Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"quote:
Wees blijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen dat we totaal probleemloze kinderen hebben tot nu toe, van geboorte tot nu voor beide
Awwwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Maar we wisten niet van de tweede baby dus de schok was niet te groot.
We waren al heel extreem blij dat de kleine man nog volop aanwezig was.
Laatste echo was twee weken terug en hij is zelfs een beetje mollig.
Goed gevoed
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Favoriet van mij is "Have you ever seen the rain"
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaarquote:
Ja, geweldig, als ik zie hoe verschillend die van mij zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Eeneiige tweeling komt in de buurtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
absoluut, ieder kind is een individu en zal je nooit kunnen vergelijken met mekaar![]()
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel andersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eeneiige tweeling komt in de buurt
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaakquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook leuk. Ik leerde ze kennen door Travelling Band, heb toen hele CD gekocht
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiterlijk wel, karakter is vaak toch geheel anders
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaak![]()
Net zoals zoiets![]()
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ken er een paar maar die lijken in doen en laten toch wel extreem veel op elkaar.
Maar je hebt uiteraard gelijk. Er zijn zat kleine verschillen!
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik wel bizar vind is dat ze vaak op afstand weten hoe de ander zich voelt, of dat er wat met de ander gebeurd is.
PF.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook altijd erg interessant gevonden.
Niemand weet nog hoe dat werkt.
Al zijn er zat interessante theorien over dezelfde ' brain waves '
En een gedeelt elektrisch veld ect ect.
Met mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Ik heb dat gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
PF.
Ik ben een paar jaar geleden bij The Wall van Rogers Waters in het Gelredome geweest.
Klopt! Ik lees nog steeds veel studies erover.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, al wonen ze aan de andere kant van de wereld
Niemand, 2 collega's van mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was gaaf.
En graseter en wie waren er nog meer van fok?
Deed mijn vader ook hoor, hij was alleen op de hoogte van de top 40 of wat ze toen ook hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn pa draaide altijd pink floyd, genesis en andere sympho rock.
Dus dat was wel prettig
Owja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Niemand, 2 collega's van mij.
Ja tof, ik zag alleen weinig, jullie alles
Whehe die heb ik gisteren nog gedraaid op den radioquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook hoor, hij was alleen op de hoogte van de top 40 of wat ze toen ook hadden.
Maar wat ik heel vaak heb gehoord is Neil Diamond
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardagquote:
Krijg je van mij een kadootje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardag
dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega's gaan al, wilden me mee, maar is precies op mijn verjaardag
Ja nee daar gaat het niet omquote:
Normaal no probs, maar er zijn wilde plannen geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jeugdsentiment mijn vader draaide dit vaak![]()
Net zoals zoiets![]()
feetsjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het niet om
Ik word de big 40 dus feestje
En hij staat er maar één dag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het niet om
Ik word de big 40 dus feestje
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bedquote:
Ik hou er vanquote:
Ze gaan je helemaal slopen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bed
Ik zal geen tips meer geven anders bel je niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
die ga ik dadelijk in de playlist gooien
Ja dat zeggen ze, meestal komt dat er op neer dat zij naar huis willen en ik pas beginquote:
ze gaan je vastbindenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik de plannen zo eens aanhoor lig ik de rest van het weekend plat op mijn bed
Dat mag maar 1 persoonquote:
je wil niet weten wat ik hier zaterdag's af en toe er tussen gooi of aanvragen voor krijgquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik zal geen tips meer geven anders bel je niet meer
Partyguuuurrlllll.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze, meestal komt dat er op neer dat zij naar huis willen en ik pas begin
ik heb al iets op je verjaardagquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al iets op je verjaardag![]()
quote:
Omdat wederom The Wallquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef JJH het volgende:
Ze staan er maar één dag.
Zo'n humongous productie en dan maar één show.
trusten kallyquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ga een lekkere slechte B-film kijken, voor den vermeack, ik wens u allen een fijne nacht verder
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ga een lekkere slechte B-film kijken, voor den vermeack, ik wens u allen een fijne nacht verder
Nu is er een straatfeest dus?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hihi haha mini basswoofertje aan mijn tablet gehangen. DJ Balkonbaas
Dan weet je wat ik in het verleden al heb afgekaptquote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik hier zaterdag's af en toe er tussen gooi of aanvragen voor krijg
Volgens mij wel, ik kom er alleen niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Insomnium het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het radio topic nog in leven?
Of is dat allemaal veranderd sinds ik weg was.
Ik vroeg het mij gewoon afquote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kom er alleen niet meer.
Best wel dus blijkbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef Insomnium het volgende:
Jezus hoe blind kan een persoon zijn
Dank je
Och ik word ook een dagje ouder.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Och ik word ook een dagje ouder.
Het is nog steeds licht hier!
Word er wel een beetje gek van
Kan er maar niet aan wennen!
Ja!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja. wij waren er met een weekje weer weg maar het is inderdaad vrij bizar als je om half drie 's nachts naar het toiletgebouw loopt terwijl het nog/al licht is.
O vastquote:Op zondag 28 juli 2013 00:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja!
Het is nu langzaam aan weer donkerder aan het worden.
Maar de laatste twee drie maand was het continue licht.
Hoop dat ik er uiteindelijk wel aan ga wennen.
Noorderlicht is dan wel weer heel fijn.
Ja dat is het andere uiterste.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
O vast
Hele dagen donker lijkt me trouwens minder.
Als je geen sneeuw wilt moet je naar Spanje toe.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat is het andere uiterste.
Maar dat kan ik beter hebben dan hele dagen licht.
En de kou is goed te doen
Alleen ziek veel sneeuw in de winter.
Ik kan er goed mee omgaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je geen sneeuw wilt moet je naar Spanje toe.
Maar dat donkere lijkt me niets.
Volgens mij word ik daar accuut depressief van.
Nog bedankt voor de overwinning, erg attent van jequote:
stom spelquote:Op zondag 28 juli 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de overwinning, erg attent van je
Leuk juist, al baal ik ervan dat m'n geheugen me nog steeds enorm vaak waanzinnig in de steek laatquote:
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Insomnium het volgende:
Games?
Bordspellen?
Waar hebben we het over
kippesoepquote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Insomnium het volgende:
Games?
Bordspellen?
Waar hebben we het over
Soort van triviant?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelen
Dat niet, het is een kennisquiz, verdeeld over meerdere rondesquote:
how about no, weer een.app waardoor iedereen zijn smartphone vaker aankijkt dan het gezelschap....quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
De slimste mens, dat kan je op je telefoon spelen
hoeba hoeba hop hopquote:
Ik heb nooit gezelschapquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
how about no, weer een.app waardoor iedereen zijn smartphone vaker aankijkt dan het gezelschap....
Als mijn telefoon weer opgeladen is direct maar eens bekijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat niet, het is een kennisquiz, verdeeld over meerdere rondes
ooh das wel sipquote:
Best tof om te doenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als mijn telefoon weer opgeladen is direct maar eens bekijken.
Och, het went welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |