Waarom verkondig je dit soort praatjes niet gewoon op de sociale werkplaats ipv hier? Het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:18 schreef RichardDawkins het volgende:
Ja want de Joden bliezen zichzelf toentertijd ook op, eisten allemaal privileges uit naam van Jaweh, floten de blanke vrouwen na, hadden leiders die keer op keer weer propageerden dat de westerse wereld de duivel was en dat het Jodendom uiteindelijk de hele aarde zal bezetten.
Onee wacht.
Mijn post betekent niet dat ik het eens ben met alle punten van de PVV maar wel dat het natuurlijk een compleet andere situatie is dan voor WOII.
Een Godwin is een absurde vergelijking met WO2, dat is dit niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Waaghals het volgende:
Hey, hoe kan een topic dat begint met een Godwin nu zo lang duren ?
Ja, zo denk ik er ook over.quote:
Goebbelsquote:
dan is de pvda, cda of vvd ook radicaal, dan is radicaal de norm en is niemand radicaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:13 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over.
Wat ik lees en hoor van de PVV zijn maatregelen die niet passen in onze rechtstaat. Dat maakt de PVV radicaal.
Wat mij vooral opvalt bij zijn twitter account, aantal personen dat ie volgt = 0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef Ironisch het volgende:
Geert gebruikt Twitter als een propaganda middel.
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is de pvda, cda of vvd ook radicaal, dan is radicaal de norm en is niemand radicaal
Dat is het bij uitstek toch ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef Ironisch het volgende:
Geert gebruikt Twitter als een propaganda middel.
Radicaal antiradicaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?
het past niet in de rechtsstaat, dat is blijkbaar radicaal..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan pvda, cda of vvd dan?
Hoezo passen PvdA, CDA en VVD niet in deze rechtsstaat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het past niet in de rechtsstaat, dat is blijkbaar radicaal..
om dezelfde reden dat de pvv er niet in zou passenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo passen PvdA, CDA en VVD niet in deze rechtsstaat?
De conventionele partijen zie ik nog niet zo snel ongrondwettelijk handelen en tegen de beginselen van de rechtsstaat strijden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat de pvv er niet in zou passen
de pvv doet dat ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De conventionele partijen zie ik nog niet zo snel ongrondwettelijk handelen en tegen de beginselen van de rechtsstaat strijden.
Idem.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft deze historicus helemaal gelijk. Propaganda van de nazi's en dat van de PVV tonen veel overeenkomsten. Ze zoeken op dezelfde manier een makkelijke zondebok.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
En wie PVV stemt, moet beseffen dat hij heult met nazi's die antisemitisme hebben verruild voor moslimhaat.
Ah, een PVV-er.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Misty_eyes het volgende:
De politiek correcte gedachtenpolitie van FOK! krijgt zowaar een stijve van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |