Neuh. BB zal moeten leren leven met deze miskleun.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ja, gooi maar weer dicht. Niet goed = opnieuw
Dafuqquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Net F3AR geinstalleerd, als jullie straks iemand horen gillen als een meisje dan ben ik dat vooral niet
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Met zulke slechte TT's komt er geen jaloezie aan te pas.
Zet je instellingen eens op low dakhaasquote:Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef Aapsoldaat het volgende:
En laat maar zitten, ik heb nu al door dat het een klote spel is, het lopen voelt schokkerig aan alsof je een houten klaas bent, dan maar weer terug naar CoH2.
't is ook een spijkerbroekie hèquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is ook een spijkerbroekie hè
Edit: Oh, ik had niet willen posten![]()
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?quote:
Geen ideequote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag in de quiz eens.
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Van alle 10000 vragen die langs zijn gekomen wist ik er 1 en die was gekaapt
Oh ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen problemen mee hoor
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLIquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijk
Duckiequote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Oh dear. Ik zie nu dat "Duckie" al in '46 begon met acteren.
Wat een held op dat gebied.
Negatiefquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?
Ja!quote:
Ik volg NCIS niet meer, maarquote:
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLI
Lopen is best wel zwaar in een spel he. Maar idd vaagquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.
Colditz, de serie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik volg NCIS niet meer, maarColditz, Saffier en Staal en U.N.C.L.E.
* MaryMouse Chippie aan Nibb-it geeftquote:
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goedquote:
Vergeet hem, zuip je klem, spring in rond, dan komt er kots uit je mond.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goed
Maar dat spreekt voor zich bij deze TSquote:
Ik zal je voortaan wel banga noemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat spreekt voor zich bij deze TS
/carequote:Op dinsdag 30 juli 2013 04:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hey stelletje droeflullen, net weer terug van a'dam
Lekker toch,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij was ingedeeld bij het regiment Menno van Coehoorn (heeft mijn vader ook nog bij gezeten).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
Heren! En daarmee bedoel ik eigenlijk Achja, Cobra4 en Nibb-it mee![]()
Ik vond een oud kistje met spullen van mn opa uit zijn diensttijd . En wie zou het allemaal willen/kunnen identificeren voor mij?
[ afbeelding ]
Wat denk jij dan? Bij de motordienst zaten ze op de kraag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Nibb-it het volgende:
Nulli Cedo kan voor 1951 ook nog mitrailleur- of mortierbataljon zijn, maar (in dit geval) alleen voor niet-ingedeelde militairen van de infanterie of dienstplichtigen in opleiding.
Ik denk trouwens niet dat het een chauffeursspeld is.
Moet ik even kijken. Chaufeursspeld is al sinds 1950 of zo van het huidige model, en de vooroorlogse hebben niet zo'n bevestiging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Bij de motordienst zaten ze op de kraag.
Overigens dezelfde soort bevestiging als die Nulli Cedo speld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet ik even kijken. Chaufeursspeld is al sinds 1950 of zo van het huidige model, en de vooroorlogse hebben niet zo'n bevestiging.
hardlopen op sneakersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, jij zit te verkondigen dat het mooi hardloopweer is. Dus?
Trek je plan, trek je sneakers aan, je singlet en jeshirt.
Ipv op Fok! Te verkondigen dat het goed weer is.
Het ziet er ook gewoon niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)er-aller-tijden.html
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik draag wel lekker een trainingspak met badslippers
Typisch studentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Noedels, kokend water er over heen, die zoute scherpe peper zooi in zakje dat er bij zit er overheen, en klaar is kees ^^
Zegt iemand die zijn moeder nog laat kokenquote:
Assumptionsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn moeder nog laat koken
Wow.... is ze nóg niet tevreden nu je een iPhone hebt en óók nog eens toegezegd hebt een iPad te kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Boek van moeke gekregen.
Steve Jobs, de biografie.
Weer eens iets anders dan Baantjer.
Nee, maar je bent ook niet bekeerd tot de Islam en je bent ook niet op bedevaart naar Oeganda gegaan....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben geen 100% van Idi Amin, maar zijn biografie heb ik ook gelezen
Lekker bewolkt ook daarquote:
Je hont wilde verkoeling?quote:
Hm max 128 jaar.... lekker laten rotten in de gevangenis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmmmm, 2 artikelen over USA militairen op de FrontPage
Manning kan tot 136 jaar celstraf krijgen
Medicijn bracht militair mogelijk tot moord
Vrijkomen hoeft hij van mij ook niet. Ik weet alleen niet of hij in een federale gevangenis komt of op bijv. Fort Leavenworthquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm max 128 jaar.... lekker laten rotten in de gevangenis.
Zal vast en zeker de komende maand elke dag tot vervelens toe op het nieuws besproken worden, inclusief allerlei jankverhalen over z'n behandeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrijkomen hoeft hij van mij ook niet. Ik weet alleen niet of hij in een federale gevangenis komt of op bijv. Fort Leavenworth
Ik heb vanavond nog geen Amerikaanse krantensites gelezen. Viel mij alleen op in het nl bericht dat hij toch door een militaire rechtbank veroordeeld is. Dus ik maak daaruit op toch court martial. Dacht tijdje terug gelezen te hebben dat hij door een federale rechtbank veroordeeld zou worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zal vast en zeker de komende maand elke dag tot vervelens toe op het nieuws besproken worden, inclusief allerlei jankverhalen over z'n behandeling.
Ik heb het niet echt nauw gevolgd, maar heb volgens mij nooit iets gelezen over een federale rechtbank. Wat ik zo nu en dan van de zaak heb meegekregen ging altijd over een court martial.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog geen Amerikaanse krantensites gelezen. Viel mij alleen op in het nl bericht dat hij toch door een militaire rechtbank veroordeeld is. Dus ik maak daaruit op toch court martial. Dacht tijdje terug gelezen te hebben dat hij door een federale rechtbank veroordeeld zou worden.
Ergens midden vorig jaar was zo'n groep die het naar federal court wilde overhevelen omdat wikileaks iets burgers was en zo. Kan zo snel geen linkje meer vinden. Heb tot een maand of 3 terug eigenlijk helemaal geen nieuws meer gevolgd, dus deze zaak ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt nauw gevolgd, maar heb volgens mij nooit iets gelezen over een federale rechtbank. Wat ik zo nu en dan van de zaak heb meegekregen ging altijd over een court martial.
Achja, zolang ie maar achter de tralies verdwijnt. En hopelijk duurt het niet al te lang voordat de media hem vergeet, heeft ondertussen wel meer dan genoeg aandacht gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ergens midden vorig jaar was zo'n groep die het naar federal court wilde overhevelen omdat wikileaks iets burgers was en zo. Kan zo snel geen linkje meer vinden. Heb tot een maand of 3 terug eigenlijk helemaal geen nieuws meer gevolgd, dus deze zaak ook niet.
Fed. Prison vrees ik meer spandoekdragers dan op bijv. Fort Leavenworth.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef m.k het volgende:
Wat is er boeien aan naar welke gevangenis hij gaat?
Want?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fed. Prison vrees ik meer spandoekdragers dan op bijv. Fort Leavenworth.
Fed. Prison toegankelijker dan een US Military basequote:
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.quote:
Laten we hem slachten als vee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.
quote:
Kapsones hoerquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was zeer gezellig hier maar helaas zal ik deze reeks toch echt uit MyAt moeten flikkeren!!
En ja, dat is omdat ik mij te goed voel natuurlijk!!
Ik verdien een #1 ipv een #4.
quote:
En waar mag dit voor nodig zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aandachts + Kapsones hoer* + Kapsalonsletje [ afbeelding ]
quote:
quote:
Wat is deze...quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aandachts + Kapsones hoer* + Kapsalonsletje [ afbeelding ]
Hoeveel zit je eigenlijk in het veld als marineman?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb maar runflat's gekocht voor mijn dienst-MB. Ik ben het banden wisselen in het veld zo zat
24/7 anders zou ik ook geen MB hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoeveel zit je eigenlijk in het veld als marineman?
Ik heb maar een Hummer aangeschaft... Gewoon want peppie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb maar runflat's gekocht voor mijn dienst-MB. Ik ben het banden wisselen in het veld zo zat
Ook over getwijfeld, maar vond het prijskaartje wat enthousiast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb maar een Hummer aangeschaft... Gewoon want peppie.
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook over getwijfeld, maar vond het prijskaartje wat enthousiast.
Als je de EMMV mee rekent ongeveer anderhalve dag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoeveel zit je eigenlijk in het veld als marineman?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de EMMV mee rekent ongeveer anderhalve dag.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n sterrensalaris als AchJa
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de EMMV mee rekent ongeveer anderhalve dag.
Van mij mag je hem hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
De koperen ploert doet haar werk weer goed
DEF meatquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehehe MM, Lotusss en Cobra komen dit weekend deze kant op. Die zullen de koperen ploert ontmoeten
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehehe MM, Lotusss en Cobra komen dit weekend deze kant op. Die zullen de koperen ploert ontmoeten
Zal dan toch van C4 of Lotusss moeten komen, aan ER zit weinig vleesquote:
Schaap slachten en Kapsalon van maken op de BBQ.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Zal dan toch van C4 of Lotusss moeten komen, aan ER zit weinig vlees
Van dat schaap kunnen ook prima MM-hamburgers gedraaid worden hoorquote:
Je zit op de zon?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Dankjequote:
Dat was geen artsquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben net rectaal getoucheerd door de waarnemend huisarts hier. Godverdomme.. ik kan alleen maar godverdomme uitbrengen. Godverdomme..![]()
Het was aapsoldaatquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag plofkippen van me
[..]
Dat was geen arts
Nee, zegt iequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN CLOWN!!!
Hey ! Jij was diegene die zonodig Bassie wilde spelen afgelopen nacht, hoe zei je het ook alweer, "knijp eens in m'n rode toeter"?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN CLOWN!!!
Ja, dat kwam godverdomme omdat je mijn ballen zodanig had afgebonden dat ik de bloedtoevoer weer op gang moest laten komen door jou er stiekem in te laten knijpen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hey ! Jij was diegene die zonodig Bassie wilde spelen afgelopen nacht, hoe zei je het ook alweer, "knijp eens in m'n rode toeter"?
Dat was niet de enige bloedtoevoer die toen op gang kwamquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam godverdomme omdat je mijn ballen zodanig had afgebonden dat ik de bloedtoevoer weer op gang moest laten komen door jou er stiekem in te laten knijpen..
Huppeldoos heeft haar keuze gemaakt, ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat was niet de enige bloedtoevoer die toen op gang kwam![]()
Jammer dat huppeldoos er niet meer is, die had dit niet kunnen weerstaan.
Gij zijt niet de enige.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huppeldoos heeft haar keuze gemaakt, ik lig er niet wakker van
Hé Schild, ook weer even hierquote:
Godverdomme, flink kut zwangerschapsdiabetes.. :/quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Gvd zeg
Typisch verhaal weer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Gvd zeg
Kerels die vrouwen bezwangerenquote:
Bah, aardbeiensmaakquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Oplossing op al jullie problemen:
[ afbeelding ]
Ik vind het onbeleefd dat je geen antwoord geeft op mijn vraag bananenmansquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, is het speelkwartier voorbij?
/carequote:Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het onbeleefd dat je geen antwoord geeft op mijn vraag bananenmans
Kippetje uit de oven.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, is het speelkwartier voorbij?
Zal wel een blauwe pling-maaltijd zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus wat ga je eten? Ik heb er een pizza in gedaan.
Oh, dan blijf ik nog even weg.quote:
Dat gaat je geen reet aan, vliegmachinemansquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus wat ga je eten? Ik heb er een pizza in gedaan.
Is wel de bedoeling, heb hem volgestopt met citroen en rozemarijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker, blijft ie hopelijk lekker sappig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik nog even weg.
[..]
Dat gaat je geen reet aan, vliegmachinemans
Omnomnomquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, heb hem volgestopt met citroen en rozemarijn
Dus door jou heb ik geen bijen op het balkonquote:
Ik had trek in honing, sorryquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus door jou heb ik geen bijen op het balkon
Stuur de bijen dan mijn kant op kunnen ze nieuwe honing maken, en dat is lastig als jij ze opvreetquote:
Jammer johquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stuur de bijen dan mijn kant op kunnen ze nieuwe honing maken, en dat is lastig als jij ze opvreet
Nike+ gebruiken terwijl er ook een BB runner isquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nee sorry. Nike+ doet het prima
omdat Nikequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nike+ gebruiken terwijl er ook een BB runner is
En? 1ste, 2de of 3de graads?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga even den pizza controleren op brandwonden.
Ofcoursequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja wacht, er moet natuurlijk wel een "cool" merkje op staan
Als je van compensatie-auto's houdt wel ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ofcourse
[ afbeelding ]
Best een "cool" merkje toch?
Okquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je van compensatie-auto's houdt wel ja.
C4 weet wel wat ik bedoel.
Een pocket kettingzaak voor als klanten achter de balie willen komen, Dan heb ik wat om me te beschermen want ik denk niet dat een peddel in de nek genoeg indruk maakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Een pocket kettingzaak voor als klanten achter de balie willen komen, Dan heb ik wat om me te beschermen want ik denk niet dat een peddel in de nek genoeg indruk maakt.Wat moet je daar nou weer mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Een pocket kettingzaak voor als klanten achter de balie willen komen, Dan heb ik wat om me te beschermen want ik denk niet dat een peddel in de nek genoeg indruk maakt.Ik heb de Mechanix Original Gloves (Stealth)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel, in de linker een flink gat gebrand door een in een hinderlaag te vroeg ontstoken thunderflash![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb de Mechanix Original Gloves (Stealth)![]()
Wel, in de linker een flink gat gebrand door een in een hinderlaag te vroeg ontstoken thunderflash
Werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee?
Ik weet al wat voor les als jij als eerste zal krijgen bij VeVa, handschoen aantrekken conform HAMIL. Leerdoelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik weet al wat voor les als jij als eerste zal krijgen bij VeVa, handschoen aantrekken conform HAMIL. Leerdoelen
Het kennen en kunnen van zowel een als twee handschoenen aantrekken
het kunnen uitleggen van het nut & belang van handschoenen.
Nog meer peppie spulletjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb de Mechanix Original Gloves (Stealth)![]()
Wel, in de linker een flink gat gebrand door een in een hinderlaag te vroeg ontstoken thunderflash
Ik heb vandaag weer eens die standaard kisten van de baas aangetrokken na lange tijd. En ik moet zeggen dat het prima is voor normale kazernedienst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon spullen van de baas gebruiken, die volstaan zat.
Het meest peppie spul wat ik heb is toch wel mijn leuningquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige peppie spul wat ik had was een Coleman multi fuel brandertje.
Toen de Nomex handschoenen nog niet verstrekt werden werden die aangeschaft door de "peppie" militairen... Nu ze wel verstrekt worden zijn ze schijnbaar niet meer goed genoeg...quote:
Daar is ER dan wel een expert in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
Bedankt voor het verneuken van de (matige) garp.
Hé, pssstttt. Meisje.quote:
Zoals ik al zei; heb ik alleen maar eigen aanschaf schoenen. En een broekriemquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen de Nomex handschoenen nog niet verstrekt werden werden die aangeschaft door de "peppie" militairen... Nu ze wel verstrekt worden zijn ze schijnbaar niet meer goed genoeg...
En dat niet eens op blauwe hap dag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het is wel alle Modjes aan dek, vandaag
Blauwe mod dagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat niet eens op blauwe hap dag.
Ga eens aan je werk, vlerkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op Nostalgienet een docu over "de soldaat over zee"
Ik kijk wel uit! Slecht voor de gezondheid.quote:
Net als een broodje tuinafval.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Slecht voor de gezondheid.
Zeker als dat broodje uit Lekkerkerk komt.quote:
Wat is daar dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker als dat broodje uit Lekkerkerk komt.
Broodje tuinafval uit Lekkerkerk conserveert je voor de rest van je levenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik werk niet bij de baas, ik moet die zooi zelf kopen, en als iets koop wil ik goed spul.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen de Nomex handschoenen nog niet verstrekt werden werden die aangeschaft door de "peppie" militairen... Nu ze wel verstrekt worden zijn ze schijnbaar niet meer goed genoeg...
Gewone normale werkhandschoenen peppie noemenquote:
De baas levert alleen handschoenen tegen de kou. Ik heb zo'n paar handschoentjes aangeschaft om mee te schieten en van alles mee te doen zodat je niet jezelf per ongeluk snijdt, van die heel fijn gevoelige.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Mechanix handschoenen zijn geen normale werkhandschoenen. Je zegt het zelf al; het zijn fijngevoelige handschoentjes, eigenlijk voor monteurs gemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewone normale werkhandschoenen peppie noemen
Boehoe, met je kantoorvingertjesquote:[..]
De baas levert alleen handschoenen tegen de kou. Ik heb zo'n paar handschoentjes aangeschaft om mee te schieten en van alles mee te doen zodat je niet jezelf per ongeluk snijdt, van die heel fijn gevoelige.
Ik ken veel tuinmannen die ze gebruiken en fietsersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mechanix handschoenen zijn geen normale werkhandschoenen. Je zegt het zelf al; het zijn fijngevoelige handschoentjes, eigenlijk voor monteurs gemaakt.
Call me smartquote:
Ja, ik ken er ook vele die ze gebruiken. Maakt ze niet ineens een 'normale werkhandschoen'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ken veel tuinmannen die ze gebruiken en fietsers
En waar zeg ik precies dat je nooit buiten speelt? Ik zeg alleen dat je huilie huilie doet omdat je je wel eens zou kunnen snijden tijdens het buiten spelen.quote:[..]
Call me smartDat jij op je kantoortje zit of op een schip wil nog niet zeggen dat ik nooit buiten speel.
Je wist nog niet dat je Sam met fluwelen handschoentjes moet aanpakken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook vele die ze gebruiken. Maakt ze niet ineens een 'normale werkhandschoen'.
[..]
En waar zeg ik precies dat je nooit buiten speelt? Ik zeg alleen dat je huilie huilie doet omdat je je wel eens zou kunnen snijden tijdens het buiten spelen.
Hehe, hij zou het liefst nog iemand willen die zijn veters strikt voor hem. Of zou hij met die peppie ritsjes in zijn schoenen rondlopen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat je Sam met fluwelen handschoentjes moet aanpakken?
Ok, bij deze dan: schieten in de winter met die leren kuthandschoenen ist kut (ik heb een half maatje te groot), en ik snijd me liever niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waar zeg ik precies dat je nooit buiten speelt? Ik zeg alleen dat je huilie huilie doet omdat je je wel eens zou kunnen snijden tijdens het buiten spelen.
Ruil ze dan om voor de juiste maat en groei wat eelt op je klauwen, want met die taaie handschoentjes aan gaat het nooit gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, bij deze dan: schieten in de winter met die leren kuthandschoenen ist kut (ik heb een half maatje te groot), en ik snijd me liever niet.
Wat nooit gebeuren?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ruil ze dan om voor de juiste maat en groei wat eelt op je klauwen, want met die taaie handschoentjes aan gaat het nooit gebeuren.
Ik draag ze toepasselijk op de situatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je handschoentjes aan houdt gaat er nooit eelt op je klauwen groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |