Er wordt een enorme racistische tirade gepost door een niet nader te noemen Hongaar en het enige dat jij weghaalt is mijn commentaar daarop. Dat bevreemdt mij nogal.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik dat gewoon meenemen zoals het is, of was je van plan dat nog verder toe te lichten? Eigenlijk vind ik het altijd wel leuk te weten waar je redenaties misgaan, dus misschien kan je het specificeren.
Ik meen dat de tirade van Nikita een reactie was op de tirade van Jellereppe, en dat ik die ook weggehaald heb. omdat het een persoonlijke aanval is. Verder mag Nikita best haar mening posten, als het niet op de man of racistisch is. Ik meen dat ik de posts die dat wel waren, weggehaald heb. Mocht ik er een paar vergeten zijn, voel je vrij die nog even te TRenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt een enorme racistische tirade gepost door een niet nader te noemen Hongaar en het enige dat jij weghaalt is mijn commentaar. Dat bevreemdt mij nogal.
Stellen dat je geen Italiaan kan zijn omdat je een neger bent lijkt me toch wat racistisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, in de grote hoop aan reacties die weg moesten, heb ik er denk ik één teveel verwijderd.
Overigens zie ik niets racistisch in stellen dat je afkomst in je genen zit, maar dat terzijde. Zet maar terug!
Nog enig succes met Nikita een ban aan te smeren?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Stellen dat je geen Italiaan kan zijn omdat je een neger bent lijkt me toch wat racistisch.
Waar bemoei je je mee stumper ?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog enig succes met Nikita een ban aan te smeren?
Zo stellig wordt dat niet gezegd. En als er gezegd wordt dat als je uit een ander land komt, je dan die genen hebt, en geen, in dit geval, italiaanse, lijkt me gewoon een mening.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Stellen dat je geen Italiaan kan zijn omdat je een neger bent lijkt me toch wat racistisch.
Ja, precies. Net als dat de politie bontkraagjes een celstraf aannaait omdat ze een scooter jatten.quote:
Bans worden in de regel niet besproken op het forum, hierin maak ik echter een kleine uitzondering om je te vertellen dat je er helemaal naast zit. Gelly heeft niet in het minst gepoogd Nikita een ban aan te smeren.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog enig succes met Nikita een ban aan te smeren?
Ah, je nationaliteit zit in je genen. Duidelijk de juiste mensen op de juiste plek hier.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo stellig wordt dat niet gezegd. En als er gezegd wordt dat als je uit een ander land komt, je dan die genen hebt, en geen, in dit geval, italiaanse, lijkt me gewoon een mening.
Dat mag Nikita van mij inderdaad vinden, dat ga ik niet wegmodden.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, je nationaliteit zit in je genen. Duidelijk de juiste mensen op de juiste plek hier.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, je nationaliteit zit in je genen. Duidelijk de juiste mensen op de juiste plek hier.
Prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag Nikita van mij inderdaad vinden, dat ga ik niet wegmodden.
Kijk, er zit maar een kleine scheidslijn tussen dingen die je niet mag posten, en meningen. Ik wil het liefst -van iedereen- zoveel mogelijk kunnen laten staan. Dus tenzij het echt tegen de policy is, tegen de wet of een persoonlijke aanval is, laat ik het het liefst staan.quote:
Mijn mening. Een Jood geboren in Israël waarvan de voorouders (de genen) oorspronkelijk in een ander land liggen....is voor mij toch een Israëliet. Ook vinden de users 10.000 keren dat de genen van kolonisten ergens anders weg komen. Die mening is niet strafbaar dus laten we staan. Voor de rest de reacties niet bekeken want Timmm is daar bezigquote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Aan de hand van je reactie in de OP de TT gemaakt. Hoop dat het zo goed isquote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef Woestijnvos het volgende:
Kan de TT aangepast worden?
NWS / Onschuldig volksvermaak kost tiener het leven
Bwoah, met de hele groep janken over 1 persoon en zo 20 notes aan de broek te jagen is ook succesvol.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bans worden in de regel niet besproken op het forum, hierin maak ik echter een kleine uitzondering om je te vertellen dat je er helemaal naast zit. Gelly heeft niet in het minst gepoogd Nikita een ban aan te smeren.
Okequote:Op maandag 29 juli 2013 10:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bwoah, met de hele groep janken over 1 persoon en zo 20 notes aan de broek te jagen is ook succesvol.
Vertel mij wat...
Correctie , volgens mij moet er dit staan, Aan de hand van een reactie en het artikel deze TT gemaakt. Ja prima hoor, voel me vereerdquote:Op maandag 29 juli 2013 10:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Aan de hand van je reactie in de OP de TT gemaakt. Hoop dat het zo goed is
Dat krijg je met onduidelijk topititels.quote:
Behalve dan dat tante betje een nieuw deel opende voor haar beurt en maar blijft scheldenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
Het is helemaal nergens misgegaan, Timmmie.
Wie kaatst....................quote:Op maandag 29 juli 2013 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve dan dat tante betje een nieuw deel opende voor haar beurt en maar blijft schelden
Ik was bezig. En al afgerond.quote:
Even flauw als Pietjezuur ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef sp3c het volgende:
dat tantje Betje is wel heel erg flauw trouwens
durf niet te beweren dat ik het nooit zou zeggen maar zeker niet meer dan 1 keer
Nogmaals, wie kaatst...................quote:Op maandag 29 juli 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even flauw als Pietjezuur ja.
Als we op een kleuterschool gaan werken, doen we hetzelfde maar tegen betaling hè, dat besef je je toch? Wanneer zullen we beginnen
we zijn al begonnenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even flauw als Pietjezuur ja.
Als we op een kleuterschool gaan werken, doen we hetzelfde maar tegen betaling hè, dat besef je je toch? Wanneer zullen we beginnen
Uhm, je weet dat je hier in FB zit?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga de volgende stelling aan: een stapel stenen (ook bekend als huis) kan gemaakt/verkocht worden voor ongeveer 3 x het salaris van een modale verdiener, dus nu ongeveer 100K ¤. Dan nog hou je redelijke marges over.
Mij lukte dat altijd wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat voorschrift verwacht dat ik in een seconde of 10 een topic opruim ofzo
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.quote:
Fout. Neem een abo, dan weet je hetquote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.
Mijn bonussen zijn afgepakt, dan is die 3 euro behoorlijk wat.quote:
We houden het alleen vol omdat we één ding zeker weten. Wij vinden onszelf grappiger dan zij zichzelf vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Voor wat het waard is boys, maar ik heb op een bepaald level toch wel respect voor jullie. Vrijwillig gaan modden tussen een stel ********** ******** (zelfcensuur) en elke dag maar weer dezelfde domme one-liners en smart-ass opmerkingen te lezen krijgen van dezelfde users die zichzelf ow zo geweldig en grappig vinden en daarnaast ook nog 300% er van overtuigd zijn dat ze gelijk hebben en dé waarheid verspreiden.
Bij de gedachte alleen word ik al depressief, dus dat jullie dat al zolang volhouden (zonder medicatie mag ik hopen) verdiend toch wel een duimpje omhoog.
Sorry.....geen linkje.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
gelukkig dan maar dat dat niet besproken wordt hier
Dank je Timmmmm, bevestigt maar weer eens dat je andere zaken wel laat staan. erg prettig is het voor je natuurlijk dat iemand mij een zwakzinnige noemt. Je bent een mod om trots op te zijn. En nee, zolang jij dus selectief posts verwijderd ga ik niet weg.quote:
Post even een linkje danquote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank je Timmmmm, bevestigt maar weer eens dat je andere zaken wel laat staan. erg prettig is het voor je natuurlijk dat iemand mij een zwakzinnige noemt. Je bent een mod om trots op te zijn. En nee, zolang jij dus selectief posts verwijderd ga ik niet weg.
quote:
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.
Je mag me best ..... noemen hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?
Wat noemde voorschrift waar dan zwakzinnig? In deze post lees ik niet dat hij jou zwakzinnig vindt in ieder gevalquote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?
Laat maar. Ga lekker zo door, je doet het goed bij je vrindjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat noemde voorschrift waar dan zwakzinnig? In deze post lees ik niet dat hij jou zwakzinnig vindt in ieder geval
Blijkbaar heeft hij wel ergens iemand zwakzinnig genoemd, anders had hij niet gedacht dt hij daarom een note kreeg, maar ik heb geen zin zijn hele PoHi door te nemen
Als je mijn hele PoHi doorneemt komt je #zwakzinnige wel vaker tegen denk ik ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij wel ergens iemand zwakzinnig genoemd, anders had hij niet gedacht dt hij daarom een note kreeg, maar ik heb geen zin zijn hele PoHi door te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |