Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Half kratje, 2 personen, 3 dagen?
2 biertjes op een avond?
Neuh maar 3 flesjes op een avondquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zo.
Ik merkte van het weekend dat je na een tijdje van 2 pilsjes al aardig kachel kunt rakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh maar 3 flesjes op een avondsamen een half kratje is best ok in weekend.
ik begrip je prima, jij wekt alleen de suggestie dat het abnormaal is dat er een halve krat bier in een weekend wordt gedronken, en dat ik dat zou doen "om lekker helder" te blijven..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Joh, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zich volgooien/spuiten/slikken/etc met wat -ie wil hoor. Maar drinken om dronken te worden is echt niet beperkt tot 14 jarigen denk ik zo.
Dat is niet de suggestie die ik wou wekkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik begrip je prima, jij wekt alleen de suggestie dat het abnormaal is dat er een halve krat bier in een weekend wordt gedronken, en dat ik dat zou doen "om lekker helder" te blijven..
Never mind, ik moet ongesteld worden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is niet de suggestie die ik wou wekken. Ik wou sowieso geen suggestie wekken
.
Oh, daar weet ik iets voor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Never mind, ik moet ongesteld worden...
Ja die heb ik besteld...quote:
Zwanger worden schijnt wel een tijdje te werken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die heb ik besteld...
Weet je er ook iets tegen?
Laat maar...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zwanger worden schijnt wel een tijdje te werken...
Ja, van plakbh.nl ofzo. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
All-in, ik hou ervan. Over 2w lig ik met mijn derriere in de zon.. kan niet wachten.
BE, balen van Sasha's oren. En lastig die fase van Oscar. Tess heeft er met vlagen ook een handje van.
Wow Singapore.. Wat een toffe bestemming...
Heb je die plakbh al binnen? Ik heb er gisteravond naar gekeken. Volgende week trouwt mijn schoonmoeder en ik moet eigenlijk een strapless BH onder mijn jurkje maar ik kan niks vinden dat lekker zit/past. Ja ik had een hele mooie aan.. toen kreeg ik de prijs te horen.. 86 euro!! Ik word gek van die maten. De ene cup C/D is te groot, de andere te klein...
Het is 3M plaksel, dus op zich moet dat goed gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Laat dat niet los? Ik denk als je zware memmen hebt dat het toch niet helemaal een uitkomst is? En dat plak zal vast ergens op de avond ook gaan loslaten gok ik?
Ik ben echt benieuwd! En of het niet zweet enzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is 3M plaksel, dus op zich moet dat goed gaan.
Maar goed, mijn bescheiden tietjes kunnen dat wel aan. Daar blijft nog steeds geen potlood onder hangen.Ik heb denk ik het meest aan de tepelplakkers om er voor te zorgen dat die zich gedragen onder de airco-lucht.
heb ff gekeken maar dat lijkt me toch niet echt prettig zitten.. Volgens mij gaat dat onwijs pijn doen als je zware tieten hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, van plakbh.nl ofzo. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij niks.Geen idee dus hoe dat gaat werken. Paar mooie plakkers voor de tepels en dan een halve-maan-achtig iets. Was binnen een dag binnen. Ik ga zo eens op de site kijken of ik daar een uitleg kan vinden.
gewoon inslaan op de boot. Ik vind de lichte biertjes zo lekker. Prips blå. 2.8 %quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ja ach. Twee weekjes niet drinken doet me ook niks, eigenlijk. Drink sowieso amper. Maar als je graag drinkt (en waarom niet, op vakantie) kan het wel in de papieren lopen ja.
wonderbra! Kost wehnag, zit als een tiet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
All-in, ik hou ervan. Over 2w lig ik met mijn derriere in de zon.. kan niet wachten.
BE, balen van Sasha's oren. En lastig die fase van Oscar. Tess heeft er met vlagen ook een handje van.
Wow Singapore.. Wat een toffe bestemming...
Heb je die plakbh al binnen? Ik heb er gisteravond naar gekeken. Volgende week trouwt mijn schoonmoeder en ik moet eigenlijk een strapless BH onder mijn jurkje maar ik kan niks vinden dat lekker zit/past. Ja ik had een hele mooie aan.. toen kreeg ik de prijs te horen.. 86 euro!! Ik word gek van die maten. De ene cup C/D is te groot, de andere te klein...
Het ligt allemaal aan de verhoudingen hequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, die ziet er ook goed uit.Hoewel ik dan wel zou twijfelen over de cupmaat. Iemand heeft mij ooit een D gegeven, maar ik moet nog steeds lachen als ik dat zelf zeg.
Zal C zijn.
Maar goed, binnn 4 weken bezorgd zou voor mij sws te laat zijn.
Maar je krijgt ook een ander tasje!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben overtuigd miss sly. Ik wilde er een bestellen, maar ik heb geen creditcard.En om nou een familielid te vragen om uitgerekend dit te bestellen....
Overigens wel flauw van de webshop dat je per se een kleurvoorkeur moet aangeven en dan meteen meer moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |