Ja wel, zo slecht moet je meegemaakt hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:13 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Die moet ik dus echt wel/niet gaan kijken
Doorhalen wat niet van toepassing enzo
Zoietsquote:Op zondag 28 juli 2013 02:14 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Maar alle haaien veranderen dus in vlinders die een liedje gaan zingen over de zaligheid van de paus?
Auto's zijn dan ook gewoon een rijdende kooi van faradayquote:Op zondag 28 juli 2013 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ik bedenk ineens dat Stiff nu in een modderpoel is beland op de Zwarte Cross
Tevens blikseminslag in een politiewagen, niks aan de hand, wel voelden ze hun handen tintelen.
Slaap lekker....ik moet nog even waterdrinken en dan ga ik ook.quote:
Maar na hoeveel tijd kan je veilig uitstappen?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Auto's zijn dan ook gewoon een rijdende kooi van faraday
Moddercrossen toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ik bedenk ineens dat Stiff nu in een modderpoel is beland op de Zwarte Cross
Tevens blikseminslag in een politiewagen, niks aan de hand, wel voelden ze hun handen tintelen.
Gewoon even rustig langs een lantaarnpaal rijden ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Maar na hoeveel tijd kan je veilig uitstappen?
Vragen of een minder plezant persoon de deur open doet?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon even rustig langs een lantaarnpaal rijden ofzo
Nee, geen idee eigenlijk hoe je zo'n ding ontlaad.
Als je niet weet wat ik doe of waar ik ben houd dan je stomzinnige reactie voor jezelfquote:Op zondag 28 juli 2013 04:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je serieus tot bijna 4 uur 's nachts gewacht met naar huis gaan omdat het regende?
neejquote:Op zondag 28 juli 2013 04:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik doe of waar ik ben houd dan je stomzinnige reactie voor jezelf
Dat is jammer om te horen, maar als je jezelf wilt neerzetten als een typische fok!ker met uitgemolken reacties stop ik je niet. Ik ga je zelfs aanmoedigenquote:
Is toch niet zo'n vreemde reactie rond dit tijdstip? Er stond zelfs eenquote:Op zondag 28 juli 2013 04:31 schreef Viro het volgende:
Dat is jammer om te horen, maar als je jezelf wilt neerzetten als een typische fok!ker met uitgemolken reacties stop ik je niet. Ik ga je zelfs aanmoedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |