SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Zuiden van het land?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Het begint hier weer te flitsen en te rommelen
Oh, dan wordt er verkeerde informatie meegegeven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan is dit hoor ?
schijtrol en ducttapequote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb voor morgen 2 toilet artikelen nodig. iets wat je op het toilet vind , en 2 dingen die je nooit zou meenemen maar wel handig kunnen blijken.Geen idee of ik het ga gebruiken.
maar randomness is goed
.
*nu wil ik dat vervolg weten van dat hans teeuwen stukje*
quote:
Huh, we luisteren hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Okay , nu weten we het wel .... sluit de winkel dan maar get over it.
Als er niemand in de winkel is![]()
Beetje doorgerookt misschienquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Toch maar een taxi genomen, anders had ik nu nog 30 minuten mogen lopen. Maar thuis dus.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Toch maar een taxi genomen, anders had ik nu nog 30 minuten mogen lopen. Maar thuis dus.
Ik schrok even flink, maar ging goedquote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij toch tegelijk met Sint uitstapte! ik had de indruk dat je bleef zitten, dus ik had niet goed gezien of je fatsoenlijk uitgestapt was toen ik zachtjes optrok!
Alles goed gegaan?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik schrok even flink, maar ging goed
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missenquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missen
Gelukkig Lola en ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missen
Nee toch niet die een met ketting zaag ene haaai?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Piel als je wil dubbel liggen van het lachen, kijk Sharknado
Zo ver ben ik misschien nog niet, maar er is geen beeld echt in die film, ik lig volledig dubbel hierquote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee toch niet die een met ketting zaag ene haaai?
Trustequote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ToT het volgende:
Ondanks de mooie deuntjes ga ik toch slapen nu.Ben goed moe!
Trusten folks!
Ik zet hem in de queuequote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Piel als je wil dubbel liggen van het lachen, kijk Sharknado
Er is geen comedy zo grappigquote:
Ja nogalquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Bad taste achtige kwaliteit vernam ik
Dat denk ik altijd al sinds ik ging stappen eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat ik oud begin te worden, volk dat gaat stappen is jong genoeg om sesamstraat te kijken
Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten gaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat ik oud begin te worden, volk dat gaat stappen is jong genoeg om sesamstraat te kijken
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nogal
Het verhaal is al hilarisch op zich, maar de beelden
Het zal komen doordat het vakantie is, ander verklaring kan ik niet vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd al sinds ik ging stappen eigenlijk.
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijken
Wat ga ik mezelf aandoenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten ga
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doen![]()
Ja die ookquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal is![]()
Die laatste mogen wegblijven van mijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensen
Ja dus datquote:
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer realquote:
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for goodquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Too late, when we start there is no way you can stop us
Oh my.....quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus dat
[..]
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer real
Nieuwe sigquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for good
Doe dan wel Kallyquote:
Godver wat slecht, maar ik kan niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]zag het gifje voorbij komen. voor de rest wist ik ook niet meer.
I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee your sigquote:
Briljantquote:
Je weet het nooitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Of er is een hoop paperazi geïnteresseerd in mij, terwijl er vuurwerk word afgestoken ter ere van iets.
Maar dat klinkt niet echt logisch.
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Oei, dat sloeg redelijk dichtbij in
Tof geluid
Dat en het gekraakquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)
Hier is het overquote:
Ik reed richting Den Haag en het begon te druppelen vanaaf, ik dacht ahhh bijna thuisquote:
Jurassic parkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Was ooit ook zo geniaal in de openlucht bioscoop hier. Met Jurassic Park, Dik noodweer op precies het goede moment
Dat was ik niet!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef Kally het volgende:
OMFG als je net denkt dat het niet slechter kan
Het einde van de film, neeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja wel, zo slecht moet je meegemaakt hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:13 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Die moet ik dus echt wel/niet gaan kijken
Doorhalen wat niet van toepassing enzo
Zoietsquote:Op zondag 28 juli 2013 02:14 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Maar alle haaien veranderen dus in vlinders die een liedje gaan zingen over de zaligheid van de paus?
Auto's zijn dan ook gewoon een rijdende kooi van faradayquote:Op zondag 28 juli 2013 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ik bedenk ineens dat Stiff nu in een modderpoel is beland op de Zwarte Cross
Tevens blikseminslag in een politiewagen, niks aan de hand, wel voelden ze hun handen tintelen.
Slaap lekker....ik moet nog even waterdrinken en dan ga ik ook.quote:
Maar na hoeveel tijd kan je veilig uitstappen?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Auto's zijn dan ook gewoon een rijdende kooi van faraday
Moddercrossen toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ik bedenk ineens dat Stiff nu in een modderpoel is beland op de Zwarte Cross
Tevens blikseminslag in een politiewagen, niks aan de hand, wel voelden ze hun handen tintelen.
Gewoon even rustig langs een lantaarnpaal rijden ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Maar na hoeveel tijd kan je veilig uitstappen?
Vragen of een minder plezant persoon de deur open doet?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon even rustig langs een lantaarnpaal rijden ofzo
Nee, geen idee eigenlijk hoe je zo'n ding ontlaad.
Als je niet weet wat ik doe of waar ik ben houd dan je stomzinnige reactie voor jezelfquote:Op zondag 28 juli 2013 04:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je serieus tot bijna 4 uur 's nachts gewacht met naar huis gaan omdat het regende?
neejquote:Op zondag 28 juli 2013 04:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik doe of waar ik ben houd dan je stomzinnige reactie voor jezelf
Dat is jammer om te horen, maar als je jezelf wilt neerzetten als een typische fok!ker met uitgemolken reacties stop ik je niet. Ik ga je zelfs aanmoedigenquote:
Is toch niet zo'n vreemde reactie rond dit tijdstip? Er stond zelfs eenquote:Op zondag 28 juli 2013 04:31 schreef Viro het volgende:
Dat is jammer om te horen, maar als je jezelf wilt neerzetten als een typische fok!ker met uitgemolken reacties stop ik je niet. Ik ga je zelfs aanmoedigen
Lies! xDquote:
quote:
Ja hoor, gisteravond ongepland bij vrienden beland.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 28 juli 2013 09:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
was het gezellig gister met kally lola?
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja die bbq was leuk en gezellig.
heb me prima vermaakt
Schoonheidquote:
Heujquote:
Woeiquote:
49 Fubarquote:
wait wut heb ik een pagina in 1 of ander boek gemist.quote:
Je zat scheef te typen, het is R49, niet R46quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wait wut heb ik een pagina in 1 of ander boek gemist.
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zo nu heb ik 4 ram gb ipv 2
* LovelyLady sjeest het topic ff door *vroooooooemmmmmmmmmm*
Nu kan ik je niet bijhoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zo nu heb ik 4gb ram ipv 2
* LovelyLady sjeest het topic ff door *vroooooooemmmmmmmmmm*
Patato / patetoquote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zat scheef te typen, het is R49, niet R46
quote:
quote:
What ever floats your boatquote:Op zondag 28 juli 2013 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou nee.. Ik vind het meer potato - puree
Ik hou niet zo van bootjesquote:
Lekkerquote:
Ben jij fam van B.A. Baracusquote:Op zondag 28 juli 2013 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bootjes
Ohnee, ik hou niet van vliegtuigen
Komt aanlopen met stoffer en blikquote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
FOOLzoonlief zit met een lichtgevend lego-spookje in de trapkast... hoor ik vanuit de kast: oooehhhhhhhh
oooeehhhhh
Veeg me op
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
FOOLzoonlief zit met een lichtgevend lego-spookje in de trapkast... hoor ik vanuit de kast: oooehhhhhhhh
oooeehhhhh
Veeg me op
I wishquote:Op zondag 28 juli 2013 11:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben jij fam van B.A. Baracus![]()
Fool xD
[ afbeelding ]
* LovelyLady gaat op grond liggen.....quote:
Kquote:
Whahaquote:Op zondag 28 juli 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat op grond liggen.....
SUCCES
[..]
KGister kwam hij ook al beneden, met zijn uilenmaskertje op... OEHOE OEHOE
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
oooeehhhhh
Veeg me op
"Chris Rock modus" scrap scrape scrapequote:Op zondag 28 juli 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat op grond liggen.....
SUCCES
[..]
KGister kwam hij ook al beneden, met zijn uilenmaskertje op... OEHOE OEHOE
schuimbekkend op de grond apatisch liggen te liggen dan hinkel je niet veel meer hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 11:50 schreef ToT het volgende:
Oh! Ik lees net dat mijn vaccinatie voor tetanus in 2010 verlopen is!
Ach boeiuh, als ik op een gegeven moment ga derp'en, vanwege die spijker in mijn voet, hinkel ik wel naar de dokter!
Nieuw soort plant danquote:Op zondag 28 juli 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuimbekkend op de grond apatisch liggen te liggen dan hinkel je niet veel meer hoor
Heh true.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuimbekkend op de grond apatisch liggen te liggen dan hinkel je niet veel meer hoor
Precies.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat het ook wel meevalt ToT
zodra het rood wordt en gaat ontsteken dan moet je aan de bel trekken
Ach ik kijk nergens van op eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan het zieker?
http://www.4gamers.be/nie(...)ersteunt-Oculus-Rift
Nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik kijk nergens van op eigenlijk
true truequote:
Ola Mevrquote:
Hmm kayquote:
Erm gewoon niet slapenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Gewoon om kwart voor twaalf wakker worden, hoe bedoel je geslapen als een dooie
Lekker toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Badass hardcore tiener acties, mweh daar ben ik officeel te oud voorquote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Erm gewoon niet slapenen er om 09:00 achter komen dat je laminaat gaat leggen bij je zus
Zal wel even disclamer mee nemen indien uw laminaat schots en scheef er in ligtquote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Badass hardcore tiener acties, mweh daar ben ik officeel te oud voor
Ja toen was ik net een uurtje wakker of zo!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Erm gewoon niet slapenen er om 09:00 achter komen dat je laminaat gaat leggen bij je zus
Plak plakquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee mijn zoon met aardbei jam ... nomnomnomz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:47 schreef ToT het volgende:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Je ziet moeder de kat denken....kutkittensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jij schijnt hele leuke kinderen te hebben....heb ik gehoordquote:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Whehehe echt he!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ziet moeder de kat denken....kutkittens
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hier
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hier
Ik zie een hoopjes gesteente, meer nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft!
(When you see it....)
Welneeequote:Op zondag 28 juli 2013 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij schijnt hele leuke kinderen te hebben....heb ik gehoord
http://www.dumpert.nl/med(...)ee_bello_sterf_.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je nu dood!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een hoopjes gesteente, meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je nu dood!Oh wacht.. Verstopte spin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja die is geweldigquote:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Doe ff normaalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://9gag.com/gag/a2NqLLZ Klik op het plaatje voor de grote versie, dan zie je het wat makkelijker.quote:
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaatquote:Op zondag 28 juli 2013 13:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja krentebol naar binnen raggen en lamminaat leggen
We gaan toch niet technische worden hequote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaat
Maar het is ook lastiger omdat je erbij moet nadenkenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaat
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
We gaan toch niet technische worden he
Ach ja detailquote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar het is ook lastiger omdat je erbij moet nadenkenGeloof niet dat dat nou zo'n goed plan is
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar het is ook lastiger omdat je erbij moet nadenkenGeloof niet dat dat nou zo'n goed plan is
Nu zie ik hem ja, damnquote:Op zondag 28 juli 2013 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
http://9gag.com/gag/a2NqLLZ Klik op het plaatje voor de grote versie, dan zie je het wat makkelijker.
Misschien dat de beschrijving in de comments ook helpt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef Kally het volgende:
Ik moet mijn huis doen, geen zin
Ennnn er valt net iets op mijn wasbak, pats stuk er af
Ja, gvd zo geen zin inquote:
Heb ik een keer een leuk weekend...iedereen chagrijnigquote:
Hoe kom je daar nou bij, ik ben de vrolijkheid zelve!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik een keer een leuk weekend...iedereen chagrijnig
Ik ben niet saggo, hell no, ik laat mijn bui door niemand of niks meer verzieken, ik ben awesomequote:Op zondag 28 juli 2013 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik een keer een leuk weekend...iedereen chagrijnig
SPOILER: wtf bezielt je om zoiets te maken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quisnam igitur sanus? Qui non stultus
Awesomequote:Op zondag 28 juli 2013 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet saggo, hell no, ik laat mijn bui door niemand of niks meer verzieken, ik ben awesome
Ik heb altijd gelijk, die regels ken je toch inmiddels?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Awesomeik ben het
Btw...je hebt gelijk, Jumpsuitsinstant double awesomeness
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, die regels ken je toch inmiddels?
Bezint eer gij begintquote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef Uccie het volgende:
Oh...heel misschien ga ik naar een dancefeest met housemuziek...ik
Het is geen hardstyle, dus komt wel goed.quote:
Your funeralquote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen hardstyle, dus komt wel goed.
Maar kreeg een uitnodiging, en gezien het gezelschap offer ik mij wel op
Topquote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, wel anderhalf uur moeten schuilen voor de regen maar het is gelukt
quote:
Mwah, ook dat ben ik wel gewendquote:
Whehe, ik ga nu eerst eten en meds innemen.. Had ik eigenlijk al 2 keer moeten doen inmiddels.. Maar goed.. Daarna ga ik denk ik een bak herrie op de radio slingerenquote:
Haha, alleen het was verdomd koud in de regen met alleen een shirtquote:Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan beter nu aan de regen wennen zonder paraplu dan straks in je opleiding
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb 2 spijkers in de muur geslagen![]()
De tering wat kom ik slecht op gang
Was het wel de bedoeling dat ze in de muur terechtkwamen?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb 2 spijkers in de muur geslagen![]()
De tering wat kom ik slecht op gang
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En vakantie, voor de gelukkigen onder ons..
Rijpquote:Op zondag 28 juli 2013 14:27 schreef Uccie het volgende:
Ik moet zo de deur uit....maar damn wat ben ik gaar.
Mis je net FFDPquote:
oh nahja je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mis je net FFDP
En mijn bedankje naar jou voor het ontdekken van de band
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik luister wel mmasrga ondertussen wel ff wat doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |