quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
Ik film niks voor jou, ik probeer een foto te maken van zijn huis.quote:
En dan? Verwacht je dat hij opeens gaat bekennen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:23 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga straks langs zijn huis om hem te ondervragen
Nog een probleem opgelost dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:24 schreef Telefooncel het volgende:
[..]
Ja maar dan sterft de mensheid uit...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
Neuh.....TS praat teveel met zichzelf en denkt daarom dat de verzinsels in zijn hoofd echt zijn.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh.....TS praat teveel met zichzelf en denkt daarom dat de verzinsels in zijn hoofd echt zijn.
ONZ / Ik praat eigenlijk best vaak met mezelf
inderdaad, verzonnen topics horen in onzquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef rosepetals het volgende:
TS, verkeerde plek om een dergelijk topic te openen.
Dat is geen man hoor TSquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:31 schreef djgrasveld het volgende:
[ http://img839.imageshack.us/img839/6207/jfhz.png (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Pedofilie of imageshack gebruiken op FOK!. Ik weet niet wat ik storender vind.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:31 schreef djgrasveld het volgende:
[ http://img839.imageshack.us/img839/6207/jfhz.png (copy/paste deze link) ]
Fout.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef rosepetals het volgende:
Ik weet niet in wat voor een soort buurt jij woont, maar wanneer hier een onbekende man bijvoorbeeld met kinderen gaat kletsen plakken er gelijk (gelukkig) meerdere (bezorgde) ouders voor het raam die het allemaal in de gaten houden. Zo moet het bij jou ook gaan, helaas is dat nodig.
Inderdaad, of als je je broer op je kinderen laat passen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fout.
90% van (seksueel) misbruik wordt gedaan door _bekende_ mannen. Je moet dus opletten en voor het raam gaan staan als de buurman met jouw kindje praat....dat is veel gevaarlijker, dan een random onbekende man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |