Dat begin je haast te vermoeden ja...quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef Terecht het volgende:
Of daders in Nederland zijn gewoon oliedom.
Nou Wittgenstein, als ik je zo hoor ligt er een gouden carrière als crimineel voor je in het verschiet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef Oud_student het volgende:
Wat een geluk voor de politie, dat criminelen zo dom zijn, anders was het opsporingspercentage 0,1%.
Dit vond plaats in 'Murica. Beetje dom van je.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat begin je haast te vermoeden ja...
http://www.nu.nl/tech/353(...)f-computervirus.html
Oh crapquote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit vond plaats in 'Murica. Beetje dom van je.
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 10:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh crap. Ik kwam het van het weekend ergens anders tegen en dacht dat het om NL ging.
.
Ben ik nu verdacht als potentiele dader van [erge dingen] ?
Ik heb bepaalde waarden en normen, zou ik die niet hebben dan is er idd een gouden carrière.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef Terecht het volgende:
Nou Wittgenstein, als ik je zo hoor ligt er een gouden carrière als crimineel voor je in het verschiet.
Voor sommige mensen geldt, nieuws = shownieuwsquote:Op maandag 29 juli 2013 11:29 schreef Boldface het volgende:
Waarom zetten mensen hun eigen, vreemde conclusies niet onder het bericht neer, in plaats van als topictitel?
Het nieuws is niet hoe de dader zich voelde, maar dat hij is aangehouden na zelf te klagen op het politiebureau.
Ach, nog altijd beter dan de Frontpage, waar de eigen conclusies en ook nog zelfverzonnen feiten in zowel de titels als de berichten hoogtij vieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:29 schreef Boldface het volgende:
Waarom zetten mensen hun eigen, vreemde conclusies niet onder het bericht neer, in plaats van als topictitel?
Dit....quote:Op maandag 29 juli 2013 11:29 schreef Boldface het volgende:
Het nieuws is niet hoe de dader zich voelde, maar dat hij is aangehouden na zelf te klagen op het politiebureau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |