Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daar laat ik mij niet over uitquote:
Deed ik al in de lapo voor jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
daar laat ik mij niet over uit
Ik bedoel mee dat jij overkomt als één van de braafste mensen hier
Dat is ie nuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn fles whisk(e)y wel eens leeg is denk ik
Oh dat moet welquote:
Ik nu ookquote:
ik braafquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
daar laat ik mij niet over uit
Ik bedoel mee dat jij overkomt als één van de braafste mensen hier
quote:
achiesquote:
Hansjequote:
Ik ook, op meerdere vlakken welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar die onuitputbare bron
Ja hoorquote:
quote:
jya dat ding moet de deur uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme!
Al de derde snaar op mijn gitaar die knapt deze week.
Volgens mij is het een teken.
Ik denk dat het inhoudt dat je nieuwe snaren moet kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme!
gewoon doorspelen je hebt er nog 3quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme!
Keyboard gaan spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor
* Kally Mini een glaasje ranja geeft
Thnx. Alcohol zou toch niet goedgaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor
* Kally Mini een glaasje ranja geeft
D.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef D. het volgende:
*ff zwaait naar iedereen die naar binnen of buiten is gerend
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx. Alcohol zou toch niet goedgaan.
Fijna avond verder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef crv het volgende:
ik moet stoppen achte de laptop vanaaf, krijg teveel last van mijn arm
ciao iedereen
Neen dat ding is mij heiligquote:
Ja dat had ik al gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het inhoudt dat je nieuwe snaren moet kopen
Gaat niet werken met wat ik aan het spelen wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon doorspelen je hebt er nog 3
Nah.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef crv het volgende:
ciao iedereen
Tot weer weerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef crv het volgende:
ciao iedereen
dank jequote:
Ik zag zo wat hangen op buienradar.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen dat ding is mij heilig
[..]
Ja dat had ik al gedaan
Dan toch maar helemaal opnieuw besnaren.
[..]
Gaat niet werken met wat ik aan het spelen was
[..]
Nah.
Geprobeerd maar dat is niets voor mij
Ik ook, bij Lolaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag zo wat hangen op buienradar.
Ik vond het na dat eerste buienlijntje al aardig opgefrist. Heerlijk buiten gezeten vamiddag.
bye byequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef crv het volgende:
ciao iedereen
Wat speel je zoal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje
quote:
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
*buienradar kijkt
Ow, slapen met het raam dicht
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Van alles, voornamelijk RHCP
Kunnen ze een beetje opschieten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Was echt een super dag, heerlijk relaxed zelfs met de kinders
Ik was bezig met een skyrim metal cover toen mijn snaren voor de zoveelste keer dood gingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben heel lief gespeeld met zijn allen, was echt zo schattigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Kunnen ze een beetje opschieten?
De jouwe zijn toch wel wat ouder?
Goh, verrassendquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben heel lief gespeeld met zijn allen, was echt zo schattig
En hoe is het met jouw bloempje?quote:
Peter Sagan heeft ook geen voorwiel nodig iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon doorspelen je hebt er nog 3
De onderste (dunste) iets dikker nemen;)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was bezig met een skyrim metal cover toen mijn snaren voor de zoveelste keer dood gingen.
Die slaapt.quote:
quote:
Zo had ik ze nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die slaapt.
Voorbeeldig gedragen vandaag.
Bij mijn moeder en stiefpa geweest vanmiddag. Tante van mij en m'n zus waren er ook.
Heerlijke rustige modelbaby.
Ja! Dat is precies wat ik nu gaan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De onderste (dunste) iets dikker nemen;)
Je kunt ipv 0.11 ook 0.09 nemen de onderste dan he
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die slaapt.
Voorbeeldig gedragen vandaag.
Bij mijn moeder en stiefpa geweest vanmiddag. Tante van mij en m'n zus waren er ook.
Heerlijke rustige modelbaby.
Wij hebben heus mazzel hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen![]()
Hoop dat mijn kleine dat ook gaat worden.
Wijst naar ui ik dacht dat ik genoeg eigen werk heb gemaaktquote:
Jaquote:
Hah dat geloof ik graag!quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wijst naar ui ik dacht dat ik genoeg eigen werk heb gemaakt
Ze is pas vierennhalve maand hoor. Kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, ik klaag niet want ook al zijn het soms draken, ze kunnen ook zo lief zijn
Dat dacht ik ook, maar baby's zijn best makkelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah dat geloof ik graag!
Ik kwam hier in het gezin binnenvallen en er was al een kleine van drie jaar.
Dus dat is wat makkelijker dan een baby.
Ik zit nu in de fase ' KAN IK DIT WEL ' ' WAT ALS HIJ HUILT ' stress stress stress!
Maar we moeten nog tot januari wachten dus tja
2 kinderen, de eerste is 7 jaar inmiddels, was is een wolk van een kindquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, ik klaag niet want ook al zijn het soms draken, ze kunnen ook zo lief zijn
Zit nu vooral te zeuren dat mijn lief de doppler aan moet doen zodat ik zijn hartje kan horen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar baby's zijn best makkelijk eigenlijk.![]()
Dat wijst vanzelfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah dat geloof ik graag!
Ik kwam hier in het gezin binnenvallen en er was al een kleine van drie jaar.
Dus dat is wat makkelijker dan een baby.
Ik zit nu in de fase ' KAN IK DIT WEL ' ' WAT ALS HIJ HUILT ' stress stress stress!
Maar we moeten nog tot januari wachten dus tja
Njah mijne hadden koemelk allergie dus ik had huilbaby's tot we uiteindelijk de juiste voeding hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze is pas vierennhalve maand hoor. Kan nog alle kanten op.
quote:
Oe, dat is vervelend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wijst vanzelf
[..]
Njah mijne hadden koemelk allergie dus ik had huilbaby's tot we uiteindelijk de juiste voeding hadden.
Bij mij nu 12 en 9, 2 knullen dus veel ruzie onderlingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
2 kinderen, de eerste is 7 jaar inmiddels, was is een wolk van een kind
De 2e huilt alleen maar als er iets is
Dat is ook tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zit nu vooral te zeuren dat mijn lief de doppler aan moet doen zodat ik zijn hartje kan horen.
En dat ik continue aan haar buik wil zitten
Nou ja krampen zie je vaak wel aan de beentjes, die trekken dan erg op maar het is gewoon zielig, ze moeten toch eten. Pfff dat ik geen wallen heb/had is mij nog steeds een raadselquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, dat is vervelend.
Het is ook gewoon lastig want ze kunnen zelf niet aangeven wat er mis is.
2e is pas bijna 8 maanden sorryquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij nu 12 en 9, 2 knullen dus veel ruzie onderling![]()
![]()
![]()
Verder zijn het echt wel lieverds, zeker voor mij
Huilen doen ze verder zelden, alleen als er echt wat is inderdaad.
Bevobbeltquote:
Ja!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook tof.
En echo's blijven ook een feestje.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
2e is pas bijna 8 maanden sorry
Het is ook sip. Die kleine van ons had daar eerst ook last van. Maar viavia een of ander darmflora spullie opgedoken en dat werkte als een trein.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja krampen zie je vaak wel aan de beentjes, die trekken dan erg op maar het is gewoon zielig, ze moeten toch eten. Pfff dat ik geen wallen heb/had is mij nog steeds een raadsel
tis alweer voorbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee was vanmorgen vroeg hiero
Oh dat is wel heel vervelendquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja!
Er waren complicaties in het begin dus we hebben een hoop echo's gehad.
Opeens begon ze zwaar te bloeden en dacht dat haar water was geknapt.
Dus moet spoed naar het ziekenhuis.
Moesten we de volgende dag terug komen.
Waarschijnlijk voor een uitschraping.
De volgende dag echo's laten maken en bleek dat er een grote bloeding in de baarmoeder was.
Wat bleek nou er was nog een baby maar die heeft het niet gehaalt.
Dus dat was echt een kut moment.
Maar elke keer als we nu voor controle gaan een hoop foto's laten printen hahaha.
Zoals een echte vrouw dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook sip. Die kleine van ons had daar eerst ook last van. Maar viavia een of ander darmflora spullie opgedoken en dat werkte als een trein.
Sindsdien alleen huilen bij honger en volle luier en soms om aandacht.
Wij waren er heel vroeg bij, dus ze konden wel zeggen dat ze zwanger was, maar niet of alles goed was. Heeft een paar weken geduurd en verder was het een voorbeeldzwangerschap.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja!
Er waren complicaties in het begin dus we hebben een hoop echo's gehad.
Opeens begon ze zwaar te bloeden en dacht dat haar water was geknapt.
Dus moet spoed naar het ziekenhuis.
Moesten we de volgende dag terug komen.
Waarschijnlijk voor een uitschraping.
De volgende dag echo's laten maken en bleek dat er een grote bloeding in de baarmoeder was.
Wat bleek nou er was nog een baby maar die heeft het niet gehaalt.
Dus dat was echt een kut moment.
Maar elke keer als we nu voor controle gaan een hoop foto's laten printen hahaha.
Wat ik wilde zeggen dat we totaal probleemloze kinderen hebben tot nu toe, van geboorte tot nu voor beidequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom sorry, toen waren ze bij mij ook
Dat was het zeker.quote:
Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"quote:
Wees blijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen dat we totaal probleemloze kinderen hebben tot nu toe, van geboorte tot nu voor beide
Awwwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Maar we wisten niet van de tweede baby dus de schok was niet te groot.
We waren al heel extreem blij dat de kleine man nog volop aanwezig was.
Laatste echo was twee weken terug en hij is zelfs een beetje mollig.
Goed gevoed
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaarquote:
Ja, geweldig, als ik zie hoe verschillend die van mij zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Eeneiige tweeling komt in de buurtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel andersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eeneiige tweeling komt in de buurt
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaakquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekocht
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel anders
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaak![]()
Net zoals zoiets![]()
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.
Maar je hebt uiteraard gelijk. Er zijn zat kleine verschillen!
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.
PF.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.
Niemand weet nog hoe dat werkt.
Al zijn er zat interessante theorien over dezelfde ' brain waves '
En een gedeelt elektrisch veld ect ect.
Met mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Ik heb dat gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Klopt! Ik lees nog steeds veel studies erover.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereld
Niemand, 2 collega's van mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was gaaf.
En graseter en wie waren er nog meer van fok?
Deed mijn vader ook hoor, hij was alleen op de hoogte van de top 40 of wat ze toen ook hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Owja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Niemand, 2 collega's van mij.
Ja tof, ik zag alleen weinig, jullie alles
Whehe die heb ik gisteren nog gedraaid op den radioquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook hoor, hij was alleen op de hoogte van de top 40 of wat ze toen ook hadden.
Maar wat ik heel vaak heb gehoord is Neil Diamond
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardagquote:
Krijg je van mij een kadootje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardag
dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardag
Ja nee daar gaat het niet omquote:
Normaal no probs, maar er zijn wilde plannen geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaak![]()
Net zoals zoiets![]()
feetsjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het niet om
Ik word de big 40 dus feestje
En hij staat er maar één dag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het niet om
Ik word de big 40 dus feestje
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bedquote:
Ik hou er vanquote:
Ze gaan je helemaal slopen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bed
Ik zal geen tips meer geven anders bel je niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
die ga ik dadelijk in de playlist gooien
Ja dat zeggen ze, meestal komt dat er op neer dat zij naar huis willen en ik pas beginquote:
ze gaan je vastbindenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bed
Dat mag maar 1 persoonquote:
je wil niet weten wat ik hier zaterdag's af en toe er tussen gooi of aanvragen voor krijgquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik zal geen tips meer geven anders bel je niet meer
Partyguuuurrlllll.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze, meestal komt dat er op neer dat zij naar huis willen en ik pas begin
ik heb al iets op je verjaardagquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al iets op je verjaardag![]()
quote:
Omdat wederom The Wallquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef JJH het volgende:
Ze staan er maar één dag.
Zo'n humongous productie en dan maar één show.
trusten kallyquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ga een lekkere slechte B-film kijken, voor den vermeack, ik wens u allen een fijne nacht verder
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ga een lekkere slechte B-film kijken, voor den vermeack, ik wens u allen een fijne nacht verder
Nu is er een straatfeest dus?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hihi haha mini basswoofertje aan mijn tablet gehangen. DJ Balkonbaas
Dan weet je wat ik in het verleden al heb afgekaptquote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik hier zaterdag's af en toe er tussen gooi of aanvragen voor krijg
Volgens mij wel, ik kom er alleen niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Insomnium het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het radio topic nog in leven?
Of is dat allemaal veranderd sinds ik weg was.
Ik vroeg het mij gewoon afquote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kom er alleen niet meer.
Best wel dus blijkbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef Insomnium het volgende:
Jezus hoe blind kan een persoon zijn
Dank je
Och ik word ook een dagje ouder.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Och ik word ook een dagje ouder.
Het is nog steeds licht hier!
Word er wel een beetje gek van
Kan er maar niet aan wennen!
Ja!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja. wij waren er met een weekje weer weg maar het is inderdaad vrij bizar als je om half drie 's nachts naar het toiletgebouw loopt terwijl het nog/al licht is.
O vastquote:Op zondag 28 juli 2013 00:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja!
Het is nu langzaam aan weer donkerder aan het worden.
Maar de laatste twee drie maand was het continue licht.
Hoop dat ik er uiteindelijk wel aan ga wennen.
Noorderlicht is dan wel weer heel fijn.
Ja dat is het andere uiterste.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
O vast
Hele dagen donker lijkt me trouwens minder.
Als je geen sneeuw wilt moet je naar Spanje toe.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat is het andere uiterste.
Maar dat kan ik beter hebben dan hele dagen licht.
En de kou is goed te doen
Alleen ziek veel sneeuw in de winter.
Ik kan er goed mee omgaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen sneeuw wilt moet je naar Spanje toe.
Maar dat donkere lijkt me niets.
Volgens mij word ik daar accuut depressief van.
Nog bedankt voor de overwinning, erg attent van jequote:
stom spelquote:Op zondag 28 juli 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de overwinning, erg attent van je
Leuk juist, al baal ik ervan dat m'n geheugen me nog steeds enorm vaak waanzinnig in de steek laatquote:
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Insomnium het volgende:
Games?
Bordspellen?
Waar hebben we het over
kippesoepquote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Insomnium het volgende:
Games?
Bordspellen?
Waar hebben we het over
Soort van triviant?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelen
Dat niet, het is een kennisquiz, verdeeld over meerdere rondesquote:
how about no, weer een.app waardoor iedereen zijn smartphone vaker aankijkt dan het gezelschap....quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelen
hoeba hoeba hop hopquote:
Ik heb nooit gezelschapquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
how about no, weer een.app waardoor iedereen zijn smartphone vaker aankijkt dan het gezelschap....
Als mijn telefoon weer opgeladen is direct maar eens bekijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat niet, het is een kennisquiz, verdeeld over meerdere rondes
ooh das wel sipquote:
Best tof om te doenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als mijn telefoon weer opgeladen is direct maar eens bekijken.
Och, het went welquote:
Ik hou van dat soort spelletjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Best tof om te doen
[..]
Och, het went wel![]()
Ik speel het alleen laat in de avond of wanneer ik alleen ben
tis hier net voorbij, ik heb het jouwkant opgestuurd, jammer vd bewolking want je zag weinig vd vette bliksemquote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
WAJOOOOO BLIKSEM inde vertehet gaat weer beginnen
Daar heb ik ook last van, het staat in de kast stof te happenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort spelletjes.
Ben er alleen wel heul fanatiek in.
Niemand wilt triviant tegen of met mij spelen.
alles went, zeggen ze..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Best tof om te doen
[..]
Och, het went wel![]()
Ik speel het alleen laat in de avond of wanneer ik alleen ben
Het is ook niet altijd even handigquote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles went, zeggen ze..
ik speel geen 'sociale' games opmijn foon, te verslavend :p
Dat heb ik met een hoop van mijn dure grote bordspellen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, het staat in de kast stof te happen
ik zit lekker te DJen op hetbalkon. Haddaway - What is love nuquote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis hier net voorbij, ik heb het jouwkant opgestuurd, jammer vd bewolking want je zag weinig vd vette bliksem
ken het, je gaat ook echt op auto pilot vd rest om je heen, autisten apps dat zijn hetquote:
zit ook op balkon, geen muziek, geniet vh donderconcertquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zit lekker te DJen op hetbalkon. Haddaway - What is love nu
Toen ik samenwoonde deden we dat ook heel veel, nu komt het er helaas nooit meer vanquote:Op zondag 28 juli 2013 01:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat heb ik met een hoop van mijn dure grote bordspellen.
Mijn verloofde houd er niet van en ik ken verder weinig mensen hier.
En ik hou van complexe grote bordspellen.
En kennis spelletjes.
Tof nummer blijft datquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee, wat nu?!quote:
Precies, daarom speel ik alleen als er niemand om me heen isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken het, je gaat ook echt op auto pilot vd rest om je heen, autisten apps dat zijn het_!
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit ook op balkon, geen muziek, geniet vh donderconcert
nee, mooierquote:
Wat een psychologisch inzicht heb je toch ookquote:
Ik durf te bekennen dat ik dat singletje hebquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe meer ik drink, hoe 'helderder' mijn inzichtquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een psychologisch inzicht heb je toch ook
Hoi Straniquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Strani het volgende:
Hallo allen! Ben weer thuis na een dagje Valencia
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Strani het volgende:
Die heb ik al 2 keer gezienquote:
Whehequote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef D. het volgende:
[..]
hoe meer ik drink, hoe 'helderder' mijn inzicht
Daar hebben ze een lekker grillrestaurantquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Strani het volgende:
jij was toch ouder dan mij??quote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
same herequote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef D. het volgende:
[..]
hoe meer ik drink, hoe 'helderder' mijn inzicht
Genoeg voor die film. Niet echt een actiefilm verderquote:
absoluut gezien vrijwel nihielquote:
ging om die plaatquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om op het balkon te DJen
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg voor die film. Niet echt een actiefilm verder
Dat dusquote:
Weet de naam niet meer, maar zat in het winkelcentrum onder het hotel.quote:
nog wat leuks gedaan?quote:
Uit eten geweest (Japans restaurant). Verder niets bijzonders.quote:
Ik heb de TV niet meer aan staanquote:
In welk hotel zat je? Ik woon een ruim uurtje ten zuiden van Valencia, ik kom er regelmatigquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Weet de naam niet meer, maar zat in het winkelcentrum onder het hotel.
Was volgens mij van een keten
zelfde, dagjes weg, hapje eten, zwemmen.. gewoon chill aan en genieten van allesquote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uit eten geweest (Japans restaurant). Verder niets bijzonders.
Jij
ja ben gewoon een jaar of 15 te vroeg geboren. Als het al geen 20 is.quote:
Da's een flinke couveusetijdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben gewoon een jaar of 15 te vroeg geboren. Als het al geen 20 is.
peter pansyndroom, niks mis meequote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben gewoon een jaar of 15 te vroeg geboren. Als het al geen 20 is.
quote:
Ja, geen zin ook om een film voor een 3e keer te kijkenquote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfde, dagjes weg, hapje eten, zwemmen.. gewoon chill aan en genieten van alles
kloptquote:
dan wil ik wat hij drinktquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef D. het volgende:
[..]
Fles denkt dadelijk dat ie een elfje ziet en probeert van zijn balkon te vliegen?
Hier ookquote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, het staat in de kast stof te happen
Ik val meestal snel in slaapquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Prima hoor, als je je straks maar niet in slaap huilt van spijt
Best zonde, ik heb een behoorlijke stapel spellenquote:
Ik heb net mijn laatste voor vandaag geopendquote:
Ik open vandaag ook geen fles meerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste voor vandaag geopend
Cheers!
dus maandag drink je pas weerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste voor vandaag geopend
Cheers!
net een fles jack open?quote:
Met morgen bedoel ik als ik weer wakker ben na het slapenquote:
scherp, scherp, zeker ah werk?quote:
quote:
zit ook ad whiskeyquote:
dus als jij een siesta doet begint voor jou een nieuwe dagquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met morgen bedoel ik als ik weer wakker ben na het slapen
Ik niet heel veel, wil toch niemand mee doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Best zonde, ik heb een behoorlijke stapel spellen
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus als jij een siesta doet begint voor jou een nieuwe dag
ik heb liever een cubaansequote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit ook ad whiskey![]()
daarstraks met een mooie cubaan erbij, hmm
beetje druk nog met dit broedse of juist dxtra ivm opvliegende hormonen?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje druk nog met dit broedse of juist dxtra ivm opvliegende hormonen?
Ik heb geen zin om in de regen te gaan zittenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit ook ad whiskey![]()
daarstraks met een mooie cubaan erbij, hmm
quote:
nog meerquote:
jij hebt liever een cubaanquote:
Je hebt vandaag al 1,5 kratje leeg terwijl je aan het werk was?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog meer![]()
ik heb al ongeveer 1 1/2 kratje leeg
dat komt van het etenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga vandaag eens proberen niet al te laat te slapen want ik ben eigenijk best moe![]()
Ja, misschien is dat het wel in combinatie met het warme/benauwde weerquote:
ik ook niet meer, een keer in de zoveel tijd koop ik een echt mooie, en rook er 3 uur van en dan ben ik weer klaar meequote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de regen te gaan zitten
En heb ook geen sigaren in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |