SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Zuiden van het land?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Het begint hier weer te flitsen en te rommelen
Oh, dan wordt er verkeerde informatie meegegeven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan is dit hoor ?
schijtrol en ducttapequote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb voor morgen 2 toilet artikelen nodig. iets wat je op het toilet vind , en 2 dingen die je nooit zou meenemen maar wel handig kunnen blijken.Geen idee of ik het ga gebruiken.
maar randomness is goed
.
*nu wil ik dat vervolg weten van dat hans teeuwen stukje*
quote:
Huh, we luisteren hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Okay , nu weten we het wel .... sluit de winkel dan maar get over it.
Als er niemand in de winkel is![]()
Beetje doorgerookt misschienquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Toch maar een taxi genomen, anders had ik nu nog 30 minuten mogen lopen. Maar thuis dus.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Toch maar een taxi genomen, anders had ik nu nog 30 minuten mogen lopen. Maar thuis dus.
Ik schrok even flink, maar ging goedquote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij toch tegelijk met Sint uitstapte! ik had de indruk dat je bleef zitten, dus ik had niet goed gezien of je fatsoenlijk uitgestapt was toen ik zachtjes optrok!
Alles goed gegaan?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik schrok even flink, maar ging goed
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missenquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missen
Gelukkig Lola en ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We hebben helaas het geknuffel tussen jou en LoLa moeten missen
Nee toch niet die een met ketting zaag ene haaai?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Piel als je wil dubbel liggen van het lachen, kijk Sharknado
Zo ver ben ik misschien nog niet, maar er is geen beeld echt in die film, ik lig volledig dubbel hierquote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee toch niet die een met ketting zaag ene haaai?
Trustequote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ToT het volgende:
Ondanks de mooie deuntjes ga ik toch slapen nu.Ben goed moe!
Trusten folks!
Ik zet hem in de queuequote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Piel als je wil dubbel liggen van het lachen, kijk Sharknado
Er is geen comedy zo grappigquote:
Ja nogalquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Bad taste achtige kwaliteit vernam ik
Dat denk ik altijd al sinds ik ging stappen eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat ik oud begin te worden, volk dat gaat stappen is jong genoeg om sesamstraat te kijken
Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten gaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat ik oud begin te worden, volk dat gaat stappen is jong genoeg om sesamstraat te kijken
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nogal
Het verhaal is al hilarisch op zich, maar de beelden
Het zal komen doordat het vakantie is, ander verklaring kan ik niet vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd al sinds ik ging stappen eigenlijk.
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijken
Wat ga ik mezelf aandoenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten ga
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doen![]()
Ja die ookquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal is![]()
Die laatste mogen wegblijven van mijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensen
Ja dus datquote:
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer realquote:
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for goodquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Too late, when we start there is no way you can stop us
Oh my.....quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus dat
[..]
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer real
Nieuwe sigquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for good
Doe dan wel Kallyquote:
Godver wat slecht, maar ik kan niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]zag het gifje voorbij komen. voor de rest wist ik ook niet meer.
I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee your sigquote:
Briljantquote:
Je weet het nooitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Of er is een hoop paperazi geïnteresseerd in mij, terwijl er vuurwerk word afgestoken ter ere van iets.
Maar dat klinkt niet echt logisch.
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Oei, dat sloeg redelijk dichtbij in
Tof geluid
Dat en het gekraakquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)
Hier is het overquote:
Ik reed richting Den Haag en het begon te druppelen vanaaf, ik dacht ahhh bijna thuisquote:
Jurassic parkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Was ooit ook zo geniaal in de openlucht bioscoop hier. Met Jurassic Park, Dik noodweer op precies het goede moment
Dat was ik niet!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef Kally het volgende:
OMFG als je net denkt dat het niet slechter kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |