Neuh. BB zal moeten leren leven met deze miskleun.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ja, gooi maar weer dicht. Niet goed = opnieuw
Dafuqquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Net F3AR geinstalleerd, als jullie straks iemand horen gillen als een meisje dan ben ik dat vooral niet
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Met zulke slechte TT's komt er geen jaloezie aan te pas.
Zet je instellingen eens op low dakhaasquote:Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef Aapsoldaat het volgende:
En laat maar zitten, ik heb nu al door dat het een klote spel is, het lopen voelt schokkerig aan alsof je een houten klaas bent, dan maar weer terug naar CoH2.
't is ook een spijkerbroekie hèquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat eerder over de oogkleppen van TS.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is ook een spijkerbroekie hè
Edit: Oh, ik had niet willen posten![]()
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?quote:
Geen ideequote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag in de quiz eens.
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je probleem is, hoeveel frames per seconden krijg je?
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Van alle 10000 vragen die langs zijn gekomen wist ik er 1 en die was gekaapt
Oh ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer er mee leven, zag net pas dat Cobra een inkoppertje voor mij heeft weggekaapt.
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen problemen mee hoor
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLIquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Keine ahnung, schieten enzo gaat allemaal soepel dat is het punt niet. Alleen het lopen an sich gaat houterig, de rest niet. Ik heb een GTX660 in SLI draaien, dus dat is het punt niet.
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, nieuw inkoppertje gepost namelijk
Duckiequote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Oh dear. Ik zie nu dat "Duckie" al in '46 begon met acteren.
Wat een held op dat gebied.
Negatiefquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt die vraag nu uit de film die ik net heb gezien?
Ja!quote:
Ik volg NCIS niet meer, maarquote:
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Misschien dat Fe3r niet goed om kan gaan met SLI
Lopen is best wel zwaar in een spel he. Maar idd vaagquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom alleen het lopen houterig, terwijl de omgeving tegelijkertijd prima draait, schieten met alle physics erbij gaat ook prima af.
Colditz, de serie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik volg NCIS niet meer, maarColditz, Saffier en Staal en U.N.C.L.E.
* MaryMouse Chippie aan Nibb-it geeftquote:
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goedquote:
Vergeet hem, zuip je klem, spring in rond, dan komt er kots uit je mond.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goed
Maar dat spreekt voor zich bij deze TSquote:
Ik zal je voortaan wel banga noemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat spreekt voor zich bij deze TS
/carequote:Op dinsdag 30 juli 2013 04:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hey stelletje droeflullen, net weer terug van a'dam
Lekker toch,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij was ingedeeld bij het regiment Menno van Coehoorn (heeft mijn vader ook nog bij gezeten).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
Heren! En daarmee bedoel ik eigenlijk Achja, Cobra4 en Nibb-it mee![]()
Ik vond een oud kistje met spullen van mn opa uit zijn diensttijd . En wie zou het allemaal willen/kunnen identificeren voor mij?
[ afbeelding ]
Wat denk jij dan? Bij de motordienst zaten ze op de kraag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Nibb-it het volgende:
Nulli Cedo kan voor 1951 ook nog mitrailleur- of mortierbataljon zijn, maar (in dit geval) alleen voor niet-ingedeelde militairen van de infanterie of dienstplichtigen in opleiding.
Ik denk trouwens niet dat het een chauffeursspeld is.
Moet ik even kijken. Chaufeursspeld is al sinds 1950 of zo van het huidige model, en de vooroorlogse hebben niet zo'n bevestiging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Bij de motordienst zaten ze op de kraag.
Overigens dezelfde soort bevestiging als die Nulli Cedo speld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet ik even kijken. Chaufeursspeld is al sinds 1950 of zo van het huidige model, en de vooroorlogse hebben niet zo'n bevestiging.
hardlopen op sneakersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, jij zit te verkondigen dat het mooi hardloopweer is. Dus?
Trek je plan, trek je sneakers aan, je singlet en jeshirt.
Ipv op Fok! Te verkondigen dat het goed weer is.
Het ziet er ook gewoon niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)er-aller-tijden.html
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik draag wel lekker een trainingspak met badslippers
Typisch studentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Noedels, kokend water er over heen, die zoute scherpe peper zooi in zakje dat er bij zit er overheen, en klaar is kees ^^
Zegt iemand die zijn moeder nog laat kokenquote:
Assumptionsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn moeder nog laat koken
Wow.... is ze nóg niet tevreden nu je een iPhone hebt en óók nog eens toegezegd hebt een iPad te kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Boek van moeke gekregen.
Steve Jobs, de biografie.
Weer eens iets anders dan Baantjer.
Nee, maar je bent ook niet bekeerd tot de Islam en je bent ook niet op bedevaart naar Oeganda gegaan....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben geen 100% van Idi Amin, maar zijn biografie heb ik ook gelezen
Lekker bewolkt ook daarquote:
Je hont wilde verkoeling?quote:
Hm max 128 jaar.... lekker laten rotten in de gevangenis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmmmm, 2 artikelen over USA militairen op de FrontPage
Manning kan tot 136 jaar celstraf krijgen
Medicijn bracht militair mogelijk tot moord
Vrijkomen hoeft hij van mij ook niet. Ik weet alleen niet of hij in een federale gevangenis komt of op bijv. Fort Leavenworthquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm max 128 jaar.... lekker laten rotten in de gevangenis.
Zal vast en zeker de komende maand elke dag tot vervelens toe op het nieuws besproken worden, inclusief allerlei jankverhalen over z'n behandeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrijkomen hoeft hij van mij ook niet. Ik weet alleen niet of hij in een federale gevangenis komt of op bijv. Fort Leavenworth
Ik heb vanavond nog geen Amerikaanse krantensites gelezen. Viel mij alleen op in het nl bericht dat hij toch door een militaire rechtbank veroordeeld is. Dus ik maak daaruit op toch court martial. Dacht tijdje terug gelezen te hebben dat hij door een federale rechtbank veroordeeld zou worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zal vast en zeker de komende maand elke dag tot vervelens toe op het nieuws besproken worden, inclusief allerlei jankverhalen over z'n behandeling.
Ik heb het niet echt nauw gevolgd, maar heb volgens mij nooit iets gelezen over een federale rechtbank. Wat ik zo nu en dan van de zaak heb meegekregen ging altijd over een court martial.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog geen Amerikaanse krantensites gelezen. Viel mij alleen op in het nl bericht dat hij toch door een militaire rechtbank veroordeeld is. Dus ik maak daaruit op toch court martial. Dacht tijdje terug gelezen te hebben dat hij door een federale rechtbank veroordeeld zou worden.
Ergens midden vorig jaar was zo'n groep die het naar federal court wilde overhevelen omdat wikileaks iets burgers was en zo. Kan zo snel geen linkje meer vinden. Heb tot een maand of 3 terug eigenlijk helemaal geen nieuws meer gevolgd, dus deze zaak ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt nauw gevolgd, maar heb volgens mij nooit iets gelezen over een federale rechtbank. Wat ik zo nu en dan van de zaak heb meegekregen ging altijd over een court martial.
Achja, zolang ie maar achter de tralies verdwijnt. En hopelijk duurt het niet al te lang voordat de media hem vergeet, heeft ondertussen wel meer dan genoeg aandacht gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ergens midden vorig jaar was zo'n groep die het naar federal court wilde overhevelen omdat wikileaks iets burgers was en zo. Kan zo snel geen linkje meer vinden. Heb tot een maand of 3 terug eigenlijk helemaal geen nieuws meer gevolgd, dus deze zaak ook niet.
Fed. Prison vrees ik meer spandoekdragers dan op bijv. Fort Leavenworth.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef m.k het volgende:
Wat is er boeien aan naar welke gevangenis hij gaat?
Want?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fed. Prison vrees ik meer spandoekdragers dan op bijv. Fort Leavenworth.
Fed. Prison toegankelijker dan een US Military basequote:
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.quote:
Laten we hem slachten als vee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.
quote:
Kapsones hoerquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was zeer gezellig hier maar helaas zal ik deze reeks toch echt uit MyAt moeten flikkeren!!
En ja, dat is omdat ik mij te goed voel natuurlijk!!
Ik verdien een #1 ipv een #4.
quote:
En waar mag dit voor nodig zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aandachts + Kapsones hoer* + Kapsalonsletje [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |