abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129455027
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dan was hij gisteren nog verdomd goed van pas gekomen, toch? Steeds als we de kans hadden om snel te counteren, ging er niemand diep en kwam er weer dat tikje terug.
Nu moet ik je toch wel gelijk geven op het gebied van iets terugzien van wat hij vroeger kon. Snelheid heeft hij zeker nog, alleen faalt hij volledig met de keuzes maken en het afronden.
pi_129455058
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik niet :P
Ik wel.
pi_129455073
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mwah, maar dan zou je zo'n riedeltje ook kunnen verzinnen over PSV & Vitesse, eens?

[..]

Het beleid is om te huilen geweest bij Feijenoord, niet voor niets dat Feijenoord nu in financiële problemen zit.
PSV is pas de laatste jaren in een dal geraakt. Dat kan gebeuren, Ajax heeft er ook 7 jaar in gezeten (al deden ze wel tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap, hadden we pech dat ene jaar met doelsaldo en deden we het in Europa niet zo heel slecht). Feit blijft dat PSV wel de afgelopen dertig jaar met regelmaat kampioen is geworden (ik geloof bijna net zo vaak als Ajax) en in Europa de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald de afgelopen tien jaar. Wat betreft Vitesse heb je gelijk, maar die zullen zich geen topclub noemen, die kennen hun plaats.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129455088
Het grootste probleem is in de CL geweest dat de mooie affiches dan op dezelfde dag plaatsvonden dat Ajax moest baleln.
  maandag 29 juli 2013 @ 00:34:20 #80
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129455271
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grootste probleem is in de CL geweest dat de mooie affiches dan op dezelfde dag plaatsvonden dat Ajax moest baleln.
het grootste probleem van de UEFA is dat er veel te veel geld in omgaat en dat men dan liever de top 5 van engeland, duitsland, italie en frankrijk uitnodigt, dan de kampioen van elk willekeurig oostblok land(waar de EC I, voor de overgang naar de CL toch om draaide)

Voor de affiches mooi, dat wel...
pi_129455346
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

het grootste probleem van de UEFA is dat er veel te veel geld in omgaat en dat men dan liever de top 5 van engeland, duitsland, italie en frankrijk uitnodigt, dan de kampioen van elk willekeurig oostblok land(waar de EC I, voor de overgang naar de CL toch om draaide)

Het is inderdaad Champions league. Weinig meer van te merken
pi_129455433
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het zou het niveau niet ten goede komen als de kampioen van Polen, Bulgarije, Hongarije, Azerbeidzjan, België, Wales, Noorwegen, Finland, etc. structureel zouden meedoen aan de CL.
pi_129455456
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

PSV is pas de laatst jaren in een dal geraakt.
Bij mij heeft PSV in ieder geval geen goodwill gekweekt, met hun gemeentesteun en de investeringsmaatschappijen, en ook met de selectie die ze hadden. Allemaal van die gluiperige en/of arrogante types.

quote:
Dat kan gebeuren, Ajax heeft er ook 7 jaar in gezeten (al deden ze wel tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap, hadden we pech dat ene jaar met doelsaldo en deden we het in Europa niet zo heel slecht).
Daar heb je zeker gelijk in, alleen ben ik geen fan van de spelopvatting waaronder PSV heeft gefloreerd. Ajax had eigenlijk gewoon in 2006/07 en 2007/08 ook Champions League moeten spelen, met de selectie die Ajax had en de tegenstanders die ze kregen --> Kopenhagen & Slavia Praag. En daarna ook nog blunderen tegenover 2007/08.

quote:
Feit blijft dat PSV wel de afgelopen dertig jaar met regelmaat kampioen is geworden (ik geloof bijna net zo vaak als Ajax) en in Europa de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald.
Klopt als een bus, maar de tijden zijn nu anders. Clubs nemen de Europa League bijvoorbeeld niet meer serieus. PSV o.a, om wat meer kans te hebben in de competitie (wat uiteindelijk lachwekkend was omdat ze gewoon veel te kort kwamen)

quote:
Wat betreft Vitesse heb je gelijk, maar die zullen zich geen topclub noemen, die kennen hun plaats.
Met het strakke beleid wat wordt gehanteerd, geen tegenspraak etc. Krijg je veel rommel en geschop, dat zie je bij iedere trainer onder Jordania.
  maandag 29 juli 2013 @ 00:54:35 #84
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129455976
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, Ajax speelde anders toen Boerrigter wel goed rendeerde, wat meer op de counter.
Haha dit is onzin. Het eerste anderhalf jaar van FDB lag de focus juist meer op vroeg pressie spelen en snel naar de goal . Naïef gebleken en laatste anderhalve seizoen wat terughoudender met het balbezit en wat minder snel naar voren. En nu verzuipen vleugelspelers in verdedigers die op tijd terug zijn + misbruik op verkeerde vleugels imo. Als het huidige voetbal Ajax voetbal is dan ,nee bedankt. Het gebrei en constant in de fuik spelen maakt me niet blij, overige Ajacieden zijn verblind door glorie en prijzen. Helaas zijn spelers als Boerrigter kind van de rekening. Objectief gezien een Ajax buitenspeler pur sang, maar dat 'moderne spel' nekt ze. Jammer dat zo een speler dan massaal uitgekotst wordt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129456122
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha dit is onzin. Het eerste anderhalf jaar van FDB lag de focus juist meer op vroeg pressie spelen en snel naar de goal . Naïef gebleken en laatste anderhalve seizoen wat terughoudender met het balbezit en wat minder snel naar voren. En nu verzuipen vleugelspelers in verdedigers die op tijd terug zijn + misbruik op verkeerde vleugels imo. Als het huidige voetbal Ajax voetbal is dan ,nee bedankt. Het gebrei en constant in de fuik spelen maakt me niet blij, overige Ajacieden zijn verblind door glorie en prijzen. Helaas zijn spelers als Boerrigter kind van de rekening. Objectief gezien een Ajax buitenspeler pur sang, maar dat 'moderne spel' nekt ze. Jammer dat zo een speler dan massaal uitgekotst wordt.
Boerrigter is na zijn blessure nooit meer de speler geweest die hij was. Niemand in Ajax geloofde meer in hem en gezien zijn prestaties is dat zeer begrijpelijk. Dat heeft hem genekt, het systeem heeft daar niets mee te maken.
pi_129456282
http://www.powned.tv/nieu(...)ter_naar_celtic.html

Het lijkt erop dat Ajax dragende speler Derk Boerrigter voor 3,5 miljoen euro verkoopt aan het Schotse Celtic. De superster kan voor drie jaar tekenen in Glasgow.

Dan moet hij echter wel eerst medisch goed worden gekeurd. Of dat lukt zal morgen moeten blijken, weet VI. Gisteren ontbrak hij echter nog in verband met een blessure. Boerrigter moest vanaf de tribune zien hoe zijn toekomstig ex-ploeggenoten de Johan Cruijff Schaal binnenhaalden.

Voor hij in 2011 naar Ajax verkaste, speelde Boerrigter zijn wedstrijden voor RKC Waalwijk. Met grote verwachtingen werd hij binnen gehaald, maar die verwachtingen wist hij nooit echt waar te maken. In 47 wedstrijden wist hij slechts twaalf maal te scoren.

N. Hesse | 28 jul 2013 | 20:19 Reageer (16)
  maandag 29 juli 2013 @ 01:07:00 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129456346
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Boerrigter is na zijn blessure nooit meer de speler geweest die hij was. Niemand in Ajax geloofde meer in hem en gezien zijn prestaties is dat zeer begrijpelijk. Dat heeft hem genekt, het systeem heeft daar niets mee te maken.
Mwah toegeven, Derk heeft zeker matig veldspel laten zien. Maar het huidige veldspel is daar zeker debet aan. We willen nu voetballend de bal in het doel lopen. Die kleine ruimte is als zuurstofgebrek voor boerie, daar wordt hij een malloot van. Maar kwaliteiten als een fijn schot, scorend vermogen, snelheid en actieradius zijn onmiskenbaar aanwezig bij Derk. Daarnaast heeft Fischer ook weinig laten zien, ondanks zijn enorme groeipotentieel mocht hij imo ook weleens banken voor derk. Brengt nog steeds meer mits juist ingespeeld.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 29 juli 2013 @ 01:07:18 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129456357
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

vind persoonlijk zijn houding erger dan zijn spel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juli 2013 @ 01:09:54 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129456435
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

QFT, zijn houding is een dooddoener. Als bankzitter en invaller had ik hem er echter graag bij gehad.
pi_129456588
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Idd. In de oefenpotjes deed hij het zelfs met vlagen goed
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_129457402
quote:
CELTIC last night made a £3million swoop for Ajax frontman Derk Boerrigter.
The 26-year-old is expected to fly into Glasgow today to undergo a medical and hold talks with gaffer Neil Lennon about a three-year deal.
The Celtic boss moved for the attacker, who can play up front or on the wing, after giving up on Hamburg star Artjoms Rudnevs. The Hoops are desperate to land a striker before Wednesday’s Champions League qualifying showdown against Swedish side Elfsborg.
With £5m in the bank from the sale of Gary Hooper to Norwich and the £12m the club raked in for Victor Wanyama, Lennon has been free to splash cash.
And he sees Boerrigter, who has scored 12 goals in 45 games since joining Ajax from RKC Waalwijk, as the ideal man to fill Englishman Hooper’s boots in attack.
The 6ft 2ins star began his career at Ajax but didn’t make the grade there initially so moved on to Haarlem on loan before being snapped up eventually by Zwolle.
He was able to fulfil his potential with them before winning his move to Waalwijk and then back to the capital once again.
But he’s been unable to command a regular place in the starting line-up under ex-Rangers star Frank De Boer so the Dutch side have decided to allow him his move to Glasgow.
And if the deal to bring Boerrigter to Celtic goes through in the next 24 hours, the Dutchman could make his debut against Elfsborg.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_129460049
Boerrigter voor drie jaar naar Celtic

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Indien Derk Boerrigter (26) vandaag de medische keuring doorstaat, zet de buitenspeler van Ajax zijn carrière voort bij Celtic. In Glasgow ligt een contract voor drie jaar met een optie voor nog één seizoen voor hem klaar. „Dat klopt”, zegt Boerrigters zaakwaarnemer Sören Lerby, die achter Boerrigter aan naar Schotland reist.

Als de medische keuring zonder problemen verloopt, speelt Derk Boerrigter komend seizoen voor Celtic.

De Ajacied wordt vandaag vergezeld door Lerby’s zoon Kay. De Schotse traditieclub betaalt Ajax een bedrag van rond de twee miljoen euro. Na zijn komst in 2011 voor een miljoen maakte Boerrigter indruk bij Ajax en werd hij geselecteerd voor het Nederlands elftal.
Een rugblessure wierp hem terug, maar met zijn winnende treffer tegen PSV (2-3) had de linksbuiten vorig seizoen alsnog een groot aandeel in het kampioenschap van Ajax.
Tegen AZ ontbrak Boerrigter wegens een blessure.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:35:42 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129460059
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:34 schreef stoeltafel het volgende:
Boerrigter voor drie jaar naar Celtic

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Indien Derk Boerrigter (26) vandaag de medische keuring doorstaat, zet de buitenspeler van Ajax zijn carrière voort bij Celtic. In Glasgow ligt een contract voor drie jaar met een optie voor nog één seizoen voor hem klaar. „Dat klopt”, zegt Boerrigters zaakwaarnemer Sören Lerby, die achter Boerrigter aan naar Schotland reist.

Als de medische keuring zonder problemen verloopt, speelt Derk Boerrigter komend seizoen voor Celtic.

De Ajacied wordt vandaag vergezeld door Lerby’s zoon Kay. De Schotse traditieclub betaalt Ajax een bedrag van rond de twee miljoen euro. Na zijn komst in 2011 voor een miljoen maakte Boerrigter indruk bij Ajax en werd hij geselecteerd voor het Nederlands elftal.
Een rugblessure wierp hem terug, maar met zijn winnende treffer tegen PSV (2-3) had de linksbuiten vorig seizoen alsnog een groot aandeel in het kampioenschap van Ajax.
Tegen AZ ontbrak Boerrigter wegens een blessure.
dat is wel een stuk minder dan 3 miljoen pond
pi_129460253
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je voor 2 miljoen een vergelijkbare vervanger kunt halen. Boerrigter is geen topper, maar 2 miljoen is wel erg weinig.

Denk dat zijn gezeur in de media zijn prijs aardig heeft gedrukt.... Fijn, met zo'n speler hen je geen gehaaide zaakwaarnemer meer nodig
pi_129460449
We maken nog wel winst op hem toch?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129460629
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Boeiend.
pi_129460656
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je voor 2 miljoen een vergelijkbare vervanger kunt halen. Boerrigter is geen topper, maar 2 miljoen is wel erg weinig.

Denk dat zijn gezeur in de media zijn prijs aardig heeft gedrukt.... Fijn, met zo'n speler hen je geen gehaaide zaakwaarnemer meer nodig
Twee miljoen vind ik niet zo weinig voor een bankzitter bij Ajax die enorm blessuregevoelig is eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129460701
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:05 schreef TheVulture het volgende:
We maken nog wel winst op hem toch?
Volgens VI was de transfer destijds 550.000, dus ja ruime winst.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:12:26 #99
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129461528
Het brei voetbal wat ajax nu speelt ben ik ook geen gigantische fan van maar boerigter kon gewoon slecht afmaken .. dan maakt het niet uit welk systeem je speelt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_129461576
Ik vind dat Boerrigter nog best productief is geweest voor een vleugelaanvaller... die staan normaal gesproken opgesteld om de goals voor te bereiden, en als je er dan ook nog 12 maakt doe je het prima... iedereen rekent hem nu af op vorig seizoen maar da's wel net iets te makkelijk...

Ik heb meer moeite met zijn gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan collegialiteit... het is goed dat hij weggaat!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')