Wat voor meerwaarde hebben dit soort mensen dan? Alleen maar haat en bederf!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Doodsverwensingen in onze democratie zijn helemaal prima zodra het om moslimextremisten gaat ofzo? Triest.
Onder het mom van 'wij haten diegene die ons haten' is dat logisch. Ik hoop dat ze daar allemaal de moord stikken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Doodsverwensingen in onze democratie zijn helemaal prima zodra het om moslimextremisten gaat ofzo? Triest.
Wat voor meerwaarde heb jij? Het enige wat ik van je zie is je doodsverwensing.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde hebben dit soort mensen dan?
Ik veroorzaak geen haat en bederf, succes met je missie om de wereld te verbeteren!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heb jij? Het enige wat ik van je zie is je doodsverwensing.
Ja, ik zal er geen traan om laten. 21 jaar en nu al zo radicaal. Wat een kutmensen bestaan er tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat is wat ie wil toch? En laat dat wijf van hem daar maar fijn zitten, wie trouwt er nou met zo'n type, dat kan toch niet veel soeps zijn? Beter kwijt dan rijk.
Liever dood in Syrie dan levend in België.quote:Abouallal gaf toen een persconferentie waarin hij zei dat „we de ruggengraat van de Belgische democratie zullen breken”
Bashar bedanktquote:
Ik heb effe gegoogeld op het koppel. Zijn vrouw was binnen no time geradicaliseerd nadat ze haar man leerde kennen, liep rond in een burka en op het geboortekaartje van hun zoon Mujahid (betekent strijder) stond een tekening van een man met een mitrailleur in de handquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik zal er geen traan om laten. 21 jaar en nu al zo radicaal. Wat een kutmensen bestaan er toch
Zegt genoeg. Je zal maar zo'n wijf als dochter hebben, dan vraag je je toch ook af wat je verkeerd hebt gedaan tijdens de opvoeding? Als het zoontje net wordt als pa en ma dan mag hij pa wel achterna vind ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb effe gegoogeld op het koppel. Zijn vrouw was binnen no time geradicaliseerd nadat ze haar man leerde kennen, liep rond in een burka en op het geboortekaartje van hun zoon Mujahid (betekent strijder) stond een tekening van een man met een mitrailleur in de hand
Sneu inderdaad. Het tokkiegehalte ligt hier weer eens abnormaal hoog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Waarschijnlijk zou het nog triester zijn voor hem als zijn vader was blijven levenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Alleen maar meer aanleiding om dat kind ook zo op te voeden ....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zegt genoeg. Je zal maar zo'n wijf als dochter hebben, dan vraag je je toch ook af wat je verkeerd hebt gedaan tijdens de opvoeding? Als het zoontje net wordt als pa en ma dan mag hij pa wel achterna vind ik.
of ze komt weer bij dr positieven nu manlief haar niet meer kan hersenspoelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?
Zal wel zo'n onzekere vrouw zijn, die verliefd wordt op de eerste vent die haar aandacht geeft. Dat zoontje wordt niet meer normaal, als moeder zich niet matigt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat is wat ie wil toch? En laat dat wijf van hem daar maar fijn zitten, wie trouwt er nou met zo'n type, dat kan toch niet veel soeps zijn? Beter kwijt dan rijk.
Er zitten daar heel veel kinderen die er niet om gevraagd hebben, met dit kind heb ik niet meer medelijden dan met de rest.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.
Er zijn dagelijks ook heel veel mensen die dood worden gereden, toch worden voor één specifiek geval hier topics volgeklad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zitten daar heel veel kinderen die er niet om gevraagd hebben, met dit kind heb ik niet meer medelijden dan met de rest.
Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen? Zal vast al een goede basis zijn voor zijn lot wat hem te wachten staat als strijder straks, daar kun je niet jong genoeg mee beginnen. Ik heb meer te doen met de opa en oma eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.
Meestal hebben we dan ook geen medelijden met het slachtoffer maar haat aan de dader.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn dagelijks ook heel veel mensen die dood worden gereden, toch worden voor één specifiek geval hier topics volgeklad.
Van de kant van de moeder, of van de vader?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen? Zal vast al een goede basis zijn voor zijn lot wat hem te wachten staat als strijder straks, daar kun je niet jong genoeg mee beginnen. Ik heb meer te doen met de opa en oma eerlijk gezegd.
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal hebben we dan ook geen medelijden met het slachtoffer maar haat aan de dader.
Je wenst iemand dood. Natuurlijk ben je haat en bederf aan het zaaien. Er zijn ook zat haatbaarden die om de haverklap roepen dat alle Christenen dood moeten, om vervolgens rustig verder te gaan met het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik veroorzaak geen haat en bederf, succes met je missie om de wereld te verbeteren!
Doe je ook aan ramadan trouwens?
Selectiviteit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.
Van moederskant. Lijkt me vreselijk om je dochter zo te zien radicaliseren, geen contact of weinig contact met je dochter en dan als grootste shock binnen no time een zoon baart die ze strijder noemen met zo'n gezellig geboortekaartje erbij met een man met een ak47 als afbeelding op het kaartje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Van de kant van de moeder, of van de vader?
In het strafrecht, niet in een discussieforum.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.
quote:Grapjassen
Zoek ajb een ander topic, ik heb hier geen zin in...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je wenst iemand dood. Natuurlijk ben je haat en bederf aan het zaaien. Er zijn ook zat haatbaarden die om de haverklap roepen dat alle Christenen dood moeten, om vervolgens rustig verder te gaan met het dagelijks leven.
Is dat ook acceptabel? Of is het net zo onacceptabel als wat jullie hier doen?
Hebben ze zo'n geboortekaartje gekregen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef controlaltdelete het volgende:
als grootste shock binnen no time een zoon baart die ze strijder noemen met zo'n gezellig geboortekaartje erbij met een man met een ak47 als afbeelding op het kaartje.
yup.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n geboortekaartje gekregen?
goed voorbeeld doet volgen? Let's hope so.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - Eén van de kopstukken van Sharia4Belgium is gesneuveld in de strijd in Syrië. Het gaat om de 23-jarige Nourredine Abouallal (Abu Mujahid).
Dat schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Familie van zijn Vlaamse echtgenote Tatiana Wielandt (21) meldt dat zij wellicht nu alleen met haar zoontje in het land zit. Tegen de krant zegt de familie radeloos te zijn: "Tatiana belde ons om te laten weten dat hij is doodgeschoten. Ze is verdrietig, maar meer wilde ze niet vertellen. We vrezen dat onze dochter helemaal alleen in Syrië zit samen met hun tweejarige zoontje."
Abouallal is in radicale moslimkringen ook bekend als Abou Mujahid. Hij kwam vorig jaar zelf in het nieuws, toen woordvoerder Fouad Belkacem van de extremistische moslimgroepering in de gevangenis terechtkwam. Abouallal gaf toen een persconferentie waarin hij zei dat „we de ruggengraat van de Belgische democratie zullen breken”.
Sharia4Belgium heeft zichzelf opgedoekt, maar de Belgische justitie betwijfelt of de organisatie echt is opgeheven.
Bron
Jezus, wat erg! Het was zo`n sociale en geliefde man, we gaan hem missen...... NOT!
Dat er nog velen van dit soort mogen volgen!
Die zal wrs als held worden herinnerd ook door die familie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Pics? Er zijn daar natuurlijk geen pics van. Dit hebben haar ouders verteld tegen de media.quote:
Dat zou nog wel een aardige toekomst zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zal wrs als held worden herinnerd ook door die familie.
Dan wordt hij ouder, zijn Vlaamse moeder heeft inmiddels dat geloof afgezworen, hij houdt er nog aan vast.
Komt vervolgens door een gebeurtenis ook tot inkeer, wordt filmmaker, en maakt een docu over de idealen van zijn vader die eigenlijk geen echte idealen waren, maar een soort zinsbegoocheling...
Goede bron dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Pics? Er zijn daar natuurlijk geen pics van. Dit hebben haar ouders verteld tegen de media.
Toen ze in 2011 beviel van een zoontje, kreeg die de naam Mujahid, wat ‘strijder’ betekent. Op het kaartje prijkte een tekening van een man met een mitrailleur in de hand.quote:
Nee hoor, ik zie bij zo'n bewering graag de foto's ervan. Alsof de media er geen eigen draai aangeeft om beter te kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Toen ze in 2011 beviel van een zoontje, kreeg die de naam Mujahid, wat ‘strijder’ betekent. Op het kaartje prijkte een tekening van een man met een mitrailleur in de hand.
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130426_00558024
Zal vast wel allemaal uit de duim gezogen zijn volgens jou.
Ja, of hij komt niet tot inkeer, permanente bonje met zijn tot in keer gekomen moeder, hij radicaliseert en wil het leven van zijn vader wreken dus legt ergens bij het regeringscentrum van België een bom... 4 doden, 35 gewonden, wordt gepakt en zit de rest van zijn leven in de cel...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou nog wel een aardige toekomst zijn
Net alsof de ouders zo'n (walgelijk) geboortekaartje aan de media laten zien? Lijkt me logisch dat iemand dit niet doet. Maar ja het zal allemaal vast overdreven zijn, Islam is vrede toch en moslims doen geen vlieg kwaad want het ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie bij zo'n bewering graag de foto's ervan. Alsof de media er geen eigen draai aangeeft om beter te kunnen verkopen?
Ach, als ze terugkeren naar België zal het allemaal zo'n vaart niet lopen. Maar het gemis aan zijn vader zal hij ongetwijfeld wel gaan voelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of hij komt niet tot inkeer, permanente bonje met zijn tot in keer gekomen moeder, hij radicaliseert en wil het leven van zijn vader wreken dus legt ergens bij het regeringscentrum van België een bom... 4 doden, 35 gewonden, wordt gepakt en zit de rest van zijn leven in de cel...
Ze zeggen het wel maar laten het niet zien, als ik tegen jou zeg dat ik een piemel van 45 cm heb geloof jij het ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof de ouders zo'n (walgelijk) geboortekaartje aan de media laten zien? Lijkt me logisch dat iemand dit niet doet. Maar ja het zal allemaal vast overdreven zijn, Islam is vrede toch en moslims doen geen vlieg kwaad want het ligt altijd aan een ander.
Nou die vader van dat kind komt toch iig alleen tussen zes plankjes terug naar België, als ze hem meteen niet daar onder de grond stoppen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, als ze terugkeren naar België zal het allemaal zo'n vaart niet lopen.
Zeker in een dergelijke paternalistische cultuur idd... tenzij zijn moeder dat geloof afzweert en dat kind weet te behouden...quote:Maar het gemis aan zijn vader zal hij ongetwijfeld wel gaan voelen.
Het zal ervan afhangen hoezeer moeder gebed is in die extremistencultuur. Voor het kind hoop ik dat ze weer een gewone Belg wordt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou die vader van dat kind komt toch iig alleen tussen zes plankjes terug naar België, als ze hem meteen niet daar onder de grond stoppen...
[..]
Zeker in een dergelijke paternalistische cultuur idd... tenzij zijn moeder dat geloof afzweert en dat kind weet te behouden...
Ja, meestal zijn dit soort bekeerlingen natuurlijk net zo erg als ex-rokers...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ervan afhangen hoezeer moeder gebed is in die extremistencultuur. Voor het kind hoop ik dat ze weer een gewone Belg wordt.
bronquote:In Syrië is één van de kopstukken van Shariah4Belgium gesneuveld in de strijd. Dat heeft zijn vrouw per telefoon aan haar familie gemeld. De Merksemse moslimbekeerlinge Tatiana Wielandt (21) volgde haar man Noureddine Abouallal (23) begin dit jaar naar het front. "We vrezen dat zij daar nu alleen zit met hun tweejarige zoontje", klinkt het radeloos bij haar familie.
Abouallal, die zich in radicale moslimmiddens 'Abou Mujahid' liet noemen, is woensdag om het leven gekomen. Maar over de precieze omstandigheden was gisteren nog maar weinig bekend. "Ik weet alleen dat hij is doodgeschoten", zegt Tatiana's zus Jessica. "Maar meer wilde ze mij niet vertellen. Behalve dat ze verdrietig is, natuurlijk."
Bij Shariah4Belgium kwam Abouallal op de voorgrond toen leider Fouad Belkacem vorig jaar in de gevangenis vloog. Het was hij die toen publiekelijk zwoer om door te gaan. "We zullen de ruggengraat van de Belgische democratie breken", zo dreigde hij op een persconferentie. In november 2012 werd ook hij kortstondig van zijn vrijheid beroofd in een onderzoek naar terrorisme, waarna hij ons land snel verliet.
Omdat je aannneemt als de grootouders dit zeggen dat het waar is. Maar goed jij je zin, het is vast niet waar, allemaal overdreven en aangedikt, ook de radicalisering van die griet en haar baardmans en dat kind van ze heet gewoon Mohammedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar vertel eens, een beetje journalist zou toch hebben gevraagd om dat kaartje? Waarom zou je iets zeggen/schrijven zonder het "bewijs" te leveren?
Natuurlijk niet, maar nogmaals: waarom zou je iets roepen zonder het bewijs te laten zien?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat je aannneemt als de grootouders dit zeggen dat het waar is. Maar goed jij je zin, het is vast niet waar, allemaal overdreven en aangedikt, ook de radicalisering van die griet en haar baardmans en dat kind van ze heet gewoon Mohammed
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
En waarom zouden de grootouders daarover liegen? Dit wordt trouwens in meedere artikelen beweerd en als het niet zou kloppen en de kranten dit idd uit hun duim zouden zuigen, dan zou het toch tegengesproken worden door die chick met haar baardmans en door haar ouders? Maar goed boeiend, laat ze daar maar blijven samen met dat kind van haar. Sneu voor haar ouders maar beter voor Belgie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar nogmaals: waarom zou je iets roepen zonder het bewijs te laten zien?
Als men iets vaak genoeg roept wordt het vanzelf een waarheid!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En waarom zouden de grootouders daarover liegen? Dit wordt trouwens in meedere artikelen beweerd en als het niet zou kloppen en de kranten dit idd uit hun duim zouden zuigen, dan zou het toch tegengesproken worden door die chick met haar baardmans en door haar ouders? Maar goed boeiend, laat ze daar maar blijven samen met dat kind van haar. Sneu voor haar ouders maar beter voor Belgie.
Troost je: deze kan in elk geval niet meer dood worden gewenst.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Sowieso mensen die in een westers land gaan wonen en dan maar even gaan bepalen wat wij wel en niet mogen, blijf dan lekker in je eigen land..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Prima zaak, dit soort uitschot komt ook niet meer terug in de westerse maatschappij dus. Geeft ook gelijk weer aan wat voor figuren er tussen zitten die tegen Assad vechten en geloof me, hij is niet de enige. Mocht Assad verliezen kunnen de gevolgen niet te overzien zijn.
Die Sharia4Belgium onzin heb ik ook nooit begrepen. België is een westerse beschaving met totaal andere culturele en grondwettelijke waarden. Als je die niet kunt respecteren, dan flikker je maar op.
hij is toch opgeflikkerd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Prima zaak, dit soort uitschot komt ook niet meer terug in de westerse maatschappij dus. Geeft ook gelijk weer aan wat voor figuren er tussen zitten die tegen Assad vechten en geloof me, hij is niet de enige. Mocht Assad verliezen kunnen de gevolgen niet te overzien zijn.
Die Sharia4Belgium onzin heb ik ook nooit begrepen. België is een westerse beschaving met totaal andere culturele en grondwettelijke waarden. Als je die niet kunt respecteren, dan flikker je maar op.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Het is niet erg dat je het plaatje weghaald maar geef dan wel een reden en haal niet de gehele post weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn wat posts weggehaald. Grappen en grollen mogen naar ONZ, en als je alleen een smiley komt posten ben je hier ook aan het verkeerde adres.
Het wordt een beetje vermoeiend.
Laten we proberen om er een béétje niveau in te houden
Dat heb ik nu toch gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is niet erg dat je het plaatje weghaald maar geef dan wel een reden en haal niet de gehele post weg.
Een beetje zoiets als Democracy4Iraq en Democracy4Afghanistan dus. Tenminste, ik heb dat hele concept van Sharia4Belgium altijd als een duistere vorm van humor beschouwd, maar het is goed mogelijk dat ik te veel van ze verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Om dezelfde reden waarom er mensen zijn die zich vrijwillig aansluiten bij het Amerikaanse leger en in een ander land hun leven in de waagschaal leggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam naar een ander land gaan om daar je leven in de waagschaal te leggen.
Touchéquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom er mensen zijn die zich vrijwillig aansluiten bij het Amerikaanse leger en in een ander land hun leven in de waagschaal leggen?
Dit dus, de voornaamste reden waarom ik over de dood van dergelijke klapharken geen traan zal laten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Verder is er in mijn optiek weinig verloren aan een of andere salafist die kennelijk geloofde dat geweld de oplossing was. Beter dat hij in Syrië sneuvelde voordat hij zijn gewelddadige neigingen op onschuldigen botvierde.
Er zijn geen onschuldigen in Syrie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
...
Verder is er in mijn optiek weinig verloren aan een of andere salafist die kennelijk geloofde dat geweld de oplossing was. Beter dat hij in Syrië sneuvelde voordat hij zijn gewelddadige neigingen op onschuldigen botvierde.
Zeker wel. Maar ik bedoelde voornamelijk de onschuldige burgers in België en Nederland.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldigen in Syrie?
Och ja, er zijn immers al 100.000 burgers dood daar. Eentje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar ik bedoelde voornamelijk de onschuldige burgers in België en Nederland.
Een gewapende salafist zie ik liever in Syrië dan op de dorpsfeesten van Renswoude.
Ach kon hij lekker mensen van z'n eigen religie/volk kapotschieten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldigen in Syrie?
Geen van beide klopt. Hij was geen Syriër en schoot waarschijnlijk alleen maar niet-soennieten dood.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach kon hij lekker mensen van z'n eigen religie/volk kapotschieten.
Ik zie Islam toch wel als één religie, ook al hebben ze verschillende stromingen. Ik weet ook niet waar hij oorpronkelijk vandaan komt (of z'n ouders/grootouders), maar ik vermoed ergens uit het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Geen van beide klopt. Hij was geen Syriër en schoot waarschijnlijk alleen maar niet-soennieten dood.
Er is geen ruimte voor nuance bij jou, je scheert hen liever allemaal over één kam, anders raken je hersenen oververhit. Oke dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik zie Islam toch wel als één religie, ook al hebben ze verschillende stromingen. Ik weet ook niet waar hij oorpronkelijk vandaan komt (of z'n ouders/grootouders), maar ik vermoed ergens uit het Midden-Oosten
Volgens mij volg ik je niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Och ja, er zijn immers al 100.000 burgers dood daar. Eentje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.
Wat maakt het immers uit zolang ze hier maar niet lopen, zoiets? Die Syriers hebben echt niet om deze kerel gevraagd hoor, en hij komt toch echt hiervandaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar ik bedoelde voornamelijk de onschuldige burgers in België en Nederland.
Een gewapende salafist zie ik liever in Syrië dan op de dorpsfeesten van Renswoude.
oh zo eenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb effe gegoogeld op het koppel. Zijn vrouw was binnen no time geradicaliseerd nadat ze haar man leerde kennen, liep rond in een burka en op het geboortekaartje van hun zoon Mujahid (betekent strijder) stond een tekening van een man met een mitrailleur in de hand
Jij hebt liever dat 'onze' extremisten burgers in Syrië overhoop schieten dan ons. Ik maak een sarcastische opmerking: ze worden daar toch al bij bosjes overhoop geschoten.quote:
Nee hoor, maar ik geef alleen aan waar ik die psychopathische terrorist liever zou zien, en dat is in dit geval niet België maar Syrië.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor nuance bij jou, je scheert hen liever allemaal over één kam, anders raken je hersenen oververhit. Oke dan.
Het ergste is dat er hier ook genoeg van ``ze`` rondlopen, laat ze eens heel gauw naar Syrie gaan, scheelt Nederland weer veel geld en problemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat maakt het immers uit zolang ze hier maar niet lopen, zoiets? Die Syriers hebben echt niet om deze kerel gevraagd hoor, en hij komt toch echt hiervandaan.
Ik blijf van mijn stoel afpleuren bij dit topic. Ongelofelijk.
Aan de andere kant weet Syrië wel raad met dit soort beesten, wij niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat maakt het immers uit zolang ze hier maar niet lopen, zoiets? Die Syriers hebben echt niet om deze kerel gevraagd hoor, en hij komt toch echt hiervandaan.
Inderdaad zeg; vrijheidsstreiders exporteren is totaal geen indicatie dat er is mis iets met onze samenleving. Dit topic overigens ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het ergste is dat er hier ook genoeg van ``ze`` rondlopen, laat ze eens heel gauw naar Syrie gaan, scheelt Nederland weer veel geld en problemen.
Overname zal ze nooit lukken. Te dom en te ongeorganiseerd. Als het westen wil staan ze binnen een maand allemaal weer in hun zandbak.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Mooi zo, weer een gevaarlijke moslim minder. Zo duurt de overname van moslims weer iets langer.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Waar heb ik het over burgers? Die strijd speelt zich hoofdzakelijk af tussen de FSA en militairen die loyaal zijn aan Assad. Beter dat hij daar op veel beter uitgeruste militairen gaat lopen schieten dan op ons winkelend publiek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat 'onze' extremisten burgers in Syrië overhoop schieten dan ons. Ik maak een sarcastische opmerking: ze worden daar toch al bij bosjes overhoop geschoten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Inderdaad zeg; vrijheidsstreiders exporteren is totaal geen indicatie dat er is mis iets met onze samenleving. Dit topic overigens ook niet.
Oké, maar er zijn onderhand al wel 100.000 burgers bij omgekomen. Ik heb liever niet dat fanaten van hier die kant op gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik het over burgers? Die strijd speelt zich hoofdzakelijk af tussen de FSA en militairen die loyaal zijn aan Assad. Beter dat hij daar op veel beter uitgeruste militairen gaat lopen schieten dan op ons winkelend publiek.
Nee uiteraard niet, maar als hij dan toch zo nodig zijn kalasjnikov leeg moet pompen heb ik liever dat hij dat op 10 uur vliegen doet dan bij mij in de achtertuin.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar er zijn onderhand al wel 100.000 burgers bij omgekomen. Ik heb liever niet dat fanaten van hier die kant op gaan.
Ik weet niet of we erop kunnen wachten. Erg bang dat het gauw gebeurt ben ik niet. Wel mogen de buitenlandstrijders ook wat mij betreft wegblijven; de vraag is alleen wat de Syrische burgers ermee moeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, maar als hij dan toch zo nodig zijn kalasjnikov leeg moet pompen heb ik liever dat hij dat op 10 uur vliegen doet dan bij mij in de achtertuin.
We kunnen immers wachten op de eerste nedersalafist die doorslaat en meent een daad te moeten stellen. Hoe meer "we" er kwijt raken aan een of andere heilige oorlog in het Midden-Oosten, hoe beter. Terugkerende Syriëstrijders mogen wat mij betreft ook aan de grens geweerd worden. Nedersalafisten met de nodige gevechtservaring en onverwerkte oorlogstraumas zie ik helemaal niet zitten.
Oproep tot moord...kansloosquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jezus, wat erg! Het was zo`n sociale en geliefde man, we gaan hem missen...... NOT!
Dat er nog velen van dit soort mogen volgen!
Nee. Ze vergeten wat te vertellen bij al die prachtige verhaaltjes;quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:54 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoeveel maagden zijn er eigenlijk in de hemel? Die raken op een gegeven moment toch ook wel op of niet?
Het schijnt, volgens een bepaalde interpretatie, zo te zijn dat het niet 72 maagden, maar 72 druiven zijn die ze krijgen... Maar ja ook druiven raken een keer op natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:54 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoeveel maagden zijn er eigenlijk in de hemel? Die raken op een gegeven moment toch ook wel op of niet?
Erg veel intelligentie moet je dan ook niet verwachten van die types die zich voor zulke zaken inzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef havanagila het volgende:
Wat verwacht zo'n mafkees dan ook, om zonder enige training en ervaring eventjes naar een oorlogsgebied af te reizen...
Die krijgt hij sowieso niet. Hij had toch een zoontje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee. Ze vergeten wat te vertellen bij al die prachtige verhaaltjes;
Die 72 maagden blijven maagd. Voor eeuwig blauwe ballen dus.
Heeft 'ie zich voor niets genomineerd voor een Darwin Award.
Volgens de verhaaltjes van die relidioten krijgt iedere martelaar toch 72 maagden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erg veel intelligentie moet je dan ook niet verwachten van die types die zich voor zulke zaken inzetten.
[..]
Die krijgt hij sowieso niet. Hij had toch een zoontje?
Ik doelde ook op die Darwin Award.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:23 schreef justanick het volgende:
[..]
Volgens de verhaaltjes van die relidioten krijgt iedere martelaar toch 72 maagden?
Terwijl het gros van die figuren volgens mij gewoon problemen heeft met het vinden van de kastdeur. Prettig als je dan 72 vrouwelijke maagden krijgt.
Ah!quote:
Moord?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oproep tot moord...kansloos
Grapjas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn wat posts weggehaald. Grappen en grollen mogen naar ONZ, en als je alleen een smiley komt posten ben je hier ook aan het verkeerde adres.
Het wordt een beetje vermoeiend.
Laten we proberen om er een béétje niveau in te houden
"Wij" het vrije westen gaan onze idealen verspreiden in andere landen met wapens onder het mom van "Iedereen heeft recht op democratie, vrijheid en gelijkheid".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in een westers land gaan wonen en dan maar even gaan bepalen wat wij wel en niet mogen, blijf dan lekker in je eigen land..
Dit is natuurlijk een vergelijking die niet opgaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:13 schreef betyar het volgende:
[..]
"Wij" het vrije westen gaan onze idealen verspreiden in andere landen met wapens onder het mom van "Iedereen heeft recht op democratie, vrijheid en gelijkheid".
Waarom niet? Wij dringen andere culturen binnen om ze onze normen en waarden proberen op te leggen door middel van geweld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vergelijking die niet opgaat.
Die militaire acties zijn gericht tegen het beschermen van de bevolking tegen terroristen. Mee eens, niet mee eens, maakt even niet uit hier. Nergens wordt er gepleit dat deze landen hun rechtssysteem of overheidsapparaat totaal moeten omgooien. Daarnaast is het puur een militaire aangelegenheid, die salafisten van Sharia zijn 'gewoon' burgers die met dit soort fratsen op de proppen komen in westerse beschavingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij dringen andere culturen binnen om ze onze normen en waarden proberen op te leggen door middel van geweld.
Er is alleen geen gezaghebbende scriptuur waarin staat dat hij 72 maagden zou krijgen. Balen voor hem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:01 schreef karton2 het volgende:
Ik gun die jongen zijn 72 maagden wel. Die haatdragende opmerkingen in dit topic zijn nergens voor nodig.
Saddam Hoessein is afgezet omdat hij chemische wapens had.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die militaire acties zijn gericht tegen het beschermen van de bevolking tegen terroristen. Mee eens, niet mee eens, maakt even niet uit hier. Nergens wordt er gepleit dat deze landen hun rechtssysteem of overheidsapparaat totaal moeten omgooien. Daarnaast is het puur een militaire aangelegenheid, die salafisten van Sharia zijn 'gewoon' burgers die met dit soort fratsen op de proppen komen in westerse beschavingen.
Het is meer dat militaire acties, vanuit overheden, niet vergelijkbaar zijn met civiele acties van burgers (die vaak in het betreffende westerse land zijn opgegroeid) die zich uit geloofsovertuiging keren tegen de rechtsstaat en democratie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Saddam Hoessein is afgezet omdat hij chemische wapens had.
De Vietnamoorlog is natuurlijk goed omdat wij het vrije westen de communisten verdreven die notabene de verkiezingen in Noord hadden gewonnen.
Er is maar een doel geweest voor de invallen van het vrije westen: Onze kapitalitische normen en waarden overbrengen om er door middel van grote multinationals er een vinger in de psp te krijgen.
Hoe kom je erbij dat het 'onze' extremisten zijn? Ze zijn extremistisch geworden door invloeden van daar en een minachting voor het westen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat 'onze' extremisten burgers in Syrië overhoop schieten dan ons. Ik maak een sarcastische opmerking: ze worden daar toch al bij bosjes overhoop geschoten.
Ik bedoel dat ze hier wonen. Vaak zelfs geboren zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het 'onze' extremisten zijn? Ze zijn extremistisch geworden door invloeden van daar en een minachting voor het westen.
Ik betwijfel of ze zich ooit Nederlander of Belg, etc hebben gevoeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze hier wonen. Vaak zelfs geboren zijn.
Geen idee. Ik ken ze niet allemaal. Ik weet alleen dat deze zich tegen onze maatschappij afzette.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze zich ooit Nederlander of Belg, etc hebben gevoeld.
En daarom liever daar kapot dan hier. Ik gun ze hun feestje wel hoor, ik snap ze alleen niet. Waarom naar een ver land reizen om je 'broeders' te helpen in de wetenschap dat je vermoord kan worden terwijl de ophitsers gewoon in Nederland blijven (juist die mensen die roepen dat moslims hun broeders moeten helpen).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken ze niet allemaal. Ik weet alleen dat deze zich tegen onze maatschappij afzette.
Ik kan me nog wel enigszins voorstellen dat ze zich solidair voelen met de rebellen in Syrië. Dat het kansloos en vrij zinloos is te willen strijden in een land dat je niet kent, lijkt me ook wel duidelijk. Maar jonge mannen willen wel vaker heroïsch zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
En daarom liever daar kapot dan hier. Ik gun ze hun feestje wel hoor, ik snap ze alleen niet. Waarom naar een ver land reizen om je 'broeders' te helpen in de wetenschap dat je vermoord kan worden terwijl de ophitsers gewoon in Nederland blijven (juist die mensen die roepen dat moslims hun broeders moeten helpen).
Neem een 'behind bars', een heel grote bek overal dat de broeders naar Syrie etc moet afreizen maar zelf blijft meneer veilig in Den Haag en omstreken. Wees dan een vent en ga ze echt 'helpen'.
Doet me denken aan deze poster:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
En daarom liever daar kapot dan hier. Ik gun ze hun feestje wel hoor, ik snap ze alleen niet. Waarom naar een ver land reizen om je 'broeders' te helpen in de wetenschap dat je vermoord kan worden terwijl de ophitsers gewoon in Nederland blijven (juist die mensen die roepen dat moslims hun broeders moeten helpen).
Neem een 'behind bars', een heel grote bek overal dat de broeders naar Syrie etc moet afreizen maar zelf blijft meneer veilig in Den Haag en omstreken. Wees dan een vent en ga ze echt 'helpen'.
Mij niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze poster:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |