Precies dat!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dan leeg je 'm in de wc, en maak je 'm schoon met een lactacid doekje
Omdat ik daar dus binnen een uur doorheen lek...quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef -Spring het volgende:
Maar waarom is het nou precies handiger dan een tampon?
GADVER!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:26 schreef -Spring het volgende:
Oh wacht, ik kan wel bedenken. Er is geen touwtje dat je na poepen tussen je billen veegt.
Ah oke. Ik doe de hele dag met één tampon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik daar dus binnen een uur doorheen lek...
Ik heb meteen besteld, dit wil ik graag proberen.
Dat is volgens mij niet zo heel goed voor je.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ah oke. Ik doe de hele dag met één tampon.
Een dag schijnt geen kwaad te kunnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo heel goed voor je.
Een dag als in van 7-22 uur bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Een dag schijnt geen kwaad te kunnen.
Nee joh, een werkdag. Max acht of negen uur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een dag als in van 7-22 uur bijvoorbeeld?
Lijkt me niet heel goed en zeker niet fris.
Ligt er waarschijnlijk aan wat je gewend bentquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt mij zo'n groot ding, ik Heb al last van een tampon
Ah, ok, dat scheeltquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee joh, een werkdag. Max acht of negen uur.
Ach, ik denk dat als ze maat xxl hadden dat het ook nog wel paste... Ondanks weinig gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ligt er waarschijnlijk aan wat je gewend bent
Oftewel: hij is echt niet groter dan een gemiddelde piemel hoor
Haha, da's waar!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, ok, dat scheelt
Ik dacht dat het milieu-aspect ook wel interessant voor je zou zijn
Dat laatste vind ik idd ook altijd heel vervelend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het meer opneemt dan een tampon, dus je hoeft niet zo vaak te verschonen.
Het is goedkoper, want je schaft een keer een cup aan waar je jaren mee kunt doen.
Het is milieuvriendelijker, want je hebt geen afval verder.
Je blijft zelf schoner, omdat het bloed rechtstreeks in de cup gaat en daarna rechtstreeks in de wc.
Ik vind het zelf ook fijn dat ik als ik ergens anders ben, niet met afval hoef te slepen "waar is de prullenbak, ik moet iets weggooien"
Ja, inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik idd ook altijd heel vervelend.Ook al staat er een afvalbakje, dan nog ben ik zo'n meut die niet hoeft te etaleren dat ik ongesteld ben dus gooi ik het liever niet daarin.
![]()
Wanneer ga je?quote:
Jij hebt altijd toffe bestemmingen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net terug!
Nu nog een weekje werken en dan 14 dagen Singapore!
Hoe was het?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net terug!
Nu nog een weekje werken en dan 14 dagen Singapore!
A.s. weekend!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Hier nog een paar werken tot de bruiloft en dan ook vakantie. 3 weken gaan we zelfs dit jaar
Waar ga je heen? Buitenland?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
A.s. weekend!. En. Ik. Heb. Er. Zin. In!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |