ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZquote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
De enig juiste conclusiequote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZ
Klopt klopt, ik zeg ook tegen de mindere goden. Met de start vorig seizoen tot de blessure van Serero speelde ze behoorlijk leuk voetbal wat ik mij kan herinneren...quote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja of willem 2 is van een minder niveau dan AZ
Sereroquote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je Serero, Sana en Hoessen hebt lopen. Ik zou graag Eriksen en Serero en Poulsen op 1 middenveld willen zien tegen de mindere goden, genieten qua combinaties en snel rondtikken.
Welke Griek?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De jeugd begint vandaag ook weer met kleding, pasfoto's en teamfoto's. Zeer benieuwd of die Griek er nog zit.
Nee, Boerrigter is lekkerquote:Op maandag 29 juli 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SereroDie kan er totaal niets van
BAMquote:Op maandag 29 juli 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil je discussiëren over Serero of ga je over Boerrigter beginnen?
Grapje!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil je discussiëren over Serero of ga je over Boerrigter beginnen?
Serero is technisch heel vaardig kan ik moeilijk ontkennen maar hij heeft totaal geen overzicht en benul waar hij moet lopen. Lijkt me toch echt te licht voor Ajax.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Grapje!![]()
Ik heb de hele voorbereiding gemist maar tegen flutploegjes moet het tempo omhoog en mag het wat frivoler allemaal en wat ik de laatste uitwedstrijd tegen groningen zag met Serero en Chris en hoessen bijvoorbeeld kan dat met die spelers. Serero speelde toen heel behoorlijk maar of dat nou aan hem lag of aan de tegenstander weet ik niet meer.
Het probleem voor ze is alleen dat je Siem rechts hebt dus dat ze het alleen met invalbeurten kunnen laten zien.
Eens, telkens als die de kans krijgt is het heel matig. Oefenduel tegen W2 zegt natuurlijk niks.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is technisch heel vaardig kan ik moeilijk ontkennen maar hij heeft totaal geen overzicht en benul waar hij moet lopen. Lijkt me toch echt te licht voor Ajax.
Nee quotes van de trainer, alleen blijkbaar waren ze verzonnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:13 schreef stoeltafel het volgende:
Ik ook heel ff maar nu weg? Boerrigter niet goed gekeurd? Daar leek het op?
Schrok al, lees net dit op Twitter.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee quotes van de trainer, alleen blijkbaar waren ze verzonnen.
Ja, ja, prima, goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Schrok al, lees net dit op Twitter.
J P Burton @johnpaulburton 11m
Celtic agree fee with Ajax for winger Derk Boerrigter. The player is now at CP to hold talks #HailHail
alles goed verder Jordii? Beetje vertrouwen in Ajax? Wat vind je van de opstellingen tot nu toe? Vooral het middenveld.
quote:Bojan zag De Boer vanaf tribune bij Barça
Door BvdPloeg, 29 juli 2013 15:05, 1783 views, Bron: Parool | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
'EL MISTER' - Bojan Krkic is hot en dus duiken alle media op de kleine Spanjaard. De buitenspeler herhaalt tegenover het Parool veel wat hij al verteld had, maar hij komt ook met nieuwe dingen. Namelijk dat hij als jeugdspeler op de tribune zat toen zijn huidige coach Frank de Boer bij Barça speelde.
Het leuke feitje komt naar voren als Bojan wordt gevraagd naar de bekendheid van Ajax. 'Ik had een aardig beeld van Ajax voordat ik naar Amsterdam kwam. Ik ken Christian Poulsen omdat hij in Spanje bij Sevilla heeft gespeeld. Maar ook Siem de Jong, Christian Eriksen en Viktor Fischer zijn bekende namen. Verder weet ik natuurlijk wie De Boer is. Als jeugdspeler van Barcelona zat ik de tribune van Camp Nou toen hij speelde. El mister was een elegante speler met veel kwaliteit.'
Kwaliteit heeft Bojan zelf ook genoeg om te kunnen slagen in Amsterdam. Verder kijken dan nodig doet hij echter niet. 'Ik ben hier om te genieten van deze mogelijkheid en om prijzen te winnen. Als God het wil, haalt Ajax de volgende ronde van de Champions League.' Verder wijdt hij nog uit over de positie van rechtsbuiten. 'De trainer weet dat ik geen klassieke rechtsbuiten ben. Ik heb de vrijheid om naar binnen te trekken.'
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Dejan Meleg valt nu in, nog 30 minuten.
Halve finale EK U19, staat 1-1. Live op Eurosport.
Ergens een stream te vinden?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Sinds ik ben ingeschakeld heb ik Servie de bal nog niet zien hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen idee of Louis het Ajax gunt om de volgende ronde te halen. Hij is er toch niet prettig weggegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |