Ik voelde deze grappen aankomenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Praat eens met de vader van Maxima!
Eigenlijk zou je nooit meer iets moeten horen van voormalige sporthelden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voelde deze grappen aankomen
Met z'n vieze politieke spelletjes, Reutemann. Maar wel een baas.
Ik vermoed dat Alan Jones niet op hem zou stemmen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nooit meer iets moeten horen van voormalige sporthelden.
Dan blijft het mooie beeld in je hoofd tenminste intact.
Ik vermoed dat Alan Jones tegenwoordig 180 kilo weegt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Alan Jones niet op hem zou stemmen.
Alan Jones is vies dik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Alan Jones tegenwoordig 180 kilo weegt.
Nee, wist niet dat hij er al was. Jij?quote:
Spannend zeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Hier ben ik heel benieuwd naar!
[ afbeelding ]
prullenbak van je pc/laptop.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Kut, net per ongeluk iets van mijn usb stick verwijderd geloof ik. Kan ik dat nog terug krijgen?
Die is leeg..quote:
Ja hier ook, mijn mooie lavendelboompje is zelfs omgewaaid op het balkonquote:
Je woont in het verkeerde deel van Nederland.....ik heb net de was binnengehaald die in het zonnetje erg snel droog is geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
Wat een smerig weer...als het droog is de rest van de boodschappen maar halen.
Ja om meer redenen dan alleen het weer. Maar zon heb ik niet gezien...wel heel veel regen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont in het verkeerde deel van Nederland.....ik heb net de was binnengehaald die in het zonnetje erg snel droog is geworden.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
mooi verhaal
3:10 to yuma @ nl3 is ook om 8 uur
westernquote:
om je te verwarrenquote:En waarom vragen ze bij een Nederlandse spellingstest om weirdo te spellen
Mm ik ben niet zo heel gek op westerns over het algemeen.quote:
Om de kindertjes te verwarren dan.quote:om je te verwarren
Niet over horrorfilms hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
jij bent altijd zo negatief over alles
het is met Russel Crow, dat vinden vrouwen leuk
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan, een western die geen western is, is de enige western die ik wel leuk vind.
Gewoon niet zo mijn genre man, deal with it
maar het is geen westernquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan, een western die geen western is, is de enige western die ik wel leuk vind.
Gewoon niet zo mijn genre man, deal with it
Dat zeg ik tochquote:
Zal wel gebeurd zijn denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]! Zo'n figuur schors je toch gewoon levenslang n.a.v. deze beelden.
Ik zal het eens aankijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet zo heel goed, maar ik zag gisteren een voorstukje en dat vond ik wel leuk. En dat zegt wel iets, want ik vind niet zo snel iets leuk.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef Kentoet het volgende:
Ik ken die Goedemondt niet. Moet ik dat kijken?
Ja. Deze show is al een paar jaar oud maar hij is 1 van de beste cabaretiers van nu vind ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef Kentoet het volgende:
Ik ken die Goedemondt niet. Moet ik dat kijken?
Ben benieuwd, ik ken hem echt niet volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja. Deze show is al een paar jaar oud maar hij is 1 van de beste cabaretiers van nu vind ik.
Dat merk je vanzelf als je gaat zitten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Zou wel handig zijn als vrouwen dat ook wisten. Soms dan.
woehahahahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Mijn tante wilde op FB zo'n statusupdate doen dat ze zo van de zon geniet.
Maar als echte wereldburger moet dat blijkbaar in het Engels.
Zet ze neer: I really love those golden showers.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Mijn tante wilde op FB zo'n statusupdate doen dat ze zo van de zon geniet.
Maar als echte wereldburger moet dat blijkbaar in het Engels.
Zet ze neer: I really love those golden showers.
stiekem wel volgens mijquote:
Binnen de lijntjes heet ie, ben hem nu aan het downen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:20 schreef Modus het volgende:
Laatste show Tussen de lijntjes staat ook veel van op YT; die is erg goed.
Dat bedoel ik. Vooral dat stuk over hoe vrouwen verhalen vertellen is geniaal. Alleen op YT is precies die video verneukt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes heet ie, ben hem nu aan het downen.
De tering, wat is hij niet grappig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef Modus het volgende:
Die opsomming ook van wat ze daar allemaal verkopen..
hear, hear.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De tering, wat is hij niet grappig.
Nope, hij heeft een pafferig hoofdquote:
en puntige knieen zekerquote:
Zover had ik nog niet gekekenquote:
Pitjes vinden hem lekker.quote:
Pittig kortquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
wat zijn pitjes nu weer?
ik snap die jongerenspeak helemaal niet
Ja dan val ik afquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De tering, wat is hij niet grappig.
Ik zie nu pas dat dit de buur-SC is. Maar dat maakt niet uit.quote:
Dat laatste zou ik niet durven beweren. Vandaag gaat het wel geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dit de buur-SC is. Maar dat maakt niet uit.Gezellig is het overal.
Dat is waar. Het is niet overal gezellig, ietwat optimistisch. Het wisselt ook. Misschien ook wel door het weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet durven beweren. Vandaag gaat het wel geloof ik.
Ik word in ieder geval wel flink sjaggerijnig met dit weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is niet overal gezellig, ietwat optimistisch. Het wisselt ook. Misschien ook wel door het weer.
Gezellig is dan ook meer iets voor een Libelle forum.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet durven beweren. Vandaag gaat het wel geloof ik.
Het is ook niet lekker. Plakweer, blegh....Maar ja, wat kan je er aan doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval wel flink sjaggerijnig met dit weer.
Er zijn meerdere soorten gezellig. Libellegezellig hoef ik ook niet zo nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezellig is dan ook meer iets voor een Libelle forum.
Niks, wachten tot het weer winter is en we daar weer over gaan klagenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook niet lekker. Plakweer, blegh....Maar ja, wat kan je er aan doen?
Nog niet lang geleden was het loeikoud. Je zou het haast weer vergeten zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, wachten tot het weer winter is en we daar weer over gaan klagen
Eind maart vroor het nog inderdaad. Maar ik vergeet natuurlijk sowieso alles wat sneller op mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nog niet lang geleden was het loeikoud. Je zou het haast weer vergeten zijn
Braintraining doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Eind maart vroor het nog inderdaad. Maar ik vergeet natuurlijk sowieso alles wat sneller op mijn leeftijd.
Het weer is ook een beetje raar. Steeds meer uitschieters, zo lijkt het. Dan weer loeiheet, dan weer loeikoud.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Eind maart vroor het nog inderdaad. Maar ik vergeet natuurlijk sowieso alles wat sneller op mijn leeftijd.
Yepquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is het wel handig om dingen te vergeten. Vooral nare dingen.
Meer uitersten inderdaad. Ook met die regen van vandaag: keiharde regenbui, niet een paar uur gewoon een buitje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het weer is ook een beetje raar. Steeds meer uitschieters, zo lijkt het. Dan weer loeiheet, dan weer loeikoud.
Zou dat komen door de (vermeende) opwarming van de aarde?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer uitersten inderdaad. Ook met die regen van vandaag: keiharde regenbui, niet een paar uur gewoon een buitje.
Die hebben ze afgepakt, want vroeger hadden ze nog wel een neus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef Webschip het volgende:
Smileys kunnen niet ruiken. Waarom hebben ze geen neus eigenlijk?
Weet ik het. Volgens mij was het jaren terug ook weleens. Opoe vertelt: toen ik 1 jaar oud was, was het de koudste winter van de eeuw (bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat komen door de (vermeende) opwarming van de aarde?
Dat hebben ze gedaan, omdat Specularium veel scheten laat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben ze afgepakt, want vroeger hadden ze nog wel een neus.
:-)
Sjongejongequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan, omdat Specularium veel scheten laat?
Het is ook moeilijk aan te tonen, want hoe groot kies je de periode om dat evt vast te stellen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij was het jaren terug ook weleens. Opoe vertelt: toen ik 1 jaar oud was, was het de koudste winter van de eeuw (bijvoorbeeld).
Misschien moet je dat aan Frutsel vragen, die weet alles over het weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk aan te tonen, want hoe groot kies je de periode om dat evt vast te stellen?
Verrek, maar dat is eentje die wel schrikt van de enorme stank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge
Deze heeft er wel eentje trouwenseen rode nog wel.
Wat een slap gelul zeg, ik ga zo maar eens slapen denk ik.
Dankuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Verrek, maar dat is eentje die wel schrikt van de enorme stank.
Voor strak welterusten dan.
Is die ook vierkant? Veel weermensen zijn vierkant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet je dat aan Frutsel vragen, die weet alles over het weer.
Geen idee, ik heb hem nog nooit gezien, kun je hem ook meteen vragen dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Is die ook vierkant? Veel weermensen zijn vierkant.
Als ik hem hier tegenkom zal ik er aan denken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog nooit gezien, kun je hem ook meteen vragen dan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Is die ook vierkant? Veel weermensen zijn vierkant.
O jeetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Drugshond het volgende:
En zo voel ik me nu ook. Beetje witjes
Heb je de verkeerde kant laten bleken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Drugshond het volgende:
En zo voel ik me nu ook. Beetje witjes
Toen ik geboren werd waren The Beach Boys de nummer 1 in Nederland....zo voel ik me al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef Drugshond het volgende:
Toen ik geboren was , was Procal Harm een hitje. Shade of Pale
Nee wat kan hier op antwoorden. Ja ik scheer mijn konthaar. En nee ik ben niet gay.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde kant laten bleken?
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee wat kan hier op antwoorden. Ja ik scheer mijn konthaar.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee wat kan hier op antwoorden. Ja ik scheer mijn konthaar. En nee ik ben niet gay.
De anus ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee wat kan hier op antwoorden. Ja ik scheer mijn konthaar. En nee ik ben niet gay.
O dat. Dat lijkt me lastig ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wanneer niet alle haargroei dezelfde oriëntatie heeft. Dat maakt scheren bijna een kunst.
Anders ga je een keer op visite om de kust af te kijken.quote:
Misschien is waxen voor je een optie?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wanneer niet alle haargroei dezelfde oriëntatie heeft. Dat maakt scheren bijna een kunst.
Nou nee. Vies. Bah.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Anders ga je een keer op visite om de kust af te kijken.
Hehe die UI van je. Ik dacht dat ze met een wit lepeltje een vieze kwak van haar lip afschraaptequote:
Was niet serieus hoorquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
mijn ex heet Henk, nu ga ik echt bijna over mijn nek.
Doe ik ook, als mijn salaris binnen is. Nu dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:48 schreef Drugshond het volgende:
Betaal de rekeningen dan ook altijd op tijd.
http://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op zondag 28 juli 2013 10:54 schreef Karina het volgende:
Stop de persen! Wereldnieuws
Frits Barend verliest telefoon in tram.
Henk van Mokum zeker?quote:Op zondag 28 juli 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
mijn ex heet Henk, nu ga ik echt bijna over mijn nek.
Bij zo een beroemde zanger zou ik natuurlijk nooit zijn weggegaan he?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:09 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja je weet het niet. Ik dacht, gewoon vragen.
Jawel....quote:Op zondag 28 juli 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
En die wist ik ook. Zijn er geen leuke Henken?
Die Frits vind ik altijd wel een jood.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:54 schreef Karina het volgende:
Stop de persen! Wereldnieuws
Frits Barend verliest telefoon in tram.
Frits is ook geen leukemannennaam.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:29 schreef Specularium het volgende:
Die Frits vind ik altijd wel een jood.
KLB-topicwaardig.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Kentoet het volgende:
Godver, ik wilde vandaag paella maken met m'n nieuwe toffe paellapan. Gisteren allemaal boodschappen gedaan, ben ik de rijst vergeten.
dagboekje/
Dat is niet echt slim. Er is nu toch wel een supermarkt open?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Kentoet het volgende:
Godver, ik wilde vandaag paella maken met m'n nieuwe toffe paellapan. Gisteren allemaal boodschappen gedaan, ben ik de rijst vergeten.
dagboekje/
Google voor de grap eens op "Henk", ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
Kan van alles zijn hoor, baardje hoeft niet eens per se - al is het wel leuk.
Niet zo een ouwe bok in ieder geval en geen dikke papzak. En geen verlopen kop.
Maar volgens mij is Henk gewoon geen naam voor leuke mannen
Even kieken.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:40 schreef Specularium het volgende:
Goeien filmpjes en alles.
http://www.vpro.nl/zomergasten/2013/hans-teeuwen.html
Had ik gedaan inderdaad, geen 1 leuke Henk tussen de images.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Google voor de grap eens op "Henk", ik denk dat je gelijk hebt.
Plus en AH hier zijn open.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Kentoet het volgende:
dagboekje/
Hier in de negorij niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet echt slim. Er is nu toch wel een supermarkt open?
Wat ben je dan? Een sukkel hequote:
Dat wordt een topshow.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:40 schreef Specularium het volgende:
"Volgens columnist en radiomaker Theodor Holman geven onderstaande sketches een goed beeld van zijn goede vriend Hans Teeuwen. (De Groene Amsterdammer #27/28, 2013)"quote:Op zondag 28 juli 2013 11:40 schreef Specularium het volgende:
Zit waarschijnlijk een beukennootje dwars.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef Kentoet het volgende:
Tem, zeg eens tegen Rellenkabouter dat hij niet zo opstandig moet doen.
Ik wil het ook wel zeggen, maar jij kent hem beter.
Wat was de link tussen Theodoor Holman en Heleen Mees ook alweer?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
"Volgens columnist en radiomaker Theodor Holman geven onderstaande sketches een goed beeld van zijn goede vriend Hans Teeuwen. (De Groene Amsterdammer #27/28, 2013)"
Het zal ook eens niet.
Een leugenverhaal:quote:Op zondag 28 juli 2013 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was de link tussen Theodoor Holman en Heleen Mees ook alweer?
Vikings. Goede serie.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga een aflevering van Vikings kijken en daarna zwemmen op Eurosport.
Op Eurosport zie ik nu iets heel raars, schansspringen op gras, nog nooit gezien.
Ow ja....verwijzen naar een Italiaanse bron die bij nader inzien hij zelf bleek te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Een leugenverhaal:
http://www.parool.nl/paro(...)te-Heleen-Mees.dhtml
Ik vind het nou niet echt op elkaar lijken eigenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vikings. Goede serie.
Game of Thrones, maar dan goed.
Opgeblazen fantast dat ie isquote:Op zondag 28 juli 2013 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....verwijzen naar een Italiaanse bron die bij nader inzien hij zelf bleek te zijn.![]()
Thnx!
Ik heb nu 1 aflevering gezien en ik vond het echt interessant en leuk.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt op elkaar lijken eigenlijk.
Ik vind ze zelf allebei goed, al had ik gedacht dat Vikings iets meer "Spartacus" zou zijn qua bloederige gevechten, etc. Maar ik ben pas bij aflevering drie aanbeland, dus misschien komt dat nog.
Ja.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hehe die UI van je. Ik dacht dat ze met een wit lepeltje een vieze kwak van haar lip afschraapte
Gelukkig doet Biedermann niet mee op de 400 vrij.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
Oh en die kutduitsers weer gewonnen natuurlijk, zal niet.
Ah toch nog iets gevonden waarin ze (nu dan) slecht in zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig doet Biedermann niet mee op de 400 vrij.
Duitse zwemmen is zowaar redelijk dramatisch op het moment.
Volgens mij in Londen nauwelijks medailles gehaald bij het zwemmen. Was best pijnlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah toch nog iets gevonden waarin ze (nu dan) slecht in zijn.
Kan ik me al niet meer herinneren.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij in Londen nauwelijks medailles gehaald bij het zwemmen. Was best pijnlijk.
Alleen Lurz in het open waterquote:Op zondag 28 juli 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me al niet meer herinneren.
En ik bedenk net dat ik de finale 10 M toren heb gemist om 2 uur. Wat stom.
De tijden van Franzi en de Albatros zijn idd voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij in Londen nauwelijks medailles gehaald bij het zwemmen. Was best pijnlijk.
Leef jij nog?quote:
Ik moet altijd thuis bijkomen als ik een paar dagen ben weggeweest, jij gaat gewoon doorquote:Op zondag 28 juli 2013 18:19 schreef Drugshond het volgende:
Yep, nu mijn Nederlands geld opbrassen. Wasprogje draait al. En dit pleintje ken je.
Ik was verdwaald en nou ja ik loop af en toe binnenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, had een maandban
En wat doe jij in deze krocht van het forum?
Pas je wel op met al die rare mensen hier?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was verdwaald en nou ja ik loop af en toe binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |