Alvast bedankt...........
Toen heb ik maar een keer wat meer uit gegeven en het Logitech MOMO Force stuur gekocht. En wat een prachtding, komt het beste uit alle tests en is zeer stevig.
Alleen issie rond de €150,-
quote:idd, zo'n logitech momo stuurtje is heel goed. De thrustmasters zijn ook wel aardig. Volgens mij kan je voor dat geld ook wel een MS stuur zonder feedback halen, zijn ook wel ok.
Op vrijdag 6 december 2002 16:14 schreef TheJackal het volgende:
Ik heb door de jaren heen talloze sturen van die prijsklasse gekocht en ze gaan allemaal mol na ongeveer een jaar ofzo.Toen heb ik maar een keer wat meer uit gegeven en het Logitech MOMO Force stuur gekocht. En wat een prachtding, komt het beste uit alle tests en is zeer stevig.
Maak tevens een goede tekening van de plek waar je het stuur wilt vastmaken. Meet de dikte van het bureau/tafel. Bij mij gebeurde het weleens dat het stuur helemaal niet goed klemde
Ik heb zelf de Guillmot Ferrari gehad, vond ik een erg mooi stuur, maar helaas, mijn spierballen verloren de macht over het stuur . En nu is ie stuk
Geschkt voor PC én PS2! (USB)
[Dit bericht is gewijzigd door sebaz op 06-12-2002 16:26]
Pedalen zijn plastic nep dingen
Stuurtje is wel hetzelfde!
Ik game niet zo heel veel. Dus 129 euro vind ik een beetje te veel van het goede. Ik hoef ook niet perse force feedback te hebben. Wil gewoon een redelijk realistisch stuur met pedalen voor 50 - 60 euro ongeveer. Hoeft niet meteen top of the bill te zijn want zoveel game ik niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:21 schreef Klonk het volgende:
mwoah, logitecht ff gp voelt wat plastic achtig aan vind ik, ik heb hem niet gekocht en wat extra's uitgegeven een een logitech momo racing force gekocht, ligt lekker in de hand en er zit een lekkere bekleding om het stuurtje zodat je bij intensief gamen niet van het stuur glibbert.
een momo racing force koop je bij Vobis voor 129 euro, een euro of 50 meer dus, maar ik vind de kwaliteit van van de momo racing force zodanig dat ik alleen maar kan zeggen, ff doorsparen of er wat meer aan uitgeven.
Trust is niet hetzelfde als thrustmaster he. Die thrustmaster modena pro is goed getest verder.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:14 schreef Klonk het volgende:
voor 50 euro krijg je goedkope crap van trust, maar van die aankoop ga je gegarandeerd hele grote spijt krijgen.
Need for speed vind ik ook geen fluit aan. Ik hou van meer realistische race games.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:47 schreef Dacide het volgende:
Btw: De need for speed serie is niet helemaal sjofel om met stuur te spelen. (vind ik)
Vaak spelen deze arcade games beter met joypad/keyboard.
Je hebt nogal wat stuurtjes idd gehad. Heb je er toevallig geen te koopquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Need for speed Porsche 2000 rijdt wel erg lekker met een force-feedback stuur. Maar high-stakes 2 reed zo waardeloos dat ik hem naar de winkel teruggebracht heb. En de rest van de nieuwere versies in de serie schijnen ook waardeloze force-feedback te hebben.
Ik heb zelf de MOMO Force, dat is die met een rode basis, leer bekleed stuur en veel metaal. Die is alleen nergens meer te krijgen. De MOMO Racing Force is nog wel te krijgen, iets minder goed, maar nog steeds prima.
De Logitech Driving Force Pro voor de Playstation 2 schijnt ook erg goed te zijn en is ook op de PC te gebruiken.
Goeie force-feedback heb je bijvoorbeeld bij Grand Prix Legends, Richard Burns Rally en GTR. De force-feedback van Colin McRae 2 vond ik ook wel leuk om mee te spelen. Die van Mercedes World Racing is ook best aardig.
Thrustmaster Ferrari wiel heb ik ook gehad, op zich niet slecht, maar veel mensen hebben driver problemen en er zit wat speling in het stuur.
Hehehquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je hebt nogal wat stuurtjes idd gehad. Heb je er toevallig geen te koop![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb zelf de MOMO Force, dat is die met een rode basis, leer bekleed stuur en veel metaal. Die is alleen nergens meer te krijgen. De MOMO Racing Force is nog wel te krijgen, iets minder goed, maar nog steeds prima.
Ik heb hem gekochtquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem gezien en gevoeld, die wil je ook niet hebben
Deze wil je ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem gezien en gevoeld, die wil je ook niet hebben
de guillemot ferrari stuur werkt perfect, behalve Colin McRae rally 2. Ooit eens aan de gang gekregen maar sindsdien nooit meer met dat spel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Thrustmaster Ferrari wiel heb ik ook gehad, op zich niet slecht, maar veel mensen hebben driver problemen en er zit wat speling in het stuur.
nee gewoon een gebruikte. van iemand die hem gewoon niet meer gebruikte. nou ik was dr ontzettend blij meequote:Op donderdag 25 november 2004 13:10 schreef allsystemshalt het volgende:
???? 30 euro voor een MOMO ??? van de vrachtwagen gevallen zeker ???
dat is nogal een domper. En om nu win98 te draaien voor mijn stuurtje gaat me iets te verquote:Op donderdag 25 november 2004 22:48 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er 1 van Saitek , top ding met FF , alleen jammer dat ie niet onder XP werkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |