Ola Mevrquote:
Hmm kayquote:
Erm gewoon niet slapenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Gewoon om kwart voor twaalf wakker worden, hoe bedoel je geslapen als een dooie
Lekker toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Badass hardcore tiener acties, mweh daar ben ik officeel te oud voorquote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Erm gewoon niet slapenen er om 09:00 achter komen dat je laminaat gaat leggen bij je zus
Zal wel even disclamer mee nemen indien uw laminaat schots en scheef er in ligtquote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Badass hardcore tiener acties, mweh daar ben ik officeel te oud voor
Ja toen was ik net een uurtje wakker of zo!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Erm gewoon niet slapenen er om 09:00 achter komen dat je laminaat gaat leggen bij je zus
Plak plakquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee mijn zoon met aardbei jam ... nomnomnomz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:47 schreef ToT het volgende:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Je ziet moeder de kat denken....kutkittensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jij schijnt hele leuke kinderen te hebben....heb ik gehoordquote:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Whehehe echt he!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ziet moeder de kat denken....kutkittens
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hier
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je niet iets met dood en verderf of vernieling? Al dat gesmelt en geklef hier
Ik zie een hoopjes gesteente, meer nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft!
(When you see it....)
Welneeequote:Op zondag 28 juli 2013 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij schijnt hele leuke kinderen te hebben....heb ik gehoord
http://www.dumpert.nl/med(...)ee_bello_sterf_.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je nu dood!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een hoopjes gesteente, meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je nu dood!Oh wacht.. Verstopte spin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja die is geweldigquote:
Voor mensen die behoefte hebben aan wat schattigs en heeeeel veel geduld hebben om dit tot het einde af te kijken:Die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Doe ff normaalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://9gag.com/gag/a2NqLLZ Klik op het plaatje voor de grote versie, dan zie je het wat makkelijker.quote:
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaatquote:Op zondag 28 juli 2013 13:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja krentebol naar binnen raggen en lamminaat leggen
We gaan toch niet technische worden hequote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaat
Maar het is ook lastiger omdat je erbij moet nadenkenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
As je visgraat legt, valt het minder op als je scheef gaat
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
We gaan toch niet technische worden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |