Sneu inderdaad. Het tokkiegehalte ligt hier weer eens abnormaal hoog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Doodsverwensingen in onze democratie zijn helemaal prima zodra het om moslimextremisten gaat ofzo? Triest.
Waarschijnlijk zou het nog triester zijn voor hem als zijn vader was blijven levenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Alleen maar meer aanleiding om dat kind ook zo op te voeden ....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Disana het volgende:
Wel triest voor zijn zoontje. Dat zal zijn vader nooit kennen omdat die de held wilde spelen.
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zegt genoeg. Je zal maar zo'n wijf als dochter hebben, dan vraag je je toch ook af wat je verkeerd hebt gedaan tijdens de opvoeding? Als het zoontje net wordt als pa en ma dan mag hij pa wel achterna vind ik.
of ze komt weer bij dr positieven nu manlief haar niet meer kan hersenspoelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?
Zal wel zo'n onzekere vrouw zijn, die verliefd wordt op de eerste vent die haar aandacht geeft. Dat zoontje wordt niet meer normaal, als moeder zich niet matigt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat lot ligt het kind wel te wachten vrees ik. De ouders hadden weinig tot geen contact meer met hun dochter. Ik vraag me af wat een (westerse) vrouw bezielt om met zo'n types in zee te gaan en zich te laten brainwashen tot zoiets?
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat is wat ie wil toch? En laat dat wijf van hem daar maar fijn zitten, wie trouwt er nou met zo'n type, dat kan toch niet veel soeps zijn? Beter kwijt dan rijk.
Er zitten daar heel veel kinderen die er niet om gevraagd hebben, met dit kind heb ik niet meer medelijden dan met de rest.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.
Er zijn dagelijks ook heel veel mensen die dood worden gereden, toch worden voor één specifiek geval hier topics volgeklad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zitten daar heel veel kinderen die er niet om gevraagd hebben, met dit kind heb ik niet meer medelijden dan met de rest.
Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen? Zal vast al een goede basis zijn voor zijn lot wat hem te wachten staat als strijder straks, daar kun je niet jong genoeg mee beginnen. Ik heb meer te doen met de opa en oma eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog een kind van twee, maar dat zal er ook wel om gevraagd hebben.
Meestal hebben we dan ook geen medelijden met het slachtoffer maar haat aan de dader.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn dagelijks ook heel veel mensen die dood worden gereden, toch worden voor één specifiek geval hier topics volgeklad.
Van de kant van de moeder, of van de vader?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen? Zal vast al een goede basis zijn voor zijn lot wat hem te wachten staat als strijder straks, daar kun je niet jong genoeg mee beginnen. Ik heb meer te doen met de opa en oma eerlijk gezegd.
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal hebben we dan ook geen medelijden met het slachtoffer maar haat aan de dader.
Je wenst iemand dood. Natuurlijk ben je haat en bederf aan het zaaien. Er zijn ook zat haatbaarden die om de haverklap roepen dat alle Christenen dood moeten, om vervolgens rustig verder te gaan met het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik veroorzaak geen haat en bederf, succes met je missie om de wereld te verbeteren!
Doe je ook aan ramadan trouwens?
Selectiviteit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.
Van moederskant. Lijkt me vreselijk om je dochter zo te zien radicaliseren, geen contact of weinig contact met je dochter en dan als grootste shock binnen no time een zoon baart die ze strijder noemen met zo'n gezellig geboortekaartje erbij met een man met een ak47 als afbeelding op het kaartje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Van de kant van de moeder, of van de vader?
In het strafrecht, niet in een discussieforum.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er meer aandacht moest komen voor het slachtoffer.
quote:Grapjassen
Zoek ajb een ander topic, ik heb hier geen zin in...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je wenst iemand dood. Natuurlijk ben je haat en bederf aan het zaaien. Er zijn ook zat haatbaarden die om de haverklap roepen dat alle Christenen dood moeten, om vervolgens rustig verder te gaan met het dagelijks leven.
Is dat ook acceptabel? Of is het net zo onacceptabel als wat jullie hier doen?
Hebben ze zo'n geboortekaartje gekregen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef controlaltdelete het volgende:
als grootste shock binnen no time een zoon baart die ze strijder noemen met zo'n gezellig geboortekaartje erbij met een man met een ak47 als afbeelding op het kaartje.
yup.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n geboortekaartje gekregen?
goed voorbeeld doet volgen? Let's hope so.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - Eén van de kopstukken van Sharia4Belgium is gesneuveld in de strijd in Syrië. Het gaat om de 23-jarige Nourredine Abouallal (Abu Mujahid).
Dat schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Familie van zijn Vlaamse echtgenote Tatiana Wielandt (21) meldt dat zij wellicht nu alleen met haar zoontje in het land zit. Tegen de krant zegt de familie radeloos te zijn: "Tatiana belde ons om te laten weten dat hij is doodgeschoten. Ze is verdrietig, maar meer wilde ze niet vertellen. We vrezen dat onze dochter helemaal alleen in Syrië zit samen met hun tweejarige zoontje."
Abouallal is in radicale moslimkringen ook bekend als Abou Mujahid. Hij kwam vorig jaar zelf in het nieuws, toen woordvoerder Fouad Belkacem van de extremistische moslimgroepering in de gevangenis terechtkwam. Abouallal gaf toen een persconferentie waarin hij zei dat „we de ruggengraat van de Belgische democratie zullen breken”.
Sharia4Belgium heeft zichzelf opgedoekt, maar de Belgische justitie betwijfelt of de organisatie echt is opgeheven.
Bron
Jezus, wat erg! Het was zo`n sociale en geliefde man, we gaan hem missen...... NOT!
Dat er nog velen van dit soort mogen volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |