abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129455027
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dan was hij gisteren nog verdomd goed van pas gekomen, toch? Steeds als we de kans hadden om snel te counteren, ging er niemand diep en kwam er weer dat tikje terug.
Nu moet ik je toch wel gelijk geven op het gebied van iets terugzien van wat hij vroeger kon. Snelheid heeft hij zeker nog, alleen faalt hij volledig met de keuzes maken en het afronden.
pi_129455058
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik niet :P
Ik wel.
pi_129455073
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mwah, maar dan zou je zo'n riedeltje ook kunnen verzinnen over PSV & Vitesse, eens?

[..]

Het beleid is om te huilen geweest bij Feijenoord, niet voor niets dat Feijenoord nu in financiële problemen zit.
PSV is pas de laatste jaren in een dal geraakt. Dat kan gebeuren, Ajax heeft er ook 7 jaar in gezeten (al deden ze wel tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap, hadden we pech dat ene jaar met doelsaldo en deden we het in Europa niet zo heel slecht). Feit blijft dat PSV wel de afgelopen dertig jaar met regelmaat kampioen is geworden (ik geloof bijna net zo vaak als Ajax) en in Europa de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald de afgelopen tien jaar. Wat betreft Vitesse heb je gelijk, maar die zullen zich geen topclub noemen, die kennen hun plaats.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129455088
Het grootste probleem is in de CL geweest dat de mooie affiches dan op dezelfde dag plaatsvonden dat Ajax moest baleln.
  maandag 29 juli 2013 @ 00:34:20 #80
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129455271
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grootste probleem is in de CL geweest dat de mooie affiches dan op dezelfde dag plaatsvonden dat Ajax moest baleln.
het grootste probleem van de UEFA is dat er veel te veel geld in omgaat en dat men dan liever de top 5 van engeland, duitsland, italie en frankrijk uitnodigt, dan de kampioen van elk willekeurig oostblok land(waar de EC I, voor de overgang naar de CL toch om draaide)

Voor de affiches mooi, dat wel...
pi_129455346
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

het grootste probleem van de UEFA is dat er veel te veel geld in omgaat en dat men dan liever de top 5 van engeland, duitsland, italie en frankrijk uitnodigt, dan de kampioen van elk willekeurig oostblok land(waar de EC I, voor de overgang naar de CL toch om draaide)

Het is inderdaad Champions league. Weinig meer van te merken
pi_129455433
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het zou het niveau niet ten goede komen als de kampioen van Polen, Bulgarije, Hongarije, Azerbeidzjan, België, Wales, Noorwegen, Finland, etc. structureel zouden meedoen aan de CL.
pi_129455456
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

PSV is pas de laatst jaren in een dal geraakt.
Bij mij heeft PSV in ieder geval geen goodwill gekweekt, met hun gemeentesteun en de investeringsmaatschappijen, en ook met de selectie die ze hadden. Allemaal van die gluiperige en/of arrogante types.

quote:
Dat kan gebeuren, Ajax heeft er ook 7 jaar in gezeten (al deden ze wel tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap, hadden we pech dat ene jaar met doelsaldo en deden we het in Europa niet zo heel slecht).
Daar heb je zeker gelijk in, alleen ben ik geen fan van de spelopvatting waaronder PSV heeft gefloreerd. Ajax had eigenlijk gewoon in 2006/07 en 2007/08 ook Champions League moeten spelen, met de selectie die Ajax had en de tegenstanders die ze kregen --> Kopenhagen & Slavia Praag. En daarna ook nog blunderen tegenover 2007/08.

quote:
Feit blijft dat PSV wel de afgelopen dertig jaar met regelmaat kampioen is geworden (ik geloof bijna net zo vaak als Ajax) en in Europa de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald.
Klopt als een bus, maar de tijden zijn nu anders. Clubs nemen de Europa League bijvoorbeeld niet meer serieus. PSV o.a, om wat meer kans te hebben in de competitie (wat uiteindelijk lachwekkend was omdat ze gewoon veel te kort kwamen)

quote:
Wat betreft Vitesse heb je gelijk, maar die zullen zich geen topclub noemen, die kennen hun plaats.
Met het strakke beleid wat wordt gehanteerd, geen tegenspraak etc. Krijg je veel rommel en geschop, dat zie je bij iedere trainer onder Jordania.
  maandag 29 juli 2013 @ 00:54:35 #84
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129455976
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, Ajax speelde anders toen Boerrigter wel goed rendeerde, wat meer op de counter.
Haha dit is onzin. Het eerste anderhalf jaar van FDB lag de focus juist meer op vroeg pressie spelen en snel naar de goal . Naïef gebleken en laatste anderhalve seizoen wat terughoudender met het balbezit en wat minder snel naar voren. En nu verzuipen vleugelspelers in verdedigers die op tijd terug zijn + misbruik op verkeerde vleugels imo. Als het huidige voetbal Ajax voetbal is dan ,nee bedankt. Het gebrei en constant in de fuik spelen maakt me niet blij, overige Ajacieden zijn verblind door glorie en prijzen. Helaas zijn spelers als Boerrigter kind van de rekening. Objectief gezien een Ajax buitenspeler pur sang, maar dat 'moderne spel' nekt ze. Jammer dat zo een speler dan massaal uitgekotst wordt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129456122
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha dit is onzin. Het eerste anderhalf jaar van FDB lag de focus juist meer op vroeg pressie spelen en snel naar de goal . Naïef gebleken en laatste anderhalve seizoen wat terughoudender met het balbezit en wat minder snel naar voren. En nu verzuipen vleugelspelers in verdedigers die op tijd terug zijn + misbruik op verkeerde vleugels imo. Als het huidige voetbal Ajax voetbal is dan ,nee bedankt. Het gebrei en constant in de fuik spelen maakt me niet blij, overige Ajacieden zijn verblind door glorie en prijzen. Helaas zijn spelers als Boerrigter kind van de rekening. Objectief gezien een Ajax buitenspeler pur sang, maar dat 'moderne spel' nekt ze. Jammer dat zo een speler dan massaal uitgekotst wordt.
Boerrigter is na zijn blessure nooit meer de speler geweest die hij was. Niemand in Ajax geloofde meer in hem en gezien zijn prestaties is dat zeer begrijpelijk. Dat heeft hem genekt, het systeem heeft daar niets mee te maken.
pi_129456282
http://www.powned.tv/nieu(...)ter_naar_celtic.html

Het lijkt erop dat Ajax dragende speler Derk Boerrigter voor 3,5 miljoen euro verkoopt aan het Schotse Celtic. De superster kan voor drie jaar tekenen in Glasgow.

Dan moet hij echter wel eerst medisch goed worden gekeurd. Of dat lukt zal morgen moeten blijken, weet VI. Gisteren ontbrak hij echter nog in verband met een blessure. Boerrigter moest vanaf de tribune zien hoe zijn toekomstig ex-ploeggenoten de Johan Cruijff Schaal binnenhaalden.

Voor hij in 2011 naar Ajax verkaste, speelde Boerrigter zijn wedstrijden voor RKC Waalwijk. Met grote verwachtingen werd hij binnen gehaald, maar die verwachtingen wist hij nooit echt waar te maken. In 47 wedstrijden wist hij slechts twaalf maal te scoren.

N. Hesse | 28 jul 2013 | 20:19 Reageer (16)
  maandag 29 juli 2013 @ 01:07:00 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129456346
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Boerrigter is na zijn blessure nooit meer de speler geweest die hij was. Niemand in Ajax geloofde meer in hem en gezien zijn prestaties is dat zeer begrijpelijk. Dat heeft hem genekt, het systeem heeft daar niets mee te maken.
Mwah toegeven, Derk heeft zeker matig veldspel laten zien. Maar het huidige veldspel is daar zeker debet aan. We willen nu voetballend de bal in het doel lopen. Die kleine ruimte is als zuurstofgebrek voor boerie, daar wordt hij een malloot van. Maar kwaliteiten als een fijn schot, scorend vermogen, snelheid en actieradius zijn onmiskenbaar aanwezig bij Derk. Daarnaast heeft Fischer ook weinig laten zien, ondanks zijn enorme groeipotentieel mocht hij imo ook weleens banken voor derk. Brengt nog steeds meer mits juist ingespeeld.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 29 juli 2013 @ 01:07:18 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129456357
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

vind persoonlijk zijn houding erger dan zijn spel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juli 2013 @ 01:09:54 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129456435
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

QFT, zijn houding is een dooddoener. Als bankzitter en invaller had ik hem er echter graag bij gehad.
pi_129456588
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Idd. In de oefenpotjes deed hij het zelfs met vlagen goed
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_129457402
quote:
CELTIC last night made a £3million swoop for Ajax frontman Derk Boerrigter.
The 26-year-old is expected to fly into Glasgow today to undergo a medical and hold talks with gaffer Neil Lennon about a three-year deal.
The Celtic boss moved for the attacker, who can play up front or on the wing, after giving up on Hamburg star Artjoms Rudnevs. The Hoops are desperate to land a striker before Wednesday’s Champions League qualifying showdown against Swedish side Elfsborg.
With £5m in the bank from the sale of Gary Hooper to Norwich and the £12m the club raked in for Victor Wanyama, Lennon has been free to splash cash.
And he sees Boerrigter, who has scored 12 goals in 45 games since joining Ajax from RKC Waalwijk, as the ideal man to fill Englishman Hooper’s boots in attack.
The 6ft 2ins star began his career at Ajax but didn’t make the grade there initially so moved on to Haarlem on loan before being snapped up eventually by Zwolle.
He was able to fulfil his potential with them before winning his move to Waalwijk and then back to the capital once again.
But he’s been unable to command a regular place in the starting line-up under ex-Rangers star Frank De Boer so the Dutch side have decided to allow him his move to Glasgow.
And if the deal to bring Boerrigter to Celtic goes through in the next 24 hours, the Dutchman could make his debut against Elfsborg.
pi_129460049
Boerrigter voor drie jaar naar Celtic

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Indien Derk Boerrigter (26) vandaag de medische keuring doorstaat, zet de buitenspeler van Ajax zijn carrière voort bij Celtic. In Glasgow ligt een contract voor drie jaar met een optie voor nog één seizoen voor hem klaar. „Dat klopt”, zegt Boerrigters zaakwaarnemer Sören Lerby, die achter Boerrigter aan naar Schotland reist.

Als de medische keuring zonder problemen verloopt, speelt Derk Boerrigter komend seizoen voor Celtic.

De Ajacied wordt vandaag vergezeld door Lerby’s zoon Kay. De Schotse traditieclub betaalt Ajax een bedrag van rond de twee miljoen euro. Na zijn komst in 2011 voor een miljoen maakte Boerrigter indruk bij Ajax en werd hij geselecteerd voor het Nederlands elftal.
Een rugblessure wierp hem terug, maar met zijn winnende treffer tegen PSV (2-3) had de linksbuiten vorig seizoen alsnog een groot aandeel in het kampioenschap van Ajax.
Tegen AZ ontbrak Boerrigter wegens een blessure.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:35:42 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129460059
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:34 schreef stoeltafel het volgende:
Boerrigter voor drie jaar naar Celtic

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Indien Derk Boerrigter (26) vandaag de medische keuring doorstaat, zet de buitenspeler van Ajax zijn carrière voort bij Celtic. In Glasgow ligt een contract voor drie jaar met een optie voor nog één seizoen voor hem klaar. „Dat klopt”, zegt Boerrigters zaakwaarnemer Sören Lerby, die achter Boerrigter aan naar Schotland reist.

Als de medische keuring zonder problemen verloopt, speelt Derk Boerrigter komend seizoen voor Celtic.

De Ajacied wordt vandaag vergezeld door Lerby’s zoon Kay. De Schotse traditieclub betaalt Ajax een bedrag van rond de twee miljoen euro. Na zijn komst in 2011 voor een miljoen maakte Boerrigter indruk bij Ajax en werd hij geselecteerd voor het Nederlands elftal.
Een rugblessure wierp hem terug, maar met zijn winnende treffer tegen PSV (2-3) had de linksbuiten vorig seizoen alsnog een groot aandeel in het kampioenschap van Ajax.
Tegen AZ ontbrak Boerrigter wegens een blessure.
dat is wel een stuk minder dan 3 miljoen pond
pi_129460253
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je voor 2 miljoen een vergelijkbare vervanger kunt halen. Boerrigter is geen topper, maar 2 miljoen is wel erg weinig.

Denk dat zijn gezeur in de media zijn prijs aardig heeft gedrukt.... Fijn, met zo'n speler hen je geen gehaaide zaakwaarnemer meer nodig
pi_129460449
We maken nog wel winst op hem toch?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129460629
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Boeiend.
pi_129460656
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je voor 2 miljoen een vergelijkbare vervanger kunt halen. Boerrigter is geen topper, maar 2 miljoen is wel erg weinig.

Denk dat zijn gezeur in de media zijn prijs aardig heeft gedrukt.... Fijn, met zo'n speler hen je geen gehaaide zaakwaarnemer meer nodig
Twee miljoen vind ik niet zo weinig voor een bankzitter bij Ajax die enorm blessuregevoelig is eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129460701
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:05 schreef TheVulture het volgende:
We maken nog wel winst op hem toch?
Volgens VI was de transfer destijds 550.000, dus ja ruime winst.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:12:26 #99
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129461528
Het brei voetbal wat ajax nu speelt ben ik ook geen gigantische fan van maar boerigter kon gewoon slecht afmaken .. dan maakt het niet uit welk systeem je speelt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_129461576
Ik vind dat Boerrigter nog best productief is geweest voor een vleugelaanvaller... die staan normaal gesproken opgesteld om de goals voor te bereiden, en als je er dan ook nog 12 maakt doe je het prima... iedereen rekent hem nu af op vorig seizoen maar da's wel net iets te makkelijk...

Ik heb meer moeite met zijn gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan collegialiteit... het is goed dat hij weggaat!
pi_129461580
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Die vervangers zijn al gehaald of lopen in de jeugd rond...
pi_129461789
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die vervangers zijn al gehaald of lopen in de jeugd rond...
Dat snap ik, ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het niet een marktconforme prijs lijkt te zijn, mede veroorzaakt door zijn uitlatingen en instelling.
pi_129461830
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Dat snap ik, ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het niet een marktconforme prijs lijkt te zijn, mede veroorzaakt door zijn uitlatingen en instelling.
Ja maar hij heeft ook niet zo'n langlopend contract meer
  maandag 29 juli 2013 @ 10:27:14 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129461867
quote:

[..]

Het heeft geen geld gekost dus dat is al mooi
pi_129462174
quote:

[..]

2 miljoen voor een bankzitter met een aflopend contract vind ik een prima prijs hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 29 juli 2013 @ 10:43:11 #106
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_129462230
Ajax-oefent-in-het-geheim-tegen-willem-II

Waarschijnlijk al oud nieuws.
pi_129463018
Jip, wel prima samenvatting. Het 2e lijkt makkelijker te combineren dan Ajax 1.... dus er is hoop.
pi_129463182
Waarom moet een dergelijke wedstrijd 'in het geheim' gespeeld worden?
Pain is temporary, pride is forever
  Forum Admin maandag 29 juli 2013 @ 11:53:23 #109
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_129464247
Zo. Opgeschoond. Gary is pleite.
pi_129464289
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zo. Opgeschoond. Gary is pleite.
_O_
pi_129464331
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:04 schreef Amoeba het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ter_naar_celtic.html
Met grote verwachtingen werd hij binnen gehaald, maar die verwachtingen wist hij nooit echt waar te maken. In 47 wedstrijden wist hij slechts twaalf maal te scoren.

N. Hesse | 28 jul 2013 | 20:19 Reageer (16)
Huh, watte?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129464817
Wel een mooie club trouwens voor Derk. Al is er wel een stuk glans af zonder the Old Firm.
pi_129464861
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel een mooie club trouwens voor Derk. Al is er wel een stuk glans af zonder the Old Firm.
Al ging Derk naar de plaatselijke derdeklasser...
Met zijn eindeloze gezeik en gebrek aan zelfreflectie heeft hij bij mij al zijn krediet verspeeld
pi_129465565
quote:
Update III 10.34u: De BBC meldt dat Celtic weleens haast zou kunnen hebben met de transfer. De Schotten kunnen tot maandag middernacht nog één speler met een wildcard inschrijven voor de Champions League-kwalificatie wedstrijd van aanstaande woensdag. Dat zou Derk Boerrigter moeten worden. De laatste speler die actief was bij Celtic, Bobby Petta, is tegenover Evening Times in ieder geval positief. 'Boerrigter is een geweldige speler die het goed heeft gedaan bij Ajax.'
  FOK!fotograaf maandag 29 juli 2013 @ 12:32:47 #115
364681 over_hedge
pi_129465592
Sana speelde wel leuk die wedstrijd zeg! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_129465609
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Bedoelen ze niet 'laatste Nederlandse voetballer'? :P
pi_129466174
Toby is bijgedraaid _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129466455
Goed nieuws! Weer een stapje dichter bij het behoud van de kern van het elftal.
pi_129466682
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef ejfaar het volgende:
Toby is bijgedraaid _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie instelling! O+

Maar hij gaat denk ik echt nog wel weg :P
pi_129467922
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef stoeltafel het volgende:
Jip, wel prima samenvatting. Het 2e lijkt makkelijker te combineren dan Ajax 1.... dus er is hoop.
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
pi_129468031
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZ

_O-
  maandag 29 juli 2013 @ 14:16:45 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129468990
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-
De enig juiste conclusie
pi_129469219
De jeugd begint vandaag ook weer met kleding, pasfoto's en teamfoto's. Zeer benieuwd of die Griek er nog zit.
pi_129469376
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-
Klopt klopt, ik zeg ook tegen de mindere goden. Met de start vorig seizoen tot de blessure van Serero speelde ze behoorlijk leuk voetbal wat ik mij kan herinneren...
  maandag 29 juli 2013 @ 14:49:21 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129470042
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Serero :') Die kan er totaal niets van
pi_129470105
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De jeugd begint vandaag ook weer met kleding, pasfoto's en teamfoto's. Zeer benieuwd of die Griek er nog zit.
Welke Griek?
pi_129470156
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Serero :') Die kan er totaal niets van
Nee, Boerrigter is lekker :')
  maandag 29 juli 2013 @ 14:54:15 #128
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129470170
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee, Boerrigter is lekker :')
Wil je discussiëren over Serero of ga je over Boerrigter beginnen? :)
pi_129470259
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

BAM
pi_129470290
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Grapje! :{w

Ik heb de hele voorbereiding gemist maar tegen flutploegjes moet het tempo omhoog en mag het wat frivoler allemaal en wat ik de laatste uitwedstrijd tegen groningen zag met Serero en Chris en hoessen bijvoorbeeld kan dat met die spelers. Serero speelde toen heel behoorlijk maar of dat nou aan hem lag of aan de tegenstander weet ik niet meer.

Het probleem voor ze is alleen dat je Siem rechts hebt dus dat ze het alleen met invalbeurten kunnen laten zien.

Wat anders;
Ik heb mijn nieuwe SCC binnen maar hij is allesbehalve heel :') Zit een behoorlijke kras door de barcode. Geen idee hoe gevoelig die scanners zijn bij dat soort oneffenheden...? Al de 4e x op rij dat er iets met mijn nieuwe SCC is :')
pi_129470351
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:51 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Welke Griek?
Dimitri Silvestridis.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:01:52 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129470375
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Grapje! :{w

Ik heb de hele voorbereiding gemist maar tegen flutploegjes moet het tempo omhoog en mag het wat frivoler allemaal en wat ik de laatste uitwedstrijd tegen groningen zag met Serero en Chris en hoessen bijvoorbeeld kan dat met die spelers. Serero speelde toen heel behoorlijk maar of dat nou aan hem lag of aan de tegenstander weet ik niet meer.

Het probleem voor ze is alleen dat je Siem rechts hebt dus dat ze het alleen met invalbeurten kunnen laten zien.
Serero is technisch heel vaardig kan ik moeilijk ontkennen maar hij heeft totaal geen overzicht en benul waar hij moet lopen. Lijkt me toch echt te licht voor Ajax.
pi_129470397
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dimitri Silvestridis.
Nooit van gehoord :@
pi_129470662
:{
pi_129470718
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
:{
Ik zag het wel.
pi_129470724
Ik ook heel ff maar nu weg? Boerrigter niet goed gekeurd? Daar leek het op?
pi_129470756
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Serero is technisch heel vaardig kan ik moeilijk ontkennen maar hij heeft totaal geen overzicht en benul waar hij moet lopen. Lijkt me toch echt te licht voor Ajax.
Eens, telkens als die de kans krijgt is het heel matig. Oefenduel tegen W2 zegt natuurlijk niks.
pi_129470783
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:13 schreef stoeltafel het volgende:
Ik ook heel ff maar nu weg? Boerrigter niet goed gekeurd? Daar leek het op?
Nee quotes van de trainer, alleen blijkbaar waren ze verzonnen.
pi_129470810
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee quotes van de trainer, alleen blijkbaar waren ze verzonnen.
Schrok al, lees net dit op Twitter.

J P Burton ‏@johnpaulburton 11m
Celtic agree fee with Ajax for winger Derk Boerrigter. The player is now at CP to hold talks #HailHail

alles goed verder Jordii? Beetje vertrouwen in Ajax? Wat vind je van de opstellingen tot nu toe? Vooral het middenveld.
pi_129470829
Belgische scheidsjes komen niet terug naar NL
jammer. Het had wel wat. 3 penalties in een kwartier en zo blij als een kind zijn dat je een weekendje in Nederland was _O_
pi_129470949
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Schrok al, lees net dit op Twitter.

J P Burton ‏@johnpaulburton 11m
Celtic agree fee with Ajax for winger Derk Boerrigter. The player is now at CP to hold talks #HailHail

alles goed verder Jordii? Beetje vertrouwen in Ajax? Wat vind je van de opstellingen tot nu toe? Vooral het middenveld.
Ja, ja, prima, goed.
pi_129473456
quote:
Bojan zag De Boer vanaf tribune bij Barça
Door BvdPloeg, 29 juli 2013 15:05, 1783 views, Bron: Parool | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
'EL MISTER' - Bojan Krkic is hot en dus duiken alle media op de kleine Spanjaard. De buitenspeler herhaalt tegenover het Parool veel wat hij al verteld had, maar hij komt ook met nieuwe dingen. Namelijk dat hij als jeugdspeler op de tribune zat toen zijn huidige coach Frank de Boer bij Barça speelde.

Het leuke feitje komt naar voren als Bojan wordt gevraagd naar de bekendheid van Ajax. 'Ik had een aardig beeld van Ajax voordat ik naar Amsterdam kwam. Ik ken Christian Poulsen omdat hij in Spanje bij Sevilla heeft gespeeld. Maar ook Siem de Jong, Christian Eriksen en Viktor Fischer zijn bekende namen. Verder weet ik natuurlijk wie De Boer is. Als jeugdspeler van Barcelona zat ik de tribune van Camp Nou toen hij speelde. El mister was een elegante speler met veel kwaliteit.'

Kwaliteit heeft Bojan zelf ook genoeg om te kunnen slagen in Amsterdam. Verder kijken dan nodig doet hij echter niet. 'Ik ben hier om te genieten van deze mogelijkheid en om prijzen te winnen. Als God het wil, haalt Ajax de volgende ronde van de Champions League.' Verder wijdt hij nog uit over de positie van rechtsbuiten. 'De trainer weet dat ik geen klassieke rechtsbuiten ben. Ik heb de vrijheid om naar binnen te trekken.'
  maandag 29 juli 2013 @ 16:42:01 #143
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_129473581
Eindelijk, ik heb er weer zin!

[ Bericht 10% gewijzigd door WhateverWhatever op 29-07-2013 16:54:41 ]
pi_129473884
Dejan Meleg valt nu in, nog 30 minuten.

Halve finale EK U19, staat 1-1. Live op Eurosport.
pi_129473920
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:

^O^
pi_129473975
quote:

Ergens een stream te vinden?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_129474073
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ergens een stream te vinden?
http://www.webfirstrow.eu(...)s-portugal,-u19.html
pi_129474200
quote:

Sinds ik ben ingeschakeld heb ik Servie de bal nog niet zien hebben :D :')
  maandag 29 juli 2013 @ 17:03:41 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129474368
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Geen idee of Louis het Ajax gunt om de volgende ronde te halen. Hij is er toch niet prettig weggegaan.
Oh.
pi_129474391
Wat een actie van die Portugees, net voor die bal op de paal _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')