abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:39:44 #1
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129319934

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 25-07-2013 19:49:00 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:41:52 #2
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_129319960
Goedemorgen!

Gisteren niet gerend, maar wel sprintjes getrokken op t strand tijdens beachvolleybal.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_129319994
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 07:41 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze voeten veel te lui hebben gemaakt door op schoenen te lopen. Op blote voeten ( of minimale schoenen) lopen maakt je voeten ( en de rest van je onderstel) veel sterker en dit kan veel problemen verhelpen. Neem wel rustig te tijd om over te schakelen.
Ik denk dat in 20.000 jaar evolutie onze voeten zo zijn aangepast dat ze niet meer zijn gemaakt om hard werk te leveren zonder bescherming. De oude Egyptenaren liepen al op slippers.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_129320006
Vanavond Raindeer Romp met chip butties! *O*
Ja doei.
pi_129320029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond Raindeer Romp met chip butties! *O*
Als je niet weet waar het over gaat, klinkt dat euhm............ twijfelachtig :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129320107
*)
Ja doei.
pi_129320108
Guard -O- Klote man, ff rustig aan doen!

Voor de liefhebbers trouwens; er zijn refurbished 410 + HRM in de aanbieding bij Groupon vandaag.
Bijvoorbeeld als je een Kepler run gaat doen ofzo en je een 2e Garmin nodig hebt :P
pi_129320138
Guard, beterschap en rustig aan inderdaad! :*
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:01:41 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129320228
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik denk dat in 20.000 jaar evolutie onze voeten zo zijn aangepast dat ze niet meer zijn gemaakt om hard werk te leveren zonder bescherming. De oude Egyptenaren liepen al op slippers.
ik denk dat je een 0 vergeten bent Mossel, de "moderne mens" loop al zo'n jaartje of 200,000 rond
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:04:21 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129320276
nog maar 3 rustdagen ;(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129320304
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Slippers geven niet echt veel steun aan je voeten ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129320308
Ocherm :*
Ja doei.
pi_129320321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:04 schreef Jumparound het volgende:
nog maar 3 rustdagen ;(
*Rustdagenboks
pi_129320334
Pff... wat gaat dat hard hier, dan bedoel ik het topic en niet het lopen. :P

@ladyOracle, steunzolen moet je inlopen, bij een steunzool kun je niet na 1 dag zeggen of ze goed lopen of niet. In het begin kun je er zelfs last van hebben. Ik ben zelf begonnen met steunzolen in gewone schoenen, tegen knie en rug klachten. De eerste week maar een paar uur op een dag en vervolgens de hele dag. In het begin vond ik het ook maar ondingen, maar na een maand of 1 - 2 was ik van mijn klachten af. Ben pas later begonnen met hardlopen en heb voor mijn hardloopschoenen er een paar bij laten maken (met zachter materiaal). Loopt heerlijk i.v.m. de originele zooltjes.
pi_129320336
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:05 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, puur de bescherming van je voetzolen is nog wel wat anders dan steun/demping/correctie
pi_129320357
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef BroesWillems het volgende:

Welkom! :P En het enge: het grootste gedeelte gaat nog over hardlopen ook :o
Ja doei.
pi_129320553
Guard!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129320569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ja, puur de bescherming van je voetzolen is nog wel wat anders dan steun/demping/correctie
Dit
pi_129320665
quote:

[..]

Klopt! We evolueerden alleen zo hard dat we steeds meer steun nodig hadden. Zo werkt het volgens Darwin.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 09:28:44 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129320757
quote:

[..]

Je begrijpt hoe evolutie werkt?
pi_129320897
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef BroesWillems het volgende:

@ladyOracle, steunzolen moet je inlopen, bij een steunzool kun je niet na 1 dag zeggen of ze goed lopen of niet. In het begin kun je er zelfs last van hebben. Ik ben zelf begonnen met steunzolen in gewone schoenen, tegen knie en rug klachten. De eerste week maar een paar uur op een dag en vervolgens de hele dag. In het begin vond ik het ook maar ondingen, maar na een maand of 1 - 2 was ik van mijn klachten af. Ben pas later begonnen met hardlopen en heb voor mijn hardloopschoenen er een paar bij laten maken (met zachter materiaal). Loopt heerlijk i.v.m. de originele zooltjes.
Ik schreef al dat ik ze nog wel even de tijd geef. Maar toch, als je ergens wekenlang aan moet wennen tot het geen pijn meer doet, dan vraag ik me af of dat nou het slimste is om het probleem op te lossen. Ik had helemaal geen last van pijn onder mijn voeten, totdat ik antipronatieschoenen kocht. Die dwingen me anders te lopen, waardoor mijn zwaartepunt precies over mijn zenuw ging met lopen. Doorgezakte voorvoeten heb ik mijn hele leven al, maar is eerder nooit een probleem geweest.
Nu wordt mijn voet dus weer een andere kant op geduwd door die zooltjes, en komen er opeens klappen op de buitenkant van mijn voet, terwijl ik dat niet gewend ben.

Ik snap dat dat pijn is die waarschijnlijk over gaat als ik dat rustig opbouw, maar het is gewoon vreemd dat dit als enige oplossing wordt gezien, terwijl ik van mijn rugklachten, knieklachten, enkelklachten etc af kon komen door oefeningen. Mijn knieschijf zat gekanteld, dat moest ik tegengaan met oefeningen. Die deden geen zeer en gaven snel resultaat. Niemand heeft toen voorgesteld mijn knie zo in te pakken dat mijn knieschijf teruggeduwd werd. Toen mijn tussenwervelschijf naar een kant was gedrukt, kreeg ik oefeningen. Voor mijn bekkeninstabiliteit kreeg ik oefeningen. Voor mijn doorgezakte enkel kreeg ik oefeningen. Mijn hoofdpijn, die ik al 16 jaar heb, gaat weg door hardlopen. Ik heb twee keer zoveel pijn gehad dat ik niet meer kon lopen of fietsen, en tegen mijn verwachting in waren beide problemen binnen een half jaar hersteld. Ik heb dus ervaren hoe veerkrachtig een lichaam eigenlijk is en hoeveel je met simpele oefeningen kunt bereiken. Maar voor mijn voeten kan mijn lichaam niets zelf en is inpakken en geforceerd in een stand duwen de enige oplossing, wordt me verteld. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Het klinkt niet logisch.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_129321083
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Klopt! We evolueerden alleen zo hard dat we steeds meer steun nodig hadden. Zo werkt het volgens Darwin.
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je begrijpt hoe evolutie werkt?
Het is helemaal niet zo duidelijk hoe (en óf) we in de laatste paar duizend jaar geëvolueerd zijn wat dit betreft.

We zijn wel langer en zwaarder geworden maar dat is meer een direct gevolg van onze leefomstandigheden dan evolutie in de Darwinistische zin.
pi_129321096
Tja, ik praat alleen uit eigen ervaring en die zijn positief. Ik ben natuurlijk geen podotherapeut, dus hoe het allemaal werkt kan ik je niet vertellen. Maar mij lijkt het me logisch dat als je een lange tijd 'verkeerd' hebt gelopen en je nu met andere zolen in eens anders moet lopen dat dat gewenning kost.

Heb je trouwens zooltjes aan laten meten of 'kant-en-klaren' gekocht?

Maar je moet uiteraard doen waar je jezelf goed bij voelt en dat kan niemand je zeggen.

zelf heb ik al meer dan 4 jaar schouder, nek & arm klachten en daar heeft geen enkele arts, neuroloog, reumatoloog & fysiotherapeuten me mee kunnen helpen, dus ik snap je wantrouwen.
pi_129321195
Ik loop weer met plezier sinds ik een paar weken geleden zooltjes heb laten maken bij de loopwinkel. O+ Dus /care over wat wel of niet natuurlijk is; ik kan weer lopen O+
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:53:40 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129321271
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef Saysem het volgende:

[..]

[..]

Het is helemaal niet zo duidelijk hoe (en óf) we in de laatste paar duizend jaar geëvolueerd zijn wat dit betreft.

We zijn wel langer en zwaarder geworden maar dat is meer een direct gevolg van onze leefomstandigheden dan evolutie in de Darwinistische zin.
inderdaad, en dat zwaarder en langer worden is iets van de laatste 100 jaar, te kort om ons aan te passen volgens de evolutie
pi_129321292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef Saysem het volgende:

[..]

[..]

Dat dat niet duidelijk is, klopt ook. Desondanks is de meest gangbare wetenschap het erover eens dat schoenen er tegenwoordig juist wél bij horen.

En als leefomstandigheden veranderen, evolueren de organismen binnen die omstandigheden gewoon mee. Darwin gaat ook daarin gewoon op.

edit: en wat RD zegt.
pi_129321460
Maar wat RD zegt spreekt tegen wat jij zegt :{

Dat schoenen erbij horen is ook wel duidelijk, maar over corrigerende schoenen is de wetenschap het helemaal niet eens.
pi_129321542
Wat betekent het refurbished van die Garmin?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129321561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat betekent het refurbished van die Garmin?
Dat ze al eens verkocht zijn geweest, er fouten in zaten en die eruit gehaald zijn nadat ze terug zijn gebracht.
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:10:51 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129321638
O hai! :W

Even lekker de hele dag op een stoel zitten, spiertjes even lekker laten rusten en dan vanavond weer aan de bak!

Voor het eerst* in... eh.... ooit? Twee dagen achter elkaar rennen. :o

* rennen voor een trein en dergelijke niet meegerekend oO<
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129321644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat ze al eens verkocht zijn geweest, er fouten in zaten en die eruit gehaald zijn nadat ze terug zijn gebracht.
Aha! Slimme actie. Ik ga vanmiddag even testen of mijn horloge het gewoon weer doet, anders is het wel een leuke impulsaankoop :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:11:50 #32
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129321665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aha! Slimme actie. Ik ga vanmiddag even testen of mijn horloge het gewoon weer doet, anders is het wel een leuke impulsaankoop :p
Kijk even goed naar de voorwaarden, maar gewoonlijk worden zulke items met dezelfde garanties verkocht als nieuwe apparaten.
pi_129322091
Rondje van vanmorgen:
SPOILER
Eerste keer meer dan 6+km aan een stuk, doel was om 45 minuten te lopen toen ik vertrok. Idee was wel om een wat lager tempo te hanteren dan normaal, blijft toch lastig om echt langzamer te lopen.
All management is Strategic Management.
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:29:22 #34
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129322110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:11 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Kijk even goed naar de voorwaarden, maar gewoonlijk worden zulke items met dezelfde garanties verkocht als nieuwe apparaten.
Refurbished heeft gewoon dezelfde garantievoorwaarden als een nieuw product.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129322111
Begin mooi constant iig! :)
Ja doei.
pi_129322140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Begin mooi constant iig! :)
Eerste kilometers liepen inderdaad prima, dat zag ik ook mooi terug in de grafiek. Daarna heel onregelmatig terwijl het voor mijn gevoel nog wel meeviel.
pi_129322162
Hoe goed/interessant is zo'n 410 voor een beginnende loper. Wil in de toekomst toch eens wat meer met hartslag gaan proberen te lopen denk ik, ik merk dat ik geen idee heb van de invloed van een en ander.
pi_129322199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:28 schreef GodsSon het volgende:
Rondje van vanmorgen:
SPOILER
Eerste keer meer dan 6+km aan een stuk, doel was om 45 minuten te lopen toen ik vertrok. Idee was wel om een wat lager tempo te hanteren dan normaal, blijft toch lastig om echt langzamer te lopen.
klinkt bekend, dat niet rustiger kunnen lopen.
Heb je een HRM? dan kun je beter op een bepaalde hartslag(zone) gaan lopen, dat is makkelijker om een wat rustiger tempo te lopen.

Edit: oh daar is mijn antwoord al :P
pi_129322227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:31 schreef GodsSon het volgende:
Hoe goed/interessant is zo'n 410 voor een beginnende loper. Wil in de toekomst toch eens wat meer met hartslag gaan proberen te lopen denk ik, ik merk dat ik geen idee heb van de invloed van een en ander.
De 410 is prima, zéker voor dat geld. Ik heb 'm een tijdje gehad, maar verkocht aan De Kluizenaar omdat ik 'm toch te groot vond voor m'n nogal dunne polsjes. En omdat ik als gadgetfreak natuurlijk eigenlijk gewoon de 610 wilde hebben :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:38:10 #40
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_129322326
quote:

[..]

Eens met de beginstelling, steun heeft negatieve invloed, daar worden je voeten slap van zodat je afhankelijk wordt van de steun.
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:41:27 #41
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_129322394
Weer terug van vakantie :( en gisteren mezelf van de bank getrokken om na liters wijn, kilo's stokbrood, brie en andere kaasjes en worstjes maar eens te gaan opbouwen naar de D2D.

Ging best ok voor een eerste keer weer, en voor het eerst op mijn virrata's gelopen..werkelijk perfecte schoenen !! Lopen nog beter dan Kinvara's. (ik dacht op kinvara's dat ik nog licht op mijn hiel landde maar nu voel ik duidelijk dat ik op middenvoet land.. zou die 3 mm het verschil maken?) Ook vandaag geen na-effecten.
pi_129322475
410 toch maar eens overwegen vandaag :) Jammer dat ik voor mijn verjaardag cadeaubonnen heb gekregen, kan ik zo weinig mee online ;)

Thanks
pi_129322505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:45 schreef GodsSon het volgende:
410 toch maar eens overwegen vandaag :) Jammer dat ik voor mijn verjaardag cadeaubonnen heb gekregen, kan ik zo weinig mee online ;)

Thanks
Check even met vrienden/familie/bekenden of die binnenkort nog wat aankopen doen waar een cadeaubon voor gebruikt kan worden. Dan ruil je die met hen in voor cash en kun je die cash tegen je gps aangooien! :)
Ja doei.
pi_129322530
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Check even met vrienden/familie/bekenden of die binnenkort nog wat aankopen doen waar een cadeaubon voor gebruikt kan worden. Dan ruil je die met hen in voor cash en kun je die cash tegen je gps aangooien! :)
Maar maar ik wil zelf ook wel wat dingen daar kopen ;)
Man met schoenen verslaving, dus dat komt vanzelf wel weer goed. Moet alleen even budget verdelen en dat is soms wat lastig
pi_129322537
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat dat niet duidelijk is, klopt ook. Desondanks is de meest gangbare wetenschap het erover eens dat schoenen er tegenwoordig juist wél bij horen.

En als leefomstandigheden veranderen, evolueren de organismen binnen die omstandigheden gewoon mee. Darwin gaat ook daarin gewoon op.

edit: en wat RD zegt.
Maar is dat omdat we 'geëvolueerd' zijn, of omdat we van jongs af aan op schoenen lopen en daardoor onze voeten slapper zijn geworden.
Ik denk dat als je van jongs af aan op blote voeten loopt je dan echt niet zoveel problemen krijgt doordat de voeten verkeerd geëvolueerd zijn.
Dat is meer een korte termijnprobleem dan een lange naar mij idee. Zo denk ik ook dat als je ze rustig aan weer begint te trainen je dan weer makkelijk op blote voeten kan rond stappen en misschien ook wel kwaaltjes kan verminderen als platvoeten enzo.
Maar ik ben geen dokter, dus van mij hoef je verder ook niet zoveel aan te nemen ;).
pi_129322547
Ik mag van m'n moeder sowieso niets van vreemde mannen aannemen...
Ja doei.
pi_129322565
Jero_nimo is wel erg vreemd inderdaad, zou ik ook niks van aannemen :P
pi_129322591
Niet vreemder als de rest hier hoor :P
pi_129322641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef Guard het volgende:
Niet vreemder als de rest hier hoor :P
Das waar :Y
pi_129322695
Ik ga ook vanmiddag weer op m'n Kinvara's lopen, van alleen maar op m'n Omni's lopen worden m'n voeten volgens mij lui :P Nouja, ik word zelf een beetje lui ofzo, weer eigenlijk helemaal geen zin om te gaan lopen :(

En ik wil oook Virrata's. En Mirage's. En die toffe zonnebril. En een nieuwe waterkoker (ik heb er vorige week een aan m'n broer gegeven en nu wil ik die ook :') ). En dat m'n studie klaar is. Enzo.
pi_129322748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:54 schreef hatsaflats het volgende:

weer eigenlijk helemaal geen zin om te gaan lopen :(

niet zeuren, je kunt tenminste lopen... :{
pi_129322762
:@ Ik ga zaterdag als Wolve schoenen gaat halen misschien er toch maar 'gewoon' een paar Ravenna 3's bij halen. De Cascadia's zijn _O_ voor de trailruns, maar wil ook niet dat ze te snel slijten van de stukken die we ook best nog wel op 't verharde doen. Sowieso is met 4 á 5 trainingen per week 2 paar schoenen wel handig :)
Ja doei.
pi_129322822
mijn salaris is ook weer binnen O+
Kan ik ook weer dingetjes gaan kopen.
Eerst maar eens een fatsoenlijke compact camera kopen...
pi_129322887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
mijn salaris is ook weer binnen O+
Kan ik ook weer dingetjes gaan kopen.
Eerst maar eens een fatsoenlijke compact camera kopen...
Iedere maand hetzelfde he.. waar het geld aan uit te geven. Zou zomaar eens een mountainbike kunnen worden voor mij deze maand..

Compact camera heb me ene paar maanden geleden in verdiept en uiteindelijk na veel reviews gelezen te hebben een keuze gemaakt..
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:00:36 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129322911
Salaris is hier helaas pas op de laatste werkdag van de maand... -O-

Maar gelukkig is de vorige maand nog niet op! :9
pi_129322928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Wolve000 het volgende:
Salaris is hier helaas pas op de laatste werkdag van de maand... -O-

Maar gelukkig is de vorige maand nog niet op! :9
Nog lange niet, nog lange niet!

Zuinig leven ftw O+ *;
Ja doei.
pi_129322932
Of gewoon 'geen leven hebben' kan ook nog...
Ja doei.
pi_129322950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:55 schreef Guard het volgende:

[..]

niet zeuren, je kunt tenminste lopen... :{
Ja ja.

Misschien moet ik ook eerst maar wat kopen en krijg ik dan weer zin om te lopen :P

Alleen ik moet even centjes bewaren voor van die grapjes als collegegeld :(
pi_129322956
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:49 schreef Arquero het volgende:
Jero_nimo is wel erg vreemd inderdaad, zou ik ook niks van aannemen :P
o|O
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:02:02 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129322958
Ik zat ook te denken aan trailschoenen maar ik heb besloten dat ik toch maar voor gewone ga met wat minder drop.

trailschoenen kunnen altijd nog
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129322977
Wij hebben Engelse Dropschoenen 8-)
Ja doei.
pi_129323063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:59 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Iedere maand hetzelfde he.. waar het geld aan uit te geven. Zou zomaar eens een mountainbike kunnen worden voor mij deze maand..

Compact camera heb me ene paar maanden geleden in verdiept en uiteindelijk na veel reviews gelezen te hebben een keuze gemaakt..
Wat heb je gekozen toen?
pi_129323078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Of gewoon 'geen leven hebben' kan ook nog...
:D
Nee joh, gewoon een goed salaris hebben ;)
pi_129323102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat heb je gekozen toen?
Panasonic Lumix DMC-TZ40
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:07:19 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129323104
:( ik wil niet naar de fysio, ik wil niet naar de fysio :(
Ecosia
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:14 #66
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129323138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Jumparound het volgende:
:( ik wil niet naar de fysio, ik wil niet naar de fysio :(
Gewoon gaan! ~O>
pi_129323192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Panasonic Lumix DMC-TZ40
Thanks, ook even in de vergelijking meenemen
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:29:52 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129323866
Hmz.. ik voel toch weer een verdikking op m'n bovenbeen en de hele tijd ben ik me bewust van het feit dat ik een bovenbeen heb (maar geen pijn dus!)
toch maar weer ff koelen dus... wel ff goed in de gaten houden en toch iets voorzichtiger doen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:32:19 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129323967
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Thanks, ook even in de vergelijking meenemen
Heb je een DSLR?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129324004
Wat is het hier benauwd zeg! Stond 8 km op het menu waarvan 5 op tempo. Dit vandaag echt niet waar kunnen maken, na 1,5 km vechten tegen de snelheid maar besloten om rustig terug te gaan. Zal een combinatie geweest zijn van warmte, slecht slapen, niet eten en gps gekloot.
Uiteindelijk was ik na 6 km weer thuis -O-

Ik heb de laatste tijd ook het idee dat m'n schoenen zo zwaar aan m'n voeten voelen. Ik loop nu op Asics Gel Cumulus 14 (neutraal) en ongeveer 30 km in de week. Misschien dat ze hier niet helemaal voor gemaakt zijn? Heb er nu ongeveer 650 km op gelopen.
Iemand tips voor andere neutrale loopschoenen?
Heb ook op anti-pronatie gelopen maar krijg daar heupklachten van.
pi_129324054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Heb je een DSLR?
nee, die dingen zijn me te bulky. Wil gewoon een lekker kleine camera die wel wat kwaliteit kan leveren.
Ben zelf geen topfotograaf of zo, maar gewoon de vakantiekiekjes enzo...
pi_129324075
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:29 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. ik voel toch weer een verdikking op m'n bovenbeen en de hele tijd ben ik me bewust van het feit dat ik een bovenbeen heb (maar geen pijn dus!)
toch maar weer ff koelen dus... wel ff goed in de gaten houden en toch iets voorzichtiger doen..
pas maar op en doe rustig aan! :*
Ja doei.
pi_129324365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
Heb je trouwens zooltjes aan laten meten of 'kant-en-klaren' gekocht?
Aangemeten.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:04 schreef JAOC het volgende:

[..]
Knipperdeknip

Dat klinkt ook niet lekker. -O-
Bij mij is het anders. Ik overproneer behoorlijk erg en heb doorgezakte voorvoeten. Omdat ik antipronatieschoenen kreeg (na pijn in mijn schenen op neutrale schoenen die ik in een andere winkel had gekocht - maar wel een tijd terug), werd ik opeens gedwongen om af te wikkelen van achter naar voor in plaats van, sterk overdreven, van buiten naar binnen. Bij de loopanalyse op zo'n matje zagen ze dat bij het afwikkelen het zwaartepunt van mijn voeten niet over de buitenkant van mijn voeten gaat, zoals het blijkbaar hoort, maar _exact_ over de plaats waar je zenuw loopt in je voorvoet. Daardoor heb ik na 2 km al pijn en gaan mijn voeten tintelen. Het is dus niet gevoelloos, integendeel. Ik voel niets meer van buitenaf zeg maar, maar het tintelt zoals je tenen als ze in de winter bevroren zijn geweest (en veel heviger dan bijv. bij Raynaud). Daarna had ik nog dagenlang pijn van die geïrriteerde zenuw en kon ik mijn normale schoenen ook niet aan. Heb drie dagen op mijn sokken gelopen op mijn werk. :+ En ik hou alleen van rare neonhippiestreepjesstippeltjessokken die je tenminste makkelijk bij elkaar zoekt uit de was, dus ik werd een beetje gek aangekeken.

Op blote voeten loop ik overigens ook raar vergeleken met andere mensen, ik land met gewoon lopen op mijn voorvoet of helemaal plat.

*O* Slipperweer *O*
Een collega loopt al de hele week op blote voeten hier :D
pi_129324418
-O- ET Beetje oppassen he? dat het straks niet weer fout gaat
pi_129324545
Dit is op zich wel een interessante discussie. Vooral ook een aantal mensen die aangeven last te krijgen na het aangemeten krijgen van antipronatieschoenen. Ik heb zelf vorig jaar licht antipronatieschoenen aangemeten gekregen en heb de eerste paar keer behoorlijke pijn aan de buitenkant voet en in de enkel gekregen, op sommige momenten had ik er zo'n last van dat ik niet verder kon en dus terug gewandeld ben. Dit ontnam het plezier en ik ben er een tijdje mee gestopt. Onlangs ben ik weer begonnen, met dezelfde schoenen, echter nu zonder problemen. Ik voel m'n voeten wel, maar volgens mij is dat wel normaal als beginnende hardloper.

Voor deze schoenen nog nooit enige correctie gehad, antipronatie had ik zelf nooit over gedacht, voor mijn gevoel loop ik ook niet heel erg naar binnen, maar op het filmpje dat ze in de winkel maakten was wel te zien dat als ik afzet m'n voet naar binnen kantelt.

Nu is dus de vraag, is het over lange termijn beter om iets corrigerende schoenen te gebruiken of lost je lichaam dat zelf op. Voor deze schoenen heb ik namelijk, ook met voetbal en tennis, nooit last gehad van mijn voeten, terwijl ik nooit corrigerende schoenen gebruikt heb.

Verder; vanavond weer een stukkie lopen. Direct uit het werk voor het eten aan. Gisteren nog een 2 uur gefietst en heb wel een beetje vermoeide benen, zal dus een soort van herstelloopje gaan worden denk ik.
pi_129324695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:33 schreef Tazzy24 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook het idee dat m'n schoenen zo zwaar aan m'n voeten voelen. Ik loop nu op Asics Gel Cumulus 14 (neutraal) en ongeveer 30 km in de week. Misschien dat ze hier niet helemaal voor gemaakt zijn? Heb er nu ongeveer 650 km op gelopen.
Iemand tips voor andere neutrale loopschoenen?
Je wilt dus iets lichters/minimalistischer? Of iets vergelijkbaars? Andere wensen? Anders is het wel heel moeilijk om iets aan te raden...

Ik denk overigens dat ze zeker wel gemaakt zijn voor 30km per week, maar je persoonlijke voorkeur is het belangrijkste. :)
pi_129324792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De 410 is prima, zéker voor dat geld. Ik heb 'm een tijdje gehad, maar verkocht aan De Kluizenaar omdat ik 'm toch te groot vond voor m'n nogal dunne polsjes. En omdat ik als gadgetfreak natuurlijk eigenlijk gewoon de 610 wilde hebben :P
Hoe dun zijn jouw polsen? Ik zag inderdaad de 410 aanbieding op groupon voorbij komen, maar heb ook behoorlijk dunne polsen. En vind de 610 van mossel al vrij groot; hij past prima hoor, maar het is gewoon zo'n mega-ding aan m'n arm..
pi_129324850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:58 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Hoe dun zijn jouw polsen? Ik zag inderdaad de 410 aanbieding op groupon voorbij komen, maar heb ook behoorlijk dunne polsen. En vind de 610 van mossel al vrij groot; hij past prima hoor, maar het is gewoon zo'n mega-ding aan m'n arm..
De 610 zit bij mij 100000 keer beter dan de 410. Als je de 610 dan dus eigenlijk al te groot vindt is de 410 dat zeker.

Je zou eventueel ook nog de 10 kunnen overwegen, dan heb je wel geen HRM, maar die is klein, fijn en roze O+
pi_129325017
Door jullie zit ik nu naar horloges te kijken terwijl ik dat helemaal niet wil! :X

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2013 12:10:21 (typo) ]
pi_129325086
quote:
8s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:06 schreef BroesWillems het volgende:
Duur jullie zit ik nu naar horloges te kijken terwijl ik dat helemaal niet wil! :X
Nogmaals Welkom :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:10:29 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129325112
quote:
Door jullie zit ik nu naar horloges te kijken terwijl ik dat helemaal niet wil! :X
Come over to the dark side })
pi_129325164
quote:
We have cookies })

En horloges :P En SPIbelts! En tegenwoordig ook drinkrugzakken.
pi_129325272
Must.... be.... strong.... can... not... resist.... :%
pi_129325325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

We have cookies })

En horloges :P En SPIbelts! En tegenwoordig ook drinkrugzakken.
Camelbakboks!
Ja doei.
pi_129325358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Nogmaals Welkom :P
Dit. ;)
pi_129325381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef Aal321 het volgende:
Dit is op zich wel een interessante discussie. Vooral ook een aantal mensen die aangeven last te krijgen na het aangemeten krijgen van antipronatieschoenen. Ik heb zelf vorig jaar licht antipronatieschoenen aangemeten gekregen en heb de eerste paar keer behoorlijke pijn aan de buitenkant voet en in de enkel gekregen, op sommige momenten had ik er zo'n last van dat ik niet verder kon en dus terug gewandeld ben. Dit ontnam het plezier en ik ben er een tijdje mee gestopt. Onlangs ben ik weer begonnen, met dezelfde schoenen, echter nu zonder problemen. Ik voel m'n voeten wel, maar volgens mij is dat wel normaal als beginnende hardloper.

Voor deze schoenen nog nooit enige correctie gehad, antipronatie had ik zelf nooit over gedacht, voor mijn gevoel loop ik ook niet heel erg naar binnen, maar op het filmpje dat ze in de winkel maakten was wel te zien dat als ik afzet m'n voet naar binnen kantelt.

Nu is dus de vraag, is het over lange termijn beter om iets corrigerende schoenen te gebruiken of lost je lichaam dat zelf op. Voor deze schoenen heb ik namelijk, ook met voetbal en tennis, nooit last gehad van mijn voeten, terwijl ik nooit corrigerende schoenen gebruikt heb.

Verder; vanavond weer een stukkie lopen. Direct uit het werk voor het eten aan. Gisteren nog een 2 uur gefietst en heb wel een beetje vermoeide benen, zal dus een soort van herstelloopje gaan worden denk ik.
Is er niet ook iets natuurlijks aan je voeten(bouw), dat er voor zorgt dat je niet overbelast bij neutrale schoenen? We zijn toch gebouwd om op blote voeten te lopen, zonder enige correcties.

Ik zit er zelf ook de laatste tijd aan te denken, omdat ik nu loop op een paar Asics met Duomax (anti-pronatieblok in het midden van de voet binnenkant) en overweeg een paar Asics Nimbus neutrale schoenen te kopen als vervanger.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_129325524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Camelbakboks!
Boks!

De combi sportbh+hemdje+rugzak heeft me zondag overigens een schuurplek opgeleverd. Niet zo cool.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:22:33 #88
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129325566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:17 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Is er niet ook iets natuurlijks aan je voeten(bouw), dat er voor zorgt dat je niet overbelast bij neutrale schoenen? We zijn toch gebouwd om op blote voeten te lopen, zonder enige correcties.
Ja en nee. Soms kan er iets zodanig verkeerd zijn, dat je een plek belast die daar niet voor gemaakt is en je op langere termijn dus schade kan doen door iets niet te corrigeren. Maar als het zodanig is dat het verder geen schade berokkent, dan is er natuurlijk geen reden om het anders te doen terwijl je lichaam er in al die jaren aan "gewend" is geraakt.

Als we allemaal gebouwd zouden zijn zoals ooit de bedoeling was, had ik ook geen bril nodig gehad... 8-)
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:31:19 #89
387431 Frsh
pi_129325852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef Aal321 het volgende:

In mijn geval werden in eerste instantie antipronatieschoenen aangemeten omdat ik op de buitenkant van mijn voet land. Daar kreeg ik toen last van mijn schenen van. Had ook nog nooit steunzolen of andere voetongemakken gehad, terwijl ik al best veel sportte.

In een andere winkel maakten ze toen een filmpje die ze in slowmotion afspeelden. Daarop was te zien dat ik inderdaad op de zijkant van mijn voet land, maar dat mijn enkels niet 'zwikken'. Mijn voet corrigeert zelf mijn scheve landing, en belast mijn enkels niet op een scheve manier. M.a.w. geen antipronatie schoenen nodig, schoenen ingeleverd en nieuw paar gratis meegekregen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_129325854
Heb vanochtend ook weer stuk gelopen, maar dat ging niet van harte. De warmte maakte het er niet makkelijker op, maar ik werd er ook weer even goed aan herinnerd waarom ik niet zo kort voor hardlopen brood moet eten. Heb er onderweg nog aan gedacht om wat korter rondje te maken, maar waar ik liep kon dat niet echt goed. Bij thuiskomst kwam ik er ook nog achter dat het niet helemaal goed gegaan was met de app op m'n telefoon.

SPOILER
pi_129325869
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
Must.... be.... strong.... can... not... resist.... :%
Hardloop spullen?

donderdag 25 juli 2013 @ 12:32:16 #92
387431 Frsh
pi_129325880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef Piet90 het volgende:
Heb vanochtend ook weer stuk gelopen, maar dat ging niet van harte. De warmte maakte het er niet makkelijker op, maar ik werd er ook weer even goed aan herinnerd waarom ik niet zo kort voor hardlopen brood moet eten.
:r ?
pi_129325993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De 610 zit bij mij 100000 keer beter dan de 410. Als je de 610 dan dus eigenlijk al te groot vindt is de 410 dat zeker.

Je zou eventueel ook nog de 10 kunnen overwegen, dan heb je wel geen HRM, maar die is klein, fijn en roze O+
Heb ik overwogen ja, maar ik ben bang dan uiteindelijk toch een HRM te willen en de 10 na een paar maanden weer te verkopen.
pi_129326045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef Piet90 het volgende:
Heb vanochtend ook weer stuk gelopen, maar dat ging niet van harte. De warmte maakte het er niet makkelijker op, maar ik werd er ook weer even goed aan herinnerd waarom ik niet zo kort voor hardlopen brood moet eten. Heb er onderweg nog aan gedacht om wat korter rondje te maken, maar waar ik liep kon dat niet echt goed. Bij thuiskomst kwam ik er ook nog achter dat het niet helemaal goed gegaan was met de app op m'n telefoon.

SPOILER
Toch nog op een mooi tempo gelopen :)
pi_129326108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef Frsh het volgende:

[..]

In mijn geval werden in eerste instantie antipronatieschoenen aangemeten omdat ik op de buitenkant van mijn voet land. Daar kreeg ik toen last van mijn schenen van. Had ook nog nooit steunzolen of andere voetongemakken gehad, terwijl ik al best veel sportte.

In een andere winkel maakten ze toen een filmpje die ze in slowmotion afspeelden. Daarop was te zien dat ik inderdaad op de zijkant van mijn voet land, maar dat mijn enkels niet 'zwikken'. Mijn voet corrigeert zelf mijn scheve landing, en belast mijn enkels niet op een scheve manier. M.a.w. geen antipronatie schoenen nodig, schoenen ingeleverd en nieuw paar gratis meegekregen.
Ja, op het filmpje was bij mij ook geen sprake van zwikken, maar wel scheef gaan bij de afzet. Ik land keurig recht, maar bij het afzetten komt mijn voet/enkel iets naar binnen. Bij mijn volgende schoenen ga ik iig kritischer zijn en wellicht ook neutrale schoenen proberen. Waar ik dan echter weer over twijfel, omdat ik nu loop op (licht) antipronatie, wennen mijn voeten daar dan aan en ben ik "gedoemd" in het antipronatie hoekje te blijven?
pi_129326181
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hardloop spullen?

[ afbeelding ]
idd _O-

liep van de week al bij de intersport, maar ik hem me in kunnen houden. Alleen een korte broek en zo'n hardloop shirt gekocht.
pi_129326211
quote:
Heb je al een SPIbelt? Dat is echt reuze handig! ~O>
pi_129326301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

idd _O-

liep van de week al bij de intersport, maar ik hem me in kunnen houden. Alleen een korte broek en zo'n hardloop shirt gekocht.
Die twee ga ik zo ook kopen. Mijn goedkope lotto shirtje schuurt mijn tepels plat.
pi_129326338
Slecht nieuws voor YUR en GotC: Chastitty, Ar'Chianthony en Barteljaap zijn al bezet het afgelopen jaar. Dat wordt op zoek naar een andere unieke naam...

NWS / Opvallende kindernamen 2012
Ja doei.
pi_129326448
@ saysem Ja iets lichters inderdaad zodat het niet meer zo zwaar aan voelt. Verder heb ik weinig eisen. En in minimalistische schoenen heb ik me nog niet echt verdiept. Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn?
pi_129326461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mijn geld, wat doe je?! :@

* GuitarJJ is aan het bestellen...
pi_129326477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef opinionr het volgende:

[..]

Die twee ga ik zo ook kopen. Mijn goedkope lotto shirtje schuurt mijn tepels plat.
Strakker shirt heeft mij geholpen :)
pi_129326480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Slecht nieuws voor YUR en GotC: Chastitty, Ar'Chianthony en Barteljaap zijn al bezet het afgelopen jaar. Dat wordt op zoek naar een andere unieke naam...

_O- Chastity! Betekent dat niet zoiets als kuisheid? Barteljaap is trouwens best stoer.
pi_129326494
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Chastity! Betekent dat niet zoiets als kuisheid? Barteljaap is trouwens best stoer.
Ja.. :') en het dan ook nog eens verkeerd schrijven :')
Ja doei.
pi_129326544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Mijn geld, wat doe je?! :@

* GuitarJJ is aan het bestellen...
Ach gelukkig zijn die nog enigszins betaalbaar. Reuze handig hoor, zonder dit forum had ik ze waarschijnlijk nooit ontdekt. Doe er altijd mijn sleutel en iphone in en merk niet dat ik ze bij heb.
pi_129326567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja.. :') en het dan ook nog eens verkeerd schrijven :')
Oh, dat had ik niet eens gezien Chastitty ja! Zoiets als kuise tiet.....
pi_129326586
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, dat had ik niet eens gezien Chastitty ja! Zoiets als kuise tiet.....
Uh-huh! :')
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:55:13 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129326602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:39 schreef Aal321 het volgende:

[..]

Ja, op het filmpje was bij mij ook geen sprake van zwikken, maar wel scheef gaan bij de afzet. Ik land keurig recht, maar bij het afzetten komt mijn voet/enkel iets naar binnen. Bij mijn volgende schoenen ga ik iig kritischer zijn en wellicht ook neutrale schoenen proberen. Waar ik dan echter weer over twijfel, omdat ik nu loop op (licht) antipronatie, wennen mijn voeten daar dan aan en ben ik "gedoemd" in het antipronatie hoekje te blijven?
Je woont toch ook in Overijssel?
Dan zou je eens een afspraak moeten plannen bij http://www.step-one.to/
Dan kom je zeker met een paar goede schoenen weg.

Ik loop nu 3 maand op een paar brooks van hun en zaterdag moet ik erheen om ze na te laten kijken of het allemaal nog klopt enzulks, en dan ga ik gelijk voor een extra paar. ^O^
pi_129326668
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Tazzy24 het volgende:
@ saysem Ja iets lichters inderdaad zodat het niet meer zo zwaar aan voelt. Verder heb ik weinig eisen. En in minimalistische schoenen heb ik me nog niet echt verdiept. Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn?
Vooral dat ze midden- voorvoetlanding stimuleren, en doordat er minder ondersteuning in zit worden je voeten sterker.

Maar lichter dan de Cumulus is volgens mij niet zo heel moeilijk :P Gewoon naar de hardloopwinkel gaan en zeggen dat je graag iets lichters wilt, dan kunnen ze je vast wel helpen.
pi_129326693
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ach gelukkig zijn die nog enigszins betaalbaar. Reuze handig hoor, zonder dit forum had ik ze waarschijnlijk nooit ontdekt. Doe er altijd mijn sleutel en iphone in en merk niet dat ik ze bij heb.
Je bent trouwens nog net op tijd met de tip: tot morgen geen verzendkosten! ^O^
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:00:19 #111
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129326771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

"Qivanno-Lorenxio, kom je buiten spelen?"
pi_129326820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je woont toch ook in Overijssel?
Dan zou je eens een afspraak moeten plannen bij http://www.step-one.to/
Dan kom je zeker met een paar goede schoenen weg.

Ik loop nu 3 maand op een paar brooks van hun en zaterdag moet ik erheen om ze na te laten kijken of het allemaal nog klopt enzulks, en dan ga ik gelijk voor een extra paar. ^O^
Klopt, Borne is vlakbij!
Voor m'n volgende schoenen zal ik hen overwegen, bedankt voor de tip!
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:09:26 #113
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129327050
Faith-Heavenly, Brik, Succes, Woest, Evangelie, Princes, Psyche, Icarus, Donjevanio en Zarathustra.

Godsakker man :')

Woest. En dan van achternaam zeker ook nog "in 't veld" heten ofzo _O-

Of Brik en dan van achternaam "Top"
pi_129327053
Whaha..zo'n flauw vermoeden had ik inderdaad al. Ze zijn ook gekocht met het plan om niet meer dan 15km in de week te lopen. Dan toch maar even langs de hardloopwinkel om te kijken wat voor moois er allemaal is :)
pi_129327075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Tazzy24 het volgende:
Het idee is dat hoe minder schoen je hebt, hoe natuurlijker je loopt. Ik doe maar geen uitspraak over wat "beter" is, want dat is een eindeloze discussie en uiteindelijk misschien gewoon een kwestie van smaak.

Ik heb zelf graag een lekker lichte schoen met niet te veel drop (4 mm momenteel), maar ik vind het wel fijn als het nog wel als schoen aanvoelt en niet als een sok. Ik loop nu op Kinvara's (edit: en La Sportiva Helios, wat dat betreft vergelijkbaar).

[ Bericht 1% gewijzigd door Saysem op 25-07-2013 13:20:05 ]
pi_129327189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef Tazzy24 het volgende:
Whaha..zo'n flauw vermoeden had ik inderdaad al. Ze zijn ook gekocht met het plan om niet meer dan 15km in de week te lopen. Dan toch maar even langs de hardloopwinkel om te kijken wat voor moois er allemaal is :)
Juist voor langere afstanden vind ik schoenen met meer demping en ondersteuning fijner, omdat m'n techniek dan wat verslapt. Ik heb dan ook een paar lichte schoentjes voor kortere stukjes en snelheidswerk, en zwaardere voor lange afstanden. Dat bevalt me wel goed moet ik zeggen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:15:59 #117
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129327282
Daarom zijn bospaden en dergelijken zo fijn. Die geven van nature al een berg demping.
pi_129327382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

:X :X
dat ziet er idd handig uit.... :o

edit:

en besteld :')

kijken of dat iets makkelijker is dan zo'n sport armband.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2013 13:26:30 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:20:49 #119
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129327447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
Daarom zijn bospaden en dergelijken zo fijn. Die geven van nature al een berg demping.
En daarom zijn trailschoenen vaak ook al wat meer gericht op licht en gevoel enzo. (dacht ik)
Zojuist besloten om vanavond niet op snelheid te lopen maar weer eens het bos in te gaan *O*
pi_129327651
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef Frsh het volgende:

[..]

:r ?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Toch nog op een mooi tempo gelopen :)
Nee gelukkig niet, kon het nog wel binnenhouden, maar had vooral last van steek in m'n linkerzij, later leek het over te gaan, maar toen kwam het terug aan de rechterkant.

Dankje, is inderdaad nog wel een redelijk tempo, maar loop over het algemeen wel een stuk harder (en lekkerder). De vorige keer dat ik deze route liep was het wel minder warm, maar liep ik het onder de 40 min terwijl dat de eerste keer was dat ik een wat langer stuk heb gelopen.
pi_129327797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
_O-
pi_129327897
quote:

[..]

edit:

_O- fijn he dit topic :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:32:08 #123
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129327911
quote:

[..]

edit:

Niet vergeten af te doen als je terug bent :P Dat ding merk je echt niet namelijk.
pi_129327969
quote:

[..]

edit:

:D :'( :D
Ja doei.
pi_129327978
godver die spibelt is er ook in camo :D
pi_129327994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En daarom zijn trailschoenen vaak ook al wat meer gericht op licht en gevoel enzo. (dacht ik)
Nou... ze hebben vaak juist ook weer extra bescherming in de zool en kunnen dus best zwaarder zijn. Er zit meer variatie in dan bij wegschoenen. Nog moeilijker kiezen dus >:)

Waterdicht of waterdoorlatend, verschillende vetersystemen, zolen voor verschillende ondergronden...
pi_129328024
Mijn Cascadia's zijn naar verhouding nog best zwaar ja :) maar ze hebben wel een erg goede feeling met de ondergrond O+ :9
Ja doei.
pi_129328109
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef Arquero het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:31 schreef Guard het volgende:

[..]

_O- fijn he dit topic :D
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Niet vergeten af te doen als je terug bent :P Dat ding merk je echt niet namelijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D :'( :D
Nog geluk ook

quote:
Wij zijn met vakantie van 10 t/m 25 juli 2013. Vanwege onze vakantieperiode leveren we daarom in deze periode geen bestellingen uit. Uw bestelling wordt op 26 juli verzonden. Om de overlast enigszins te verzachten, hebben wij de verzendkosten voor onze rekening genomen
Morgen verzenden en dan nog geen verzendkosten om de overlast enigszins te verzachten. _O-
pi_129328121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:34 schreef Guard het volgende:
godver die spibelt is er ook in camo :D
En in roze camouflage!
pi_129328185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog geluk ook

[..]

Morgen verzenden en dan nog geen verzendkosten om de overlast enigszins te verzachten. _O-
Wow!
Ja doei.
pi_129328214
Dat is toch fantastisch!
pi_129328303
Zaterdag heb je hem om!
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:49:08 #133
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129328588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:34 schreef Saysem het volgende:

[..]

Nou... ze hebben vaak juist ook weer extra bescherming in de zool en kunnen dus best zwaarder zijn. Er zit meer variatie in dan bij wegschoenen. Nog moeilijker kiezen dus >:)

Waterdicht of waterdoorlatend, verschillende vetersystemen, zolen voor verschillende ondergronden...
Poosje terug wat onderzoek gedaan maar voor gewoon in het bos lijken ze me overbodig.
Kwam ook wel wat topics tegen waarbij ze zeiden dat het ook deels marketing is.

Al zullen rechtse en moblo me tegenspreken hierin.

En wellicht meerdere met trailschoenen.
pi_129328640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Zaterdag heb je hem om!
Over "om" gesproken. 2 posts over zo'n belt en BroesWillems is om! hahaha
pi_129328800
BroesWillems staat nou eenmaal niet bekend om zijn standvastigheid...
pi_129328861
op blote voeten trainen op kleine stukjes is voor iedereen goed. je versterkt je spieren en pezen in je voet. het hoeft niet of/of te zijn. je kunt er ook voor kiezen om met de zolen te lopen en te oefenen met blote voeten op kleine stukken. ik had ook erge overpronatie. maar heb neutrale schoenen en loop veel op blote voeten of vfff nu om alles te versterken. vandaar uit ga ik kijken of barefoot iets voor me is. ben wel bewust van haklanding naar mid/voorvoet landing gegaan omdat mijn knie het niet uithield. nu heb ik geen last van mijn knie meer maar heb wel te snel gewisseld van techniek waardoor mijn achilles nu protesteerd.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129328872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Poosje terug wat onderzoek gedaan maar voor gewoon in het bos lijken ze me overbodig.

Ik merk duidelijk verschil in grip bij de Cascadia's; waar ik elders weggleed klauter ik nu rustig omhoog.
Ja doei.
pi_129328974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik merk duidelijk verschil in grip bij de Cascadia's; waar ik elders weggleed klauter ik nu rustig omhoog.
Maar jouw bulten zijn denk ik ook iets anders dan de bulten die Daywalker moet trotseren :P Er is nogal een verschil tussen trailen en trailen ook. Als ik "trail" loop ik over onverharde paden, maar die zijn vaak wel gewoon helemaal platgestampt, dus prima te doen. Al bevielen m'n Omni's zondag niet met trailen, veel teveel demping + demping van de ondergrond = meh.
pi_129328995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nog geluk ook

[..]

Ook maar besteld, was het al eerder tegengekomen in het topic. Heb nu een band om mijn bovenarm met alleen telefoon. Dit is voor vakantie ook nog eens nuttig, winwin :)
pi_129329025
True, maar dat maakt trailschoenen niet per definitie overbodig, alleen voor ZIJN persoonlijk gebruik wrsch :) Dat maakt marketing van dat soort schoenen niet 'slecht'.
Ja doei.
pi_129329151
Haha, ik vind dat we vandaag wel weer provisie verdiend hebben van SPIbelt. Drie verkocht in een half uur!
pi_129329174
Misschien kunnen ze FOK!-shirts sponsoren.

*hides*
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 14:07:38 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129329399
De bruggenloop heeft z'n omslagfoto op facebook veranderd met "schrijf je snel in". Dus later vandaag zal de inschrijving wel open gaan.
pi_129329425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
True, maar dat maakt trailschoenen niet per definitie overbodig, alleen voor ZIJN persoonlijk gebruik wrsch :) Dat maakt marketing van dat soort schoenen niet 'slecht'.
Ik geloof ook dat als je meer gaat trailen zoals jij, RD en Jero trailschoenen helemaal geen overbodige luxe zijn. Of als je echt bijna alleen maar onverhard loopt. Maar voor 1x per 2 weken ofzo een rondje door het bos heb je ze over het algemeen gewoon niet nodig. Marketing zegt van wel, want trailen is hip hot en happening en heel veel hardlopers zijn gear junkies dus $$$$
pi_129329479
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
De bruggenloop heeft z'n omslagfoto op facebook veranderd met "schrijf je snel in". Dus later vandaag zal de inschrijving wel open gaan.
Zat net al te F5-en :')
pi_129329510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat als je meer gaat trailen zoals jij, RD en Jero trailschoenen helemaal geen overbodige luxe zijn. Of als je echt bijna alleen maar onverhard loopt. Maar voor 1x per 2 weken ofzo een rondje door het bos heb je ze over het algemeen gewoon niet nodig. Marketing zegt van wel, want trailen is hip hot en happening en heel veel hardlopers zijn gear junkies dus $$$$
Oh, ja, als die voor die doelgroep marketen is het wel wat sneu ja ;(
Ja doei.
pi_129329739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
BroesWillems staat nou eenmaal niet bekend om zijn standvastigheid...
HEY!
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:17:27 #148
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129329746
quote:

[..]

Dan is de sallandse heuvelrug nog enigzins heuvelig, maar echt klauteren is er volgens mij op Limburg na gewoon niet in Nederland. Het enige wat me dan handig lijkt is dat je droge voeten kan houden als je door diepe modderplassen stampt, die ik wel tegenkom in het bos. Ook heuvelop wel. Dus dan wat extra grip kan dan handig zijn, maar dan doe ik wel gewoon iets rustiger met mijn gewone schoenen.
pi_129330024
Ik heb een paar Saucony Ride 5, mijn eerste hardloopschoenen. Volgens mij neutraal omdat ik er met mijn (sport)steunzolen in loop. Ze lopen als een tierelier en heb nog geen last gehad van mijn voeten.
pi_129330034
Ik loop eigenlijk altijd in het bos en laatst bij Run2Day wilden ze me ook trialschoenen aansmeren, maar na enig overleg van hier heb ik daar van afgezien, toch wat overdreven voor mij.

Ik loop niet zo bijzonder, zit nog steeds tussen de 5 en 10 km (en dan dichter bij de 5). Ik vind het wel heerlijk om op de zand- en weidegrond te lopen. Ik heb inderdaad wel vaak natte voeten, het gebied is een wetland en gauw drassig. Dat is misschien de enige reden dat die schoenen wel fijn zijn en ook voor meer grip als het drassig is. Misschien dat ik eens een paartje er bij koop en dan alleen gebruik in de natte dagen.
pi_129330209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan is de sallandse heuvelrug nog enigzins heuvelig, maar echt klauteren is er volgens mij op Limburg na gewoon niet in Nederland. Het enige wat me dan handig lijkt is dat je droge voeten kan houden als je door diepe modderplassen stampt, die ik wel tegenkom in het bos. Ook heuvelop wel. Dus dan wat extra grip kan dan handig zijn, maar dan doe ik wel gewoon iets rustiger met mijn gewone schoenen.
Als je door diepe plassen stampt loopt het water gewoon naar binnen hoor, ook bij schoenen met een goretexlaagje.
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:31:49 #152
387431 Frsh
pi_129330267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik loop eigenlijk altijd in het bos en laatst bij Run2Day wilden ze me ook trialschoenen aansmeren, maar na enig overleg van hier heb ik daar van afgezien, toch wat overdreven voor mij.

Ik loop niet zo bijzonder, zit nog steeds tussen de 5 en 10 km (en dan dichter bij de 5). Ik vind het wel heerlijk om op de zand- en weidegrond te lopen. Ik heb inderdaad wel vaak natte voeten, het gebied is een wetland en gauw drassig. Dat is misschien de enige reden dat die schoenen wel fijn zijn en ook voor meer grip als het drassig is. Misschien dat ik eens een paartje er bij koop en dan alleen gebruik in de natte dagen.
Ik heb wel trailschoenen, en ik merk in stuifzand en bergje op (en in combinaties van die twee) dat dat best wel handig is. Merk ook dat bij stijgen en afdalen op grindpaden dat ik veel meer grip heb.

Zondag, in het platte en veel te droge Harderbos, had ik ze helemaal niet nodig, dan waren gewone loopschoenen ook wel prima geweest.
pi_129330273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kunnen ze FOK!-shirts sponsoren.

*hides*
Zal ik er een mail aan wagen?
Of ze zoiets willen/kunnen doen :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:32:27 #154
387431 Frsh
pi_129330292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je door diepe plassen stampt loopt het water gewoon naar binnen hoor, ook bij schoenen met een goretexlaagje.
Klopt, en daarna loopt het er weer slechter uit dan bij schoenen zonder goretex. :D
pi_129330305
Doe maar niet. De T-shirt-discussie is een running gag :')
Ja doei.
pi_129330314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef Frsh het volgende:

[..]

Klopt, en daarna loopt het er weer slechter uit dan bij schoenen zonder goretex. :D
Sopsop.
Ja doei.
pi_129330324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon lekker met je A/B's gaan trailen dan :D
pi_129330352
Soms is een paard ook wel handig!
pi_129330359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Soms is een paard ook wel handig!
Ja, als je honger hebt.
Ja doei.
pi_129330390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doe maar niet. De T-shirt-discussie is een running gag :')
Enlighten me!
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:39:41 #161
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129330541
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Enlighten me!
Het zijn runningshirts :')
pi_129330584
Soberso! (nog zo'n running gag op Fok!).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 14:47:28 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129330813
Zo... inschrijving voor de bruggenloop is een feit.
pi_129330912
Tijdje niet geweest, nog meer mensen die de 10 mijl op de Dam tot Dam lopen? :)
pi_129330985
Dam tot Dam 10 mijl staat hier ook op de planning ^O^
pi_129331003
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ook *G*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 14:55:19 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129331093
@ slacker:
1
2
3
[b]8 December 2013 - [url=http://www.bruggenloop.nl]Bruggenloop Rotterdam [/url][/b]
[*] Arquero - 15KM
[*] Swetsenegger - 15KM
pi_129331095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:52 schreef Tazzy24 het volgende:
Dam tot Dam 10 mijl staat hier ook op de planning ^O^
Ik loop hem voor de Hartstichting :) Jij?
pi_129331161
Swets loopt hem voor de hardstichting, die gaan harder.
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:58:04 #170
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129331193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
:')
Ecosia
pi_129331249
Jatochnietdan.

Reindeer Romp! Nog maar een paar uur! :9 *O*
Ja doei.
pi_129331254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het zijn runningshirts :')
_O-
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:00:30 #173
3011 E.T.
pi_129331273
Ik twijfel nog even over de bruggenloop..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_129331286
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:00 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfel nog even over de bruggenloop..
Is het nog een brug te ver?
Ja doei.
pi_129331296
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
@ slacker:
[ code verwijderd ]

^O^
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:01:25 #176
3011 E.T.
pi_129331303
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is het nog een brug te ver?
De brienenoord!
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:01:51 #177
3011 E.T.
pi_129331322
Die is nl. een km of 4 totaal... ;)
pi_129331369
quote:
Swets?
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:03:08 #179
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129331371
Ook ingeschreven voor de Bruggenloop. :D
pi_129331415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Lastpost het volgende:
Ook ingeschreven voor de Bruggenloop. :D
Rotterdam O+
pi_129331465
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Swets?
Tazzy dan.
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:06:39 #182
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129331485
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef Arquero het volgende:

[..]

Rotterdam O+
Zo leg ut! ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 15:07:21 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129331509
quote:
En die maken 'm harder.

quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef E.T. het volgende:
Die is nl. een km of 4 totaal... ;)
Nee nou drijf je over. Ongeveer 2.5KM
pi_129331533
Frustrerend: vanavond lopen, maar dan alsnog niet boven de 600 uitkomen. Sta nu op 594km, en het loopje van vanavond is nog niet eens 5km geloof ik _O-
Ja doei.
pi_129331536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tazzy dan.
:?
pi_129331569
Ja.
Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:09:39 #187
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129331581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Frustrerend: vanavond lopen, maar dan alsnog niet boven de 600 uitkomen. Sta nu op 594km, en het loopje van vanavond is nog niet eens 5km geloof ik _O-
Warmlopen ftw! w/
pi_129331635
Tevens:

Dit is toch gewoon kut lopen? :')

Ja doei.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:13:13 #189
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129331682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens:

[ afbeelding ]
Off-road schoenen kunnen geen kwaad daarentegen. De weg is bijna niet meer te zien. :o
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:15:40 #190
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129331753
Amsterdam. :') :r
pi_129331857
SLACKEERRRRRRT!!!

Mag ik ook bij de Bruggenloop in de OP? Swets heeft de code al gegeven :)
pi_129331906
Wordt ook alweer zo'n fok! loopje?
pi_129331918
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook maar meteen ingeschreven!! :D

1
2
[b]8 december 2013 - [url=http://www.bruggenloop.nl/home]Bruggenloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Zwabberhark - 15 km

SPOILER
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:24:01 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129332033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens:

[ afbeelding ]
Merk je nix van :)
F means you're fucked
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:29:20 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129332271
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:15 schreef Lastpost het volgende:
Amsterdam. :') :r
Rotterdam :r
pi_129332322
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wat moblo en Frsh al zeggen, je kan beter juist schoenen hebben die wel snel vollopen met water, maar ook snel weer droog zijn. Anders heb je wel een probleem als er toch water inloop aan de bovenkant.
Met gewoon een rondje door het bos gebruik ik meestal ook mijn 'gewone' schoenen, de Bikila's. Behalve als het heel erg modderig/glad is. Bij de stuwwaltrail (niet Limburg!) was ik ontzettend blij met mijn spyridon. Daar had ik de grip echt nodig, op klimmetjes en de afdalingen.
Ik ben echt wel heel benieuwd hoe ze zich op de trail des fantomes houden, door het minimalistische zijn het niet echt de meest stevige schoenen. :P
pi_129332464
Maar Kinvara GTX :9~

pi_129332711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef hatsaflats het volgende:
Maar Kinvara GTX :9~

[ afbeelding ]
O+
Kinvara TR, ook leuk én trailrunnen O+
pi_129332929
Strakjes de Kinvara's maar weer eens asfalt laten ownen :P
pi_129333418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
Strakjes de Kinvara's maar weer eens asfalt laten ownen :P
Kijk, dat klinkt al een stuk gemotiveerder :)
pi_129333513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Soberso! (nog zo'n running gag op Fok!).
Die snap ik dan weer niet.
pi_129333524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt al een stuk gemotiveerder :)
Nou, ja, als ik niet ga wordt het ook niet vanzelf leuker.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:03:00 #203
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129333656
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:59 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Die snap ik dan weer niet.
Ach, daar mis je zoveriezo niet zoveel aan. O-)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 16:05:26 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129333768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ach, daar mis je zoveriezo niet zoveel aan. O-)
I see what you did there...
pi_129333807
Vinden jullie famfares bij evenementen ook altijd zo gezellig?
Ja doei.
pi_129333840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
nee eigenlijk nooit ;) Maar het zorgt er voor dat ik wel harder kan rennen LOL
pi_129333858
:|W
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 16:08:02 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129333889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
zowerso zijn famfares leuk!
pi_129333909
quote:
snuit je je neus nu met je hand?
pi_129333986
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

zowerso zijn famfares leuk!
seaubriseau!
Ja doei.
pi_129333988
Toch maken Kinvara's erg mooie schoenen. Ik had er een paar aangehad bij de Runnersworld in Haarlem. Ze zitten erg prettig!
En ik heb er helemaal niets gekocht :7

Offtopic:

SPOILER
ontopic:
Fanfares zijn leuk bij evenementen. Net als je naam onder je startnummer.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:10:24 #212
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129334005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef linebear het volgende:

[..]

snuit je je neus nu met je hand?
En daarna:
pi_129334020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef streamnl het volgende:
Toch maken Kinvara's erg mooie schoenen. Ik had er een paar aangehad bij de Runnersworld in Haarlem. Ze zitten erg prettig!

Offtopic:

SPOILER
ontopic:
Fanfares :r

Famfares O+
Ja doei.
pi_129334028
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En daarna: [ afbeelding ]
:')_!
Ja doei.
pi_129334082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En daarna: [ afbeelding ]
Of afsmeren aan de hont.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:13:22 #216
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129334139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Arquero het volgende:

[..]

Of afsmeren aan de hont.
Of aan een rijger.

Vanavond ga ik ook weer lopen. Ben benieuwd, ik kan nog niet zo goed tegen die hitte. :@
A grand adventure has begun.
pi_129334157
Zo *G* Weekend *G*
pi_129334274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Arquero het volgende:

[..]

Of afsmeren aan de hont.
Hommo :{w
pi_129334401
Chanant dit.
pi_129334474
Ik hoop dat m'n Ravenna 3's in de aanbieding zijn zaterdag, het liefst voor twee keer de helft.
Ja doei.
pi_129334511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat m'n Ravenna 3's in de aanbieding zijn zaterdag, het liefst voor twee keer de helft.
Ghehe, ik had 3 dagen geleden Swets hiervoor nog bedankt.
Ik en een kameraad hebben ons kapot gelachen
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:30:09 #222
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129334861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ghehe, ik had 3 dagen geleden Swets hiervoor nog bedankt.
Ik en een kameraad hebben ons kapot gelachen
Je zal je maar echt doodlachen.

RIP aan de nabestaanden. ;(
pi_129334969
quote:

Offtopic:

SPOILER
ontopic:
@ stream:
SPOILER
En dan even over mezelf, maar off-topic en sowieso nog niet het moment om het van de daken te schreeuwen..

SPOILER
pi_129335064
Congrats Gogo *O*
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:41:00 #225
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129335287
Grats Gogo! *O*

Over 4 uur heb ik de finish alweer bijna in zicht! (Eh, er van uitgaande dat ik uberhaupt rond kom op de loop van vanavond... :X)
pi_129335708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef Wolve000 het volgende:

Op sommige momenten hadden we ook echt lucht te weinig. Oke, de alcohol zal wel geholpen hebben :@ .

Maar je sterf dan (denk ik) wel gelukkig...

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:32 schreef Gogo83 het volgende:

SPOILER
En dan even over mezelf, maar off-topic en sowieso nog niet het moment om het van de daken te schreeuwen..

Heel hoogstwaarschijnlijk heb ik per 1-9 een nieuwe baan. Er is me een aanbod gedaan waar ik nog wat op- en aanmerkingen over heb maar waar we vast uit gaan komen. Eindelijk iets nieuws! *G* *O* *G*
SPOILER
Mare... *O* *O*
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
pi_129335772
pi_129336144
Tof! Voorzichtige feli! :P

En dankzij Twinky's campervan ben ik ook eens gaan zoeken.

En nu ben ik verliefd :( http://www.gumtree.com/p/(...)176533#photo-content :( O+ O+

wandelvakanties, hardloopvakanties, O-V-E-R-A-L heen met genoeg ruimte voor spul O+

EN EEN HOUTKACHEL O+
Ja doei.
pi_129336273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat gebeurde in de oorlog veel. Met the funniest joke in the world.
pi_129336333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Voorzichtige feli! :P

En dankzij Twinky's campervan ben ik ook eens gaan zoeken.

En nu ben ik verliefd :( http://www.gumtree.com/p/(...)176533#photo-content :( O+ O+

wandelvakanties, hardloopvakanties, O-V-E-R-A-L heen met genoeg ruimte voor spul O+

EN EEN HOUTKACHEL O+
Een houtkachel... :P
't zou zo een Topgear bouwsel kunnen zijn :D
pi_129336355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Grats Gogo! *O*

Over 4 uur heb ik de finish alweer bijna in zicht! (Eh, er van uitgaande dat ik uberhaupt rond kom op de loop van vanavond... :X)
Tuurlijk wel ^O^
pi_129336394
Zo, dat is duidelijk. Er komt een paar Mirage's.

Voor het eerst sinds Ekiden weer op m'n Kinvara's gelopen omdat ik m'n kuiten aan het ontzien was, maar mijn hemel, wat lopen die schoentjes toch een heel stuk beter dan de Omni's. Bij de Omni's moet ik veel meer op m'n techniek blijven letten en dat ik niet ga versuffen, en bij de Kinvara's gaat dat gewoon helemaal vanzelf.

Loopje van net ging niet helemaal vanzelf, het was blijkbaar net de stilte voor de storm en dus benauwd! Maargoed, ik ben weer geweest. En nu koud douchen voordat ik leeg zweet.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:13:29 #233
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129336401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Tuurlijk wel ^O^
Scheelt dat het niet overdreven ver is (3 mijl). Dus het zal inderdaad wel. Maar voor het eerst twee dagen achter elkaar rennen, ben benieuwd hoe ik morgen ben.
pi_129336640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gewoon in het bos op de normale paden heb je ze naar mijn mening niet echt nodig. Ga je wat meer met wat klimmetjes doen met wat los terrein dan zijn ze heerlijk.
pi_129336745
quote:

[..]

Mijn salomons geven ook bergen grip. Dat is echt het grootste voordeel. Op verhard vind ik ze niet echt lekker lopen.
pi_129337399
Van die sponzen merk je serieus niks...

Fanfares vind ik altijd zorgen voor sfeer en is dus gezellig...

Bovendien wilde ik deze al heel lang...

dus...

1
2
[b]8 december 2013 - [url=http://www.bruggenloop.nl/home]Bruggenloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] mosselmossel - 15 km
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:46:26 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129337462
:W
Ook ik ga in december die Brienenoord weer op!

Mag ik erbij? (alles staat al in de OP)
pi_129337616
Fok! Feest in Rotterdam *G*

Gratz Gogo :)
pi_129337638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:46 schreef Quoi het volgende:
:W
Ook ik ga in december die Brienenoord weer op!

Mag ik erbij? (alles staat al in de OP)
*O* Leuk!
pi_129337913
Ik zat op hardloopkalender te kijken, sommige namen zijn echt suf. Wie gaat er nou de 3e Loop naar de Pomp doen, of de Kramp Loop? :')
pi_129337932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zat op hardloopkalender te kijken, sommige namen zijn echt suf. Wie gaat er nou de 3e Loop naar de Pomp doen, of de Kramp Loop? :')
Gezien het de derde editie van Loop naar de Pomp is, zijn er zat mensen die dat doen. En waarom niet, als het een gezellige loop is?
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:02:51 #242
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129337949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef LadyOracle het volgende:
:D
pi_129337977
Gefeliciteerd Gogo! *O*
pi_129338317
Vanavond rondjes lopen langs "het kraantje". Hopelijk zakt de temperatuur nog naar onder de 30 graden.
pi_129338831
Ik weet nog niet of ik ga lopen, zit met de kat van mijn ouders bij de huisarts en ik heb altijd nogal veel te doen de avond voordat ik naar mossel ga..

Thanks voor de felicitaties!
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 18:37:59 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_129338884
Waarom moet de kat naar de huisarts? :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129339205
The things we do for a chip butty! :W
Ja doei.
pi_129339570
Ik denk erover een RUC licentie voor komend seizoen te nemen, kan nog tot 1 augustus.
Twijfel alleen een beetje of dat haalbaar is, maar misschien moet ik er gewoon niet te zwaar aan tillen.
Als het dan toch niet lukt, kan ik gewoon lekker weer recreatief gaan lopen :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_129339904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
en een half keer een half is toch 1?
pi_129340638
Ik sta stil, wachtend op mijn hardloopafspraak, en het zweet staat al in mijn nek. Dat wordt nog wat als we zo het bos in gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 19:40:35 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129340756
Het wordt druk bij de bruggenloop *O*

Ik heb ook een aanbod voor een fulltime baan gekregen! voor het eerst in 13 maanden! Alleen 800 euro onder m'n salarisindicatie :{
pi_129340777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik heb ook een aanbod voor een fulltime baan gekregen! voor het eerst in 13 maanden! Alleen 800 euro onder m'n salarisindicatie :{
*O* en -O-

800 euro is best wel een boel geld..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 19:41:41 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129340783
Ow en rijgers O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 19:43:04 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129340832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

*O* en -O-

800 euro is best wel een boel geld..
zeker aangezien mijn salaris indicatie (en huidige salaris omgerekend naar fulltime) al 500 euro lager is dan mijn salaris wat ik voor ik werkloos werd verdiende.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 19:43:58 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129340858
Waar is semmie eigenlijk?
pi_129340937
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

zeker aangezien mijn salaris indicatie (en huidige salaris omgerekend naar fulltime) al 500 euro lager is dan mijn salaris wat ik voor ik werkloos werd verdiende.
En zit er nog wel wat rek in voor de komende jaren, of valt dat ook tegen? En is het een supertoffe baan dat minder geld iets minder kut is, of is het ook nog stom werk?
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:47:17 #257
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129340975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar is semmie eigenlijk?
Denk bezig in der tuin.
pi_129341252
En je hebt ze niet eens uitgelachen Swets? Met hun belachelijke aanbod.
pi_129341369
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ligt er toch ook aan wat er overblijft ;-)
Van mijn salaris kan nauwelijks 1300 af :-p
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 20:29:05 #260
155227 crew  Guppy
dus
pi_129342557
Ik heb een dagje rennen overgeslagen en ga zaterdag pas weer :@ maar dan ga ik wel met een vriend rennen in Naarden!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129343089
Ovet de vestingmuren of ergens door bos en hei?

Ik ben net terug van een dik half uur warmtekwelling. Zaterdagochtend maar weer een duurloop. Eigenlijk had ik deze week een zware week gepland en volgende week een herstelweek (cyclisch schema), maar die herstelweek komt dan maar een week eerder.
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 20:43:30 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_129343191
Ik laat t over aan de vriend met wie ik ga, die woont er. Ik laat me verrassen, maar sowieso, Naarden O+
pi_129343210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:

*O* en -O-
Maar vooral *O*

Eigenlijk wat Hats zegt.. :@
pi_129343304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Naarden
Ik moest even googelen om te kijken waar het ligt :D
Maar recht van Naarden ligt (volgens mij) een erg mooi gebied.
Valkeveen?!?!
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 20:47:11 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_129343351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik moest even googelen om te kijken waar het ligt :D
Maar recht van Naarden ligt (volgens mij) een erg mooi gebied.
Valkeveen?!?!
Mooi he! Ik opteer voor de bos-route :9
pi_129343466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik laat t over aan de vriend met wie ik ga, die woont er. Ik laat me verrassen, maar sowieso, Naarden O+
:Y Ik heb er afgelopen zondag nog gelopen, in de bossen rondom Oud Bussum.
pi_129343486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mooi he! Ik opteer voor de bos-route :9
O+
Naar vogeltjes kijken/luisteren en met geluk groter wild-life :D
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 20:52:50 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_129343606
Ik krijg nu al zin! O+ Vrijdag even zorgen dat alle ren-spullies fris gewassen zijn, en dan zaterdag 't Gooi verkennen!

Oh Slacker, heb je de Color-run informatiegids gelezen? *O*
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 21:00:00 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_129343941
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_129344008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom moet de kat naar de huisarts? :o
Oververhit.. En geen vacht meer over zo ongeveer. Ze zit nu boos onder het bureau..

@swets; das wel heel veel geld minder!
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 21:03:22 #271
155227 crew  Guppy
dus
pi_129344107
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Oververhit.. En geen vacht meer over zo ongeveer. Ze zit nu boos onder het bureau..

Och het arme ding... :* ik ben er met t konijn ook bang voor. Maar tot nu toe weert ze zich kranig in de hitte van ons bovenste-verdieping-appartement!

En congrats on the new job *O* Werken-in-Utrecht-wonen-in-Arnhem-boks!
pi_129344174
Mijn stomme (zwarte!) kat gaat gewoon nog midden in het zonnetje liggen chillen, het liefst ook nog bij mij op schoot :') De andere ligt wel de hele dag lamlendig van de hitte binnen.
pi_129344282
Pff na 7 weken niet gelopen te hebben (ivm rondreis Thailand en de warmte hier in Nederland) begin ik het nu toch wel weer te missen. Ik had mezelf net de 5k aangetraind en hier ook al een wedstrijd mee gedaan. Moet alleen toegeven dat ik het heel lastig vind om weer bij 0 te beginnen.

Maar goed die dam tot damloop van volgend jaar staat nog steeds op mijn lijstje en wat lijkt het me gaaf om die uit te lopen! Ik denk dat ik voor nu het nog even hou bij krachttraining in de sportschool en wanneer het weer iets afkoelt weer het lopen ga oppakken.

Hoop zo niet dat ik weer bij les 1 van Evy moet beginnen....
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 21:07:44 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_129344303
Ik had gisteren voor Mol een koelblok in een theedoek gedaan. Vond ze toch wel oké :D
SPOILER
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:15:04 #275
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129344599
Foi ik wou vanavond rond 5 ff mijn bosrondje doen maar ii was niet vooruit te branden, en ik moest na elke km ff lopen en drinken. De loop momenten werden steeds langer. Zondag maar weer Ldl proberen.
pi_129344946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Och het arme ding... :* ik ben er met t konijn ook bang voor. Maar tot nu toe weert ze zich kranig in de hitte van ons bovenste-verdieping-appartement!

En congrats on the new job *O* Werken-in-Utrecht-wonen-in-Arnhem-boks!
*boks* *O*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 21:25:30 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129345155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En zit er nog wel wat rek in voor de komende jaren, of valt dat ook tegen? En is het een supertoffe baan dat minder geld iets minder kut is, of is het ook nog stom werk?
Wel een toffe baan, maar ( ik heb het zojuist nagerekend) 1000 euro minder en een contract van een half jaar ga ik echt niet doen.
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb een keurige onderbouwde email gestuurd waarin ik uitleg waarom ik dit aanbod niet aanneem :)

Ik HEB trouwens in een telefoongesprek voor de sollicitatieprocedure mijn salarisindicatie gegeven.
pi_129345439
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wel een toffe baan, maar ( ik heb het zojuist nagerekend) 1000 euro minder en een contract van een half jaar ga ik echt niet doen.

[..]

Ik heb een keurige onderbouwde email gestuurd waarin ik uitleg waarom ik dit aanbod niet aanneem :)

Ik HEB trouwens in een telefoongesprek voor de sollicitatieprocedure mijn salarisindicatie gegeven.
Dan moet het wel heel tof zijn ja, om zoveel in te leveren.
pi_129345845
Marathontraining 1.3, 60 min LSD zit er op :)

De eerste 4 km liep m'n hartslagmeting uit de maat, sprong van 140 naar 180 en weer terug. In m'n LSD-tempo moet ik m tussen de 150-160 houden, dat ging voor geen meter dus... :{ toen maar besloten om mn hartslag te laten voor wat het was en m'n virtual pacer in te gaan halen. Die liep inmiddels 1:30 op me voor, op een tempo van 6:00min/km. Vanaf dat moment heel constant gelopen en m'n hartslag bleef ook ineens binnen de lijntjes. Raar.

Wel lekker gelopen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 25-07-2013 21:43:42 (Typo) ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:44:45 #280
387431 Frsh
pi_129345996
LSD=Lange Snelle Duurloop?

Ben niet zo thuis in marathontrainingen...
pi_129346190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:44 schreef Frsh het volgende:
LSD=Lange Snelle Duurloop?

Ben niet zo thuis in marathontrainingen...
Bijna, Long Slow Distance :)
pi_129346225
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Tarahumara het volgende:

De eerste 4 km liep m'n hartslagmeting uit de maat, sprong van 140 naar 180 en weer terug. In m'n LSD-tempo moet ik m tussen de 150-160 houden, dat ging voor geen meter dus... :{ toen maar besloten om mn hartslag te laten voor wat het was en m'n virtual pacer in te gaan halen. Die liep inmiddels 1:30 op me voor, op een tempo van 6:00min/km. Vanaf dat moment heel constant gelopen en m'n hartslag bleef ook ineens binnen de lijntjes. Raar.

[ afbeelding ]

Je hartslag doet er zo'n 15-20 minuten over om te stabiliseren, dus die eerste 3km moet je gewoon als rustige warming up zien en niet teveel naar je hartslag kijken. Hoe beter je conditie wordt, hoe sneller je hartslag zich zal gaan stabiliseren!
En misschien schommelde je hartslag ook wel juist zoveel omdat je steeds ging aanpassen. Elke 5 minuten een keer kijken is prima!
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:51:30 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129346287
Lysergeenzuurdiethylamide
pi_129346309
Lucy in the Sky with Diamonds
pi_129346466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je hartslag doet er zo'n 15-20 minuten over om te stabiliseren, dus die eerste 3km moet je gewoon als rustige warming up zien en niet teveel naar je hartslag kijken. Hoe beter je conditie wordt, hoe sneller je hartslag zich zal gaan stabiliseren!
En misschien schommelde je hartslag ook wel juist zoveel omdat je steeds ging aanpassen. Elke 5 minuten een keer kijken is prima!
Heb een waarschuwing op m'n garmin ingesteld als ik buiten de gewenste zone kom. Hij bleef piepen... Heb ik normaal gesproken nooit last van, kleine storing in m'n garmin :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:58:50 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129346605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

daarom ben ik ook nooit blij met heuvels binnen de eerste kilometers na de start
pi_129346620
Zo dat was een loodzwaar wedstrijdloopje over het strand van Noordwijk *O*
Mul zand want vloed, 26 graden, geen wind, en een nieuwe teennagel stuk gelopen, maar het was achteraf toch wel fun!
Mits mooi weer, volgende week weer!

En ik denk dat ik de lelijkste medaille van het jaar van iedereen heb gekregen... zat nog niet eens een touwtje bij _O_ :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 22:00:21 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_129346674
Foto van de lelijke medaille :D
pi_129346752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Foto van de lelijke medaille :D
Ja morgen ff posten, geen puf meer! :D
Ze verkochten ook singlets, allemaal te klein en met het jaar 2012 er op _O-
pi_129346849
Yay een nieuwe batterij in mijn garmin horloge en hij doet weer normaal! Wel raar, ik had die batterij pas vervangen..
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:16:11 #291
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129347263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lucy in the Sky with Diamonds
The Beatles *; *O* _O_ ^O^ O+
pi_129347316
Zo, vandaag eindelijk weer een rondje kunnen lopen... en het was HEERLIJK! O+ Helaas werkte de gps op mijn telefoon niet echt mee, want ik heb wel een halve kilometer meer gelopen dan Endomondo nu aangeeft. Daar gaat mijn bekertje... Maar goed, bijna 4,5 kilometer gelopen en genoten.
pi_129347450
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ja morgen ff posten, geen puf meer! :D
Ze verkochten ook singlets, allemaal te klein en met het jaar 2012 er op _O-
Haha, lelijkste medaille... Dan moet ie wel heel lelijk zijn, ben benieuwd!
pi_129347539
Whooops duur dagje (en weekje) qua hardlopen.
Vandaag de Spibelt gekocht na de zoveelste tip in dit topic
Vandaag een Garmin 410 gekocht (na tip in dit topic0
Maandag oortjes gekocht voor hardlopen

Vandaag mijn vriendin schoenen aan laten meten om ook te beginnen met hardlopen....

Morgen werken om geld te verdienen net als de komende maand.
Heb wat bij te verdienen nu :D
pi_129347818
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Tarahumara het volgende:

[ afbeelding ]

Voor welke marathon ben je aan het trainen?
pi_129347903
Wát een loopje weer! :D *O* Super tof. Lekker rustig aan gedaan en het eigenlijk niet zozeer als een race gezien, maar vooral gewoon genoten.

Was 'n lekker klein loopje weer, renner of 70 gok ik zo, en het was O+ heerlijk weer O+, al was het wel een beetje te warm. Veel horrorverhalen gehoord over dit kleine loopje van maar 4.5km, en ze bleken stiekem wel wat waar te zijn: de eerste 2/3 is OK, daarna is het één grote klim :%
Tot 1/3 was wel gewoon prima lopen, tot aan 2/3 was O+ genieten O+ door het bos over kleine paadjes en bruggetjes, en springen over boomstronken en ga zo maar door, súper! Naar boven, naar beneden, naar boven, naar beneden... O+

En ja, dan dat laatste stuk, wat een roteind _O- paar keer even gelopen, maar al met al nog in een 26.59 binnen, 6.06 min/km, heel wat voor een 'gewoon rustig trainingsloopje' :P Daarna nog even teruggelopen en het laatste stukje nog een keer gedaan met Wolve *;

En achteraf prijsuitreiking, en daarna chip butties *O* :9 al waren het dit keer gewoon boterhammen met patat :P en daarna het (blijkbaar) traditionele gooien met zakjes chips en chocolade. Alsof het Sinterklaas was _O_ :D :9 dus ook nog lekker een zakje chips en een chocolaatje op, en nu zo douchen en nog even wat te eten fixen.

Oh, en volgens m'n garmin dus 220m gestegen en geklommen in die 4.5km :% al is de grafiek wat raar :')

http://www.endomondo.com/workouts/221404797/881511

Tof weer :9
Ja doei.
pi_129348069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Voor welke marathon ben je aan het trainen?
Voor de hoge veluwe trail (37km) op 6 okt en als de training lekker (blessurevrij) gaat, wil ik ook de marathon van Amsterdam doen op 20 okt. Over een paar weken beslis ik of ik A'dam ook ga doen.
pi_129348111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Voor de hoge veluwe trail (37km) op 6 okt en als de training lekker (blessurevrij) gaat, wil ik ook de marathon van Amsterdam doen op 20 okt. Over een paar weken beslis ik of ik A'dam ook ga doen.
Wel dicht op elkaar hoor! Pas op..
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:33:49 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129348161
Lekker moblo. Ik kon niet harder dan gemiddeld 9,5 ofzo. Waardeloos.
pi_129348296

Dingt ie mee?
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:36:54 #301
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129348322
Geen idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')