quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
beide???nu op werkvakantie... vorige keer vakantie
werk vakantiequote:
ow dus we kunnen nog wat verwachtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begin net he? Ben net een kwartiertje thuis
Of nietquote:
quote:
zeker weten hoor.. heb de week van maandag tot nu al 40 uur gemaakt en morgen komt er nog bij...quote:
Goede bodem door de bbqquote:
Hoe verklaar je dit dan??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah dat kan zoveel zijn.
Vislijntje, gewoon goed gebruik van zwaartekracht ect ect
Ik ben en blijf altijd een beetje sceptisch
ahquote:
Meestal juist wel zonder drank toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
ah
wel ik mag niet teveel drinken op het moment dus van mij hoef je geenrare dingen te verwachten
Ik heb jou nog nooit 'rare' dingen zien doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
ah
wel ik mag niet teveel drinken op het moment dus van mij hoef je geenrare dingen te verwachten
Dit ziet er dan gelijk anders uit hahaha.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan??
Wij hebben ook sommige shit mee gemaakt dat niet te verklaren is![]()
Dan zijn deze dingen wat alleen Hollywood met een aantal duizenden dollars kan waarmaken realiteit
quote:
groetjes aan zeehontquote:
duh we hebben elkaar nog nooit gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit 'rare' dingen zien doen
Ja da's waar, is het je opgevallen dat het toevallig het zelfde huis isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dit ziet er dan gelijk anders uit hahaha.
Maar zoals ik al zei ik geloof dan ook zeker wel dat er meer is.
En dat we het nog niet ' bewezen ' hebben komt gewoon omdat we nog niet precies weten waar we naar zoeken.
Oh dus voor 14 aug danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
14 augustus krijgen we de sleutel, 9 september moeten we de sleutel inleveren van t hui waar we nu zitten.
dan kan je me toch ook nooit rare dingen hebben zien doenquote:
Neen dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja da's waar, is het je opgevallen dat het toevallig het zelfde huis is
Ik lees jouw posts, dat zijn ook acties van jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
dan kan je me toch ook nooit rare dingen hebben zien doen
dit is internet hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts, dat zijn ook acties van jou
hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen dat dan weer niet
Bah nu moet ik het allemaal weer opzoeken.
wat vind jij wel raar dan ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een van de slechtste excuses die je soms voorbij ziet komen, imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |