Goedemorgen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aaah de linkse goedpraters zijn gearriveerd
Mooi, slotje.quote:Misschien zijn de beperkte effecten een gevolg van het feit dat ook in de referentiewijken inspanningen ten behoeve van de leefbaarheid gepleegd zijn. De grootste investeringen in de wijken zijn voor rekening gekomen van de woningcorporaties, die ook buiten de aandachtswijken een ‘leefbare’ omgeving aan hun huurders moeten bieden.
Ik heb liever dat je gewoon je eigen woorden kiest in plaats van DS4 in de discussie te betrekken; daar zit ik namelijk niet meer op te wachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Goed, het is meer een bijsturing van DS4 zijn suggesties.
Maar ik heb in ieder geval het idee dat je iets teveel heil verwacht van slechts repressie en iets teveel verlangt naar een perfect paradijs zonder achterbuurten of randvolk. Zo'n wereld zal helaas niet snel bestaan.
Ik denk dat het al heel wat zou schelen als de politie aqeduater optreedt. En dat daar ook geld voor beschikbaar wordt gemaakt.
Ik wie het eigenlijk vrij weinig gebruikt worden, afgezien van enkele publicaties die sterk in de richting van Cook & Campbell hangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoezo? Quasi-experimenteel design is gewoon regulier jargon toch? Als iemand het over evolutie heeft is het toch niet altijd een directe verwijzing naar Darwin?
Bayes leert ons dat we a priori sceptisch jegens beleid van PvdA-ministers moeten staan, het onderzoek scherpt de posterior enkel nog wat aan.quote:
18,300 results in Google Scholar sinds 2012:o?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wie het eigenlijk vrij weinig gebruikt worden, afgezien van enkele publicaties die sterk in de richting van Cook & Campbell hangen.
Het is de vraag of het het echt zo heel slecht doen. Vergeleken met de achterbuurten in Brussel zijn onze probleemwijken echt centerparcs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon je eigen woorden kiest in plaats van DS4 in de discussie te betrekken; daar zit ik namelijk niet meer op te wachten.
Misschien verwacht ik te veel heil van repressie, maar ik zie niet zo bijster veel alternatieven helaas. Als jij een beter wondermiddel hebt, hoor ik het graag. Ik signaleer alleen dat de softe aanpak van de laatste decennia, in combinatie met investeringen in parkjes en winkelcentra, bar weinig oplevert.
Het beleid zal hoe dan ook effectiever moeten. Dus dan moet je iets met de component repressie.
Zelfs als jouw rooskleurige schets waar is, dan blijft nog het feit overeind dat er voor honderden miljoenen aan geld is weggegooid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is de vraag of het het echt zo heel slecht doen. Vergeleken met de achterbuurten in Brussel zijn onze probleemwijken echt centerparcs.
Ik denk overigens niet dat de Vogelaargelden aar heel veel aan bijgedragen hebben.
Dat staat je vrij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb liever dat DS4 wel bij de discussie betrokken wordt.
Poeh. Na drie pagina's is de Weldenkende FOK Elite weer gearriveerd in het topic hoor! Veel moeilijke woorden opeens, allerlei nuanceringen uit het onderzoeksrapport (waren jullie soms zo laat in dit topic omdat jullie het eerst moesten lezen?) en ingewikkelde redeneringenl.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Bayes leert ons dat we a priori sceptisch jegens beleid van PvdA-ministers moeten staan, het onderzoek scherpt de posterior enkel nog wat aan.
Vergeleken met Bogota zijn onze kliko's/otto's bungalows.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Vergeleken met de achterbuurten in Brussel zijn onze probleemwijken echt centerparcs.
Nou nou weggegooid. We hebben wel leuke speeltuinen en huizen nu hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als jouw rooskleurige schets waar is, dan blijft nog het feit overeind dat er voor honderden miljoenen aan geld is weggegooid.
Klopt, wij hebben alles onder controle, u kunt rustig thuis blijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Poeh. Na drie pagina's is de Weldenkende FOK Elite weer gearriveerd in het topic hoor! Veel moeilijke woorden opeens, allerlei nuanceringen uit het onderzoeksrapport (waren jullie soms zo laat in dit topic omdat jullie het eerst moesten lezen?) en ingewikkelde redeneringenl.
De fun van de eerste 50 posts op Vogelaars ranten kunnen we nu wel afschrijven. Moeten jullie niet naar POL ofzo?
Meer dan een les voor de toekomst kan het niet meer zijn. Iig partijen die dergelijk beleid nog eens voorstellen verdienen aangevallen te worden met deze ervaringen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als jouw rooskleurige schets waar is, dan blijft nog het feit overeind dat er voor honderden miljoenen aan geld is weggegooid.
Dat is meer dan ik verwacht zou hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Fides het volgende:
[..]
18,300 results in Google Scholar sinds 2012:o?
http://scholar.google.nl/(...)tal&hl=en&as_sdt=0,5
Ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is de vraag of het het echt zo heel slecht doen. Vergeleken met de achterbuurten in Brussel zijn onze probleemwijken echt centerparcs.
Ja, we moeten idd rustig afwachten tot het nog veel erger is, pas dan gaan we er iets aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat de Vogelaargelden aar heel veel aan bijgedragen hebben.
Nee, maar er staat toch ook nergens dat we daar naar toe zouden gaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we moeten idd rustig afwachten tot het nog veel erger is, pas dan gaan we er iets aan doen.
echt.
Ik woon naast een Vogelaar wijk, en ik heb deze ervaring ook! Ziet er een stuk beter uit dan eerst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vreemd, ik zie hier in de buurt wel degelijk een enorm opgeknapte wijk gedurende de afgelopen 10 jaar. Parken aangelegd, (ver)nieuwbouw, zelfs een boulevard langs het kanaal... en een stuk minder grafitti, vervuiling en geweld.
De softe aanpak is al jaren verdwenen. De meeste buurthuizen en andere dingen die sociale cohesie binnen wijken verbeterde zijn door de rechtse regeringen wegbezuinigd als linkse hoobby zijnde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik signaleer alleen dat de softe aanpak van de laatste decennia, in combinatie met investeringen in parkjes en winkelcentra, bar weinig oplevert
nee, maar dat lijkt me gezien de ontwikkelingen wel gewoon logisch. het gaat nergens beter, alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar er staat toch ook nergens dat we daar naar toe zouden gaan?
Hier ook. Maar ze hebben mij niets gevraagd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:12 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik woon naast een Vogelaar wijk, en ik heb deze ervaring ook! Ziet er een stuk beter uit dan eerst.
Nu kunnen we het onderzoek natuurlijk wel afschrijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ze hebben mij niets gevraagd.
Wat mij betreft zijn de resultaten niet van belang. Het geld kan immers altijd beter besteed worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Bayes leert ons dat we a priori sceptisch jegens beleid van PvdA-ministers moeten staan, het onderzoek scherpt de posterior enkel nog wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |