Goebbelsquote:
dan is de pvda, cda of vvd ook radicaal, dan is radicaal de norm en is niemand radicaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:13 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over.
Wat ik lees en hoor van de PVV zijn maatregelen die niet passen in onze rechtstaat. Dat maakt de PVV radicaal.
Wat mij vooral opvalt bij zijn twitter account, aantal personen dat ie volgt = 0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef Ironisch het volgende:
Geert gebruikt Twitter als een propaganda middel.
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is de pvda, cda of vvd ook radicaal, dan is radicaal de norm en is niemand radicaal
Dat is het bij uitstek toch ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef Ironisch het volgende:
Geert gebruikt Twitter als een propaganda middel.
Radicaal antiradicaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?
het past niet in de rechtsstaat, dat is blijkbaar radicaal..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?
Hoezo passen PvdA, CDA en VVD niet in deze rechtsstaat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het past niet in de rechtsstaat, dat is blijkbaar radicaal..
om dezelfde reden dat de pvv er niet in zou passenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo passen PvdA, CDA en VVD niet in deze rechtsstaat?
De conventionele partijen zie ik nog niet zo snel ongrondwettelijk handelen en tegen de beginselen van de rechtsstaat strijden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat de pvv er niet in zou passen
de pvv doet dat ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De conventionele partijen zie ik nog niet zo snel ongrondwettelijk handelen en tegen de beginselen van de rechtsstaat strijden.
Idem.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft deze historicus helemaal gelijk. Propaganda van de nazi's en dat van de PVV tonen veel overeenkomsten. Ze zoeken op dezelfde manier een makkelijke zondebok.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
En wie PVV stemt, moet beseffen dat hij heult met nazi's die antisemitisme hebben verruild voor moslimhaat.
Ah, een PVV-er.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Misty_eyes het volgende:
De politiek correcte gedachtenpolitie van FOK! krijgt zowaar een stijve van dit topic.
Klopt want de PVV put haar denkbeelden en ideeën over etnische minderheden uit het gedachtegoed van de nazi's.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Godwin is een absurde vergelijking met WO2, dat is dit niet.
Je denkt dat de PVV welbewust bij de nazi's shopt voor ideeen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:25 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Klopt want de PVV put haar denkbeelden en ideeën over etnische minderheden uit het gedachtegoed van de nazi's.
Wilders = Hitler 2.0quote:
Volgens mij was de pvv al voor de crisis opgerichtquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef fantasyboy het volgende:
PVV is inderdaad een partj die de NSDAP van Hitler kopieert op allerlei fronten.
Tik in google gelijknissen PVV en NSDAP in en dan kom je de gelijknissen tegen.
Ik heb het idee dat Wilders op alle fronten de Partij van Hitler bewust aan kopieren is.
Bovendien zit Nederland in dezelfde situatie als de Duitsers in de jaren 30 zaten. Economische crisis. Daar wil Wilders optimaal van profiteren. Wilders wil helemaal niet dat deze crisis snel voorbij gaat. Hoe langer deze crisis duurt hoe meer zeteltjes in de peilingen hij verwacht.
Zo zie je maar het Nederlandse volk verschilt niet veel van het Duitse volk jaren 30.
Dat was de nsdap van Hitler ook.....pas in de crisis konden beide partijen echt groot worden blijkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:47 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
Volgens mij was de pvv al voor de crisis opgericht
Het werkt averechts om Wilders zo te verketteren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef fantasyboy het volgende:
.
Ik heb het idee dat Wilders op alle fronten de Partij van Hitler bewust aan kopieren is.
.
Jij denkt dat Wilders en kornuiten 's avonds aandachtig luisteren naar de toespraken van Goebbels? Worden de redevoeringen van Heidegger minutieus bestudeerd? Het partijkader van de NSDAP binnenstebuiten gekeerd? Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef fantasyboy het volgende:
PVV is inderdaad een partj die de NSDAP van Hitler kopieert op allerlei fronten.
Tik in google gelijknissen PVV en NSDAP in en dan kom je de gelijknissen tegen.
Bovendien zit Nederland in dezelfde situatie als de Duitsers in de jaren 30 zaten. Economische crisis. Daar wil Wilders optimaal van profiteren. Wilders wil helemaal niet dat deze crisis snel voorbij gaat. Hoe langer deze crisis duurt hoe meer zeteltjes in de peilingen hij verwacht.
Zo zie je maar het Nederlandse volk verschilt niet veel van het Duitse volk jaren 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |