Wheheheheequote:
Leuk met kinderen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Lekker all in :
http://www.arke.nl/vakant(...)ril/hedonism-ii.aspx
Die prijs
Nou... ik twijfel al weer, want ik hoorde van mijn collega, die in een superresort in Turkije zat, dat ze de wekker om 7 uur moesten zetten om nog op tijd te zijn voor het bezetten van een ligbed bij het zwembad. Daarna gingen ze dan weer terug naar bed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha, dat is best leuk voor een keer (of 2) hoor. Zeker als je een beetje fatsoenlijk resort hebt en de tokkie's (want echt... die komen er met massa's op af) weet te ontwijken
.
Adults only dat is het mooie van het resortquote:
Ja, maar ja... dat leuke zakje he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de transparante gegaan... Het zit toch in je ....
Dat is opzich raar...quote:
Een naturistencamping? Even los van het feit dat ik geen campingfiguur ben, zou ik dat zo doen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is opzich raar...
Maar goed er zijn ook genoeg figuren die naar van die naturistencampings+ gaan met de kinderen... Dan denk ik, das gewoon raar...
Daar ben ik het mee eens... Het is gewoon schofterig wat je daar aan boodschappen kwijt bent. Maar als je terug komt vind je de boodschappen hier dan weer lekker goedkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik twijfel al weer, want ik hoorde van mijn collega, die in een superresort in Turkije zat, dat ze de wekker om 7 uur moesten zetten om nog op tijd te zijn voor het bezetten van een ligbed bij het zwembad. Daarna gingen ze dan weer terug naar bed.![]()
Dat is ook niet echt mijn idee van vakantie geloof ik.
![]()
Maar verder was het dus wel echt een waanzinnig resort zei ze met supereten enzo.
We twijfelen nog even verder.
Iig ben ik Frankrijk een beetje zat, godallemachtig wat is dat a-sociaal duur daar. De supermarkten dan he.
Why?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is opzich raar...
Maar goed er zijn ook genoeg figuren die naar van die naturistencampings+ gaan met de kinderen... Dan denk ik, das gewoon raar...
Je mist de +...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Een naturistencamping? Even los van het feit dat ik geen campingfiguur ben, zou ik dat zo doen hoor.
Nee, dat staat me dus ook tegen. Dat hele altijd de haantje de voorste moeten zijn of anders misgrijpen cultuurtje. Sowieso trek ik 'dat soort' mensen slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik twijfel al weer, want ik hoorde van mijn collega, die in een superresort in Turkije zat, dat ze de wekker om 7 uur moesten zetten om nog op tijd te zijn voor het bezetten van een ligbed bij het zwembad. Daarna gingen ze dan weer terug naar bed.![]()
Dat is ook niet echt mijn idee van vakantie geloof ik.
![]()
Dan is Zweden niet echt een financieel aantrekkelijk alternatief denk ikquote:We twijfelen nog even verder.
Iig ben ik Frankrijk een beetje zat, godallemachtig wat is dat a-sociaal duur daar. De supermarkten dan he.
Oh well, we hebben nog een jaar.
De opties zijn Spanje of Kroatie. Maar dan niet kamperen, maar bijv. een apartement oid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dat staat me dus ook tegen. Dat hele altijd de haantje de voorste moeten zijn of anders misgrijpen cultuurtje. Sowieso trek ik 'dat soort' mensen slecht.
[..]
Dan is Zweden niet echt een financieel aantrekkelijk alternatief denk ik.
Ach qua drank is het duur , gewoon de normale boodschappen valt mee, er is alleen weinig verse groenten , vlees daarentegen kost er geen hol.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dat staat me dus ook tegen. Dat hele altijd de haantje de voorste moeten zijn of anders misgrijpen cultuurtje. Sowieso trek ik 'dat soort' mensen slecht.
[..]
Dan is Zweden niet echt een financieel aantrekkelijk alternatief denk ik.
Je hebt vast genoeg fantasie om zelf die plus in te vullen... Leuke gezinsvakantie overdag en andere hobbies als de kinderen op bed liggen...quote:
Dan heb je het niet over de postzegelverzameling bijwerken gok ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt vast genoeg fantasie om zelf die plus in te vullen... Leuke gezinsvakantie overdag en andere hobbies als de kinderen op bed liggen...
Kratje normaal bier 35,-quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Ticootje het volgende:
anyway...
Zweden dus... Beetje jammer van de drank, opzich lust ik dat.
Oh ja ach. Twee weekjes niet drinken doet me ook niks, eigenlijk. Drink sowieso amper. Maar als je graag drinkt (en waarom niet, op vakantie) kan het wel in de papieren lopen jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Ticootje het volgende:
anyway...
Zweden dus... Beetje jammer van de drank, opzich lust ik dat.
2 weken niets drinken? Nou dat zou ik zeker op vakantie gewoon vervelend vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ja ach. Twee weekjes niet drinken doet me ook niks, eigenlijk. Drink sowieso amper. Maar als je graag drinkt (en waarom niet, op vakantie) kan het wel in de papieren lopen ja.
Hoeft ook niet en zeker wij niet in zweden op familie bezoek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 weken niets drinken? Nou dat zou ik zeker op vakantie gewoon vervelend vinden.
Om het dragelijk te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoeft ook niet en zeker wij niet in zweden op familie bezoek.
Volgens mij heb ik van het weekend het eerste pilsje in maanden opquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 weken niets drinken? Nou dat zou ik zeker op vakantie gewoon vervelend vinden.
Nee maar als ik bij paps ben , fixed die zeker bier.quote:
ik voor het eerst in maanden geen halve krat in het weekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van het weekend het eerste pilsje in maanden op.
eh... je mist een avond?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik voor het eerst in maanden geen halve krat in het weekend
Het was een hele?quote:
Dat is prima, ik vind lekker weekend vieren met een biertje heerlijk.quote:
Om 7 uur heb ik eerst alle flesjes even uit de tuin gehaaldquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
I'm with Luigi!Geen druppel gedronken de afgelopen 2 weken.
Sterker nog, ik denk de afgelopen 2 maanden.
[..]
Het was een hele?
daar had ik niks opquote:
ik ook nietquote:
Koffie Karlsson J , das echt een toppertje !quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Luigi het volgende:
Whisky'tje vind ik wel lekker. Omdat het lekker is, niet om dronken van te worden ofzo. Maarja, dat is in Zweden helemaaaaaaal niet interessant qua drankje.
Drinken om dronken te worden doe je als je 14 bent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Luigi het volgende:
Whisky'tje vind ik wel lekker. Omdat het lekker is, niet om dronken van te worden ofzo. Maarja, dat is in Zweden helemaaaaaaal niet interessant qua drankje.
Het is dat ik toch 400 euro aan accessoires moest besteden bij de bruidswinkel omdat je de jurk dan met veel korting kreeg maar ¤119 voor mijn strapless BH had echt goedkoper gekundquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
All-in, ik hou ervan. Over 2w lig ik met mijn derriere in de zon.. kan niet wachten.
BE, balen van Sasha's oren. En lastig die fase van Oscar. Tess heeft er met vlagen ook een handje van.
Wow Singapore.. Wat een toffe bestemming...
Heb je die plakbh al binnen? Ik heb er gisteravond naar gekeken. Volgende week trouwt mijn schoonmoeder en ik moet eigenlijk een strapless BH onder mijn jurkje maar ik kan niks vinden dat lekker zit/past. Ja ik had een hele mooie aan.. toen kreeg ik de prijs te horen.. 86 euro!! Ik word gek van die maten. De ene cup C/D is te groot, de andere te klein...
Nouja, je kachelt geen half kratje pils weg omdat je daar zo lekker scherp van wordt, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Drinken om dronken te worden doe je als je 14 bent.
uh best wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is dat ik toch 400 euro aan accessoires moest besteden bij de bruidswinkel omdat je de jurk dan met veel korting kreeg maar ¤119 voor mijn strapless BH had echt goedkoper gekund
Half kratje, 2 personen, 3 dagen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, je kachelt geen half kratje pils weg omdat je daar zo lekker scherp van wordt, toch?
Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Half kratje, 2 personen, 3 dagen?
2 biertjes op een avond?
Neuh maar 3 flesjes op een avondquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zo.
Ik merkte van het weekend dat je na een tijdje van 2 pilsjes al aardig kachel kunt rakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh maar 3 flesjes op een avondsamen een half kratje is best ok in weekend.
ik begrip je prima, jij wekt alleen de suggestie dat het abnormaal is dat er een halve krat bier in een weekend wordt gedronken, en dat ik dat zou doen "om lekker helder" te blijven..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zo.
Dat is niet de suggestie die ik wou wekkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik begrip je prima, jij wekt alleen de suggestie dat het abnormaal is dat er een halve krat bier in een weekend wordt gedronken, en dat ik dat zou doen "om lekker helder" te blijven..
Never mind, ik moet ongesteld worden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is niet de suggestie die ik wou wekken. Ik wou sowieso geen suggestie wekken
.
Oh, daar weet ik iets voor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Never mind, ik moet ongesteld worden...
Ja die heb ik besteld...quote:
Zwanger worden schijnt wel een tijdje te werken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die heb ik besteld...
Weet je er ook iets tegen?
Laat maar...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zwanger worden schijnt wel een tijdje te werken...
Ja, van plakbh.nl ofzo. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
All-in, ik hou ervan. Over 2w lig ik met mijn derriere in de zon.. kan niet wachten.
BE, balen van Sasha's oren. En lastig die fase van Oscar. Tess heeft er met vlagen ook een handje van.
Heb je die plakbh al binnen? Ik heb er gisteravond naar gekeken. Volgende week trouwt mijn schoonmoeder en ik moet eigenlijk een strapless BH onder mijn jurkje maar ik kan niks vinden dat lekker zit/past. Ja ik had een hele mooie aan.. toen kreeg ik de prijs te horen.. 86 euro!! Ik word gek van die maten. De ene cup C/D is te groot, de andere te klein...
Het is 3M plaksel, dus op zich moet dat goed gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Laat dat niet los? Ik denk als je zware memmen hebt dat het toch niet helemaal een uitkomst is? En dat plak zal vast ergens op de avond ook gaan loslaten gok ik?
Ik ben echt benieuwd! En of het niet zweet enzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is 3M plaksel, dus op zich moet dat goed gaan.
Maar goed, mijn bescheiden tietjes kunnen dat wel aan. Daar blijft nog steeds geen potlood onder hangen.Ik heb denk ik het meest aan de tepelplakkers om er voor te zorgen dat die zich gedragen onder de airco-lucht.
heb ff gekeken maar dat lijkt me toch niet echt prettig zitten.. Volgens mij gaat dat onwijs pijn doen als je zware tieten hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, van plakbh.nl ofzo. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij niks.Geen idee dus hoe dat gaat werken. Paar mooie plakkers voor de tepels en dan een halve-maan-achtig iets. Was binnen een dag binnen. Ik ga zo eens op de site kijken of ik daar een uitleg kan vinden.
gewoon inslaan op de boot. Ik vind de lichte biertjes zo lekker. Prips blå. 2.8 %quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ja ach. Twee weekjes niet drinken doet me ook niks, eigenlijk. Drink sowieso amper. Maar als je graag drinkt (en waarom niet, op vakantie) kan het wel in de papieren lopen ja.
wonderbra! Kost wehnag, zit als een tiet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
Het ligt allemaal aan de verhoudingen hequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, die ziet er ook goed uit.Hoewel ik dan wel zou twijfelen over de cupmaat. Iemand heeft mij ooit een D gegeven, maar ik moet nog steeds lachen als ik dat zelf zeg.
Zal C zijn.
Maar goed, binnn 4 weken bezorgd zou voor mij sws te laat zijn.
Maar je krijgt ook een ander tasje!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben overtuigd miss sly. Ik wilde er een bestellen, maar ik heb geen creditcard.En om nou een familielid te vragen om uitgerekend dit te bestellen....
Overigens wel flauw van de webshop dat je per se een kleurvoorkeur moet aangeven en dan meteen meer moet betalen.
O daar heb ik overheen gelezen dan!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook een ander tasje!
En bij transparant staat +0.00
Ik was nog eens info aan het opzoeken over die dingen en kwam hier terecht...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef Gaoxing het volgende:
Wie is Carrie?Of uhm.... wil ik dat wel weten?
Ik vind het echt heel erg prettig, en juist erg schoon. Zoals Ms Sly vorige keer al vertelde: het druipt niet eerst je hele vaginawand langs, maar is gewoon meteen weg. En nee, overstromen als een koffiebeker doet het niet. Ik ben er blij mee
elke heb je dan? die met zo'n tuutje? of die zachtere?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik was nog eens info aan het opzoeken over die dingen en kwam hier terecht...
Maar bij mij lukt dat dus totaal niet, dat ding lekt gewoon meteen door.
Geen idee wat ik verkeerd doe.
Ik had dat een paar jaar terug eens besteld,maar tot nu toe geen succes dus.
Ik had ergens gelezen dat je het niet te hoog mag inbrengen,maar jullie doen dat juist wel dan?
Ik heb er twee, allebei met een tuutje. De eerste in natuurrubber en de tweede in zachtere siliconen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
elke heb je dan? die met zo'n tuutje? of die zachtere?
en gaat t dan mis met dragen? of met uithalen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er twee, allebei met een tuutje. De eerste in natuurrubber en de tweede in zachtere siliconen.
Met dragen. Het is al moeilijk om hem helemaal te laten uitvouwen en ik heb dan de indruk dat het er gewoon langs loopt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
en gaat t dan mis met dragen? of met uithalen?
I know, dat is me toen ook uitgelegd. Maar dan nog blijft het grappig. Zoals gezegd, er blijft nog geen rietje onder hangen en bij D denk ik toch wel aan een weelderige boezen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de verhoudingen heEen cupmaat alleen zegt helemaal niets.
Nou, voordat ik zwanger werd van Brammetje had ik 70d... Das heul niet groot... gewoon als echt niet..quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, dat is me toen ook uitgelegd. Maar dan nog blijft het grappig. Zoals gezegd, er blijft nog geen rietje onder hangen en bij D denk ik toch wel aan een weelderige boezen.
En toch moet dat groter zijn dan de mijne want aan jouw omvang ligt het zeker niet!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, voordat ik zwanger werd van Brammetje had ik 70d... Das heul niet groot... gewoon als echt niet..
ja maar hoe smaller de bovenwijdte is hoe kleiner ook de cup weer is...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toch moet dat groter zijn dan de mijne want aan jouw omvang ligt het zeker niet!
Althans, ik weet zeker dat jouw omtrek/bovenwijdte echt wel smaller is dan de mijne.
En dus zou jouw D'tje voller moeten zijn dan mijn D.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja maar hoe smaller de bovenwijdte is hoe kleiner ook de cup weer is...
70d is zelfde cup als 75c of een 80 b...
Jouw D moet enorm zijn... Mijn d is maar een handje vol...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dus zou jouw D'tje voller moeten zijn dan mijn D.
Ik maak ff ruimte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
Al wil ik best even een foto maken van mn borsten voor in je whatsapp...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben al bezig.![]()
Maar uploaden wil niet echt.
Grote file he... Dan krijg je dat.
Dat lijkt me idd erg lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Met dragen. Het is al moeilijk om hem helemaal te laten uitvouwen en ik heb dan de indruk dat het er gewoon langs loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |