Die vervangers zijn al gehaald of lopen in de jeugd rond...quote:Op maandag 29 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je voor 2 miljoen een vergelijkbare vervanger kunt halen. Boerrigter is geen topper, maar 2 miljoen is wel erg weinig.
Denk dat zijn gezeur in de media zijn prijs aardig heeft gedrukt.... Fijn, met zo'n speler hen je geen gehaaide zaakwaarnemer meer nodig
Dat snap ik, ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het niet een marktconforme prijs lijkt te zijn, mede veroorzaakt door zijn uitlatingen en instelling.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vervangers zijn al gehaald of lopen in de jeugd rond...
Ja maar hij heeft ook niet zo'n langlopend contract meerquote:Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het niet een marktconforme prijs lijkt te zijn, mede veroorzaakt door zijn uitlatingen en instelling.
Het heeft geen geld gekost dus dat is al mooiquote:Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het niet een marktconforme prijs lijkt te zijn, mede veroorzaakt door zijn uitlatingen en instelling.
2 miljoen voor een bankzitter met een aflopend contract vind ik een prima prijs hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Huh, watte?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:04 schreef Amoeba het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ter_naar_celtic.html
Met grote verwachtingen werd hij binnen gehaald, maar die verwachtingen wist hij nooit echt waar te maken. In 47 wedstrijden wist hij slechts twaalf maal te scoren.
N. Hesse | 28 jul 2013 | 20:19 Reageer (16)
Al ging Derk naar de plaatselijke derdeklasser...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel een mooie club trouwens voor Derk. Al is er wel een stuk glans af zonder the Old Firm.
quote:Update III 10.34u: De BBC meldt dat Celtic weleens haast zou kunnen hebben met de transfer. De Schotten kunnen tot maandag middernacht nog één speler met een wildcard inschrijven voor de Champions League-kwalificatie wedstrijd van aanstaande woensdag. Dat zou Derk Boerrigter moeten worden. De laatste speler die actief was bij Celtic, Bobby Petta, is tegenover Evening Times in ieder geval positief. 'Boerrigter is een geweldige speler die het goed heeft gedaan bij Ajax.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef ejfaar het volgende:
Toby is bijgedraaid
Mooie instelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij gaat denk ik echt nog wel weg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef stoeltafel het volgende:
Jip, wel prima samenvatting. Het 2e lijkt makkelijker te combineren dan Ajax 1.... dus er is hoop.
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZquote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
De enig juiste conclusiequote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZ
Klopt klopt, ik zeg ook tegen de mindere goden. Met de start vorig seizoen tot de blessure van Serero speelde ze behoorlijk leuk voetbal wat ik mij kan herinneren...quote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZ
Sereroquote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |