je moet het bekijken als een soort komische serie, niet serieus. dan is het gewoon lachen man.quote:
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
je moet het bekijken als een soort komische serie, niet serieus. dan is het gewoon lachen man.
Verhang jezelf boven het spoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.
Ik twijfel of ik trein van kwart over 8 ga halen, of mezelf gewoon verhang
Nee deze is ook niet leuk. Overspel in de liefde, die was goed. Vrouwen die hun man gingen stalken en zoquote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk nu met mijn zus mee, op net 5.
Ik twijfel of ik trein van kwart over 8 ga halen, of mezelf gewoon verhang
Zo'n type ben jij zeker ook wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deze is ook niet leuk. Overspel in de liefde, die was goed. Vrouwen die hun man gingen stalken en zo
Zeker wel. Als je dat kind van AANVALLUH onder ogen klrijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Ik kijk ook horrorfilms, ik loop toch ook niet met een bijl te zwaaien?
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je dat kind van AANVALLUH onder ogen klrijgt.
Met baard ziet iedereen er sympathieker uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adje approves this message.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, ik kijk naar horror en dat meisje dat seks heeft, dat heb ik toch ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
dat doet toch niet iedereen in horrorfilms??
corrie is het meisje dat sex heeft en als eerste opgegeten wordt!
weet ik niet, een heer vraagt daar niet naarquote:Op maandag 29 juli 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kijk naar horror en dat meisje dat seks heeft, dat heb ik toch ook niet
je mag me alles vragen, of ik antwoord geef is een tweedequote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet, een heer vraagt daar niet naar
pics?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
je mag me alles vragen, of ik antwoord geef is een tweede
wat is dit nuquote:Op maandag 29 juli 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk eerst Groeten van Maxmet de hotelrecensie.
quote:
Ik ga kijken. Al was het alleen omdat ze Utrecht af gaan branden.quote:
Komt omdat je van de linkse kliek bent.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen voor kinderen kan ik stiekem wel waarderen![]()
Sorry corry
Daarna kan ik nog een heel stuk VI kijken hoor.quote:
quote:
Ja, hier zingen ze Allah Akbar.quote:
Nou de jongens in de TV SC vinden het ook allemaal leuk hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Groeten van Max is ook meer voor jou hè, Corry. Je valt dan ook perfect in de doelgroep
Oh ik vind kinderdiertjes leuk. Ik zie nu een hele lieve op SBSquote:Op maandag 29 juli 2013 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen voor kinderen kan ik stiekem wel waarderen![]()
Sorry corry
Dieren vind ik ook niet zo boeiend. Elke keer als ik bij het NIEUWS iets als 'vooruitzicht potvis somber' lees, ga ik een beetje dood van binnenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind kinderdiertjes leuk. Ik zie nu een hele lieve op SBSEen pantertje.
Net als de potvis, dus eigenlijk ben je dan zo betrokken dat je letterlijk meeleeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dieren vind ik ook niet zo boeiend. Elke keer als ik bij het NIEUWS iets als 'vooruitzicht potvis somber' lees, ga ik een beetje dood van binnen
Het is eigenlijk ook gewoon dierenmishandeling om zo'n beest te proberen te redden. De kans dat dat lukt en hij niet later alsnog aan zijn verwondingen overlijd is miniem. En het lijden in de tussentijd is gigantisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dieren vind ik ook niet zo boeiend. Elke keer als ik bij het NIEUWS iets als 'vooruitzicht potvis somber' lees, ga ik een beetje dood van binnen
Volgens mij haat elfletterig zichzelf ook, met zijn vuige mening.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik haat jullie allemaal, maar vooral Elflettering, met zijn vuige mening.
Oh zo een soort onderwerp was het niet, het ging over een pantertje dat was geboren in de dierentuin.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, als je gezellig andere users wil gaan bespreken, doe dat over DM/PM.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij haat elfletterig zichzelf ook, met zijn vuige mening.
Hij krijgt tegenwoordig echt iedereen tegen hem. Zelfs in de meest onschuldige topics.
Zo dat lucht op he?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik haat jullie allemaal, maar vooral Elflettering, met zijn vuige mening.
Nou als je nog leuke roddels hebt over de 1 of anderquote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, als je gezellig andere users wil gaan bespreken, doe dat over DM/PM.
Dit is een slowchat. Op wat pics van halfnaakte mannen na, doen we niets anders dan elkaar bespreken.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, als je gezellig andere users wil gaan bespreken, doe dat over DM/PM.
Hou ik niet van. dat je het even weet. Op andere delen van FOK! is het misschien gangbaar lekker te posten hoe vervelend en naar je andere users vindt, hier hou ik daar niet zo van.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is een slowchat. Op wat pics van halfnaakte mannen na, doen we niets anders dan elkaar bespreken.
Ik had overigens geen kritiek op 11L, heb eigenlijk ook een zwak voor de underdog.
Ik jou ook niet hoor. Ik haat niemand. Nou ja 1 iemand eigenlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik haat Elflettering niet echt hoor.
Dus moedig je achterbaksheid en roddelen aan?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik dat als eis ga stellen om hier te moeten posten
Elflettering post hier ook gewoon al doet ie nu even Corrie'tje.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik dat als eis ga stellen om hier te moeten posten
Nee, ik moedig kinderen haten aan. Wel opletten hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus moedig je achterbaksheid en roddelen aan?
Vind het niet zo leuk dat je dit zegt over sp3c.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik jou ook niet hoor. Ik haat niemand. Nou ja 1 iemand eigenlijk.
Ja sorry, ik ben een beetje er niet helemaal bij vanaafquote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik moedig kinderen haten aan. Wel opletten hoor
Alle FOK!ers zijn kinderen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou ik niet van. dat je het even weet. Op andere delen van FOK! is het misschien gangbaar lekker te posten hoe vervelend en naar je andere users vindt, hier hou ik daar niet zo van.
Tenzij het over kinderen gaat, die mag je wel haten
Dat ging niet over sp3c. Over niemand hier.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat je dit zegt over sp3c.
nee man corrie is fan van sp3cquote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat je dit zegt over sp3c.
Zo praat je niet over mijn moeder jaquote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik jou ook niet hoor. Ik haat niemand. Nou ja 1 iemand eigenlijk.
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
Iehl, Karina heeft het met mijn moeder gedaan
Nee dit was geen Henk, dit gaat om de vorige. Henk was daarvoor. Daar heb ik geen ruzie mee of zo.quote:
Jij date alleen mannen die Henk heten?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit was geen Henk, dit gaat om de vorige. Henk was daarvoor. Daar heb ik geen ruzie mee of zo.
Neehee deze heette geen Henk. Maar die naam zeg ik niet, die komt niet zo heel veel voor.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij date alleen mannen die Henk heten?
Was het een allochtoon?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Neehee deze heette geen Henk. Maar die naam zeg ik niet, die komt niet zo heel veel voor.
Heette hij Servaes?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat niet. Wel een halve Belg als je dat allochtoon wil noemen.
Ik ken toevallig een toffe Henkquote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
Nee dat is waar, ik ken alleen maar stomme Henken
Corrie ging met de zangeres zonder naam?quote:
Ik ken er 1 die tof isquote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
Nee dat is waar, ik ken alleen maar stomme Henken
Oh tx even zappen. Ik zit bij Omroep Maxquote:Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Arme Toine van Peperstraten. De topshow lacht hem uit.
Ik zapte even, ze liggen in een deuk daarquote:
Ik kan VI niet kijken, maar als ze Twam uitlachen is het zoeyzo terecht.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twan komt er wel. Heeft eigenlijk gewoon een top transfer gemaakt.
Maar mannen die huilen op tv kunnen ze niet tegen bij VI
Twan is niet in de studio, dat durven ze bij VI niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Ze moeten Gerrie Eickhof ook een keer uitnodigen om hem uit te lachen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twan is niet in de studio, dat durven ze bij VI niet.
Oh, ik dacht dat hij alleen met mooie vrouwen op reis ging. Waarvoor overigens respect omdat hij ze schijnbaar ook allemaal gedaan heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johan was al een keer met hem in de USA geweest voor Waar Is De Mol.
De enige aflevering die ik heb gekeken en die was best leuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johan was al een keer met hem in de USA geweest voor Waar Is De Mol.
Wat ze zien in die gozer is mij een raadsel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij alleen met mooie vrouwen op reis ging. Waarvoor overigens respect omdat hij ze schijnbaar ook allemaal gedaan heeft.
Johnny vertelde tegen Johan dat hij de enige gast was waar hij niet mee naar bed was geweest.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij alleen met mooie vrouwen op reis ging. Waarvoor overigens respect omdat hij ze schijnbaar ook allemaal gedaan heeft.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johnny vertelde tegen Johan dat hij de enige gast was waar hij niet mee naar bed was geweest.
jaloers/quote:Op maandag 29 juli 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johnny vertelde tegen Johan dat hij de enige gast was waar hij niet mee naar bed was geweest.
Hij doet iets goed, dat is zeker.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ze zien in die gozer is mij een raadsel.
Jaja geld zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
ik zou er wel 10 seconden door twijfelenquote:
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
Als ie Tatjana heeft gedaan is dat wel +1.
Zeg je nu, tot je 2 weken met hem in een tent zit.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Maar een min 1 voor Tatjana. Voor al die "dames" trouwens.
Ik ga sowieso al niet in een tent zitten. Laat staan dat ik aan zijn tent ga zitten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je nu, tot je 2 weken met hem in een tent zit.
ow wacht, hij heeft het toch!quote:
De stiekemerd. Het is maar goed dat we opletten.quote:
een erectie??quote:
Nee van afstand weten dat iemand er eentje heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een erectie??
corrie krijgt hem niet omhoog!!!
ik krijg hem van haar niet omhoogquote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een erectie??
corrie krijgt hem niet omhoog!!!
nee hoor, waarom zou ik?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En de hele tijd uitgelachen worden zeker?
Oplossing: er niet op gaan zitten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Jullie willen me weer op de kast hebben he?
beter dan in de kast.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Die kast is niet zo hoog.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hij is echt goed. Zou zelfs op buitenlandse fora aanslaan denk ik.quote:
jij denkt echt dat ik alleen kom om jouw te zieken?quote:
Nee ik bedoel als je mij ziet sjoelen dan ga je vanzelf wel lachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij denkt echt dat ik alleen kom om jouw te zieken?
Om mij harder en ik ben er ookquote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je mij ziet sjoelen dan ga je vanzelf wel lachen.
meestal praat ik met mensen als andere sjoelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je mij ziet sjoelen dan ga je vanzelf wel lachen.
ouwe snuivert is het.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Kieft er weer uit trouwens. Sjongejonge het is nu echt net een junk.
Kuch ja dat klopt wel een beetje, ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. Ik heb weleens een badmintonracket kapotgeslagen toen ik verloor.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Corrie lijkt me wel iemand die het hele sjoelbord omkiepert als ze niet kan winnen.
ik zal een helm en kniebeschermers meenemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch ja dat klopt wel een beetje, ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. Ik heb weleens een badmintonracket kapotgeslagen toen ik verloor.
Als je zelfs door Toek uitgelachen wordt, moet je je schamen. Nephipster, nepfeyenoorder, wannaberotterdammer. Allemaal hilarischquote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En de hele tijd uitgelachen worden zeker?
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zelfs door Toek uitgelachen wordt, moet je je schamen. Nephipster, nepfeyenoorder, wannaberotterdammer. Allemaal hilarisch
Ik ga huilen als ik word uitgelachen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zelfs door Toek uitgelachen wordt, moet je je schamen. Nephipster, nepfeyenoorder, wannaberotterdammer. Allemaal hilarisch
zelf aangemeten?!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef timmmmm het volgende:
En zijn zelf aangemeten halfrotterdamse accent
ja ik geloof hetquote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Moet ik doorgaan of geloof je al dat Toek veel lachwekkender is?
Dank je.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Zou zelfs op buitenlandse fora aanslaan denk ik.
Als je dit te snel leest...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Om mezelf te troosten heb ik maar een perenijsje gepakt.
Festina perenijsjesquote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Om mezelf te troosten heb ik maar een perenijsje gepakt.
Oh sorryquote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat
ik kan niet om je lachen vanavondquote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat heb ik precies verprutst?
Je zat gewoon te sherlocken he?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorryJa, het wordt wat verwarrend als je hier VI gaat bespreken natuurlijk.
Uiteraard, uiteraard. Ik ga weer richting mijn thuisbasisquote:Op maandag 29 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zat gewoon te sherlocken he?
Het VI topic daar gaat mijn laptop soms van bevriezen, maar ik kijk wel hoor
Niks interessants dus. Helaas, daar mijn doel niet is jou an het lachen te maken, beschouw ik mezelf niet als prutser. Lul misschien, maar dat is algemeen bekend dacht ik.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Ik ga weer richting mijn thuisbasis
Ik vind alleen Johan af en toe grappig. Voor de rest zitten er alleen maar mongooltjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon keihard Twan uitlachen, Topshow.
Niet als hij daar ook zo sip bij kijkt hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als JIJ nou eens voor de verandering een mopje vertelt.
Mag ook een sombere mop zijn. Een hele cynische.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet als hij daar ook zo sip bij kijkt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Kentoet het volgende:
Ik weet er 1.
Waarom hebben The Beatles nooit samen aan 1 pokertafel gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
sowieso hoort elk topic 1 Jessica Alba te hebben
je kan natuurlijk zepf elk topic afgaan en er 1 posten tot men het snapt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik maak mij al jaren sterk voor minstens 1 Jessica Alba per topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Goed plan ja...................................................quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan natuurlijk zepf elk topic afgaan en er 1 posten tot men het snapt.
Dan heeft Johannes aan het eind van de dag RSI.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan natuurlijk zepf elk topic afgaan en er 1 posten tot men het snapt.
Waarom zo weinig geld in de voetbalmanager...als ik de namen kies die ik wil, kom ik 15mln tekortquote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die Go-Ahead Eagles malloot bij VI
Ik heb Fans! al gezien, volgens mij deze zelfs al 2x. Ik kijk weer naar Maxquote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die Go-Ahead Eagles malloot bij VI
tsja. Je moet wat voor je droom over hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heeft Johannes aan het eind van de dag RSI.
Je verdient geld in het lopende seizoen. Uiteindelijk krijg je als het goed is je droomelftal wel, maar je moet strategisch inkopen met het kleine budget waarmee je begint.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zo weinig geld in de voetbalmanager...als ik de namen kies die ik wil, kom ik 15mln tekort
Ik snap het principe wel, maar ik ken alleen maar namen die > 1mln zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je verdient geld in het lopende seizoen. Uiteindelijk krijg je als het goed is je droomelftal wel, maar je moet strategisch inkopen met het kleine budget waarmee je begint.
das wel zo realistischquote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zo weinig geld in de voetbalmanager...als ik de namen kies die ik wil, kom ik 15mln tekort
Ik moet ook nog even kijken wie ik nu moet gaan omkopen om wat meer te verdienen toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
das wel zo realistisch
de rest krijg je van de gemeente
Nou ik begin eerst klein in NL en als dat succesvol wordt ga ik volgend jaar uitbreiden.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
denk ik wel
en illegale bankgaranties vragen als je echt de top van Europa wil bereiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
hehehe uccie begint kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen....
Ik heb wel mijn hele budget er doorheen gejaagd....geld uitgeven, ik kan het
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Hoeveel van jouw budget ga je gebruiken voor doping?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wie ik nu moet gaan omkopen om wat meer te verdienen toch?
Dat kan ik niet zeggen natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel van jouw budget ga je gebruiken voor doping?
Nee man, ik heb een mooi teamquote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zou alles opmaken aan drugs. Laat dat team maar zitten.
Fuck....wat heb ik gemist?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Oh dit programma is wel wat voor Kingstown. ze zijn bij de Donau.
TV / [Max]We zijn er bijnaquote:
Hostel doet me altijd aan die film denken.quote:
Wacht op plaatsing. (1-2 dagen)quote:A lot of pro's but 2 small cons.
• Movement from other rooms can be heard. Earplugs could easilly fix this minor problem.
• And a lot of pigeons in the morning. Some pranking idiot was feeding this birds around 05:00, great gig. Those birds can create a lot of noise in the morning.![]()
Birds als in vogels of als in meisjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:22 schreef Drugshond het volgende:
Making fun on reviews.
[..]
Wacht op plaatsing. (1-2 dagen)
Vogels....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Birds als in vogels of als in meisjes
Waar wordt die review dan geplaatst?
Duiven zijn inderdaad irritant, zitten bij mij ook vaak 's morgens te koekeroeken. En mijn oordopjes helpen daar niet tegen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik slaap nog half. Ben aan het wakker worden met koffie.
laat je nou niet zo voerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
Ja ik wist dat je met die zou komen.
TOEN was het helemaal niet fout volgens mij.
quote:
dat is ook zo. En stiekem moet ik nog wel lachen om sommige nrs van toen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel muziek die toen "normaal" was wordt nu als fout gezien. Kijk maar naar disco bijvoorbeeld.
True....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ik laat me niet voeren hoor. Heel veel muziek die toen "normaal" was wordt nu als fout gezien. Kijk maar naar disco bijvoorbeeld.
quote:
Zo oud ben ik nog niet dat ik tot die doelgroep behoor, maar had het idd wel heel graag willen zien. Naja....nog 2 maandjes en dan ga ik het weer allemaal live bekijken en dat is nog leuker.quote:
Dus wel.... Ik ben van het electric boogie tijdperk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:42 schreef Karina het volgende:
Ach welnee wat is er nou fout aan. Dat was toen gewoon mode man.
Trouwens, kun jij zo dansen? Vast niet.
Verrassend genoeg kijken er zat jonge mensen naar dat programma. Ik vind het ook wel aardig, maar niet zo dat ik het absoluut MOET zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet dat ik tot die doelgroep behoor, maar had het idd wel heel graag willen zien. Naja....nog 2 maandjes en dan ga ik het weer allemaal live bekijken en dat is nog leuker.
Ik deed altijd maar wat, volgens mezelf best aardig, maar hoe het er echt uitzag, geen idee. De mannen/jongens konden er meestal niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus wel.... Ik ben van het electric boogie tijdperk.
Nu stroefjes, maar moteriek en zeker mentaal zou ik kunnen spinnen.
Tussen Wenen en Boedapest is trouwens een stuk minder mooi als tussen Passau en Wenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrassend genoeg kijken er zat jonge mensen naar dat programma. Ik vind het ook wel aardig, maar niet zo dat ik het absoluut MOET zien.
Tuurlijk is live leuker.
Met een zak Croky.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrassend genoeg kijken er zat jonge mensen naar dat programma.
Ja met de caravan. Ik weet het verder niet precies, eerste keer dat ik het gezien had.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tussen Wenen en Boedapest is trouwens een stuk minder mooi als tussen Passau en Wenen.
Is het een soort reisprogramma waar ze elke keer naar een andere locatie gaan?
Internetradio ja. Radio6 is alleen op internet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Zijn er echt nog mensen die naar de radio luisteren?
Als ik in de auto zit altijd Radio1 dan vind ik geklets wel lekker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:55 schreef Drugshond het volgende:
Jazz hoor ik normaal als ik naar huis rij (BNR na 23:00), daar zitten mooie pareltjes tussen.
Ja dat sowieso. Op Radio 2 hebben ze elke week een andere gast.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook niet, maar M van Rossem is nuchter. En die gast geeft me altijd een big smile.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Radio 1 's nachts. Het sociale babbelnetwerk voor bejaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |