Wat voor meerwaarde hebben dit soort mensen dan? Alleen maar haat en bederf!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Doodsverwensingen in onze democratie zijn helemaal prima zodra het om moslimextremisten gaat ofzo? Triest.
Onder het mom van 'wij haten diegene die ons haten' is dat logisch. Ik hoop dat ze daar allemaal de moord stikken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Doodsverwensingen in onze democratie zijn helemaal prima zodra het om moslimextremisten gaat ofzo? Triest.
Wat voor meerwaarde heb jij? Het enige wat ik van je zie is je doodsverwensing.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde hebben dit soort mensen dan?
Ik veroorzaak geen haat en bederf, succes met je missie om de wereld te verbeteren!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heb jij? Het enige wat ik van je zie is je doodsverwensing.
Ja, ik zal er geen traan om laten. 21 jaar en nu al zo radicaal. Wat een kutmensen bestaan er tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat is wat ie wil toch? En laat dat wijf van hem daar maar fijn zitten, wie trouwt er nou met zo'n type, dat kan toch niet veel soeps zijn? Beter kwijt dan rijk.
Liever dood in Syrie dan levend in België.quote:Abouallal gaf toen een persconferentie waarin hij zei dat „we de ruggengraat van de Belgische democratie zullen breken”
Bashar bedanktquote:
Ik heb effe gegoogeld op het koppel. Zijn vrouw was binnen no time geradicaliseerd nadat ze haar man leerde kennen, liep rond in een burka en op het geboortekaartje van hun zoon Mujahid (betekent strijder) stond een tekening van een man met een mitrailleur in de handquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik zal er geen traan om laten. 21 jaar en nu al zo radicaal. Wat een kutmensen bestaan er toch
Zegt genoeg. Je zal maar zo'n wijf als dochter hebben, dan vraag je je toch ook af wat je verkeerd hebt gedaan tijdens de opvoeding? Als het zoontje net wordt als pa en ma dan mag hij pa wel achterna vind ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb effe gegoogeld op het koppel. Zijn vrouw was binnen no time geradicaliseerd nadat ze haar man leerde kennen, liep rond in een burka en op het geboortekaartje van hun zoon Mujahid (betekent strijder) stond een tekening van een man met een mitrailleur in de hand
Sneu inderdaad. Het tokkiegehalte ligt hier weer eens abnormaal hoog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Waarschijnlijk zou het nog triester zijn voor hem als zijn vader was blijven levenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Alleen maar meer aanleiding om dat kind ook zo op te voeden ....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |