Ik voelde deze grappen aankomenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Praat eens met de vader van Maxima!
Eigenlijk zou je nooit meer iets moeten horen van voormalige sporthelden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voelde deze grappen aankomen
Met z'n vieze politieke spelletjes, Reutemann. Maar wel een baas.
Ik vermoed dat Alan Jones niet op hem zou stemmen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nooit meer iets moeten horen van voormalige sporthelden.
Dan blijft het mooie beeld in je hoofd tenminste intact.
Ik vermoed dat Alan Jones tegenwoordig 180 kilo weegt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Alan Jones niet op hem zou stemmen.
Alan Jones is vies dik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Alan Jones tegenwoordig 180 kilo weegt.
Nee, wist niet dat hij er al was. Jij?quote:
Spannend zeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Hier ben ik heel benieuwd naar!
[ afbeelding ]
prullenbak van je pc/laptop.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Kut, net per ongeluk iets van mijn usb stick verwijderd geloof ik. Kan ik dat nog terug krijgen?
Die is leeg..quote:
Ja hier ook, mijn mooie lavendelboompje is zelfs omgewaaid op het balkonquote:
Je woont in het verkeerde deel van Nederland.....ik heb net de was binnengehaald die in het zonnetje erg snel droog is geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
Wat een smerig weer...als het droog is de rest van de boodschappen maar halen.
Ja om meer redenen dan alleen het weer. Maar zon heb ik niet gezien...wel heel veel regen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont in het verkeerde deel van Nederland.....ik heb net de was binnengehaald die in het zonnetje erg snel droog is geworden.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
mooi verhaal
3:10 to yuma @ nl3 is ook om 8 uur
westernquote:
om je te verwarrenquote:En waarom vragen ze bij een Nederlandse spellingstest om weirdo te spellen
Mm ik ben niet zo heel gek op westerns over het algemeen.quote:
Om de kindertjes te verwarren dan.quote:om je te verwarren
Niet over horrorfilms hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
jij bent altijd zo negatief over alles
het is met Russel Crow, dat vinden vrouwen leuk
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan, een western die geen western is, is de enige western die ik wel leuk vind.
Gewoon niet zo mijn genre man, deal with it
maar het is geen westernquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan, een western die geen western is, is de enige western die ik wel leuk vind.
Gewoon niet zo mijn genre man, deal with it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |