Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten gaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat ik oud begin te worden, volk dat gaat stappen is jong genoeg om sesamstraat te kijken
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nogal
Het verhaal is al hilarisch op zich, maar de beelden
Het zal komen doordat het vakantie is, ander verklaring kan ik niet vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd al sinds ik ging stappen eigenlijk.
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet aan, ZO slecht leek het me, maar nu klinkt het dus nog slechter en moet ik misschien toch wel gaan kijken
Wat ga ik mezelf aandoenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd naar 25+ feesten ga
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is slechter in het kwadraat, ik heb al een paar keer rose uitgespuugd
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om dat ook te gaan doen![]()
Ja die ookquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je Piranha 2 kijken, die is zo slecht dat het haast geniaal is![]()
Die laatste mogen wegblijven van mijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook wel wat jong volk, maar niet ski hut mensen
Ja dus datquote:
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer realquote:
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for goodquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Too late, when we start there is no way you can stop us
Oh my.....quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus dat
[..]
Echt, die computerbeelden alleen al, tekenfilms lijken meer real
Nieuwe sigquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Viro and Siep, partners in crime and we will mess up your life for good
Doe dan wel Kallyquote:
Godver wat slecht, maar ik kan niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]zag het gifje voorbij komen. voor de rest wist ik ook niet meer.
I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee your sigquote:
Briljantquote:
Je weet het nooitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Of er is een hoop paperazi geïnteresseerd in mij, terwijl er vuurwerk word afgestoken ter ere van iets.
Maar dat klinkt niet echt logisch.
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Oei, dat sloeg redelijk dichtbij in
Tof geluid
Dat en het gekraakquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Badammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (echoooo)
Hier is het overquote:
Ik reed richting Den Haag en het begon te druppelen vanaaf, ik dacht ahhh bijna thuisquote:
Jurassic parkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Was ooit ook zo geniaal in de openlucht bioscoop hier. Met Jurassic Park, Dik noodweer op precies het goede moment
Dat was ik niet!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef Kally het volgende:
OMFG als je net denkt dat het niet slechter kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |