Neuh. BB zal moeten leren leven met deze miskleun.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ja, gooi maar weer dicht. Niet goed = opnieuw
Dafuqquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Net F3AR geinstalleerd, als jullie straks iemand horen gillen als een meisje dan ben ik dat vooral niet
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Met zulke slechte TT's komt er geen jaloezie aan te pas.
Zet je instellingen eens op low dakhaasquote:Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef Aapsoldaat het volgende:
En laat maar zitten, ik heb nu al door dat het een klote spel is, het lopen voelt schokkerig aan alsof je een houten klaas bent, dan maar weer terug naar CoH2.
't is ook een spijkerbroekie hèquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is ook een spijkerbroekie hè
Edit: Oh, ik had niet willen posten![]()
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?quote:
Geen ideequote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag in de quiz eens.
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Van alle 10000 vragen die langs zijn gekomen wist ik er 1 en die was gekaapt
Oh ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen problemen mee hoor
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLIquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijk
Duckiequote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Oh dear. Ik zie nu dat "Duckie" al in '46 begon met acteren.
Wat een held op dat gebied.
Negatiefquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?
Ja!quote:
Ik volg NCIS niet meer, maarquote:
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLI
Lopen is best wel zwaar in een spel he. Maar idd vaagquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.
Colditz, de serie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik volg NCIS niet meer, maarColditz, Saffier en Staal en U.N.C.L.E.
* MaryMouse Chippie aan Nibb-it geeftquote:
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goedquote:
Vergeet hem, zuip je klem, spring in rond, dan komt er kots uit je mond.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goed
Maar dat spreekt voor zich bij deze TSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |