Zo die kijkt boosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:04 schreef Starlie het volgende:
Jennifer en Samuel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik zo nieuwsgierig naar dat optredenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef gelestipjes het volgende:
De familie Smith op de VMA's bij het zien van het optreden van Miley Cyrus
[ afbeelding ]
Youtube op 'Thicke Miley' en je krijgt plenty video's er van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu ben ik zo nieuwsgierig naar dat optreden
Heb het inmiddels gevonden haha. Ze is wel goed van haar Hannah Montana imago afgekomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'Thicke Miley' en je krijgt plenty video's er van.
Ik had verwacht dat er wel een topic over zou zijn trouwens
Ow, is dat haar pa? Was een leukerdje. Nu nog, als ik zijn huidige foto zie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me al af hoe met het Billy Ray z'n achy breaky heart ging toen hij zijn dochter zo zag.
En zo zijn we toch weer ontopic
Pricelessquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef gelestipjes het volgende:
De familie Smith op de VMA's bij het zien van het optreden van Miley Cyrus
[ afbeelding ]
Wat deed die dan? Ik durf niet te googlen want ik ben nog in shock van Miley Cirusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:17 schreef Amarantha het volgende:
De familie Smith schijnt trouwens zo te kijken bij Lady Gaga haar optreden stond op een Amerikaanse nieuwssite
Gewoon Lady Gaga zijn? Gek doen en rare outfits aandoenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat deed die dan? Ik durf niet te googlen want ik ben nog in shock van Miley Cirus
Oh ja, weet ik veel. Ik dacht dat ze Miley wilde overtreffen en tegen een kangoeroe stond te vrijen of zoiets, maar dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon Lady Gaga zijn? Gek doen en rare outfits aandoen
Oh nee hahaha, wat een mooie opmerkingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel. Ik dacht dat ze Miley wilde overtreffen en tegen een kangoeroe stond te vrijen of zoiets, maar dat valt dan weer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wat een grappige 'persoonlijke' fotoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Michael Bubblé heeft een zoontje.
Noah.
[ afbeelding ]
Wauw wat ziet zij er goed uit zo vlak na de bevallingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Michael Bubblé heeft een zoontje.
Noah.
[ afbeelding ]
Keizersnede zo te zien? Dat is ook wat minder inspannendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef alors het volgende:
[..]
Wauw wat ziet zij er goed uit zo vlak na de bevalling
Ah wat een schatjequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Jan Kooijman en Logan (dat is toch Logan?) en nog een of andere vent
[ afbeelding ]
Goed om te weten. Zo zie je maar hoe je op het verkeerde been wordt gezet bij sommige foto's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:17 schreef Amarantha het volgende:
De familie Smith schijnt trouwens zo te kijken bij Lady Gaga haar optreden stond op een Amerikaanse nieuwssite
Hhaha deze wilde ik net plaatsenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef Kim-Holland het volgende:
David B en Harper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat serieus te denken dat die dochter van Vanessa en Johnny zo groot nog niet kon zijn ineensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel of Jagger het met Vanessa Paradis heeft gedaan met deze dame als uitkomst
Vind het juist creatief.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens pas achter dat Will en Jada hun kinderen Willow en Jaden hebben genoemd
Nog net ff minder fantasie dan Jan en Lisa, gewoon je kinderen een iets andere/langere versie van je eigen naam geven
Moeder is zeker Jerry Hall?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel of Jagger het met Vanessa Paradis heeft gedaan met deze dame als uitkomst
Maar wel te klein eigenlijk om model te zijn. Oke, Kate ook. Maar toch. Achternaam speelt bij Georgia vast ook mee.quote:
Leuke vader lijkt me datquote:Op zondag 1 september 2013 12:05 schreef eefje801 het volgende:
Jason Bateman met Francesca
[ afbeelding ]
Ik ben absoluut geen voorstander van de 'Slick Thicke'quote:
Ach kom, los van haar naam is ze erg mooi toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wel te klein eigenlijk om model te zijn. Oke, Kate ook. Maar toch. Achternaam speelt bij Georgia vast ook mee.
Perez Jr. in een Vine.
https://vine.co/v/hi2djZA7tbI
Ik zeg niet dat ze niet mooi is en zelfs niet dat ze geen modellengezicht heeft. Maar kom, dat hebben wel meer meiden die nčt niet lang genoeg zijn,quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach kom, los van haar naam is ze erg mooi toch?
Dat jurkje van Nahla <3
Oh vandaarquote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Pvoesss het volgende:
Jawel maar die discussie hebben we al gehad..
Wat een prachtig intens lief gezichtje heeft dat meisje!quote:Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Het buitenechtelijke kind van Liam Gallagher, Gemma.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |