Dat komt waarschijnlijk omdat hij daar niet speelt .quote:
Ja, maar haal Koppers er denk ik nog uit. Maar als je die keeper van RKC in de voorbereiding zag (ook al was Twente zelf ook heel beroerd), dan moet Twente alsnog er 5 a 6 kunnen maken.quote:
Castaignosquote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Even vrijdag nog een keer dubbel checken maar dit lijkt me wel aardig voor de eerste ronde.
is weg.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:29 schreef neilpad het volgende:
Daryl van Mieghem kan uit de lijst, die speelt tegenwoordig voor Telstar.
Correct, 1 speelronde in de manager zijn 2 rondes in de EDquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:26 schreef Mike009000 het volgende:
Even een hele domme vraag wellicht (en excuses alvast als ik simpelweg niet goed gelezen heb). Je kunt je team dus om de twee speelrondes wijzigen?
Arrgh, stom. Ik zat aan Rekik te denken. Ben er weer lekker bij.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:34 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat hij daar niet speelt .
Gewoon een Chelsea speler voorlopig.
Petertje opstellenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
NEC hofleverancier met 3 spelers ik zou wel heel graag spelers van Ajax en PSV hebben willen selecteren maar vooralsnog zijn ze allemaal simpelweg te duur
Dus heb ik wat wat meer naar prijs-kwaliteit verhoudingen gekeken en kwam uit op dit elftal, en ook zonder Ajax en PSV spelers moet dit elftal de nodige punten bijeen kunnen sprokkelen
ik zal er zo even naar kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef RudyL het volgende:
Kijk ik er gewoon overheen of staat Sarpong niet in de lijst? Niet dat ik van plan ben deze tribune klant die totaal niet kan voetballen wil opnemen in mijn selectie....
Lukt mij anders prima. Gewoon meer spelers erbij slepen en spelers die je niet wilt links in het prullenbakje mikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat je je teamnaam niet meer kan aanpassen.
Teamnaamquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Lukt mij anders prima. Gewoon meer spelers erbij slepen en spelers die je niet wilt links in het prullenbakje mikken.
Sarpong staat erbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef RudyL het volgende:
Kijk ik er gewoon overheen of staat Sarpong niet in de lijst? Niet dat ik van plan ben deze tribune klant die totaal niet kan voetballen wil opnemen in mijn selectie....
Ah. Ik ben ook al flink aan de slag geweest, maar ik ga nog even schuiven, het is nog "klad".quote:
Die gaan we zsm toevoegen. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mis Joshua Brenet van PSV in de voetbalmanager
PSVers in het elftal?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie trouwens een veelgemaakte fout die punten kan kosten. Zal het vrijdag na sluitingstijd zeggen, wat de fout is.
Spelers opstellen die hoogstwaarschijnlijk op de bank zitten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie trouwens een veelgemaakte fout die punten kan kosten. Zal het vrijdag na sluitingstijd zeggen, wat de fout is.
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Spelers opstellen die hoogstwaarschijnlijk op de bank zitten?
Amieux van RKC in je verdediging en Holla als kaartenpakker, gaat je zeker veel minpunten opleveren!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als je de geschorste Lachman in de basis hebt, kom je ook niet veel verderquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:33 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Amieux van RKC in je verdediging en Holla als kaartenpakker, gaat je zeker veel minpunten opleveren!
Daar lijkt het wel op, Eriksen vind ik wel een risico, kan zomaar naar Liverpool gaan.....quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:52 schreef DeepSeaNinja het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
Weet iemand of dit allemaal basisspelers zijn?
Alvast bedankt
Liverpool gaat ie niet heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, Eriksen vind ik wel een risico, kan zomaar naar Liverpool gaan.....
Lekker dan, gooi ik al mijn geld op Eriksen gaat ie wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, Eriksen vind ik wel een risico, kan zomaar naar Liverpool gaan.....
Waarschijnlijk zal geen mens het je willen vertellen, maar Looms zal zeker geen basisplek hebben en ook bij Pluim heb ik sterk mijn twijfels. Van de andere spelers ben ik vrij zeker dat mits ze geen blessures / schorsingen hebben ze normaal gesproken basisspeler zullen zijn.quote:Weet iemand of dit allemaal basisspelers zijn?
Alvast bedankt
Zeg niet dat ie gaat.....quote:
Komend weekend nog niet iig .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:33 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Zeg niet dat ie gaat.....
Zou zomaar kunnen gaan.....
Looms is idd sowieso geen basisspeler. Ik denk dat Van der Weg linksback gaat spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef RudyL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal geen mens het je willen vertellen, maar Looms zal zeker geen basisplek hebben en ook bij Pluim heb ik sterk mijn twijfels. Van de andere spelers ben ik vrij zeker dat mits ze geen blessures / schorsingen hebben ze normaal gesproken basisspeler zullen zijn.
Bodor toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef Keano het volgende:
[..]
Looms is idd sowieso geen basisspeler. Ik denk dat Van der Weg linksback gaat spelen.
is geen tikfout, maar ja dat heb je als je van Ajax naar een kleinere club verhuistquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Bayswater het volgende:
Jody Lukoki Cambuur Leeuwarden ¤ 1.300.000
Looms riskeert zelfs een totale afkeuring. Hem ga je niet meer terugzien dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef Keano het volgende:
[..]
Looms is idd sowieso geen basisspeler. Ik denk dat Van der Weg linksback gaat spelen.
Bodor is, of was een middenvelder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bodor toch?
Eerste ronde is altijd lastig
Jody Lukoki Cambuur Leeuwarden ¤ 1.300.000
Had ook nooit aan NAC moeten beginnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:02 schreef Nativism het volgende:
[..]
Looms riskeert zelfs een totale afkeuring. Hem ga je niet meer terugzien dit seizoen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)s-over-afkeuring.htmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Had ook nooit aan NAC moeten beginnen
Waarom riskeert hij eigenlijk een afkeuring?
Succes met PSV uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:21 schreef Gijscoman het volgende:
Aanval: Jarchinio Antonia (Go Ahead Eagles) - Michael Higdon (N.E.C.) - Cristoph Hemlein (N.E.C.)
Middenveld: Victor Pálsson (N.E.C.) - Navarone Foor (N.E.C.) - Nemanja Gudelj (AZ)
Verdediging: Kevin Conboy (N.E.C.) - Bruno Martins Indi (Feyenoord) - Rens van Eijden (N.E.C.) - Guram Kashia (Vitesse)
Keeper: Kalle Johnsson (N.E.C.)
Nog 400.000 over.
Op pagina 1 van dit topic zie ik dat jij hem ook een poosje in je team had...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als je de geschorste Lachman in de basis hebt, kom je ook niet veel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |