Dat was het zeker.quote:
Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"quote:
Wees blijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen dat we totaal probleemloze kinderen hebben tot nu toe, van geboorte tot nu voor beide
Awwwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Maar we wisten niet van de tweede baby dus de schok was niet te groot.
We waren al heel extreem blij dat de kleine man nog volop aanwezig was.
Laatste echo was twee weken terug en hij is zelfs een beetje mollig.
Goed gevoed
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaarquote:
Ja, geweldig, als ik zie hoe verschillend die van mij zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Eeneiige tweeling komt in de buurtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel andersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eeneiige tweeling komt in de buurt
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaakquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekocht
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel anders
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaak![]()
Net zoals zoiets![]()
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.
Maar je hebt uiteraard gelijk. Er zijn zat kleine verschillen!
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.
PF.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.
Niemand weet nog hoe dat werkt.
Al zijn er zat interessante theorien over dezelfde ' brain waves '
En een gedeelt elektrisch veld ect ect.
Met mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Ik heb dat gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Klopt! Ik lees nog steeds veel studies erover.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereld
Niemand, 2 collega's van mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was gaaf.
En graseter en wie waren er nog meer van fok?
Deed mijn vader ook hoor, hij was alleen op de hoogte van de top 40 of wat ze toen ook hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |