Via Duitsland, Zweden en Noorwegen naar Denemarken. En weer naar huis. Vermoedelijk. Als ik me daartoe kan zetten. Twee weekjes rondreizen in Zweden/Noorwegen en op de terugweg in Denemarken nog 2 nachtjes bij Legoland.quote:
Ik wil ook weer naar Scandinavië. Echt heel tof Luigi!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Via Duitsland, Zweden en Noorwegen naar Denemarken. En weer naar huis. Vermoedelijk. Als ik me daartoe kan zetten. Twee weekjes rondreizen in Zweden/Noorwegen en op de terugweg in Denemarken nog 2 nachtjes bij Legoland.
Ja, zoals ik zei, heel veel zin in. Sowieso omdat we vorig jaar thuis zijn gebleven, we vrij geweest en dagjes weg gegaan maar dat is toch anders dan echt op vakantie gaan, dus we zijn er nu dubbel aan toe zeg maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Scandinavië. Echt heel tof Luigi!
Wij hebben tot nu toe elke keer prima weer gehad, tot echt warm (25 graden) aan toe dus. En slecht weer achtervolgt ons toch al, zelfs in Turkije... dus daar laat ik het niet meer van af hangenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht altijd dat ik niet naar Scandinavie wilde in verband met het weer. Of naar Engeland, Schotland, Ierland.
Maar afgelopen mei waren we twee weken in Frankrijk met veel regen, en ook toen hebben we ons prima geamuseerd. Dus nu staan ze ook echt op het verlanglijstje!
En ik weet wel dat het daar in de zomer ook best heel mooi weer kan zijn, maar doorgaans is het in Frankrijk of Italie wel beter.
Oh, dat is mooi dat jullie dan omhoog gaan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe elke keer prima weer gehad, tot echt warm (25 graden) aan toe dus. En slecht weer achtervolgt ons toch al, zelfs in Turkije... dus daar laat ik het niet meer van af hangen.
Wij dus ook niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe elke keer prima weer gehad, tot echt warm (25 graden) aan toe dus. En slecht weer achtervolgt ons toch al, zelfs in Turkije... dus daar laat ik het niet meer van af hangen.
Ja dat is de reden dat wij het weer gaan doen als we toch verplicht in het hoogseizoen moeten. Iets meer kans op mooi weerquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht altijd dat ik niet naar Scandinavie wilde in verband met het weer. Of naar Engeland, Schotland, Ierland.
Maar afgelopen mei waren we twee weken in Frankrijk met veel regen, en ook toen hebben we ons prima geamuseerd. Dus nu staan ze ook echt op het verlanglijstje!
En ik weet wel dat het daar in de zomer ook best heel mooi weer kan zijn, maar doorgaans is het in Frankrijk of Italie wel beter.
Inderdaad, wij zitten ook aan het hoogseizoen vastquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dat is de reden dat wij het weer gaan doen als we toch verplicht in het hoogseizoen moeten. Iets meer kans op mooi weer![]()
Maar we kopen een tent of een vouwwagen en dan zien we vlak van tevoren wel hoe het weer wordt en kunnen de plannen dan altijd nog wijzigen.
De alpenlanden vind ik ook een te groot risico in september dus die wachten ook geduldig tot we over 1,5 verplicht in juli/augustus moeten.
quote:
De vakantie was heerlijk!quote:
Haha, dat is best leuk voor een keer (of 2quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en we overwegen voor volgend jaar heel sterk een all inclusive iets.
Ik ben een raskampeerder, maar ik zou geloof ik ook wel eens een hele week lang helemaal niks willen doen inmiddels.
Ik ben gewoon voor de transparante gegaan... Het zit toch in je ....quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben een sucker en heb net de Cherry besteld.Ik ben nieuwsgierig en wil het nu ook wel eens proberen.
Vorige week ook al plakbh's besteld, ik word nog eens echt een woman of the world zo.
Oh, en we overwegen voor volgend jaar heel sterk een all inclusive iets.
Ik ben een raskampeerder, maar ik zou geloof ik ook wel eens een hele week lang helemaal niks willen doen inmiddels.
De sfeerquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Lekker all in :
http://www.arke.nl/vakant(...)ril/hedonism-ii.aspx
Die prijs
nee dank je.quote:
Wheheheheequote:
Leuk met kinderen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Lekker all in :
http://www.arke.nl/vakant(...)ril/hedonism-ii.aspx
Die prijs
Nou... ik twijfel al weer, want ik hoorde van mijn collega, die in een superresort in Turkije zat, dat ze de wekker om 7 uur moesten zetten om nog op tijd te zijn voor het bezetten van een ligbed bij het zwembad. Daarna gingen ze dan weer terug naar bed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha, dat is best leuk voor een keer (of 2) hoor. Zeker als je een beetje fatsoenlijk resort hebt en de tokkie's (want echt... die komen er met massa's op af) weet te ontwijken
.
Adults only dat is het mooie van het resortquote:
Ja, maar ja... dat leuke zakje he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de transparante gegaan... Het zit toch in je ....
Dat is opzich raar...quote:
Een naturistencamping? Even los van het feit dat ik geen campingfiguur ben, zou ik dat zo doen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is opzich raar...
Maar goed er zijn ook genoeg figuren die naar van die naturistencampings+ gaan met de kinderen... Dan denk ik, das gewoon raar...
Daar ben ik het mee eens... Het is gewoon schofterig wat je daar aan boodschappen kwijt bent. Maar als je terug komt vind je de boodschappen hier dan weer lekker goedkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik twijfel al weer, want ik hoorde van mijn collega, die in een superresort in Turkije zat, dat ze de wekker om 7 uur moesten zetten om nog op tijd te zijn voor het bezetten van een ligbed bij het zwembad. Daarna gingen ze dan weer terug naar bed.![]()
Dat is ook niet echt mijn idee van vakantie geloof ik.
![]()
Maar verder was het dus wel echt een waanzinnig resort zei ze met supereten enzo.
We twijfelen nog even verder.
Iig ben ik Frankrijk een beetje zat, godallemachtig wat is dat a-sociaal duur daar. De supermarkten dan he.
Why?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is opzich raar...
Maar goed er zijn ook genoeg figuren die naar van die naturistencampings+ gaan met de kinderen... Dan denk ik, das gewoon raar...
Je mist de +...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Een naturistencamping? Even los van het feit dat ik geen campingfiguur ben, zou ik dat zo doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |