O daar heb ik overheen gelezen dan!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook een ander tasje!
En bij transparant staat +0.00
Ik was nog eens info aan het opzoeken over die dingen en kwam hier terecht...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef Gaoxing het volgende:
Wie is Carrie?Of uhm.... wil ik dat wel weten?
Ik vind het echt heel erg prettig, en juist erg schoon. Zoals Ms Sly vorige keer al vertelde: het druipt niet eerst je hele vaginawand langs, maar is gewoon meteen weg. En nee, overstromen als een koffiebeker doet het niet. Ik ben er blij mee
elke heb je dan? die met zo'n tuutje? of die zachtere?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik was nog eens info aan het opzoeken over die dingen en kwam hier terecht...
Maar bij mij lukt dat dus totaal niet, dat ding lekt gewoon meteen door.
Geen idee wat ik verkeerd doe.
Ik had dat een paar jaar terug eens besteld,maar tot nu toe geen succes dus.
Ik had ergens gelezen dat je het niet te hoog mag inbrengen,maar jullie doen dat juist wel dan?
Ik heb er twee, allebei met een tuutje. De eerste in natuurrubber en de tweede in zachtere siliconen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
elke heb je dan? die met zo'n tuutje? of die zachtere?
en gaat t dan mis met dragen? of met uithalen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er twee, allebei met een tuutje. De eerste in natuurrubber en de tweede in zachtere siliconen.
Met dragen. Het is al moeilijk om hem helemaal te laten uitvouwen en ik heb dan de indruk dat het er gewoon langs loopt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
en gaat t dan mis met dragen? of met uithalen?
I know, dat is me toen ook uitgelegd. Maar dan nog blijft het grappig. Zoals gezegd, er blijft nog geen rietje onder hangen en bij D denk ik toch wel aan een weelderige boezen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de verhoudingen heEen cupmaat alleen zegt helemaal niets.
Nou, voordat ik zwanger werd van Brammetje had ik 70d... Das heul niet groot... gewoon als echt niet..quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, dat is me toen ook uitgelegd. Maar dan nog blijft het grappig. Zoals gezegd, er blijft nog geen rietje onder hangen en bij D denk ik toch wel aan een weelderige boezen.
En toch moet dat groter zijn dan de mijne want aan jouw omvang ligt het zeker niet!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, voordat ik zwanger werd van Brammetje had ik 70d... Das heul niet groot... gewoon als echt niet..
ja maar hoe smaller de bovenwijdte is hoe kleiner ook de cup weer is...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toch moet dat groter zijn dan de mijne want aan jouw omvang ligt het zeker niet!
Althans, ik weet zeker dat jouw omtrek/bovenwijdte echt wel smaller is dan de mijne.
En dus zou jouw D'tje voller moeten zijn dan mijn D.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja maar hoe smaller de bovenwijdte is hoe kleiner ook de cup weer is...
70d is zelfde cup als 75c of een 80 b...
Jouw D moet enorm zijn... Mijn d is maar een handje vol...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dus zou jouw D'tje voller moeten zijn dan mijn D.
Ik maak ff ruimte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
Al wil ik best even een foto maken van mn borsten voor in je whatsapp...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben al bezig.![]()
Maar uploaden wil niet echt.
Grote file he... Dan krijg je dat.
Dat lijkt me idd erg lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Met dragen. Het is al moeilijk om hem helemaal te laten uitvouwen en ik heb dan de indruk dat het er gewoon langs loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |