Nogmaals, wie kaatst...................quote:Op maandag 29 juli 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even flauw als Pietjezuur ja.
Als we op een kleuterschool gaan werken, doen we hetzelfde maar tegen betaling hè, dat besef je je toch? Wanneer zullen we beginnen
we zijn al begonnenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even flauw als Pietjezuur ja.
Als we op een kleuterschool gaan werken, doen we hetzelfde maar tegen betaling hè, dat besef je je toch? Wanneer zullen we beginnen
Uhm, je weet dat je hier in FB zit?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga de volgende stelling aan: een stapel stenen (ook bekend als huis) kan gemaakt/verkocht worden voor ongeveer 3 x het salaris van een modale verdiener, dus nu ongeveer 100K ¤. Dan nog hou je redelijke marges over.
Mij lukte dat altijd wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat voorschrift verwacht dat ik in een seconde of 10 een topic opruim ofzo
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.quote:
Fout. Neem een abo, dan weet je hetquote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.
Mijn bonussen zijn afgepakt, dan is die 3 euro behoorlijk wat.quote:
We houden het alleen vol omdat we één ding zeker weten. Wij vinden onszelf grappiger dan zij zichzelf vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Voor wat het waard is boys, maar ik heb op een bepaald level toch wel respect voor jullie. Vrijwillig gaan modden tussen een stel ********** ******** (zelfcensuur) en elke dag maar weer dezelfde domme one-liners en smart-ass opmerkingen te lezen krijgen van dezelfde users die zichzelf ow zo geweldig en grappig vinden en daarnaast ook nog 300% er van overtuigd zijn dat ze gelijk hebben en dé waarheid verspreiden.
Bij de gedachte alleen word ik al depressief, dus dat jullie dat al zolang volhouden (zonder medicatie mag ik hopen) verdiend toch wel een duimpje omhoog.
Sorry.....geen linkje.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
gelukkig dan maar dat dat niet besproken wordt hier
Dank je Timmmmm, bevestigt maar weer eens dat je andere zaken wel laat staan. erg prettig is het voor je natuurlijk dat iemand mij een zwakzinnige noemt. Je bent een mod om trots op te zijn. En nee, zolang jij dus selectief posts verwijderd ga ik niet weg.quote:
Post even een linkje danquote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank je Timmmmm, bevestigt maar weer eens dat je andere zaken wel laat staan. erg prettig is het voor je natuurlijk dat iemand mij een zwakzinnige noemt. Je bent een mod om trots op te zijn. En nee, zolang jij dus selectief posts verwijderd ga ik niet weg.
quote:
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt me wel een note gegeven omdat ik bet zwakzinnig noemde, niet lief van je.
Je mag me best ..... noemen hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?
Wat noemde voorschrift waar dan zwakzinnig? In deze post lees ik niet dat hij jou zwakzinnig vindt in ieder gevalquote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik geef er geen reet om wat Voorschrift post, ik kan wel tegen een stootje. Maar om dit soort sarcastische posts te laten staan en dan mag ik Voorschrift geen ..... noemen?
Laat maar. Ga lekker zo door, je doet het goed bij je vrindjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat noemde voorschrift waar dan zwakzinnig? In deze post lees ik niet dat hij jou zwakzinnig vindt in ieder geval
Blijkbaar heeft hij wel ergens iemand zwakzinnig genoemd, anders had hij niet gedacht dt hij daarom een note kreeg, maar ik heb geen zin zijn hele PoHi door te nemen
Als je mijn hele PoHi doorneemt komt je #zwakzinnige wel vaker tegen denk ik ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij wel ergens iemand zwakzinnig genoemd, anders had hij niet gedacht dt hij daarom een note kreeg, maar ik heb geen zin zijn hele PoHi door te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |