Ja, maar er staat nergens dat je geen onderscheid mag maken. Het gaat erom op basis waarvan je dit onderscheid maakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als wat ie zegt.
Lekker laten liggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe staat het met uw plannen aangaande diens graf?
Je kunt er over denken hoe je wilt maar over 100 jaar weet bijna niemand niemand meer wie Rutte, Balkenende en Kok zijn maar Fortuyn zal veel prominenter de geschiedenisboekjes in gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nog heel vaak naar de interviews met Cals uit 1960.
Cals ken ik niet. Ben een SBS-kijker, het zal dus wel aan mijn historisch besef liggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nog heel vaak naar de interviews met Cals uit 1960.
Is dit eerste keer dat je zomergasten kijkt? Tijdperk Jelle, dat was echt ongemakkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Vogeltje88 het volgende:
Het blijft de hele tijd maar ongemakkelijk, het gesprek danwel interview.
Ja inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is dit eerste keer dat je zomergasten kijkt? Tijdperk Jelle, dat was echt ongemakkelijk.
Zo dom ook, he.quote:
Dat was een populaire kale nicht uit de jaren zestig.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cals ken ik niet. Ben een SBS-kijker, het zal dus wel aan mijn historisch besef liggen.
Verslaafde rokerquote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een tweede peuk!! dat dit kan!
Nee, dat niet. Het valt me nu wel echt op.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is dit eerste keer dat je zomergasten kijkt? Tijdperk Jelle, dat was echt ongemakkelijk.
Ik vind dit gesprek ook absoluut niet ongemakkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat doet 'ie om hem de ruimte te geven voor een antwoord, maar Hans is daar niet echt voor gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Wilfried kan er volgens mij niet echt iets mee. Waarom heb je de dit fragment gekozen. Ja. Ja. Vind je dat inderdaad. Ja. Ja. Dat zie ik.
Ik zit al aan mijn zesde sinds het begin van het programma.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een tweede peuk!! dat dit kan!
Margiet van der Linden met Carice van Houten, dat was echt een dieptepunt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik hoor veel gesloten vragen, dan geef je iemand ook niet echt de ruimte om antwoord te geven.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat doet 'ie om hem de ruimte te geven voor een antwoord, maar Hans is daar niet echt voor gemaakt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Achteraf was Joris Luyendijk toch mijn favoriete ooit.
Sowieso Jorisquote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk niet, dat was Adriaan van Dis.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Ja dat zal bij mij ook niet ver uit de buurt zijn denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zit al aan mijn zesde sinds het begin van het programma.
Prima man.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Maar niet kapot geschoten door een extremistische GL'er.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was een populaire kale nicht uit de jaren zestig.
Het hele interview mogen ze wel eens integraal uitzenden. Dat soort interviewers zijn heel zeldzaam.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerste uur was saai maar nu is het echt boeiend
Ik dacht het ook idd, dit hebben we nu toch wel gehad?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is inderdaad wel een beetje 2002 belde.
Peter van Ingen, Ischa, Van Dis, Groenteman, Luyendijk...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef speknek het volgende:
Ik vrees dat het aan je tv ligtquote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wisselt het geluidsniveau bij jullie ook zo? Of is mijn tv aan het overlijden?
Komt dat niet doordat Teeuwen soms zo zit dat hij zijn microfoontje bedekt?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat het aan je tv ligt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-07-2013 om 21:58:33Wij hebben trouwens veel bier nodig om deze avond uit te zitten. Onze Hemel, wat een geneuzel. #zg13 #zomergasten #teeuwen reageer retweet
Ik merk niets.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooooo! Not againquote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan je tv ligt
Misschien ben je zelf aan het overlijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga zappen, dit kan ik zelf ook wel invullen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit blijven kijken of Studio Voetbal. Lastig.
We kunnen het alleen maar hopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf aan het overlijden.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit blijven kijken of Studio Voetbal. Lastig.
Adriaan indeed.quote:
Ik neem het risico niet, zie de jankpartij wel op youtube dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 10 minuten, volgens ambrosius begint het om 22:13
Dit kijken, Studio Voetbal moet je alleen kijken als er niets op is.quote:
http://www.recensiekoning(...)e-tweets-van-beatrixquote:Op zondag 28 juli 2013 22:04 schreef donroyco het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-07-2013 om 21:58:33Wij hebben trouwens veel bier nodig om deze avond uit te zitten. Onze Hemel, wat een geneuzel. #zg13 #zomergasten #teeuwen reageer retweet
Ligt denk ik aan het zendertje van Hans en dat hij steeds vaak anders gaat zitten, en zijn kleding kreukelt enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik top gear gekeken heb
He, dat vergeet ik steeds te programmeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik top gear gekeken heb
Wordt morgen toch herhaald?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
He, dat vergeet ik steeds te programmeren.
Wil je me volgende week even helpen herinneren?
Is dat de site van Ambrosius?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
http://www.recensiekoning(...)e-tweets-van-beatrix
Je bedoelt een geweldig goede filmmaker en interviewer.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Kroelo het volgende:
Theo van Gogh interesseert me ook vrij weinig, dat was gewoon een aandachtsgeile schreeuwlelijk
Vaak genoeg gekeken na het stappen maar maar nog nooit gesnaptquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Snooker is mooi om 's nachts te kijken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt een geweldig goede filmmaker en interviewer.
Ze leggen telkens die ballen terug, dat spel schiet niet opquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ah, snooker. Wel eens op een zondagmiddag bij blijven hangen op tv, ik snap er weinig van
Waarom kijk je dit programma?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef remlof het volgende:
Nu gaan we naar snooker.
Naar Studio Voetbal dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |