Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.
Hou je smoel toch melkmuil met je 3 maanden dienstjaren, fucking verse nb reservist die je bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair.
Moet dit nou godverdomme zeg? Je weet best dat ik je input waardeer en je respecteer. Je moet me alleen niet behandelen als een godverdomme mongool en dingen uit context gaan lopen trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hou je smoel toch melkmuil met je 3 maanden dienstjaren, fucking verse nb reservist die je bent.
Een grote bek dat je zelf na kan denken en dat een ander het niet voor je hoeft te doen, om vervolgens tot een oplossing te komen die nergens over gaat.
Even shemagh gegoogled, waar is dat ding goed voor? Er vanuitgaande dat je geen SF bent of je hoofd verbrand in Afghanistanquote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders trek je het even uit context klapjosti. Ik, hoef, er, niet, peppie, uit, te, zien. Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie. Een gevechtsmes was gewoon de eerste optie die tot mij kwam, in overleg samen met een andere militair. Alles wat ik aanschaf is functioneel, niet mooi of peppie.
Tegen de tijd dat reservisten demonstraties uit elkaar slaan krijg je echt wel een negerlul van de baas hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is goed AchJa joh. Jij bent de eerste die ik telefoneer als ik mijn eerste demonstrant neerschiet terwijl ik hem ook een loop in z'n ribben/mes in z'n arm/wat dan ook, had kunnen geven.
Neem dan eens een keer iets aan en leer lezen. Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat op het moment dat de pleuris uitbreekt je echt wel extra materiaal en opleiding krijgt om je taak goed uit te kunnen voeren. En als de baas van mening is dat daar een bajonet bij hoort krijg je die.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet dit nou godverdomme zeg? Je weet best dat ik je input waardeer en je respecteer. Je moet me alleen niet behandelen als een godverdomme mongool en dingen uit context gaan lopen trekken.
Waarom? Ik heb het van de baas gekregen, vind ik fijner dan die colsjaal als het koud wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het al kut als er mensen met zo'n domme shemagh om lopen. Dat vind ik al te peppie.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
krijg je echt wel een negerlul van de baas hoor.
In Afghanistan? Stof.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even shemagh gegoogled, waar is dat ding goed voor? Er vanuitgaande dat je geen SF bent of je hoofd verbrand in Afghanistan
En ik begreep dat. Ik zeg alleen dat ik twijfel aan of de baas tijdig, voordat er ongelukken gebeuren (want meestal moet er eerst iets fout gaan voordat de hoge mennekes iets besluiten), besluit neemt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neem dan eens een keer iets aan en leer lezen. Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat op het moment dat de pleuris uitbreekt je echt wel extra materiaal en opleiding krijgt om je taak goed uit te kunnen voeren. En als de baas van mening is dat daar een bajonet bij hoort krijg je die.
Lees m'n post eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je dus niet in Afghanistan zat, maar gewoon op de kazerne
Dan moet ik ze wel eerst zwart vervenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Schild het volgende:
Is dit niks Sam? Supersoaker 2000, prima nonleathal weapon;
[ afbeelding ]
Kun je allemaal die boze mongolen aan de poort kapot spuiten.
Nouja, sommige achterlijken die zich commando's wanen, dragen dat ding op elke mogelijke gelegenheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik las het, maar verder draag je zo'n ding toch nooit?
Kan je bestquote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Erasmo het volgende:
Zo bijna klaar met pakken voor vier maanden op zee, tering hoe moet ik dat allemaal in m'n kast krijgen zo
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleumquote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik las het, maar verder draag je zo'n ding toch nooit?
Balaclava van dikke stof kan toch ook?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleum
Oh ja, alles er lukraak maar in stouwen was niet zo handig inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een beetje tactisch he, het kan niet zo zijn dat ik moet zoeken naar mijn lawaaishirts.
Wees maar niet bang, als het echt moet zie je spullen tevoorschijn komen waar je het bestaan niet van af weet.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik begreep dat. Ik zeg alleen dat ik twijfel aan of de baas tijdig, voordat er ongelukken gebeuren (want meestal moet er eerst iets fout gaan voordat de hoge mennekes iets besluiten), besluit neemt.
Ja, dat kan ik goed begrijpen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je een sjaal om zou doen als het warm is. Maar zo rond oktober/ november etc (hangt natuurlijk vant weer af) dan doe ik maar al te graag zo'n ding om, ben nogal een koukleum
Nee, dat nog net nietquote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij, ben je al bezig om zelf munitie aan te schaffen? Want dat is een beetje de richting die jij opgaat.
Dat is dan weer een persoonlijke aanschaf.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Balaclava van dikke stof kan toch ook?
Stoer doen. Net zoals elastieken uit de broek, eigen kisten, smock jas etc...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je dus niet in Afghanistan zat, maar gewoon op de kazerne
Protip voor in de kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245880/quote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, alles er lukraak maar in stouwen was niet zo handig inderdaad
Oh, dat ding krijg je dus gratis, nicequote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is dan weer een persoonlijke aanschaf.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Protip voor in de kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245880/
Stiekjes uit de broek deed ik ook los hoor in het veld tijdens de NatRes "AMO", nadat zo goed als het complete kader het al had gedaan en ik toestemming had gevraagd natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stoer doen. Net zoals elastieken uit de broek, eigen kisten, smock jas etc...
Ik had ze altijd inquote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stiekjes uit de broek deed ik ook los hoor in het veld tijdens de NatRes "AMO", nadat het complete kader het al had gedaan en ik toestemming had gevraagd natuurlijk.
Zeg doe jij niet meer aan tapen ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Inderdaad zeg. Heb altijd een overschot aan hangruimte en een chronisch te kort aan legruimte.
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg doe jij niet meer aan tapen ofzo?
Jaja je voelt je weer te goed voor me, nu je zo'n blauwe bent. Je bent veranderd, waarom? Wat hebben ze met je gedaan!?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jaja je voelt je weer te goed voor me, nu je zo'n blauwe bent. Je bent veranderd, waarom? Wat hebben ze met je gedaan!?We hadden samen een xbox, een playstation en zo'n jonge Wii! Wat doe je toch met ons digitale gezin!?
![]()
Dat is dan wel weer een handige eigen aanschafquote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Inderdaad zeg. Heb altijd een overschot aan hangruimte en een chronisch te kort aan legruimte.
Erasmo, your Kingquote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een handige eigen aanschaf
Deze is ook handig om je sokken ed op orde te houden:
[ afbeelding ]
De shemagh zat gewoon in m'n PGU pakket, balaclava niet, die zullen ze waarschijnlijk alleen verstrekken aan speciale eenheden of als je naar Noorwegen o.i.d. gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, dat ding krijg je dus gratis, nice
you're*quote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Erasmo, your KingVeel succes de komende maanden
lol, fuck yeahquote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sam is dit niet wat voor jou?![]()
http://kitup.military.com/2013/07/gerbers-downrange-tomahawk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |