buurt kan doen, dan zijn de consequenties bijzaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..
Pedo's hebben geen recht van bestaan.
Je bent zo agressief dat je er wel een heel topic op FOK! over durft aan te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
dat is relevant ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Is dat relevant? Bah, dat jij het opneemt voor iemand met zulke uitspraken. Gadverdamme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Aan de hand van de reacties van je in dit topic zou ik maar een beetje rustig aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
quote:
Kopje thee drinken is nooit verkeerd op zn tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga straks langs zijn huis om hem te ondervragen
Filmen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik film niks voor jou, ik probeer een foto te maken van zijn huis.quote:
En dan? Verwacht je dat hij opeens gaat bekennen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
Nog een probleem opgelost dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:24 schreef Telefooncel het volgende:
[..]
Ja maar dan sterft de mensheid uit...
[..]
Neuh.....TS praat teveel met zichzelf en denkt daarom dat de verzinsels in zijn hoofd echt zijn.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh.....TS praat teveel met zichzelf en denkt daarom dat de verzinsels in zijn hoofd echt zijn.
ONZ / Ik praat eigenlijk best vaak met mezelf
inderdaad, verzonnen topics horen in onzquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef rosepetals het volgende:
TS, verkeerde plek om een dergelijk topic te openen.
Dat is geen man hoor TSquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:31 schreef djgrasveld het volgende:
[ http://img839.imageshack.us/img839/6207/jfhz.png (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Pedofilie of imageshack gebruiken op FOK!. Ik weet niet wat ik storender vind.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:31 schreef djgrasveld het volgende:
[ http://img839.imageshack.us/img839/6207/jfhz.png (copy/paste deze link) ]
Fout.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Ik weet niet in wat voor een soort buurt jij woont, maar wanneer hier een onbekende man bijvoorbeeld met kinderen gaat kletsen plakken er gelijk (gelukkig) meerdere (bezorgde) ouders voor het raam die het allemaal in de gaten houden. Zo moet het bij jou ook gaan, helaas is dat nodig.
Inderdaad, of als je je broer op je kinderen laat passen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fout.
90% van (seksueel) misbruik wordt gedaan door _bekende_ mannen. Je moet dus opletten en voor het raam gaan staan als de buurman met jouw kindje praat....dat is veel gevaarlijker, dan een random onbekende man.
Eigenlijk staat er altijd wel een ouder voor het raam geplakt. Niet alleen bij onbekende mensen, maar wanneer er vooral een onbekende man praat word volgens mij alles opgeschreven. Lengte, postuur, kledingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fout.
90% van (seksueel) misbruik wordt gedaan door _bekende_ mannen. Je moet dus opletten en voor het raam gaan staan als de buurman met jouw kindje praat....dat is veel gevaarlijker, dan een random onbekende man.
Het is maar waar je trots op bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er altijd wel een ouder voor het raam geplakt. Niet alleen bij onbekende mensen, maar wanneer er vooral een onbekende man praat word volgens mij alles opgeschreven. Lengte, postuur, kleding
Wat een sneue volksbuurt moet jij in wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er altijd wel een ouder voor het raam geplakt. Niet alleen bij onbekende mensen, maar wanneer er vooral een onbekende man praat word volgens mij alles opgeschreven. Lengte, postuur, kleding
Niet de wereld waarin ik leef in ieder geval.quote:
Telegraaflezerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet de wereld waarin ik leef in ieder geval.
Nee geen dorp. En er wonen gekleurde mensen in onze buurt die ook goed op hun kunnen lettenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wss een dorpje![]()
Die nog nooit negers zijn tegengekomen.
Ook niet.quote:
Straks zit er een pedo tussen een van de mensen die zogenaamd oplet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee geen dorp. En er wonen gekleurde mensen in onze buurt die ook goed op hun kunnen letten
[..]
Ook niet.
Ik voorspelde al dat dit een gouden topic werd, maar thanks dat je het nog even dat extra zetje geeft!quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef pussycatdoll het volgende:
Je nichtje had zich gewoon niet als een slet moeten kleden/gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |