Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.
Hou je smoel toch melkmuil met je 3 maanden dienstjaren, fucking verse nb reservist die je bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair.
Moet dit nou godverdomme zeg? Je weet best dat ik je input waardeer en je respecteer. Je moet me alleen niet behandelen als een godverdomme mongool en dingen uit context gaan lopen trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hou je smoel toch melkmuil met je 3 maanden dienstjaren, fucking verse nb reservist die je bent.
Een grote bek dat je zelf na kan denken en dat een ander het niet voor je hoeft te doen, om vervolgens tot een oplossing te komen die nergens over gaat.
Even shemagh gegoogled, waar is dat ding goed voor? Er vanuitgaande dat je geen SF bent of je hoofd verbrand in Afghanistanquote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.
Tegen de tijd dat reservisten demonstraties uit elkaar slaan krijg je echt wel een negerlul van de baas hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is goed AchJa joh. Jij bent de eerste die ik telefoneer als ik mijn eerste demonstrant neerschiet terwijl ik hem ook een loop in z'n ribben/mes in z'n arm/wat dan ook, had kunnen geven.
Neem dan eens een keer iets aan en leer lezen. Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat op het moment dat de pleuris uitbreekt je echt wel extra materiaal en opleiding krijgt om je taak goed uit te kunnen voeren. En als de baas van mening is dat daar een bajonet bij hoort krijg je die.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet dit nou godverdomme zeg? Je weet best dat ik je input waardeer en je respecteer. Je moet me alleen niet behandelen als een godverdomme mongool en dingen uit context gaan lopen trekken.
Waarom? Ik heb het van de baas gekregen, vind ik fijner dan die colsjaal als het koud wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
krijg je echt wel een negerlul van de baas hoor.
In Afghanistan? Stof.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even shemagh gegoogled, waar is dat ding goed voor? Er vanuitgaande dat je geen SF bent of je hoofd verbrand in Afghanistan
En ik begreep dat. Ik zeg alleen dat ik twijfel aan of de baas tijdig, voordat er ongelukken gebeuren (want meestal moet er eerst iets fout gaan voordat de hoge mennekes iets besluiten), besluit neemt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neem dan eens een keer iets aan en leer lezen. Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat op het moment dat de pleuris uitbreekt je echt wel extra materiaal en opleiding krijgt om je taak goed uit te kunnen voeren. En als de baas van mening is dat daar een bajonet bij hoort krijg je die.
Lees m'n post eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je dus niet in Afghanistan zat, maar gewoon op de kazerne
Dan moet ik ze wel eerst zwart vervenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Schild het volgende:
Is dit niks Sam? Supersoaker 2000, prima nonleathal weapon;
[ afbeelding ]
Kun je allemaal die boze mongolen aan de poort kapot spuiten.
Nouja, sommige achterlijken die zich commando's wanen, dragen dat ding op elke mogelijke gelegenheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik las het, maar verder draag je zo'n ding toch nooit?
Kan je bestquote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Erasmo het volgende:
Zo bijna klaar met pakken voor vier maanden op zee, tering hoe moet ik dat allemaal in m'n kast krijgen zo
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleumquote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik las het, maar verder draag je zo'n ding toch nooit?
Balaclava van dikke stof kan toch ook?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleum
Oh ja, alles er lukraak maar in stouwen was niet zo handig inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een beetje tactisch he, het kan niet zo zijn dat ik moet zoeken naar mijn lawaaishirts.
Wees maar niet bang, als het echt moet zie je spullen tevoorschijn komen waar je het bestaan niet van af weet.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik begreep dat. Ik zeg alleen dat ik twijfel aan of de baas tijdig, voordat er ongelukken gebeuren (want meestal moet er eerst iets fout gaan voordat de hoge mennekes iets besluiten), besluit neemt.
Ja, dat kan ik goed begrijpen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleum
Nee, dat nog net nietquote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij, ben je al bezig om zelf munitie aan te schaffen? Want dat is een beetje de richting die jij opgaat.
Dat is dan weer een persoonlijke aanschaf.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Balaclava van dikke stof kan toch ook?
Stoer doen. Net zoals elastieken uit de broek, eigen kisten, smock jas etc...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je dus niet in Afghanistan zat, maar gewoon op de kazerne
Protip voor in de kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245880/quote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, alles er lukraak maar in stouwen was niet zo handig inderdaad
Oh, dat ding krijg je dus gratis, nicequote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is dan weer een persoonlijke aanschaf.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Protip voor in de kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245880/
Stiekjes uit de broek deed ik ook los hoor in het veld tijdens de NatRes "AMO", nadat zo goed als het complete kader het al had gedaan en ik toestemming had gevraagd natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stoer doen. Net zoals elastieken uit de broek, eigen kisten, smock jas etc...
Ik had ze altijd inquote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stiekjes uit de broek deed ik ook los hoor in het veld tijdens de NatRes "AMO", nadat het complete kader het al had gedaan en ik toestemming had gevraagd natuurlijk.
Zeg doe jij niet meer aan tapen ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Inderdaad zeg. Heb altijd een overschot aan hangruimte en een chronisch te kort aan legruimte.
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg doe jij niet meer aan tapen ofzo?
Jaja je voelt je weer te goed voor me, nu je zo'n blauwe bent. Je bent veranderd, waarom? Wat hebben ze met je gedaan!?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jaja je voelt je weer te goed voor me, nu je zo'n blauwe bent. Je bent veranderd, waarom? Wat hebben ze met je gedaan!?We hadden samen een xbox, een playstation en zo'n jonge Wii! Wat doe je toch met ons digitale gezin!?
![]()
Dat is dan wel weer een handige eigen aanschafquote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Inderdaad zeg. Heb altijd een overschot aan hangruimte en een chronisch te kort aan legruimte.
Erasmo, your Kingquote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een handige eigen aanschaf
Deze is ook handig om je sokken ed op orde te houden:
[ afbeelding ]
De shemagh zat gewoon in m'n PGU pakket, balaclava niet, die zullen ze waarschijnlijk alleen verstrekken aan speciale eenheden of als je naar Noorwegen o.i.d. gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, dat ding krijg je dus gratis, nice
you're*quote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Erasmo, your KingVeel succes de komende maanden
lol, fuck yeahquote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sam is dit niet wat voor jou?![]()
http://kitup.military.com/2013/07/gerbers-downrange-tomahawk.html
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sam is dit niet wat voor jou?![]()
http://kitup.military.com/2013/07/gerbers-downrange-tomahawk.html
Je hebt toch wel een lichtje in je horloge?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Is in het donker snel de tijd kunnen aflezen een vereiste?
Jep, alleen die verlicht alleen een klein stukje van de wijzers, LCD ho maar. En die illuminum stukjes op het uiteinde van de wijzers zijn ook amper zichtbaarquote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een lichtje in je horloge?
Deze moet je hebben, beste diensthorloge ooit:quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, alleen die verlicht alleen een klein stukje van de wijzers, LCD ho maar. En die illuminum stukjes op het uiteinde van de wijzers zijn ook amper zichtbaar
Heb je meer dan genoeg aan. Het is iig beter dan die horloges met een complete backlight waar je een half bos mee kunt verlichten.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, alleen die verlicht alleen een klein stukje van de wijzers, LCD ho maar. En die illuminum stukjes op het uiteinde van de wijzers zijn ook amper zichtbaar
Kleurtjes mogen toch niet? Had de SM mij verteld tijdens voorlichtingquote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze moet je hebben, beste diensthorloge ooit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij doelt op de kleur verlichting.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kleurtjes mogen toch niet? Had de SM mij verteld tijdens voorlichting
Ik heb ditquote:Op zondag 28 juli 2013 15:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de kleur verlichting.
Ja best wel...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb dit [ afbeelding ] En ja, dat valt op in het donker
Moet wel tegen wat stootjes kunnen zeker? Denk dat dat ding aardig bekrast enzo raakt na wat dagen in 't veld.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef AchJa het volgende:
Ik heb al 15 jaar deze:
[ afbeelding ]
Oerdegelijk.
Tja, unlucky timing my boy.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Fuck waarom heb dit nou allemaal weer moeten missen
Anyway. Ik ga ff 100rnd BETA mag kopen. Plastic spul van de baas voldoet echt nietquote:
Overkill.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Anyway. Ik ga ff 100rnd BETA mag kopen. Plastic spul van de baas voldoet echt niet
Is die er ook in het zwart?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef AchJa het volgende:
Ik heb al 15 jaar deze:
[ afbeelding ]
Oerdegelijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Anyway. Ik ga ff 100rnd BETA mag kopen. Plastic spul van de baas voldoet echt niet
Weet niet of die er in het zwart is...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is die er ook in het zwart?
Overigens ligt deze:
[ afbeelding ]
Al drie jaar op een onvindbare plek in de auto en doet ie ieder uur pieppiep.
De eerste de beste keer dat er ergens een hoge politieke bijeenkomst is, gewoon met je auto naar toe rijden, wat nerveus kijken, dan trekt de kmar/ politie je auto dusdanig uit elkaar dat ie wel weer naar boven komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is die er ook in het zwart?
Overigens ligt deze:
[ afbeelding ]
Al drie jaar op een onvindbare plek in de auto en doet ie ieder uur pieppiep.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De eerste de beste keer dat er ergens een hoge politieke bijeenkomst is, gewoon met je auto naar toe rijden, wat nerveus kijken, dan trekt de kmar/ politie je auto dusdanig uit elkaar dat ie wel weer naar boven komt.
Ja ergens in de eend. Hele ding al ondersteboven gehaald maar volgens mij zit ie ergens vast in een ruimtetijd-anomalie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet niet of die er in het zwart is...
Ennuh in de auto...
hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De eerste de beste keer dat er ergens een hoge politieke bijeenkomst is, gewoon met je auto naar toe rijden, wat nerveus kijken, dan trekt de kmar/ politie je auto dusdanig uit elkaar dat ie wel weer naar boven komt.
Die quotequote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef Erasmo het volgende:
Dit is ook een mooie eigen aanschaf voor in de matszak:
[ afbeelding ]
Nomquote:Op zondag 28 juli 2013 19:08 schreef Erasmo het volgende:
En ik had geen boodschappen omdat ik een kapsalon wou bestellen
Dus ff snel langs de super gefietst voor twee pizza's
Wat loop je nou weer te ijlen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Je mag als burger wel een colt c7 en M107 vasthouden, maar een airsoft geweer mag niet_!
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Voorlichting van deze beruchte airsoft militair
Hoezo, tegenwoordig mag je zo'n airsoft buks gewoon aanschaffen hoor, wel eerst netjes lid worden van zo'n verenigingquote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Je mag als burger wel een colt c7 en M107 vasthouden, maar een airsoft geweer mag niet_!
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hoezo, tegenwoordig mag je zo'n airsoft buks gewoon aanschaffen hoor, wel eerst netjes lid worden van zo'n vereniging
Succes bij de baas alvastquote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
oke ik kan gvd NIET met messen omgaan2e keer dat ik me snijd aan dat klote mes
Eng he, de eerste keer dat witte spul uit je pielemuis...quote:
Schrale troost, als je een beetje goed zoekt op Fok! vindt je een topic waar ik uitvoerig beschrijf hoe mijn halve duim eraf ligt door een aardappelrasp. Het overkomt zelfs de beste.quote:
De tering. Dat wordt wat als je je eerste schaafwondje krijgt bij VeVaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik voeel mn hartslag in mn vinger
hoezoquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vrees voor je vingers op het moment dat je dat PGU mes krijgt
Toen ik in dat mijnenveld in kossovo op een mijn trapte, rende ik gewoon door. Losers.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Toen ik een open botbreuk had en mijn slagader was geraakt gutste het bloed letterlijk eruit BB.
Jij zit je gewoon aan te stellen
dit was met gekarteld mesquote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Toen ik een open botbreuk had en mijn slagader was geraakt gutste het bloed letterlijk eruit BB.
Jij zit je gewoon aan te stellen
Snel! Knevelen!quote:
me wat?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Was je brood aan het snijden voor je Lupa?
In een Lupa zitten alleen bolletjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Was je brood aan het snijden voor je Lupa?
Ik heb pijn!!quote:
Even quoten voor de eerstvolgende keer dat jij weer de stervende zwaan uithangtquote:
Over een kwartiertje denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even quoten voor de eerstvolgende keer dat jij weer de stervende zwaan uithangt
Dan pas?quote:
Hij is in een goede stemming vandaag, totdat hij erachter komt dat zijn kentekenplaatverlichting stuk isquote:
Ben jij nou gewoon aan het stoken in een goede verloving?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is in een goede stemming vandaag, totdat hij erachter komt dat zijn kentekenplaatverlichting stuk is
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon aan het stoken in een goede verloving?
Ah, het is begonnenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Alles rustig tot jullie weer begonnen over zwanen
Ik hoop dat ze van stervende zwanen houdenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zal het het dal inbrullen,schreeuwen ken ik wel. Ff de moffen hier wakker houden
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van stervende zwanen houden
Ik heb me links gesnedenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef jitzzzze het volgende:
BB alweer genezen? Of moet je nu met links typen?
Waarom post je allemaal uilenzeik?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het gelezenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
BB weet nog niet eens wat een Lupa is Jitz
boem boem boem, dat is toch van de Vengaboys? Oh wacht, dat is voor jouw tijdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb me links gesneden2 washandjes in de was en een pleister erop en alles doet het weer, alleen ik voel de hele tijd boem boem boem
ja of van BEP, alleen dat is boom boom boomquote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
boem boem boem, dat is toch van de Vengaboys? Oh wacht, dat is voor jouw tijd
Nou, succes op de witte scooterquote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik deze bazen goden nectar besteld heb.
http://www.kvbep.nl/quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja of van BEP, alleen dat is boom boom boom
Omdat het kanquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je loopt te AKV'en op je kamer !
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Agressief kontvingeren, dat ga je nog veel doen bij VeVa
Dag bokkelul van mequote:
You must be joking!!quote:Op maandag 29 juli 2013 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis voor lichttherapie.
Normaal is dat vooral in de donkere wintermaanden. Heb nog nooit gehoord dat iemand dat in de zomer nodig had.quote:
Ik heb psoriasis over mijn hele lichaam en heb al een paar behandelmethoden geprobeerd. En nu stelde de arts UV-B therapie voor (omdat je dat gedaan moet hebben om kans te maken op Biologicals vergoeding door de verzekering).quote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal is dat vooral in de donkere wintermaanden. Heb nog nooit gehoord dat iemand dat in de zomer nodig had.
Maar do tell. Waarom heb jij lichttherapie nodig?
Ik kijk wel eens naar Keeping up with the Kardashians.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb psoriasis over mijn hele lichaam en heb al een paar behandelmethoden geprobeerd. En nu stelde de arts UV-B therapie voor (omdat je dat gedaan moet hebben om kans te maken op Biologicals vergoeding door de verzekering).
Nee, lol.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar Keeping up with the Kardashians.
Kim had/heeft ook psoriasis en die ontdekte dat de moedermelk van haar zus hielp.
Moedermelk al geprobeerd?
Was wel grappig, ging ze stiekem moedermelk jatten enzquote:
TL-buis op zolder volstaat niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis voor lichttherapie.
Ja, dit was m'n eerste sessie. Ik reageer goed op zonlicht (sommige mensen wordt het juist slechter bij), dus ik ben wel goed gestemd.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was wel grappig, ging ze stiekem moedermelk jatten enz![]()
Maar is dit je eerste sessie? Zo nee, heb je het idee dat het werkt?
Nee, verkeerde golflengte UV-B en UV-A lichtquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, verkeerde golflengte UV-B en UV-A licht
dikzakquote:Op maandag 29 juli 2013 14:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben gezond afgerond !
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Jitz, gij het wel een grote bakkus nu ge modje bent he?
ik dacht altijd dat militairen nooit zoveel vrije tijd haddenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Jitz, gij het wel een grote bakkus nu ge modje bent he?
FOK!'end vanaf zijn schip terwijl die aan de gewichten hangtquote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitz kan beter multitasken dan menig vrouw
Misschien ben ik wel een vrouwquote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitz kan beter multitasken dan menig vrouw
Het werd tijdquote:
Die is echt geen kenau hoor!!quote:
Een paardenbiefstukje gaat er bij mij anders best met smaak in hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:15 schreef m.k het volgende:
Fucking paardenmarkt, alle winkels dicht.
Kut paarden
Dit. Heerlijk!quote:Op maandag 29 juli 2013 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een paardenbiefstukje gaat er bij mij anders best met smaak in hoor.
Bij mij ook wel, maar ik hoef niet perse met mijn hoofd in de kranten te staan morgenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een paardenbiefstukje gaat er bij mij anders best met smaak in hoor.
Je moet zo'n dier ook niet op de paardenmarkt tot biefstuk snijdenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik hoef niet perse met mijn hoofd in de kranten te staan morgen
Paard kopen, en in de tuin tot biefstuk snijden? Ik denk dat ik nog steeds de voorpagina haal danquote:Op maandag 29 juli 2013 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet zo'n dier ook niet op de paardenmarkt tot biefstuk snijden
bokt.nl in ieder geval welquote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Paard kopen, en in de tuin tot biefstuk snijden? Ik denk dat ik nog steeds de voorpagina haal dan![]()
Ik ben gedwongen om pizza te bestellen. En geen bierDan maar Ardbeg TEN
Pizza boer verkoopt slootwater voor 1,74 per flesje. Tussen Pizza en Ardbeg zitten dan ook een aantal uren.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bokt.nl in ieder geval wel
De pizzaboer verkoopt geen bier? De combi pizza en ardberg trekt mij persoonlijk niet echt.
Afzetters, kan je beter kraanwater drinken. Als dessert is Ardberg prima te doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Pizza boer verkoopt slootwater voor 1,74 per flesje. Tussen Pizza en Ardbeg zitten dan ook een aantal uren.
Vol kratje HJ hier, kom maar halenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Paard kopen, en in de tuin tot biefstuk snijden? Ik denk dat ik nog steeds de voorpagina haal dan![]()
Ik ben gedwongen om pizza te bestellen. En geen bierDan maar Ardbeg TEN
quote:
quote:
Mag niet, doe ik welquote:Op maandag 29 juli 2013 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bij de supermarkt bier halen dus, of mag je geen bier op je legeringskamer hebben?
Als toch iedereen met verlof is zal er toch ook niet zo snel inspectie komen. Geniet dan morgen van het terras.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag niet, doe ik welMorgen wel even naar het terras ofzo, vandaag niet want ik ben doodop
Mooi, kan je tenminste ook echt genieten van de belgische rakkers.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:50 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben deze week ook alleen maar aanwezig omdat mijn fysieke aanwezigheid vereist is
Pfff, wat is het 300 km? Wees blij dat je het niet in een dag hebt hoeven lopenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Erasmo het volgende:
Morgen Brugge in, ik heb er vandaag de puf niet voor. Was toch weer een flinke rit om hier te komen
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag niet, doe ik welMorgen wel even naar het terras ofzo, vandaag niet want ik ben doodop
Er zitten hier ook lui in opleiding dus ze moeten het even vermelden bij de huisregels wat wel bagger is is dat er geen koelmogelijkheid is, bier staat nu in de wasbakquote:Op maandag 29 juli 2013 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof daar wat van aangetrokken wordt.
Heb je een busje compressed air?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zitten hier ook lui in opleiding dus ze moeten het even vermelden bij de huisregels wat wel bagger is is dat er geen koelmogelijkheid is, bier staat nu in de wasbak
Zet je toch zo'n camping koelboxje neer?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zitten hier ook lui in opleiding dus ze moeten het even vermelden bij de huisregels wat wel bagger is is dat er geen koelmogelijkheid is, bier staat nu in de wasbak
en dat vullen met ijsblokjes daar het bier in.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zet je toch zo'n camping koelboxje neer?
Nee, zo'n ding op 220/12 volt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat vullen met ijsblokjes daar het bier in.
Als ik het had geweten had ik er een mee genomen maar ik slaap er maar een midweekje.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zet je toch zo'n camping koelboxje neer?
Is te weinig koelcapaciteitquote:
Ah, ik gebruikte altijd een normale koelbox met ijsblokjes.quote:
Gaat ook prima, maar als Erasmo aan ijsblokjes had kunnen komen in dat oord waar hij zit was er geen reden geweest om het bier in de wasbak te leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik gebruikte altijd een normale koelbox met ijsblokjes.
Oh, dat is wel te overzien.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ik het had geweten had ik er een mee genomen maar ik slaap er maar een midweekje.
De OvdW kan je note wel opschrijven denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Denk niet dat die rond hangt op de kazerne. Sterker nog ik denk dat behalve de wacht en een kok er verder niemand is
Ook sushi gegeten vanavond?quote:
Opgehouden met lezen na de eerste 'iets voor LH' postquote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
V&A / [TK] Sexy dolfijn + Schoenen voor sexy meiden
Pas verderop wordt het echt beterquote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opgehouden met lezen na de eerste 'iets voor LH' post
Geef me dan maar direct het linkje naar jouw kwaliteitspostquote:
Vanmiddag wel een haring.quote:
KLB / Iedereen weer tegen de LPF?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef me dan maar direct het linkje naar jouw kwaliteitspost
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik had dan toch eerder deze verwacht
quote:
Proost!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Proost!
En en en: hell has frozen over, ik ben naar de sportschool geweest
En? Hoe was het?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Proost!
En en en: hell has frozen over, ik ben naar de sportschool geweest
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Is dat Back2School gebeuren al weer gaande?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |